Přejít na obsah

Ztráta záruky - Kdo má pravdu - servis, nebo my?


Ritchieboy

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny -_-

Už je to tak, přivezl jsem si fungl novou O II combajn f tédéíčku červený téčko, déčko, íčko ty krávo ;) od našich soudruhů z NDR, O II 2,0 TDI ambiente Team edition (climatronic, vyhřívání všech sedaček, parkasistent, tempomat, atd.) koupená s najetými 10 km přímo u dealera Škody, objednaná jako nová přímo pro mě. Po prvních zkušenostech se servisem jsem málem roztrhal servisní knížku sobě a občanku servisním technikům. Pročítal jsem témata ohledně změn VAGu (follow me home/leaving home, corner funkce, automatické zamykání, blinkry při rychlém brždění) a přišel s těmito požadavky do servisu Jelínek Auto Teplice. Aktivovali mi denní svícení a řekli, že to auto nic jiného neumí, že to je nějáké divné auto z německa(za aktivaci denního svícení si naúčtovali 850 CZK kdybych nepotřeboval namontovat Construct, odjel jsem okamžitě). Takže jsem tam byl poprvé a naposled. Zarazilo mě už jen tvrzení, že mám NĚJÁKÝ DIVNÝ auto(rozumněj divnou výbavu a cenu :kuk: ) a že mě to tunění stejně za pár měsíců přejde.

Na dotaz, zda by bylo možné namontovat Maxi Dot, který přinesu odpověděli, že kvůli záruce nikoliv. Záruku na auto ztrácím v tomto případě i podle Auto Elán Teplice, kde jsem se byl ptát také. Upozorňoval jsem, že se jedná o originální díl Škoda. Prý podobné montáže musí konzultovat s Mladou Boleslaví (což dost pochybuji) a tyto úpravy automobilka nepovoluje. Vím, řešilo se to tu, četl jsem, ale kde je pravda nevím doteď. Truth is out there...

Co vy na to? Auto mám vyrobené 3/2008, mám risknout montáž maxika a aktivaci všech funkcí na tom divném autě? Díky za komentáře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny -_-

Už je to tak, přivezl jsem si fungl novou O II combajn f tédéíčku červený téčko, déčko, íčko ty krávo ;) od našich soudruhů z NDR, O II 2,0 TDI ambiente Team edition (climatronic, vyhřívání všech sedaček, parkasistent, tempomat, atd.) koupená s najetými 10 km přímo u dealera Škody, objednaná jako nová přímo pro mě. Po prvních zkušenostech se servisem jsem málem roztrhal servisní knížku sobě a občanku servisním technikům. Pročítal jsem témata ohledně změn VAGu (follow me home/leaving home, corner funkce, automatické zamykání, blinkry při rychlém brždění) a přišel s těmito požadavky do servisu Jelínek Auto Teplice. Aktivovali mi denní svícení a řekli, že to auto nic jiného neumí, že to je nějáké divné auto z německa(za aktivaci denního svícení si naúčtovali 850 CZK kdybych nepotřeboval namontovat Construct, odjel jsem okamžitě). Takže jsem tam byl poprvé a naposled. Zarazilo mě už jen tvrzení, že mám NĚJÁKÝ DIVNÝ auto(rozumněj divnou výbavu a cenu :kuk: ) a že mě to tunění stejně za pár měsíců přejde.

Na dotaz, zda by bylo možné namontovat Maxi Dot, který přinesu odpověděli, že kvůli záruce nikoliv. Záruku na auto ztrácím v tomto případě i podle Auto Elán Teplice, kde jsem se byl ptát také. Upozorňoval jsem, že se jedná o originální díl Škoda. Prý podobné montáže musí konzultovat s Mladou Boleslaví (což dost pochybuji) a tyto úpravy automobilka nepovoluje. Vím, řešilo se to tu, četl jsem, ale kde je pravda nevím doteď. Truth is out there...

Co vy na to? Auto mám vyrobené 3/2008, mám risknout montáž maxika a aktivaci všech funkcí na tom divném autě? Díky za komentáře.

