Leden 15, 201411 r Zdravím lidi, mám dotaz ohledně svíček. mám octavii 1.6 74kw a rád bych tam dal platin-ir svíčky od Bosch protože jezdím střídavě na benzín a E85 nevíte jaké by mělo být přesné označení těchto svíček? na původních co tam jsou žádné označení krom značky BOSCH není. děkuji
Květen 18, 201411 r Ahojte. Mam taky mensi problem a dilemu. Jedna sa o Octu 1.6 74kW AKL + LPG Auto v poslednej dobe bolo ako keby pridusene. Pri prudsom zosliapnuti plynu trhalo a trhalo a v podstate neislo. Ak boli otacky vyssie a drzal som to v rozmedzi cca 2800-3500 tak akceleracia bola iba s minimalnym trhanim po preradeni. Robi to aj na benzin aj na LPG. Obcas pomohlo nastartovat motor druhy krat a auto sa spamatalo. Volnobezne otacky v klude. Spotreba podstatne vyssia pri tom trhani. No teraz uz to nepomaha a auto nastartuje na 3 valce. Ani do 5 minut nenabehol 4. valec. Mal som podozrenie na problem v zapalovani. Tak skusam ist od toho najlacnejsieho... Dnes som dal dolu sanie aby som vymenil sviecky ako normalny kludny clovek a nie gynekolog. No mam 2 otazky k obrazku v prilohe... Octa ma momentalne najazdenych 298.500 km olej 5W-401. Je normalne ak tu mam mastnu tekutinu? (podozieram olej)2. Ocistit ci radsej nie? Ak ano, tak ako najidealnejsie?Ďakujem za rady páni...
Květen 18, 201411 r Nedavno jsem taky na 1.6 75kW sundaval spodni dil sani a steny saciho potrubi v hlave valcu byly temer ciste, jen jsem otrel tenky olejovy film. Mam teda najeto 1/3 toho co ty, navic zaslepeny EGR. Urcite to odstran, at jsou steny ciste, kondenzovane palivo se rychleji odpari a urcite to prospeje lepsimu plneni valcu ;-). Podle obrazku je zasrany kanal ke 2-3-4 valci, prvni vypada ciste, tak to bych tipoval unavu tesneni driku ventilu. A v jakem stavu byly svicky, pokud nepomuze vymena svicky na 4.valci, tak bych se zameril na zapalovaci kabel, civka bude ok, je spolecna pro 1-4 valec. A kdyz uz mas sundane to sani, tak bych zkontroloval i ten vstrik na 4.valci.
Květen 18, 201411 r Problemom je, ze to je dost tvrde. Utret to nejde, jedine nejak zoskrabat. Ale tak mi pojde vsetok bordel k ventilom. Tie ventily budu tiez v podobnom stave. Viem ze by sa zislo dat dolu hlavu a komplet to porobit. Ale nechce sa mi do toho, lebo auto normal jazdilo este pred mesiacom a to tam ten nanos bol.Zajtra idem kupit nove sviecky (mal som tam BOSCH FR7DC+) a islo to na nich normalne. Teraz uz neposobia moc vporiadku. Taktiez kupim nove kable. Cievka si myslim ze bude v pohode.
Leden 3, 201510 r zdar chlapi, potrebuji jednu radu, prave jsem vymenil svicky + zapalovaci kable a pri hledani , co me piska v motoru jsem si vsiml, ze ve druhem valci vidim, jak to ve valci jiskri, asi mezi blokoem motoru a svickou je nejaka mala skvira, co s tim?
Leden 3, 201510 r toz jak je zavit na svicku, toz mezitim zavitem v bloku a svickou vidim, jak to jiskri...
Leden 4, 201510 r Ještě by to mohla dělat slaná voda na kabelech a motoru, ale pokud to dělalo hned po výměně, tak to nejspíš bude jak je uvedeno výše.
Červenec 4, 201510 r Ahoj . Nevíte někdo prosím jak sundat ty fajfky ze svíček ? Nejde to a nejde to , ani tím hřebejkem jak zde někdo popisuje , je to asi zapečené jak sviňa . Dík za každou radu .
