rkonf Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 To co je na fotkách ale není Fabia (asi něco na platformě Octavie II.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokxo Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 Je to WV Tiguan, zaujimal som sa o to preto, lebo idem meniť na fabii, chcem tam dať tieto, kedže sú tu odlišné názory na uloženie silentblokov, tak som chcel vedieť, ako sú uložené z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Tak jsem nakonec nahodil ty zesílené z A2 a pohoda, hlavně už to nevrže a bude snad už na furt. Ale mechanik nadával, že s tím bylo roboty, no přesně jak se tady psalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ok1zfp Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 MEYLE začali dělat tohle, viz foto. Vnitřní otvor je zesílen poměrně silnou kovovou vložkou. Cena 140 Kč je zajímavá. Nemám bloky až tak hrozné, ale s tim že jdu v září na STK a budu měnit čepy a kotouče tak to udělam při jednom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 (editace) Ten kov tam mají i origo 1K0 a měly ho tam i ty staré 6Q0, akorát je to víc pogumované, takže není vidět. Editováno: 7. Duben 2011, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Ahoj, mám v prčicích silentbloky, jak moc velký problém to při jízdě nebo pro auto je? Ptám se proto, že auto momentálně silně potřebuju, musím udělat geometrii i přes tenhle problém a na výměnu nemám čas ani peníze..nabízeli mi cenu 2500. Jsem student tak nevydělávám a na tohle nemám, po každý vyměněný věci se objeví další problém (nedávano jsem měnil ložisko pak čep a teď budu muset tohle)... Ještě jsem tu někde četl, jestli jsem to dobře pochopil, že jste si nechávali udělat silentbloky v SEATu a za nižší cenu? Nebo kolik by za to chtěli v origo servisu? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Ahoj, mám v prčicích silentbloky, jak moc velký problém to při jízdě nebo pro auto je? Ptám se proto, že auto momentálně silně potřebuju, musím udělat geometrii i přes tenhle problém a na výměnu nemám čas ani peníze..nabízeli mi cenu 2500. Jsem student tak nevydělávám a na tohle nemám, po každý vyměněný věci se objeví další problém (nedávano jsem měnil ložisko pak čep a teď budu muset tohle)... Ještě jsem tu někde četl, jestli jsem to dobře pochopil, že jste si nechávali udělat silentbloky v SEATu a za nižší cenu? Nebo kolik by za to chtěli v origo servisu? Díky Auto nedrží správný směr, mě při jízdě v zatáčkách vybroval volant zleva doprava, při přidání plynu auto škublo, 170 tisíc najeto, fabia I., začalo pravý rameno bubnovat do nápravy, nepříjemný, koupil jsem 1K0... origo zesílený, dávaj se do octavky, cena dvou předních a dvou zadních ( všechny na předních ramenech : "Studente!" ) cena 855,- i s dopravou. Dělal jsem to sám pomocí domácky uvělaného stahováku( někde je tu uveřejněn) . Dělal jsem už druhý auto. Ty zesílený silentbloky 1K0... šli velice dobře nalisovat uvedeným prostředkem. Dělal jsem to na autě. Dopředu jsem si sehnal hliníkový konzole ramene, protože jsem v minulosti na jiný Fábce ulomil šrouby uchycení ramene, ale nakonec šrouby na mojí fábce šli dobře vyšroubovat, myslím, že má vliv, že ji v zimě garážuju, takže šrouby pak nejsou zaoxidovaný v tý konzoli. Sežeň si někoho, on ti to možná za 500,- udělá. Já měl všechny silentbloky za 8 hodin hotový, je fakt , že šlo vše, jak mělo a dělal jsem to podruhý. Po výměně drží auto i volant stopu , nemlátí, je to super změna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Včera jsem tu geometrii nechal udělat. Říkali mi tam právě silentbloky, že mám špatný. Ale pročítal jsem si forum a to, co dělá vám dělají ty silentbloky, tak mě to dělalo nejspíš jen tou geometrií, protože teď jezdí moc pěkně. Měl jsem hodně špatnou geometrii předtím a teď je už ok. Auto drží, nevibruje, nic nemlátí a ani neškube. Mám za chvilinku 150 tisíc najeto a taky fabia 1. Na výměnu silentbloků, který jsou docela hluboko, na ty si netroufnu. Bohužel auto garážovaný nemám :-( Jinak díky moc za odpověď Myslíš, že to mám teda vyměnit když auto jezdí tak jak má nebo počkat až to bude horší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Včera jsem tu geometrii nechal udělat. Říkali mi tam právě silentbloky, že mám špatný. Ale pročítal jsem si forum a to, co dělá vám dělají ty silentbloky, tak mě to dělalo nejspíš jen tou geometrií, protože teď jezdí moc pěkně. Měl jsem hodně špatnou geometrii předtím a teď je už ok. Auto drží, nevibruje, nic nemlátí a ani neškube. Mám za chvilinku 150 tisíc najeto a taky fabia 1. Na výměnu silentbloků, který jsou docela hluboko, na ty si netroufnu. Bohužel auto garážovaný nemám :-( Jinak díky moc za odpověď Myslíš, že to mám teda vyměnit když auto jezdí tak jak má nebo počkat až to bude horší? U špatný geometrie se sjíždí gumy, takže to je příznak, ale silentbloky , pokud tě neutravujou, tak na ně prď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantomas-007 Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Zdravím. mám takový problém ,na moji Fabii 1,2 jsem chtěl