Jedinej kdo je divnej jsou oni ;) Na maxikam mi řekly že to nejde dodělat, osvětleni nástupniho prostrou že by se musel tahat nějaky kabel atd. nakodovat jsem si nechal v servise denní světla( to uměj asi jako jediny), druhou zadní mlhovku to se jim taky povedlo ;) a pak jednou jsem jim tam nechal cely vypis a to už neuměli.Tak sem zde poprosil někoho a šlo to:) a za lidovku! 850 je fakt moooc. s tou zarukou je to loterie, po dvou letech už je to stejně jedno:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, než začnete "spílat", tak trochu uvažujte..

Škoda Auto se chová tržně a ekonomicky, a samozřejmě správně. Vyrábí a prodává za max. ceny, stejně jako my ostatní, kteří podnikáme. Tedy za ceny, které trh unese. Na pomyslnou misku vah dejte na jednu stranu "libůstky" na druho misku "záruky". A nyní malá lekce z ekonomie: udělám libůstku, vydělám 5.000,- . Něco jiného se pokazí (protože to není odzkoušené, nebo nevyhoví tomu, tomu, tomu, je v rozporu s tímto, tímto a tímto), na záruce, kterou ze zákona musím poskytnout, prodělám 50.000,- Co je pro mě výhodnější ekonomicky i provozně? ;)

Tak to by bylo..

A teď jak to řešit:

a ) nechám si to namontovat jinde, ale bez záruky.. Chcu něco "extra" s čím v sérii nebylo počítáno a tak zvážím risk a řeknu si: chci to tam opravdu tak moc mít, tak to bude. Ale bez záruky.

b ) ANEBO: koupím si jiné auto, kde už to sériově je.. Anebo jinou značku auta vůbec, kde je navíc tamto, tamto a tamto..

Ale řešit podobné téma mě přijde nefér. Vy jste zákazník a Vy máte právo volby. Stejně jako ONI nemohou nutit Vás do čehokoliv, ani Vy sám nemůžete nutit servis do čehokoliv, když prostě řekne NE, tak ne.. V čem je problém????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno... Pokud je MAXIDOT jako doplnkovy kus primo z MB a lze ho koupit potom mas pravdu ty. Servis je proskolen a autorizovan k temto zmenam. Proto se jim drive rikalo autorizovany servis a tezili z toho ze auta musela k nim na kazdej prd.

Co se kodovani tyka tak to ma pravdu servis. Nikde neni oficialne napsano nakup kodu pro to a to. Auto si kupujes v konfiguraci danou vyrobcem a pri uzavreni kupni smlouvy souhlasis ze auto bude v tom a tom stavu.

Shrnuto. Kodovani je sranda lze ho vratit tedy bych neresil a nechal si to VAGnout... (co te vubec zajima za funkce?) Maxik jak sem psal.

Mimochodem co auto to original o) Hlavne v kodovani. Ja mam napr 3 ramena na volantu a jednotka je nastavena na 4 pac ikdyz ma kodovani na 3 tak to neveme. Silu posileni jsem mel nakodovanou spatne. Kamarad mel na soundsystemu nakodovano ze ma kozenej interier a pritom ma latku. (mimochodem fakt je rozdil v basech !!!) Atd Atd...

Jsem rad ze mam VAG a ze si muzu dokontrolovat veci sam. Buh zehnej lidem co si koupi auto vyhodi prachy za sound system a pak nejaky HO**** s osmi tridama zakladky to blbe nakonfiguruje a tim defakto vec co si klient zaplatil zdegraduje.

