camilo Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 poznamka na okraj :ja by som to do Comodexu nedaval. tam ma nepustia k autu pri oprave. hi, ta cena (8000) otazkou na servisnu + rozvody bola do autojager v dun. luznej, cena 3600sk za servisnu pri 90000km a rozvody 12000sk bola v RM Jet v Trnave, v comodexe som nebol, nahodou chodim obcas okolo z ba okolo rmjetu tak som zacal chodit tam...nebolo sa ani koho opytat co sa tyka skusenosti... V ktorom Skoda servise ta pustia k oprave auta? Daj tip... Oplati si sa ist aj servisakovi domov ak nejakeho clovek pozna, napr taka octafka, komplet rozvody, olej atd, okolo 6000sk....ten rozdiel je poznat, stale visi vo vzduchu 6000sk pri mojej fabe... 12000 sa mi zda proste vela... 7-8000 by som akceptoval.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 poznamka na okraj :ja by som to do Comodexu nedaval. tam ma nepustia k autu pri oprave. V ktorom Skoda servise ta pustia k oprave auta? Daj tip... tu ma pustili k autu : Autoprofit, Galanta AUTO V.A.S., Sered Hilek a spol, Senica RM Jet, Trnava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camilo Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 poznamka na okraj :ja by som to do Comodexu nedaval. tam ma nepustia k autu pri oprave. V ktorom Skoda servise ta pustia k oprave auta? Daj tip... tu ma pustili k autu : Autoprofit, Galanta AUTO V.A.S., Sered Hilek a spol, Senica RM Jet, Trnava supr dik, chodim do RM Jet ,zatial som spokojny, su fajn, bolo treba niekde ich prehovarat alebo hned proste ked si poziadal, ta pustili...? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 (editace) len som sa spytal, dali mi podpisat lajstro, ze tam idem na vlastne nebezpecie, dali mi visacku - "Navsteva" na golier, (ktoru som samozrejme zabudol odovzdat a cvalal som s nou po meste 2 hodiny ). akurat ten mlady pri pulte s nahradnymi dielmi "potreboval" trocha s ETKOU 7 poradit. Editováno: 26. leden 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camilo Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 len som sa spytal, dali mi podpisat lajstro, ze tam idem na vlastne nebezpecie,dali mi visacku - "Navsteva" na golier, (ktoru som samozrejme zabudol odovzdat a cvalal som s nou po meste 2 hodiny ). akurat ten mlady pri pulte s nahradnymi dielmi "potreboval" trocha s ETKOU 7 poradit. supr, dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 ja menil po 113000km vse ok jenom ta kladka nemela tu gumu takze tam byla vule a remen se klepal no ale ma se menit po 90tis. km, je to velky risk po 113 000km, kdyby ti to prasklo, tak muzes celou hlavu a pisty vyhodit, protoze ta kladka kdyz ma svlecenou gumu a je volny remen, tak je to kousek od preskoceni remenu popr. jeho prasknuti. no vcera som sa informoval mailom v skoda servise pri ba kolko by stala vymena rozvodov, lebo by som to chcel urobit pri 90000km, naraz so servisnou a odpisali mi : Na fábii 1,4 16V 74kw sa menia rozvody pri 120 000km.Servis 90 000km stojí cca 8 000,-Sk cenu nenapisali.... tak kazdy hovori inak, stretol som sa aj s nazorom pri 100000km, ako je toto vobec mozne, kolko ludi tolko chuti? chcem to vymenit na jar, nemam istotu ci to ma fakt tolko kolko to ma...momentalne 82000km v TT mi informativne povedali za servis pri 90000km u nich okolo 3600,- sk s vymenou brzdovej, co som chcel naviac...kua ako je mozny taky rozdiel???? za vymenu rozvodov v tt pytaju 12000,- sk ... eh Zalezi co to mas za rok vyroby? Ja mam rok 2001 a po 62tis. km byly kladky rozpadle, respektive plastove oblozeni kladek, nic to nevydrzi, mel sem stesti, vymenil jsem to za 1min. 12hod 120 000 bych to tam urcite nenechaval, u nas v praci menime rozvodaky u fabii 1.4 16V 74kW po 90tis. km, 120tis. nevim, nevim asi ne, to vim jak vypada rozvodak a kladky po 60tis. a po 90tis. km natoz ve 120tis. km, rozvodak ma velkou