vyměnit silentbloky a začal jsem na straně spolujezdce.V dílenské příručce se píše ,že se mají odšrobovat 3 šrouby co jsou na čepu ramene (pohoda)pak jsem chtěl vyšroubovat ten šroub co drží rameno v nápravnici ,ale bohužel marně byl moc dlouhý a nešel ven k vůli VAŇĚ motoru prostě tam vadí.Auto jsem měl zvedlé jen na jedné straně.Dovede mi někdo poradit? jednu možnost znám - servis Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 Musíš odšroubovat matici na levém silentbloku motoru a heverem opatrně motor přizvednout. Musí se kvůli tomu odšroubovat a přizvednout i nádržka chladící kapaliny (bude vadit silentbloku) a doporučuji i rozpojit výfuk nad vlnovcem (starší vlnovec by přizvednutí motoru nemusel vydržet). Druhá možnost je vyndat celou nápravnici, ale tam se musí dát velký pozor na přesné usazení při zpětné montáži. Já to dělal vždy prvním způsobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantomas-007 Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 Díky za odpověď jen mě zaráží ,že o tom není v dílenské pžíručce ani čárka.Asi udělali soudruzi někde chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Ahoj, budu měnit silentbloky místo cupráckejch za normální 1KO. Myslíte, že ucítím rozdíl v komfortu jízdy hlavně na horším povrchu? Dále bych při tý příležitosti chtěl nechat vyměnit čepy. Mám už najeto přes 180 tis. a jsou furt původní. Jaký tam všude jsou a kolik jich je? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Myslím, že rozdíl poznáš. Nebudou tolik cítit hlavně menší nerovnosti. Čepy jsou dva na každé straně - čep řízení a čep ramene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Jj, přesně o to mi jde, jízda na cupráckejch blocích v kombinaci s tvrdým podvozkem frs je někdy fakt utrpení, takže rada pro ty, kdo mají frs-dobře si výměnu za cupra bloky rozmyslete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janysek Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 Mám F I RS a dal jsem tam od škodovky ty zesílené a pohoda a klídek,jsem stejného nazoru když u RS tak ty z Cupry je pak moc až tvrdé...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Ahoj, musím se podělit o bezprostřední zážitky s výměnou silentbloků (místo Cuprabloků za 1KO...) Co se týče výměny, tak ty cuprabloky šli hrozně blbě ven, naůčtovali si za to asi o 100 Korun víc ), co se jízdních vlastností týče, tak ty mi připadají zhruba stejné, jak s cuprabloky, možná kdyby to někdo hobloval na okruhu, tak by to třeba poznal ale pochybuju. Takže spokojenost. Co se týče pohodlí, tak jsem teď uplně někde jinde, nic nedrncá, nerachotí, nerovnosti nejsou cejtit, jízda po kostkách i po blbejch je skoro na úrovni Golfa V. řady ) Takže určitě doporučuju bloky 1KO. A jestli vydržej i kdyby jen 50 000km, tak i za to to stojí, ale stejně si myslím, že to vydrží víc - ten silentblok je jako cuprablok, akorát má tu gumu mnohem měkčí a jsou tam jen menší 4 díry, ale oproti těm prapůvodním fabiáckejm to vypadá velmi odolně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azrael01 Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Mam problem, tie cupracke silentbloky maju menši priemer ako ta hlinikova konzola, cize prepadnu skrz otvorom, nejaka rada??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janysek Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Dle mého názoru bych tam dal silentbloky 1KO :-) mám je tam sám..:-) a pohoda..:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Celé jsem to zde pročetl, ale úplně jsem nepochopil, jak se z auta dostane komplet rameno+konzole. V DP se píše, že se musí vyšroubovat matka náboje kola a vytáhnout poloosa, avšak nemám pocit, že by to tady někdo takto dělal. Takže jak to je? Kulák je zasunutý v rameni, konzole zase v nápravci - dá se to vyndat bez povolení tématky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 (editace) Matice na poloose se povolovat nemusí. To jen v případě, že chceš ven s těhlicí (např. výměna tlumičů). Stačí vyndat čep řízení z těhlice a povolit tři šrouby spodního čepu zespodu na rameni, pak trocha akrobacie a čep z ramene vyndáš. Editováno: 18. Říjen 2011, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 OK, mně šlo právě o tu "akrobacii", jestli je na ní prostor. A předpokládám, že se to vyndá dohromady rameno + konzole a nemusí se nejdříve vytáhnout rameno ze silenbloku konzole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Jo, vyndá se to dohromady. Jestli máš HTP, tak ještě počítej s tím, že na pravé straně budeš muset přizvednout motor, abys vyndal šroub z ramene (vadí tam olejová vana). Je to tu v tématu popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Stačí vyndat čep řízení z těhlice a povolit tři šrouby spodního čepu zespodu na rameni, pak trocha akrobacie a čep z ramene vyndáš. já ani ten čap riadenia nevyťahujem,len tie 3 osmičky šróbky na spodnom čape...dá sa to,len to chce už trochu praxe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 jo dík to jsem četl, HTP naštěstí memám :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.