Uffff... Servis je skoro uz nadavka mezi Skodo-lidma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano máš pravdu! Nejsem odbornik, nepodnikám, ale myslim si že kdyby napřiklad tan maxik vyměnovali za cca 4500 tak by taky na tom utržili.Když dokažou dodělat xena za 50 000 tak proč nedokažou vyměnit budíky za 4000?Kde ta prace je mnohem horši. Mám ambientku a myslím že se moc konstrukčně neliší od elegance.Skoro vše se tam da nacpat bez extra předělavani třeba jako jsem psal ja.Rád bych to měl z výroby, ale ne každy na to má hned.A pravda bude asi někde mezi lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak :palec2: pravda bude chlapi někde uprostřed. A k té myšlence "co auto, to originál", tak to je svatá pravda. Můj selský rozum potvrzený praxí říká, že "čím více elektroniky, tím větší možnost, že něco nebude fungovat". Vot eto těchnika lol

Na 2. stranu si říkám, že kdyby všechny elektronické věcičky fachaly tak spolehlivě, jako auta (nebo přesněji mé auto), byl by to ráj. Vždyť dnes, když cokoli z elektroniky zakoupíte (byť značkového) najdete vzadu nápis Made in China.. Bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v ne přiliš velké ochotě servisu mě utvrdila jedna příhoda, pořeboval jsem ten gumový kroužek ke construku jak se dáve přes tu kuži pač mě to vylezlo z pod toho malého.Tak jsem volal do konstruktu a tam mě řekli že ho pošlou ale jinak že mě pomůže každy autorizovaný servis.Tak mi v jednom řekly že musej objednat celou sadu a v dalším mi řekli že je to změněny že se tam už nedava :) Během tři dnu změna, tak rychlej není ani Boeing když schvaluje záplaty lol

A když jsem potřeboval zjistit nějaky čisla dílu k loketce tak jsem se musel optat tu na foru pač to nějak nenašli :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v ne přiliš velké ochotě servisu mě utvrdila jedna příhoda, pořeboval jsem ten gumový kroužek ke construku jak se dáve přes tu kuži pač mě to vylezlo z pod toho malého.Tak jsem volal do konstruktu a tam mě řekli že ho pošlou ale jinak že mě pomůže každy autorizovaný servis.Tak mi v jednom řekly že musej objednat celou sadu a v dalším mi řekli že je to změněny že se tam už nedava :) Během tři dnu změna, tak rychlej není ani Boeing když schvaluje záplaty lol

A když jsem potřeboval zjistit nějaky čisla dílu k loketce tak jsem se musel optat tu na foru pač to nějak nenašli :p

mě někdo sloupnul ten nápis Construct. Poslal jsu do výroby e-mail a za 4 dny měl doma obálku se 2 ks :palec2:

Tomu říkám zákaznická podpora :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně nech maxík a klidně další věci domontovat...........úplně v klidu.

S tim dennim svícenim si mě šokoval......to těch 850kč stojí,ale v případě OI,Superba,FI když se musí domontovat relé .....u OII se to jen aktivuje v ŘJ.....mě to třeba můj servis udělal vždy zdarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, než začnete "spílat", tak trochu uvažujte..

Škoda Auto se chová tržně a ekonomicky, a samozřejmě správně. Vyrábí a prodává za max. ceny, stejně jako my ostatní, kteří podnikáme. Tedy za ceny, které trh unese. Na pomyslnou misku vah dejte na jednu stranu "libůstky" na druho misku "záruky". A nyní malá lekce z ekonomie: udělám libůstku, vydělám 5.000,- . Něco jiného se pokazí (protože to není odzkoušené, nebo nevyhoví tomu, tomu, tomu, je v rozporu s tímto, tímto a tímto), na záruce, kterou ze zákona musím poskytnout, prodělám 50.000,- Co je pro mě výhodnější ekonomicky i provozně? ;)

Tak to by bylo..

A teď jak to řešit:

a ) nechám si to namontovat jinde, ale bez záruky.. Chcu něco "extra" s čím v sérii nebylo počítáno a tak zvážím risk a řeknu si: chci to tam opravdu tak moc mít, tak to bude. Ale bez záruky.

b ) ANEBO: koupím si jiné auto, kde už to sériově je.. Anebo jinou značku auta vůbec, kde je navíc tamto, tamto a tamto..

Ale řešit podobné téma mě přijde nefér. Vy jste zákazník a Vy máte právo volby. Stejně jako ONI nemohou nutit Vás do čehokoliv, ani Vy sám nemůžete nutit servis do čehokoliv, když prostě řekne NE, tak ne.. V čem je problém????

