Lubos85 Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 Ahoj lidi. Potřeboval bych poradit. Minulí rok klimatizace fungovala jak má a tak jsem jí nechal před zimou naplnit. Tento rok když byly ze začátku vysoké teploty tak to fungovalo normálně chladilo to a zničeho nic mi teď nejde. Po stisknutí tlačítka AUTO na ovládání klimatizace se nic neděje. Nepřipojí se spojka kompresoru a ani se nerozeběhnou ventilátory u chladiče jinak mi v kabině kolísají otáčky ventilátoru. Když dám ventilátor na maximum tak kolísá (fouká hodně potom málo a pořád dokola). Jinak ovládání ve vnitřku auta funguje normálně. manuálně si mohu nastavit rychlost větráku ve vnitřku auta, teplotu, ale jak stisknu AUTO tak prostě nic. Nevíte co by to mohlo být za chybu? Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 Pokud se ti nespusti sahary na chladici mrkni na jednotku co je na levem nosniku a pak klasika pojistky na baterce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos85 Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 Ahoj pojistky na baterce jsou v pořádku. A co uvidím na tom levém nosníku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos85 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 Ahoj tady to mi napsal vag VAG-COM verze: IHR 304.0Model: 1U - Skoda OctaviaScan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56Adresa 01 -------------------------------------------------------Řídící jednotka: 038 906 012 CLKomponent: 0000SG 3359Kódování: 00002Opravna #: WSC 31480TMBGP21U522637531 SKZ7Z0A13709752 Nalezeny chyby:17978 - rid.jedn. motoru zablokovanaP1570 - 35-10 - - - Sporadicky18062 - Vypiste prosim pameť zavad sdruzenych pristrojuP1654 - 35-00 - -Readiness: N/AAdresa 03 -------------------------------------------------------Řídící jednotka: 1C0 907 379 KKomponent: ASR FRONT MK60 0103Kódování: 0021505Opravna #: WSC 314801 Nalezeny chyby:01314 - rid.jedn. motoru004 - zadny signal/komunikace - SporadickyAdresa 08 -------------------------------------------------------Řídící jednotka: 1U1 907 044 AKomponent: CLIMATRONIC C 2.0.0Kódování: 11000Opravna #: WSC 314801 Nalezeny chyby:01274 - Servomotor pretlakove klapky (V71)37-00 - DefektPřeskoč adresu 15-AirbagyAdresa 17 -------------------------------------------------------Řídící jednotka: 1U0 920 811 FKomponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06Kódování: 19112Opravna #: WSC 26361TMBGP21U9386750042 Nalezeny chyby:01176 - Klicek07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky01314 - rid.jedn. motoru49-10 - bez komunikace - SporadickyAdresa 19 -------------------------------------------------------Řídící jednotka: 6N0 909 901Komponent: Gateway K<->CAN 0001Kódování: 00006Opravna #: WSC 263611 Nalezeny chyby:01314 - rid.jedn. motoru49-10 - bez komunikace - SporadickyAdresa 46 -------------------------------------------------------Řídící jednotka: 1C0 959 799 BKomponent: 4P Komfortgerát HLO 0003Kódování: 00259Opravna #: WSC 314801 Nalezeny chyby:00931 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vpravo (F223)27-00 - nesmyslny signalKonec ------------------------------------------------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casperak Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Jen hlásím, že u mě šlo o spínací ventil, nebo jak se to jmenuje. Vyměněn = vyřešeno! :-) 700Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šipan Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Řešil jsem taky minulý týden problém s klimou.Jeden den jela a na druhý den nic.Sahary nic,kompresor nespínal.Proběhla kontrola pojistek na baterce.Je to ta úplně vlevo z těch tří co tam jsou.Pojistka v pořádku.I tak jsem ji vytáhl a zjistil že je potažena povlakem oxidu,včetně kontaktu do kterého se zasouvá.Kontakty za pomoci malého šroubováčku a jemného šmirglu očištěny,pojistka vyměněna za novou a vše běží zase jak má.Takže v podstatě blbost ale šalamounsky skrytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
