Milhausek Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 znak vw-škoda.. číslo dílu atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 bílá nálepka s číslem dílu, loga VW group, zezadu na páčce vylisované číslo dílu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzarudy Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 Asi neumim hledat, ale kde zjistim na sve Octe I jestli tam pujde tempomat? Mam 1.9 TDi 66kw rok 1997...asi nepujde co? Díkec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 půjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloMFC Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 tempomat uspesne nahodeny, prvych par desiatok km je za mnou. dakujem za cenne nazory čo som tu našiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andilek_72 Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 (editace) Zdravim Machry. Uz jsem s rozumem v koncich.Mam G4 1,9 TDI 85Kw PD! Koupil jsem packu namontoval a... Pri aktivaci loginem 11- 11463 to nic neudela.Kontrolka tempomatu nesviti a tempomat nefunguje.Na adrese 066 je prd. Adresa 022 je lepsi Pole jedna se meni pri zapnuti z hodnoty 0.1 na 9.0.Pole 2 se meni takto: 000000 OFF 000011 ON 001011 Nahoru 000111 Dolu 010011 Brzda 100011 Spojka Uz jsem z toho jelen. V priloze tempomat off Druha priloha tempomat on Prosim poradte mi nekdo jak to zprovoznit. Dekuji Edit: Omlouvam se za poplasnou zpravu.Zahada vyresena.Kdyz selzou vsechny pokusy je nejlepe si precist navod.Vzdy jsem to zkousel v noci a mackal misto Set Reset a nefunkcni kontrolka v budikach me utvrzovala v tom ze tempomat nefunguje. Editováno: 4. Říjen 2010, autor: Andilek_72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2010 ne všechny GIV mají kontrolku tempomatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlejsek Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 (editace) Holahej, našel by se šikovný montážník tempomatu do OI 2005 BFQ (švárovo mazlik). Páčku a dráty si případně donesu :-) Plzeň, Rokycany a rozumně okolo. Díkec. Editováno: 20. Říjen 2010, autor: Zlejsek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 Holahej, našel by se šikovný montážník tempomatu do OI 2005 BFQ (švárovo mazlik). Páčku a dráty si případně donesu :-) Plzeň, Rokycany a rozumně okolo. Díkec. zkus MartinaRS nebo Rolbař -tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 7. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2010 Kdyby mel nekdo zajem o tempomat s montazi, tak Neratovice a Mlada Boleslav neni problem Samozrejme je na Vas, odkud prijedete.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 12. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2010 Dobry vecer, vedel by mi tu niekto povedat s ktorymi riadiacimi jednotkami a skrtiacimi klapkami mi pojde tempomat na OI 1.6 74kW AKL vyr. 10/99 a OI 2.0 85kW AQY vyr.05/99? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 (editace) takze pokud 1,6 74kW tak nepujde, pokud 75 kW pujde ten 2 litr myslim bez problemu at nekdo piskne s tim 2 litrem, jiak s tou 1,6 74 kW je jasnacka, musel by jsi kopnout jinou skrt.klapku - sezen na 1, 6/74KW - AEH, AKL PRO VOZY S TEMPOMATEM SKRTICI KLAPKA cislo: 06A133066 cena 6545 Kč s delsim ovladanim serva, to servo co mas ted ty saha neco kolem do 2000 ot/min, dale nema ozub.vedeni a mrknout zda to bude podporovat ecu motoru-staci si najet na aktivaci tempomatu, pokud tam nebude co zadavat tak nepujde. Editováno: 13. Prosinec 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Ten AQY je lanko, takže nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malytenky Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Ahoj vsichni mam Octavii Combi tour 2010 1.6 a rad bych zjistil, zda je nekde okolo Prahy mozna montaz tempomatu za rozumny penize...... Diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Napis Honza72 - je kousek od Boleslavi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.sv1 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Ahoj.Taky