Tě platí Škoda???? :palec2:

Proč by nešel dodělat MD a já vtom nevidim žádnou libůstku lol spíš to sou dřeváci kor s těma 850 ,mam takovej pocit ,že to servisy dělali zadarmo/nebo za simbolickou častku/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny -_-

Už je to tak, přivezl jsem si fungl novou O II combajn f tédéíčku červený téčko, déčko, íčko ty krávo ;) od našich soudruhů z NDR, O II 2,0 TDI ambiente Team edition (climatronic, vyhřívání všech sedaček, parkasistent, tempomat, atd.) koupená s najetými 10 km přímo u dealera Škody, objednaná jako nová přímo pro mě. Po prvních zkušenostech se servisem jsem málem roztrhal servisní knížku sobě a občanku servisním technikům. Pročítal jsem témata ohledně změn VAGu (follow me home/leaving home, corner funkce, automatické zamykání, blinkry při rychlém brždění) a přišel s těmito požadavky do servisu Jelínek Auto Teplice. Aktivovali mi denní svícení a řekli, že to auto nic jiného neumí, že to je nějáké divné auto z německa(za aktivaci denního svícení si naúčtovali 850 CZK kdybych nepotřeboval namontovat Construct, odjel jsem okamžitě). Takže jsem tam byl poprvé a naposled. Zarazilo mě už jen tvrzení, že mám NĚJÁKÝ DIVNÝ auto(rozumněj divnou výbavu a cenu :kuk: ) a že mě to tunění stejně za pár měsíců přejde.

Na dotaz, zda by bylo možné namontovat Maxi Dot, který přinesu odpověděli, že kvůli záruce nikoliv. Záruku na auto ztrácím v tomto případě i podle Auto Elán Teplice, kde jsem se byl ptát také. Upozorňoval jsem, že se jedná o originální díl Škoda. Prý podobné montáže musí konzultovat s Mladou Boleslaví (což dost pochybuji) a tyto úpravy automobilka nepovoluje. Vím, řešilo se to tu, četl jsem, ale kde je pravda nevím doteď. Truth is out there...

Co vy na to? Auto mám vyrobené 3/2008, mám risknout montáž maxika a aktivaci všech funkcí na tom divném autě? Díky za komentáře.

Se ti divím, když bydlíš nedaleko soudruhů z NDR, že k nim nejezdíš na servis? Si myslím, že by si byl překvapen, cenami, přístupem a tím, co vše lze a nelze udělat ;)

Editováno: , autor: Palo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se ti divím, když bydlíš nedaleko soudruhů z NDR, že k nim nejezdíš na servis? Si myslím, že by si byl překvapen, cenami, přístupem a tím, co vše lze a nelze udělat ;)

Auto jsem u soudruhů kupoval proto, že se stejnou výbavou mi takovou cenu nebyli schopni v ČR udělat. Bavil jsem se s človíčkem, co dělá controlling výbav a tvorbu cen. Spolužák z výšky. Je to jak píše kolega nahoře. Chovají se tržně - blbá Čech koupí auto s takovou výbavou za takový peníz. Dokud ho bude kupovat, proč měnit. V Německu chtějí víc vybavené auto, jinak o něj není zájem a za nižší cenu. Inu Škoda Auto se zachová tržně. Proto jsem se také zachoval tržně a jel si pro auto s takovou výbavou do Německa, zaplatil daň a "ušetřil".

To, že servisy v Německu jsou dražší dokazuje skutečnost, že Němci si nechávají svá auta servisovat tady. Další věc je, že se asi horko těžko hledá servis, kde mají šikovné mechaniky a jsou ochotní. V Auto Elán mi to svícení nabízeli zadarmo, ale zase neměli kdy udělat zámek zpátečky. Proto jsem jel do již zmíněného rádoby servisu kde si za svícení naúčtovali tohle. Zpátečku snad udělali dobře. Dám tomu čas.

Maxíka si asi nechám dodělat a hotovo. Servisní knížku budu mít vyplněnou a jestli tam je maxidot z fabriky nebo jsem si ho tam nechal dodělat, po tom asi těžko někdo bude pátrat...