transporti686 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 (editace) Editováno: 17. Červen 2014, autor: transporti686 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toredor Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Ahoj, jsem tu nový a ještě jsem nepřečetl vše, ale včera jsem byl plnit klimu. Všechno proběhlo v pořádku až při zapnutí klimi se nerozjel kompresor. Na podzim klima fungovala bez problémů. V servisu mi řekl, že to bude asi cívka a oprava za 1 500 Kč. Nejsem žádný odborník tak nevím jestli mě nechce podělat. Ještě bych se chtěl zeptat kolik gramů plniva se vleze do klimatizace Octavie I? Naplnil mi tam cca 500g a to se mi zdá moc. Děkuji za každou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos85 Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Ahoj tak u mě závady vyřešena. Ve škodovce řekli že je to nosník pojistek, ty na baterii a taky že jo bylo to celé vypálené. Říkaly že jsem přijel včas jinak že mi taky mohlo shořet auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Tak přispěju taky jednou zapeklitou závadou. Klimatizace manuální. Pokud ji zapnu a mám ventilátor na jedničce tak jede. Pokud dám ventilátor na dvojku nebo trojku okamžitě se vypne. Octavie I combi 1,9 TDI 66KW, rok výroby 1999. Předem dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1986pepe Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 ahojte .neopravoval nahodou niekto Ovládač kúrenia Skoda Octavia (1U2) . odpor kurenia som uz vymenil . vobec neviem zapnut kurenie alebo klimu . poistky su ok odpovede na 1986pepe@azet.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 (editace) . Editováno: 23. Červen 2016, autor: Namor Rapsaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fofoja Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 Zdravím, mám climatronik, prestal svietiť display ale klíma bežala normálne, potom na palubke ukazovalo nezmyselné hodnoty teploty a teraz už nejde klíma vôbec, nefúka ani ventilátor kúrenia (čo ma štve najviac) VAG climatronik vôbec nenájde, poistky som prekontroloval aj nad baterkou. Panel klimatroniku som skúšal v druhej oktávii, display síce nesvietil ale klima fungovala ako má, čo teraz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 12. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2016 (editace) Taky mám stejnou závadu jako Namor, klimatizace manuální. Pokud zapnu tlačítko A/C a mám ventilátor na I. stupeň, tak kompresor klimy a větrák chladiče jede. (Ale přitom se mi zdá, že na I. stupeň dovnitř ventilátor vůbec nefouká.) Pokud ale přepnu ventilátor na II. / III. nebo IV. stupeň okamžitě se vypne. Prosvětlení tlačítka A/C zhasne, větrák chladiče se zastaví a elmg. spojka odstaví kompresor. Octavie I 1,9 TDI 81KW, rok výroby 1998. Pojistky ok. Máte někdo tušení čím to může být? Klima je čerstvě naplněná, ale předtím pár let nechodila. Díky za pomoc Zkoušel jsem ten ventilátor a na I. stupeň se skutečně netočí. Mohl by to být ten předřadný odpor ve spodním víku ventilátoru? Editováno: 12. Červenec 2016, autor: AlesK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 12. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2016 Ahoj Aleši. Laboroval jsem s tím dlouho a vyměnil vše kromě kompresoru. Nakonec je to opravdu ten odpor. Jen na jedničku se ten ventilátor opravdu netočí a točit ani nemá. Mě pomohlo zahýbat s konektorem u toho odporu. Stejně ale objednávám, respektive už jsem objednal nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
human Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Ahoj, vše vyměněno kromě kompresoru a klima nejede nesepne. Už jsem v koncích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkristek Vloženo 19. Červen 2017 Sdílet Vloženo 19. Červen 2017 Zdravím pánové, ať nedávám nové téma, potřeboval bych poradit...řeším klimu, mám v OI r.v.98 neoriginální klimu, výrobce Diavia, montováno kdysi někde ve Francii...byl děravý chladič, vydržela bez problému tak 3 dny a konec, chtěl jsem vyměnit chladič, bohužel nikde nešlo nic povolit, tak jsem začal měnit a měnit, až jsem nakonec vyměnil komplet všechny komponenty, kompresor, držák kompresoru, hadice, trubky, celé topení, chladič atd, samozřejmě díly Škoda, pouze elektroniku jsem nechal původní, ať neměním celý svazek...a teď nastal problém, po zapnutí klimy se vše rozjede, jak má, klima nachladí, ventilátor běží, krásně fouká, po chvíli vypne ventilátor, a tlak na vysokotlaku jde zase pěkně nahoru, až zapne znovu ventilátor, zchladí chladič, znova se vypne... a konec, tlaky se na vysokotlaku a nízkotlaku pomalu vyrovnávají, trubky zteplají a kde nic tu nic, zkoušel jsem různé plnění, 400-550-775g, jestli to původní čidlo tlaku není děláno na jiné tlaky, ale beze změny...podotýkám, že kompresor pořád jede...myslím na expanzní ventil, ale nevím jistě...nesetkali jste se s tím někdo ? děkuji předem za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Myslím že jsem si jako raritu stáhl nějakou technickou příručku pro Diavia klimatizaci. Když tak ji sem dám. Jinak nevíte někdo OI BFQ Climatronik za jakých podmínek (teplota) běží topení potřebuju vyčistit a otestovat před zimou. Stačí dát HI nebo nějak jednotka omezuje topení při vyšších teplotách? Teoreticky by mělo stačit zapnout ECON a dát HI.. Dík za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 A už jsi dal HI?Dej a uvidíš.Bude, má, topit na max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 No u mě je asi ucpaný výměník, asi dvakrát jsem měnil kapalinu kvůli údajně vadnému termostatu a špatně dané hadici která praskla tak to tuhle zimu aspoň začalo nějak rozumně topit. Dík za radu až se zvednu a dorazí od drinku v Thajsku do republiky tak to testnu :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 V 19. 6. 2017 na 18:53, mirekkristek napsal: ..myslím na expanzní ventil, ale nevím jistě...nesetkali jste se s tím někdo ? děkuji předem za rady... Pokud je v systému vlhkost (nějaký funkční odvhčovač to má?) tak může ventil zamrzat, čemuž by odpovídalo to, že to chvíli funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Zběžně jsem to prolít a předpokládám že tam najdeš rešení. octavia dodelklima Diavia.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kareell Vloženo 28. Květen 2018 Sdílet Vloženo 28. Květen 2018 Mám problém s manuální A/C klimatizací, který řeším již 8 let. Mám OCTAVII 2002 1,9 TDI Elegance kód motoru ALH. Vyměnil jsem kompresor, spojku i řídící jednotku klimatizace, klimu mám doplněnou a stejně s ní mám potíže. Přepaluje se mi totiž pojistka č.5 . Dám novou pojistku a klimatizace mi nějakou dobu funguje, někdy 30 minut , někdy hodinu, klima spíná, chladí , vše funguje jak má. potom se ale přepálí pojistkač.5 , a je jedno jestli mám klimu zapnutou nebo vypnutou. Další pojistka (nová) již vydrží jen velmi krátkou dobu 1-2 minuty a přepálí se. Nevím kde by mohla být chyba. Jediné co mám odstavené je čidlo hladiny oleje (myslím že je to G266), ale nevím jestli by to mohlo mít nějakou spojitost. Prosím o jakoukoliv radu. Děkuji Karel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Květen 2018 Sdílet Vloženo 28. Květen 2018 myslíš pojistky na akumulátoru, nebo uvnitř auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kareell Vloženo 29. Květen 2018 Sdílet Vloženo 29. Květen 2018 (editace) pojistka č.5 uvnitř auta . Na této pojistce mám klimatizaci a vyhřívání zrcátek Editováno: 29. Květen 2018, autor: kareell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.