ivanl Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Ahoj. Mate uz niekto vo svojom aute kontrolu tlaku v pneumatikach? Ako to funguje? Ste s tym spokojny? D Ivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Ahoj...mam to a spokojnost tazko povedat...este som to nepotreboval...teda ziaden defekt ci podhusteni pneu. Takze zatial tak. Funguje to na principe snimaca otacok z ABS. Sleduje rozdiel otacania kolies oproti ostatnym a ak sa odchyli, tak za zapne kontrolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 No ak to funguje tak, ako v OII, tak sa nie je čomu tešiť - viacerí sa sťažovali, že TPM ani nepíplo, a guma prázdna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 Nestras Igor...utekam si skontrolovat pneu... : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 V manualu píšou pokud prorazíš pneu a rychle ujde vzduch tak se to neaktivuje. Mělo by to fungovat jen pokud mírně uchází. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ntr23 Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 TPM není stavěné na proražení pneu. snímá to dlouhodobě otáčky a pokud jsou jiné než nastravené, tak to pípne. Takže je to spíš funkce "Chci dohustit kolo" a ne píchl jsi. Když jsem přehodil z letních na zimní, tak jsem zapomněl zklaibrovat a píplo to až po sedmdesáti kilometrech. Takže to funguje, ale opravdu ne na defekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marlin Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Na TMP si nemohu stěžovat, při šroubu v kolu mě to cca po 3 Km upozornilo a při výměně letní / zimní to taky píplo po cca 4-5 Km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) Mne TPM ani nepiplo. Na letnich sem mel tlak pro maximalni zatizeni (rozdil predek zadek 2,3 ku 3,2 tusim), na zimnich bylo od vyvazovani cca 2,3 na vsech. A nic... Editováno: 31. Říjen 2008, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Síce sme v FII/R, no TPM patrí medzi jedny z najčastejšie reklamovaných vecí na OII - vraj nefunguje. Všetko je ok, funguje, ale len v prípadoch X, Y a Z. Pokiaľ dobre viem, dokonca sa upravoval vyhodnocovací algoritmus, no že by to niečomu pomohlo... Nepoznám jediného človeka, ktorému by TPM niekedy niečo zahlásilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 To je fakt...mne tiez nic nehlasilo...ale ani zatial nemalo dovod. Lebo aj ked ti ubuda tlak v pneu po urcitej dobe, je to zhruba rovnako na vsetkych kolesach a tym padom neregistruje rozdiel v rychlosti otacania jednotlivych kolies...alebo to potom nefunguje...a cas na vyskusanie ze by som jedno koleso podhustil a behal s nim po ulici som este nemal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyx Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Tak dnes odpoledne proběhla výměna na zimní, zkušební jízda a po asi 3-4km hlasi kontrolka TPM změnu. A jednou jsem prorazil pneu, a asi po 100 metrech uz se kontrolka ozvala (z toho jsem asi 50 metrů doufal, že pneumatika to přežila, dalších 50 metrů jsem si byl už skoro jistý, že je v pytli). Takže to asi funguje OK (aspon teda me) Vyroba 2/08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Mne TPM ani nepiplo. Na letnich sem mel tlak pro maximalni zatizeni (rozdil predek zadek 2,3 ku 3,2 tusim), na zimnich bylo od vyvazovani cca 2,3 na vsech. A nic... No, myslim, ze v tomhle pripade ani nemelo duvod pipat. Pokud mas 2,3 predek a 3,2 zadek, mas porad nahustene pneu na "spravnou hodnotu" - jinak receno, prumer, resp. obvod a tim i otacky pneu se nemeni. Stejne tak pri prezuti na zimni s tlakem vsech kol 2,3 (za predpokladu, zes pouzil stejny rozmer, ale to uz nema nic spolecneho s tlakem). Az kdyz ti klesne tlak do te miry, ze se pneu zacne deformovat, pak TPM zjisti rozdilne otacky postizeneho kola a ozve se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 No zaujimalo by ma ako to otestovat bez toho aby som znicil pneu. lebo mne to tiez zatial ani raz nepiplo...ale nikdy nebol problem. Ani ked som preszul na zimne. Zaujimalo by ma ci by nepomohlo ked mam vsetky na 2,1 nahustene, jednu vypustit na 1.5? Je to dost vypustene? A po kolko metroch by sa to malo ozvat? Mate niekdo skusenost? Rad by som sa presvedcil ze to naozaj funguje skor nez mi vyprsi zaruka na auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 