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tě platí Škoda???? :palec2:

Proč by nešel dodělat MD a já vtom nevidim žádnou libůstku lol spíš to sou dřeváci kor s těma 850 ,mam takovej pocit ,že to servisy dělali zadarmo/nebo za simbolickou častku/

Škoda mě neplatí, jen podnikám a vím, jak to vlastně je.. Tedy ve smyslu "velké riziko s nejasným koncem" (myšleno záruka - jak dlouho?)

Takže už umím dnes v tom svém podnikání říci: omlouvám, se nejde to. Tedy přesněji jde to, ale bez záruky... A o tom to je. Cílem je přece zisk, nikoliv ztráta.. I když se mi někdy přístup Škody Auto zdá "přitažený" za vlasy, v tomto jim naprosto rozumím. (ps. živí mě stavařina :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted je otazka zda za to muže škoda či ty servisi.Bohužel člověk do těch vztahu nevidí.Je jednoduší řici škoda to zakazal než se po tom pidit.Jen ze zvědvosti sem se ptal na MF volnat dodělavku.Mi pak volali ze servisu že ani oblastni technik pořadně nevi jestli to jde dodělat.Buď jen mlžej nebo jsou fakt b..y, pač se stačí rozhlednout tu a zde to nabízí x lidi.Zas jsem rád že se daji sehnat origoš věci než buchví co:)

Editováno: , autor: triplseven
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně jde o to, že tu nikdo nemá na mysli dodělávání nějakých doma zbastlených dílů, ale dílů, které se origo používají při výrobě a jako doplňková výbava, jsou tudíž plně kompatibilní s vozidlem..ve většině případů se opravdu jedná o dodatečné přizpůsobení elektroniky "novému stavu". Když dodělávám v servise tažné, nebo např. denní svícení, také si nekupuji žádný nový kód, pouze se zpoplatní práce a je jedno, jak a co je započítáno..servis prostě v rámci práce nastaví a nakóduje, co je třeba a bez problému. Tak proč by to nemělo jít i u MD a dalších věcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně jde o to, že tu nikdo nemá na mysli dodělávání nějakých doma zbastlených dílů, ale dílů, které se origo používají při výrobě a jako doplňková výbava, jsou tudíž plně kompatibilní s vozidlem..ve většině případů se opravdu jedná o dodatečné přizpůsobení elektroniky "novému stavu". Když dodělávám v servise tažné, nebo např. denní svícení, také si nekupuji žádný nový kód, pouze se zpoplatní práce a je jedno, jak a co je započítáno..servis prostě v rámci práce nastaví a nakóduje, co je třeba a bez problému. Tak proč by to nemělo jít i u MD a dalších věcí.

[/quote

nemůžu jen souhlasti!!!!Je jasný že když budu chtít něco neorigo tak nepujdu do servisu.Nepočítám li nějaky chrom kroužky tak ostatni dodělavky jsou origo!Bohužel bokem:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

některé servisy jsou ochotni a umí to dodělat, jinde neví o co jde, jde o to, jak tamní pracovníci berou své povolání, pokud ho budou brát od 8 do 16h, tak jsou k ničemu a uměj jen to, co je v DP, protože o své práci nepřemýšlí dál - berou to jen jako povolání a né jako povolání a koníček. A v tom je ten rozdíl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo a jak ti měnil sílu posílení. Mi už ve dvou servisech řekli, že se do ŘJ serva nedostanou a že se to dá nastavit jen při výrobě. Stejná odpověd byla i ze Škodovky.

Sam sem si delal.

Jednotka 44 ADAPTACE 001 pozice a tam mas 0-6 a nebo 15 Podotykam ze to neni presne tak ze 0 je nejmene atd. Jde defakto o rezimy posileni. Ztuhne to dle jizdy. pri male rychlosti to posiluje skoro stejne.