Květen 13, 20169 r Taky jsem se dnes pustil do vyměny svíček s respektem a šlo to v pohodě, bez sundavání sání , nic jsem nesundaval. Motor 1.6 MPI 75kw (BSE) 2011. Šlo to dobře s račnou (1/2") dlouhým prodloužením kloubkem a s ořechem na svíčky 17mm. "Nejhůře" jdou snad jen sundat ty fajfky. Jednotlivé botky jsem bral uzkýma dlouhýma kleštěma s jemnýma zoubkama, opatrně ,prvně jemně zaviklat a pak tahat. Docela se mi osvědčil můj lidový výmysl s provazem že jsem udělal stahovací oko a to jsem nasadil na vršku botky a stáhl v tom zúženém průměru a pak opatrně tahal nahoru a šlo to. Jinak vše no problém Dokonce jsem zjistil že mám různé svíčky 1 a 4 válec asi vyměnený ngk "Buretky" (moje pojmenování ) co se dávají a 2,3 válec zřejmě původní z prvovýroby VW audi logo (taky NGK) S toho vyplývá že je někdo možna taky neměnil a vyměnil prasácky 1 a 4 lehkopřístupný válec. ehm. Upraveno Květen 14, 20169 r od senky
Květen 14, 20169 r Ještě jsem doplnil fotky, k textu. + moje vyndané svíčky. A ty botky brat opatrně! nechci nabádat na náký bezcitný vyklaní kleštěma a rvaní ven Auto mám půl roku z německa a má 50t.s najeto.Soudruzi z NDR se prostě na vyměnu 2 a 3 svíce vybodli. Svíčky na fotce jsem poskládal tak jak byly 1až4tý válec. Upraveno Květen 14, 20169 r od senky
Srpen 10, 20169 r Díky všem co jsem píšou rady jak na octavii potřeboval jsem dvě opravy a díky Vám se to podařilo.Svíčka hotový ještě jednou díky
Srpen 28, 20178 r Nechcu zakládat nový téma, když to je tadyk tak nějak ono. Jde mi o to, že i po přečtení tady těch stránek a různejch návodů se necítím na výměnu svíček, kór když jsou potřeba nějaký další udělátka. Tak bych chtěl poprosit nějakou dobrou duši, nejlépe z Brna nebo severně okres Blansko, že by mi to vyměnil. Samozřejmě zaplatím, co bude třeba. Do servisu se mě nechce, aby třeba nevyměnili jen některý a radši dám prachy nějakýmu spolehlivýmu nadšenci než servisákovi. Mám O1, 2001, 1,6, 75 kW, AVU.
Srpen 28, 20178 r Stačí 16-ka klíč na svíčky, 2x kloub, delší nástavec na golu, ráčna/momenťák a kleště (na fajfky). Ale takhle to jde taky [emoji106] [emoji2]
Srpen 29, 20178 r Mno nemůžete chtít po ajťákovi, aby se vyznal v motoru auta Posledně, když jsem chtěl vyčistit váhu vzduchu, tak jsem povolil 3 šroubky a když poslední nešel ani po půl hodině, tak jsem to jen povyndal a prošplíchl, ale ty nervy, když něco nefunguje jak má Když by mi s tím někdo pomohl, tak slibuju, že se budu poctivě dívat, něco podám, třeba pivko a příště už to třebas zvládnu sám
Srpen 29, 20178 r [emoji2] Potřebuji věci vidět, osahat, čistit, měnit, upravovat fyzicky, ale programy.... To radši rozdělám půl auta, než řešit problémy s Windows či Android, to jsou nervy [emoji35] [emoji36] [emoji3]
Únor 6, 20187 r Teď jsem se s tím drbal taky. K těm svíčkám je přístup jak k židovskému pokladu, ale dostat se k nim nakonec dá a nemusí se sundavat parohy sání. Ale bez sání by to bylo určitě pohodlnější, mnohem lepší přístup pro povolení a utažení svíček a manipulaci se zapalovacími kabely. Nářadí - kvalitní gola s nástavcem a kloubkem je nutná, bez toho nemá cenu ani začínat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.