zivotnost, ale ty kladky nevydrzi ani 90tis. km, vetsinou se rozpadne to plastove oblozeni a spadne to dole, pak to dre o rozvodak a rozvodak se ti pretrhne a mas po motoru. Nicmene uz je to tady napsane, nekde, priste hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camilo Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 ja menil po 113000km vse ok jenom ta kladka nemela tu gumu takze tam byla vule a remen se klepal no ale ma se menit po 90tis. km, je to velky risk po 113 000km, kdyby ti to prasklo, tak muzes celou hlavu a pisty vyhodit, protoze ta kladka kdyz ma svlecenou gumu a je volny remen, tak je to kousek od preskoceni remenu popr. jeho prasknuti. no vcera som sa informoval mailom v skoda servise pri ba kolko by stala vymena rozvodov, lebo by som to chcel urobit pri 90000km, naraz so servisnou a odpisali mi : Na fábii 1,4 16V 74kw sa menia rozvody pri 120 000km.Servis 90 000km stojí cca 8 000,-Sk cenu nenapisali.... tak kazdy hovori inak, stretol som sa aj s nazorom pri 100000km, ako je toto vobec mozne, kolko ludi tolko chuti? chcem to vymenit na jar, nemam istotu ci to ma fakt tolko kolko to ma...momentalne 82000km v TT mi informativne povedali za servis pri 90000km u nich okolo 3600,- sk s vymenou brzdovej, co som chcel naviac...kua ako je mozny taky rozdiel???? za vymenu rozvodov v tt pytaju 12000,- sk ... eh Zalezi co to mas za rok vyroby? Ja mam rok 2001 a po 62tis. km byly kladky rozpadle, respektive plastove oblozeni kladek, nic to nevydrzi, mel sem stesti, vymenil jsem to za 1min. 12hod 120 000 bych to tam urcite nenechaval, u nas v praci menime rozvodaky u fabii 1.4 16V 74kW po 90tis. km, 120tis. nevim, nevim asi ne, to vim jak vypada rozvodak a kladky po 60tis. a po 90tis. km natoz ve 120tis. km, rozvodak ma velkou zivotnost, ale ty kladky nevydrzi ani 90tis. km, vetsinou se rozpadne to plastove oblozeni a spadne to dole, pak to dre o rozvodak a rozvodak se ti pretrhne a mas po motoru. Nicmene uz je to tady napsane, nekde, priste hledej. takze, som hladal a preto som pisal sem...je to rv 2000 mne neslo o to kedy si to mam vymenit, ale ako je mozne ze su take rozdiely v nazoroch na vymenu, resp som to dal ako info..no a samozrejme ta cena, premrstena podla mna... rozvody planujem menit pri 90t km, to som bol rozhodnuty hned ako som auto kupil...s tym nemam problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejvas Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Ahojky Všem, nevíte kde by se dala stáhnout dílenská příručka na fabii junior 1.2 mpi? konkrétně výměna rozvodů v motoru ? moc Vám děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 nedávno jsem jsem se dočet. Rozvodový řetěz se nemění!!! Je tam do konce životnosti motoru!!!!! Tak co mi tam chrastí??? napínák nefunguje??? nevíte někdo?? 1.4mpi 50kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Chrastí ti tam řetez. On ten motor asi přežije, ale chrastí. Pokud ti to vadí, tak nezbude než ho vyměnit. HTP má už hydraulický napínak, tak tam snad chrastit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Velký vliv na životnost řetězu má i styl jízdy. Časté necitlivé, skákavé rozjezdy životnost řetězu podstatně zkrátí. Komu to rachotí je lepší vyměnit, auto se zklidní, lépe potom jede (zpřesní se časování rozvodu) a zase tak drahé to není. Já jsem pro, když rachotí tak vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Chrastí ti tam řetez. On ten motor asi přežije, ale chrastí. Pokud ti to vadí, tak nezbude než ho vyměnit. HTP má už hydraulický napínak, tak tam snad chrastit nebude. Je to tak, když někdy v 60-letech minulého století konstruktér vymyslel tento motor, mohl to dotáhnout trošku dál, řetěz prodloužit a umístit tam napínák. Řetěz a kola se od té doby nezměnily. To co pasuje na Fabii pasuje bez problému i na Š 1000 MB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 