Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Čím víc rozvor, tím víc adidas = ve stylu čím víc pruhů,tím víc adidas.  :kol-28:

Ekkar: Co chteji lidi v Cine nebo Indii fakt neurcuje koncern, ale trh. Koncern jen vyrabi to, co chce tamni trh. Proc to ti indove chteji, to fakt netusim. Ale stejne treba netusim, proc evropane chteji downsizovane, preturbovane diesly.

Upraveno od mike_k

Na slovenskych strankach SA sa objavil nejaky packet Business. To je novinka ci nejaka akcna vybava?

Vybava>

 

Bezpečnosť, funkčnosť, komfort
  • CLIMATRONIC - dvojzónová klimatizácia s elektr. reguláciou
  • PARKING ASSISTANT - parkovacie senzory vpredu a vzadu ( s detekcio jazdnej dráhy)
  • Maxi DOT - plnegrafický displej palubného počítača
  • 12V zásuvka v batožinovom priestore
  • 2 svetla na čítanie vpredu
  • 8 reproduktorov (pasívne)
  • Anténa s príjem AM/FM "Diversity"
  • Bi-Xenonové svetlomety + AFS
  • Bočné a zadné okná tónované
  • Bočný airbag vpredu a hlavový airbag
  • Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, 2 sklopné kľúčiky (SAFE systém)
  • Klimatizovaná odkladacia schránka pred spolujazdcom
  • Denné tlmené svetlo s asistenčným svetlom a funkciou "coming home"
  • Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu
  • ESC
  • Green tec
  • Hlavové opierky vpredu
  • Hlavové opierky vzadu-3 kusy
  • Imobilizér elektronický
  • Intervalový spínač stieračov so svetelným/dažďovým senzorom
  • Kľúčik s diaľkovým ovládaním zamykanie vozidla
  • Kolenný airbag vodiča
  • Kotúčové brzdy vzadu
  • Lakťová opierka vpredu JUMBO BOX
  • Make- up zrkadlo vľavo s krytkou
  • Make-up zrkadlo vpravo
  • MDI ( Mobile Device Interface )
  • Odistenie zadných výklopných dverí (elektrické)
  • Odkladacia schránka v batožinovom priestore
  • Komfortné telefonovanie, bez pripojenia vonkajšej antény
  • Popolník vpredu a vzadu
  • Poťah sedadiel - látka
  • Predĺžený servisný interval
  • Predné hmlové svetlomety
  • Prídavné upevnenie detskej sedačky pre systém ISOFIX
  • Rádio
  • S CD mechanikou a vstupom pre SD-kartu
  • S diaľkovou reguláciou polohy svetlometov automatická/dynamická AFS 1
  • Signalizácia nezapnutých bezpečnostných pasov ( všetci spolujazdci)
  • S osvetlením batožinového priestoru
  • Sada náradia
  • Schránka na okuliare
  • Set na opravu pneumatík
  • Stredová konzola
  • Strešný nosič čierny
  • Tempomat
  • Ukazovateľ nedostatku kvapaliny v nádobke pre ostrekovače
  • Vnútorné spätné zrkadlo s aut. stmievaním
  • Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá
  • Vyhrievanie predných sedadiel s oddelenou reguláciou
  • Výklopná odkladacia schránka pod sedadlom spolujazdca
  • Výsuvné integrované ostrekovače svetlometov
  • Zadné sedadlo nedelené, zadné operadlo s lakťovou opierkou delené a sklopné
  • Zadný stierač "AERO"
  • Zakrytie batožinového priestoru - rolo
  • Čelné sklo tónované
Exteriér
  • Bez označenia motorizácie
  • Disky z ľahkej zliatiny "VELORUM" 6,5J x 16" - 4 ks
  • Ozdobné lišty čierne
  • Pneumatiky 205/55 R16 91V
  • Vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí lakované vo farbe karosérie
  • Vonkajšie spätné zrkadlo vľavo - konvexné
  • Vonkajšie spätné zrkadlo vpravo - konvexné
Interiér
  • Chromový paket
  • Dekoračné obloženie
  • Hlavica radiacej páky z kože
  • Kožený volant
  • Rukoväť ručnej brzdy z kože
  • Vkladané tkané koberce
  • Výplň dverí
  • Zakrytie radiacej páky z koženky

