Přejít na obsah

Zadrety motor 1.4 MPI


Emanuel

Doporučené příspěvky

Pokud se to jen lehce mázlo nemusí být klika poškozená,ale radši bych ještě změřil ovalitu a opotřebení ojničních čepů.Pokud je opotřebení už dost nad tolerancí i to může být příčinou poklesu mazacího tlaku.Po opravě taky změř tlak oleje,může být také zaseknutá kulička pojištováku u olejového čerpadla a propouští víc než má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepomohlo by precistenie preplachovacim olejom zistil som tiez ze to nebolo nedostatkom oleja,cerpadlo som rozobral vicistil gulicka sedi.Skor to bude zabity zaspineny mazaci system olej bol husty humus.Este diky kolegovi za cennik mozem sa spytat na presnu adresu ND na Skodu vopred dakujem. Zatial nepokracujem v oprave nemam cas v robote teraz travim 12 hod.denne mozno sobotu nedelu.Este by maz aujimalo kolega co zadrel motor na Skodovke podobny problem co tam vsetko menil a preco mu to zadrelo.Vdaka za poradu ahoj SKODOVKARI.

 :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem či to dokážeš v takom zloženom stave dôkladne prečistiť snád len prefuknuť stlačeným vzduchom.Ked je to ako vravíš zabité olejom neviem ako sa dostaneš do všetkých tých kanálikov. Pokial neostrániš všetok bordel z toho motora môže sa to znova kedýkolvek zopakovať!

To s tou škodoukou to je iné kafe - to bolo min. pred 12 možno aj 15 rokmi a vtedy GO stála akurát sadu a tesnenia robotu som si urobil sám.Bolo tam zadretá kluka 2 val. na kluke rozobral som celý motor kluka išla na výbrus hlavné vyšli na 1výbr. ojničné na 2výbr. Menil som aj vložky a piesty celú sadu.

Príčina bola v čerpadle - gulička, tak ako píše KAMIKADZE

Ten cenník je z ETKY tú si môžeš stiahnuť tu na fore v sekcii inštalačné manualy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvazujem podla vsetkeho na 99 % idem to spravit riadne rozobrat motor hlavu vsetko dole vybrus vycistit kamarat my to spravi za 5000 sk uz som mu volal nebudem riskovat ze my to zase zastane vela rad su tu ktomu vacsina priklana.Za petku sa my to neoplati laicky opravovat takto to bude na 100 %.Povedal ze to treba vsetko rozobrat piesty kluku vybrus mazanie vycistit atd ako tu uz bolo spominane.Asi v nedelu to k nemu odtiahnem. potom napisem co s tim bolo.Ahoj :kol-63:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Fabka ostava je to urobene 100 % nevravim ze ju budem mat do smrti.To bohvieco nemas 55 kw ide to dako a co spotreba?Farbu mame asi rovnaku tmavo modra metaliza LPG:Ja mam spotrebu 7,5 LPG.

Já to samozřejmě nemyslel ve zlém.Jen je to běžné, že se auto po takovémto průseru trochu poopraví a narve se do bazaru.A když si to pak někdo koupí, tak člověk čte o nespolehlivosti Fabie hotové romány.A přitom když se dívám na ta auta v bazaru, tak si říkám kolik toho prožili?Pak vidím motor bez krytů, spáry na karoserii každá jiná atd.

Pokud jsi to nechal opravit pořádně tak to je OK. Protože ty bazarové kousky se políčí na prodej tak, aby vydrželi zkušební jízdu.A po podpisu smlouvy se to samozřejmě začne sypat jak domeček z karet.

k 1.6 55Kw.Jede to tak jak jede.Přirovnal bych to k 1.4 MPi 50Kw ve Fabce.Na ježdění dobrý.Na závody ne.LPG nemám a ani o něm neuvažuji.Spotřeba je ve městě 8-9l.Mimo město 6-7l.Rekord mám zatím 5.8l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to samozřejmě nemyslel ve zlém.Jen je to běžné, že se auto po takovémto průseru trochu poopraví a narve se do bazaru.A když si to pak někdo koupí, tak člověk čte o nespolehlivosti Fabie hotové romány.A přitom když se dívám na ta auta v bazaru, tak si říkám kolik toho prožili?Pak vidím motor bez krytů, spáry na karoserii každá jiná atd.