díky díky nechám ho vyměnit ,nevíte ještě kolik si mám připravit kapříku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 díky díky nechám ho vyměnit ,nevíte ještě kolik si mám připravit kapříku ? Někdo tu psal, že ve škodovce kolem 2 500 Kč komplet. Ideální je, naplánovat to s výměnou oleje. Vyměnit rozvody a pak rovnou novou náplň oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Ten retez stoji asi 250 Kc. Zadnych 2500 A neni pravda, ze vsechno z fabie pasuje i na skodu 1000. Sice je ten motor stara sunka, ale vsechno ma rizene elektronikou, takze to uz nedas ani do felicie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Ten retez stoji asi 250 Kc. Zadnych 2500 A neni pravda, ze vsechno z fabie pasuje i na skodu 1000. Sice je ten motor stara sunka, ale vsechno ma rizene elektronikou, takze to uz nedas ani do felicie... Myslel jsem komplet výměnu ve škodovce za použití origo dílu + práce. Někdo tady psal, že to tolik stálo. Samotný řetěz a kola jdou opravdu za tuto cenu koupit, ale origo díl to nebude. Jinak jsem přesvědčen, že to pasuje, možná ne na tu 1000-ku, ale na Felicii určitě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Aha, tak to asi mas pravdu, ve skodovce si to opravdu nechaji zaplatit A ten retez jsem koupil za 250 Kc vcetne dokladu a je to original Skoda. Muzu vyfotit jak retez v krabicce, tak danovy doklad Na felicii bys to asi dostal, ale bylo by to zbytecne, protoze spousta dilu je specifickych prave kvuli tomu elektronickemu rizeni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 (editace) Aha, tak to asi mas pravdu, ve skodovce si to opravdu nechaji zaplatit A ten retez jsem koupil za 250 Kc vcetne dokladu a je to original Skoda. Muzu vyfotit jak retez v krabicce, tak danovy doklad Na felicii bys to asi dostal, ale bylo by to zbytecne, protoze spousta dilu je specifickych prave kvuli tomu elektronickemu rizeni.... Tak máš pravdu, díval jsem se v Etos, stejné to má Felicie, Š 105,120, na Fabii je to maličko jiné, pod jiným číslem jako sada kola, řetěz. Je to dokonce i levnější 318,- oproti 349,- na Feldu. Ceny jsou ale staré, nemám aktuální ceník. Editováno: 1. Březen 2007, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Oni jsou rozdíly i ve felicích MPi má jinej než SPi. Co je spolehlivě stejné na Fa/Fel/Fabia je gufero ve víku rozvodů (: Jinak mám najeto 172 000km a řetez původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Ja nechci zacinat diskusi na tema MPi motoru, ale myslim, ze ve fabii je jeho posledni evoluce uz docela slusna. Jasne, je to furt ten stary motor, ale zmen je na nem nejvic od dob favorita.... Nicmene 2.0 TFSi RULEEEEEEEEEEEZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 (editace) Někde v dobách Felicií změnili průměr díry rozvodového kola na klice, osobně nechápu proč. Já jsem měnil při 120000km. U fabie ten řetěz dostává na prdel tím trhahým volnoběhem. Nejvíc mechanických změn je podle mě přechod Š120 - Favorit. Editováno: 1. Březen 2007, autor: jargoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 (editace) ja som mal na Renault 8 taky maly napinak rozvodovej retaze.bol to kusok "silonu", ktory tlacila struna na retaz.spravil som s tym asi 200 000 km.a stale sa nezodral, retaz nechrastila.keby sa nerobila GO, tak asi napina dodnes....kde asi soudruzi z MB urobili chybu ?? Editováno: 6. Březen 2015, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Něakej kluzáček s perkem tam být teda mohl, na čistě hydraulickej napínak tam místo není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 tak jdu na výměnu v pondělí ,cena 1750Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Ja som to dal vymenit,zvukom mi pripominala starsie skodovky.kostovalo to nejakych 500sk v skodovke+robota u znameho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.