Od vyroby tam bylo 5 kamarad mel 1 o))) Vivat koderi prodejci. Zkusil jsem 1 pak 2 a ted testuju 3 ta 3 je zatim prubehem asi nejlpesi. Jde o subjektivni pocit. Na novejch MR to pry udelat uz nejde z nejakeho duvodu. Nechapu proc by clovek nemohl mit pravo na adptabilni posilovaci ucinek.

Ciao

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sam sem si delal.

Jednotka 44 ADAPTACE 001 pozice a tam mas 0-6 a nebo 15 Podotykam ze to neni presne tak ze 0 je nejmene atd. Jde defakto o rezimy posileni. Ztuhne to dle jizdy. pri male rychlosti to posiluje skoro stejne.

Od vyroby tam bylo 5 kamarad mel 1 o))) Vivat koderi prodejci. Zkusil jsem 1 pak 2 a ted testuju 3 ta 3 je zatim prubehem asi nejlpesi. Jde o subjektivni pocit. Na novejch MR to pry udelat uz nejde z nejakeho duvodu. Nechapu proc by clovek nemohl mit pravo na adptabilni posilovaci ucinek.

Ciao

No hele, jako servisy jsou svine, o tom zadna, nicmene zrovna tohle s tim posilovacem se myslim da docela pochopit.... imho by mel bejt rozdil v ucinnosti posilovace, jestli ti na predni naprave lezi 1.6 motor, nebo o xxxx kilogramu tezsi dyyyyzl s automatickou prevodovkou.... jestli mas 160 gumy nebo 225 gumy.... 4x4 nebo ne... a tak..... proto je tech nastaveni tolik....asi....

a pravo na adaptibilni posilovaci ucinek mas POUZE v pripade, ze si ho koupis, to je prece jasny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

některé servisy jsou ochotni a umí to dodělat, jinde neví o co jde, jde o to, jak tamní pracovníci berou své povolání, pokud ho budou brát od 8 do 16h, tak jsou k ničemu a uměj jen to, co je v DP, protože o své práci nepřemýšlí dál - berou to jen jako povolání a né jako povolání a koníček. A v tom je ten rozdíl :)

:palec2::palec2: :palec2: tak pod to bych se podepsal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem u soudruhů kupoval proto, že se stejnou výbavou mi takovou cenu nebyli schopni v ČR udělat. Bavil jsem se s človíčkem, co dělá controlling výbav a tvorbu cen. Spolužák z výšky. Je to jak píše kolega nahoře. Chovají se tržně - blbá Čech koupí auto s takovou výbavou za takový peníz. Dokud ho bude kupovat, proč měnit. V Německu chtějí víc vybavené auto, jinak o něj není zájem a za nižší cenu. Inu Škoda Auto se zachová tržně. Proto jsem se také zachoval tržně a jel si pro auto s takovou výbavou do Německa, zaplatil daň a "ušetřil".

To, že servisy v Německu jsou dražší dokazuje skutečnost, že Němci si nechávají svá auta servisovat tady. Další věc je, že se asi horko těžko hledá servis, kde mají šikovné mechaniky a jsou ochotní. V Auto Elán mi to svícení nabízeli zadarmo, ale zase neměli kdy udělat zámek zpátečky. Proto jsem jel do již zmíněného rádoby servisu kde si za svícení naúčtovali tohle. Zpátečku snad udělali dobře. Dám tomu čas.

Maxíka si asi nechám dodělat a hotovo. Servisní knížku budu mít vyplněnou a jestli tam je maxidot z fabriky nebo jsem si ho tam nechal dodělat, po tom asi těžko někdo bude pátrat...

;)

no tak se na to vyptávání po servisech prosimtebe vyser, nastroj si tam co chceš a hlavně nejezdi tam, co už tě znaj. Jinde stejně poznaj kulový a o žádnou záruku pochopitelně nepřijdeš. Bohužel tu stále platí, že kdo se moc ptá, stejně se hovno dozví. Já jsem z toho mýho auta v záruce udělal něco úplně jinýho, než to původně bylo, průserů v rámci záruky jsem s tím měl víc než dost a všechno proběhlo v klidu. Jen jsem se prostě zbytečně moc nevyptával.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...