bach chtěl tempomat.Mám OCT I 2001 81KW 1,9 TDI.Potřeboval bych vědět jestli stačí zakoupit páčku s kabeláží a doprogramovat vagem.Jestli je to možné domontovat do každé OCT I,nebo jestli tam musí být ještě něco od čeho se odvíjí možnost domontáže.Děkuju za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 u benzinu je podminka elektronicka klapka, jeste se to muze lisit jakou budes potrebovat kabeleza (jestli je mezi RJ a mezistenou) u nafty neni zadny problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 pokud kupujete přes internet aspon se zeptejte zda je páčka originál nedávno si jeden zákazník dovezl svou a provedení bylo hrozné kabeláž co k tomu byla měla jiné bar´vy vodičů takže bylo potřeba doměřit. neoriginál piny nešli pořádně zacvaknout do mezistěny přitom cena nebyla nijak výhodná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Chlapi dik za info, skor som sa k tomu nedostal, dnes som to skusal s VAGom na tom dvojlitri, a ten mi pri pokuse login 11463 vypisal ze RJ kod neprijala, tak to vyzera ze s touto RJ to nepojde. Tempomatovu klapku som objavil za velmi slusny peniaz, len ak by ste mi niekto vedel povedat cislo RJ s ktorou mi ten tempomat pojde na motore AQY tak ma potesite, a budem vediet co mam zhanat, nikde v dokumentacii som to neobjavil...Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 (editace) Napadla ma este jedna vec, tu aktivaciu som skusal bez packy, pripojenej kabelaze a so starou klapkou, nemate niekdo skusenosti ci to ide aj takto aktivovat? Alebo to musi byt na aktivaciu v RJ vsetok hardware zadratovany a funkcny? Este doplnim, tu RJ tam mam 06A906018FH Editováno: 31. leden 2011, autor: gustaff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Mám takový dotaz, tempomat mi funguje, mám tento typ Jediný problém je ten, že tempomat mi umí držet rychlost při které ho zmáčnu, neumím zrychlovat nebo zpomalovat (zpomalování nevím jestli umí). Přidávat umí, to i funguje, jenže po tom co přidávám páčkou se vždy vypne. Buď dělám něco špatně (neumím přidávat) nebo něco nafunguje tak jak má. Ví někdo něco? díky míra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 ve směru šipky + přidáváš ve směru šipky - ubíráš jestli máš nějakej neoriginál tak ty jsou často špatně použitelný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Určitě je to originál, nemůže být chyba někde v nastavení? Jak říkám auto mi přidává, ale když přestanu držet šipku, tak se tempomat vypne úplně. Tempomat je tam z výroby. Tea originál... vím, že mám v autě tempomat z výroby, ale jestli ho někdy někdo měnil za jiný to už vlastně nevím. Tento z obrázku vzhedově originálu neodpovídá? Editováno: 14. Únor 2011, autor: Mira.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) jj, je to originál. Montovaly se vlastně dva druhy. Ten co máš Ty a pak "kolébkový", kdy jak Ty máš tlačítko "SET" tak na tom místě je kolébka "SET" a "RES" a pak to vypínací tlačítko má jen dvě polohy ON/OFF. Jak a kdy se montovaly nevím, páč jeden známý mo OI předface a má "tlačítkový", já mám facelift (2004) a mám "kolébkový" a ještě další známý má taky facelift (taky 2004) a má "tlačítkový" a ve Škodovce mu řekli, že kolébkový na jeho auto NENÍ. K Tvému problému: Mně jen napadá, že může být problém v tom přepínači RES->ON<->OFF, že Ty jak pustíš to posouvátko, jak se vrací tak jakoby "překmitne" do polohy OFF. Zkus po přídávání jak pouštíš to posouvátko, tak ho zkus jakoby přidržet, NE pouštět. Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) pokud je tam tempomat z výroby tak pak jedině vadná páčka, ale většinou začnou zlobit blinkry, temppomat zřídka na obrázku by to mohl být originál (ale pozná se podle vylisovaného čísla na zadní straně páčky EDIT: do OI se montoval jen s tlačítkem (kolébka ne) Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Sloučeny dva po sobě napsané příspěvky jednoho autora v krátké době. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.