Pokud jsi to nechal opravit pořádně tak to je OK. Protože ty bazarové kousky se políčí na prodej tak, aby vydrželi zkušební jízdu.A po podpisu smlouvy se to samozřejmě začne sypat jak domeček z karet.

k 1.6 55Kw.Jede to tak jak jede.Přirovnal bych to k 1.4 MPi 50Kw ve Fabce.Na ježdění dobrý.Na závody ne.LPG nemám a ani o něm neuvažuji.Spotřeba je ve městě 8-9l.Mimo město 6-7l.Rekord mám zatím 5.8l.

Ked to tu tak citam tak problemov je habadej aj tie ceny na ludove auto ako je Fabia su neuveritelne elektronika hotova pohroma.Ale co uz ked sa chceme vozit treba calovat. :feve:

Cau Jozo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takú dlhodobú mam malinko pod 8l/100km,ale jazdím 75% mesto vonku tak 6,5l podla PP.

Tak to je v pohodě.Já s 1.6 55Kw v Oktávce jsem na tom o něco hůř. Kdybych jezdil jako ty(75% město) tak jsem na 9l/100Km možná i na 9,5l.Venku to záleží na profilu trati.V mém případě Vysočina-takže samé kopce.Ale pokud to člověk nežene a jede podle předpisů, tak mimo město je to 6,4-6,8l podle pal. PC. Rekord mám zatím 5,8l.Takže si myslím že na tom nejsi s 1.4 44Kw zas tak špatně. A při klidné jízdě umí být tento motor hodně úsporný.Platí asi to co u 1.6 55Kw-pokud možno netočit do extrému.Navíc 44Kw má maximum toč. momentu už ve 2500ot.Pokud se nepletu.Což je taky docela dobré.Dokonce mi připadá že odspoda tahá 1.4 44Kw o něco lépe než 1.6 55Kw.Ale zas Fábka je o něco lehčí.To je taky fakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zkus rozdělat podtlakovou hadičku co vede od škrtící klapky k tomu ventilu co je přidělanej na expanzce,většinou bývá ucpaná. V lepším případě stačí jen vyčistit,někdy to ale bohužel odnese i ventil,ale ten si můžeš vagem procvakat. Uvidíš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, tak mam asi stejny problem. Sem tam mi kontrolka oleje blikala, pochvili vzdy prestala. Zhruba pred tremi tydny v servise, problem nevyresen, kazdopadne provedena vymena tesneni pod hlavou. Hladina oleje kontrolovana prubezne. Problem jak rikam oprava nevyresila, pry mozna vadne cidlo. Na dalnici pri trech tis. ot. chciplo. Nahozeno, po chvili klepani z prave casti motoru, lekl jsem se ze jde do riti remen, potom silna rana (dute lupnuti) zase zprava a konec. Pokroucena merka hladiny oleje a kour z kontrolni diry. Motor ani tuk.

Tak jsem zvedav co s tim vsechno bude. Jestli na to pak budu mit nervy dam vedet.

Editováno: , autor: vevodap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to me napadlo taky, ze to nebylo jenom teplem, navic kdyz se ozvala ta rana. Ted je otazka jestli se rozletelo cerpadlo a co udelalo za paseku a nemo jestli je to jeste neco horsiho. Nejspis pujde novy motor. Kazdopadne po par prvnich info ohledne opravy zacinam premyslet jestli neni lepsi to prodat jak je. Hlavne z hlediska toho, ze bych asi nerad kupoval auto s jinym motorem, aniz bych vedel kdo a jak to spravoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...