Nie je 2,1 trochu malo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 No, myslim, ze v tomhle pripade ani nemelo duvod pipat. Pokud mas 2,3 predek a 3,2 zadek, mas porad nahustene pneu na "spravnou hodnotu" - jinak receno, prumer, resp. obvod a tim i otacky pneu se nemeni. Stejne tak pri prezuti na zimni s tlakem vsech kol 2,3 (za predpokladu, zes pouzil stejny rozmer, ale to uz nema nic spolecneho s tlakem). Az kdyz ti klesne tlak do te miry, ze se pneu zacne deformovat, pak TPM zjisti rozdilne otacky postizeneho kola a ozve se. přesně tak, snímá se obvodová rychlost a ne skutečný tlak a pokud je pneu prázdné, tak se vyhodnotí jako s rozdílem obvodové rychlosti proti původní a začne pípat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 No ja mam motor 1.4 a tam mam pri ciastocnom zatazeni odporucane predne 2.2 a zadne 2.1. Pre plne zatazenie je predok 2.3 a zadok 3.2. Takze asi som ok, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 No uz teraz mas o 0,1 v predu menej. A aj v manualy je napisane ze zimne sa maju hustit +0,2 takze 2,4. Uz 10% podhustenie vie likvidovat pneu a spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 JJ, prave som sa o tom docital. Tak hned zajtra dofukam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil Rákosník Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 Ahoj, tak s kontrolou tlaku v pneu mám taky jeden dotaz. Pročítal jsem si velký techničák (viz foto) a jelikož je zde uvedeno u rozměru pneu 165/70 R14, že "pouze pro vozidla bez kontroly tlaku v pneu", znamená to, že pokud bych chtěl tenhle rozměr jako zimní obutí vozu, tak to nejde?? Mám FII kombi ve výbavě Sport, která mám právě kontrolu tlaku v pneu. Můžu tedy použít i přes toto v techničáku ten rozměr 165/70 R14, pokud mám ten TPM snímač tlaku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Tak podle TP nemuzes. Neni mi uplne jasny duvod, ale pokud chces mit vsechno v poradku, pouzij disk 6Jx14 ET38 s pneu 185/60 R14 nebo vetsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dudusk Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 (editace) Mě to zase dnes začlo signalizovat a tlak mám v pořádku. Kde bude chyba? R 1,9TDI comfort Editováno: 10. Únor 2009, autor: dudusk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Nejels trochu jako prasatko? To prej pak muze blbnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dudusk Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 (editace) No jel jsem (mám 153HP ) a hlavně si nepřečetl návod, já to resetoval za jízdy. Co se týče tlaku, měl jsem na předním kole o 0,3míň a píplo to v zatáčce při zatížení tohoto kola. Editováno: 10. Únor 2009, autor: dudusk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeshII Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Ahoj, tak s kontrolou tlaku v pneu mám taky jeden dotaz. Pročítal jsem si velký techničák (viz foto) a jelikož je zde uvedeno u rozměru pneu 165/70 R14, že "pouze pro vozidla bez kontroly tlaku v pneu", znamená to, že pokud bych chtěl tenhle rozměr jako zimní obutí vozu, tak to nejde?? Mám FII kombi ve výbavě Sport, která mám právě kontrolu tlaku v pneu. Můžu tedy použít i přes toto v techničáku ten rozměr 165/70 R14, pokud mám ten TPM snímač tlaku?? Mám ten stejný problém, ale s tím rozdílem, že mi rozměr zimáků zakázaný v techničáku prodali spolu s autem. Zjistil jsem to až po několika týdnech. Auto jsem kupoval na druhém konci ČR než bydlím, takže reklamovat nebudu. Navíc levá zadní má špatný ventilek a uchází cca za 10 - 12 dnů z 2.9 na 1.5. TMP to vždy zahlásí na poloviční hodnotě. Jsem línej jet do servisu a za chvilku budu stejně přezouvat na hliníky - ventilek měním až před další sezónou. Funkčnost TMP je spolehlivá a hlásí až skutečný problém. Mám MR2009. Má někdo info proč nemůžou být ty 165/70 R14? Já si myslím, že výrobce při testech možná zjistil, že tato funkce nefunguje optimálně a tak to raději zakázal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 (editace) Ten vysoký a (úzký) 70% profil pneumatiky je již velmi citlivý na nerovnoměrné zatížení vozu => velmi mnoho planých varování. Řešil jsem to také a nakonec koupil R14 185/60. Editováno: 2. Červen 2010, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.