mne sa to zda ako staršia vec, normálne výbavový stupeň 

Vypadá to na "paket", ve kterém je průměrné položkování dovýbavy např pro střední managery a "lepší" obchoďáky a udělali to jako stupeň výbavy. Dle pročtení by byl fajny i u nás jako "to nejdůležitější k životu" a mělo by to být jako standartní výbava v ambitionu. Active nechat jako holouse a elegance těm co na něj vyloženě mají a nebo chtějí. S 1,6TDI za 429000 před licitačníma slevama by to byla dost konkurenční nabídka.

Těžko srovnávat modely pro různé trhy a co vim, tak OII před fejsliftem mela např. pro německy trh standardně ESP a jiné, co bylo v ČR za příplatek a např. na Slovensku levnější druhy pneu a dokonce i levnější potahy a výplně sedadel... bylo toho ale víc a už přesně nevím.... proto pak rozdíly v cenách, Německo dumping a Slovensko naopak o hodně nižší cena, ale také levnější díly... ale to se týkalo i Seatu co vim... no ono to tak je přeci i s Coca Colou a jídlem.... myslím si, ze i s auty to platí stále....

Rozlišovat konfiguraci výbavy a odlišné díly. V prvním případě ano - týká se to např. kotoučových brzd u FII/R/Rapidu u některých motorizací, týká se to prvků výbavy jako je zmiňované ESP u druhé generace Octavie, které se nemontovalo do nejlevnějšího provedení Prima. Ve druhém případě ne, těžko budou vyrábět různé kvality dílů pro jednotlivé trhy. Ani u pneumatik jsem na autě nikdy neměl nic, co by jen zavánělo laciností - s výjimkou první Fabie, tam byly pneu Barum.

ČR není mezi levnými trhy...

ale ale, Octavia bude mít nový motor: "Pod kapotu dostane agregát 1,6 TDI nové generace s výkonem 81 kW a deklarovanou spotřebou 3,3 l/100km. To odpovídá produkci 87 gramů emisí na ujetý kilometr." resp. upravenou mapu motoru a možná už i šestikvalt....

Upraveno od Hravec

hodne lidi by po ni sahlo ;) ........ a to z vice procent urcite kvuli jinemu zprevodovani nez vykonu a hlavne ,, SESTKA " k nezaplaceni ;)  :kol-47:

Spotřebu. OIII s touto motorizací jsem viděl ve Frankfurtu. A tady je štítek potvrzující šestistupňovou převodovku:

post-32075-0-04093400-1382386832_thumb.j

tak to ano, no spotřeba je vždy úlet nedostižný v normálním provozu, zajímavé je si přečíst jakou spotřebu mají vozidla (např. VW nebo BMV) pro EU a jakou pro USA - úplně jiná metodika a úplně jiné hodnoty (samo sebou po přepočtu na galony na míli), neb Američan by se hned soudil, kdyby mu auto nejezdilo za 5,7 MPG tedy (cca 3,37 l/100 km)...

Upraveno od Hravec

Je příležitost to dát k soudu a docela šance na úspěch. V Německu již padlo několik rossudků že automobilka konkrétně MB musí doživotně doplácet rozdíl ve spotřebě úspěšnému žalobci. Další faktor může bejt že u firemního auta by Fú mohl počítat spotřebu dle techničáku a ta je přitom dosažitelná při volném pádu do propasti.

Taže výrobci aby se zavděčili Bruselu stanovují zcela nesmyslnou spotřebu a tím hezké procento CO2. Jenže tím se dopouštějí podvodu na zákaznících,

Proto taky bude u mě nástupce v budoucnu z Ameriky kde je svět ještě v pořádku.

Ale pro ridice co jim firma pocita sokrome km spotrebou z prumernych hodnot dle TP ty si budu chrochtat blahem :)

skoda ze neni i s DSG a treba i v elaganci, to bych se mozna pri dalsim sluzebaku nechal premluvit.

Upraveno od bicista

Hravec:To je motor,co je v OIII Greenline.

Upraveno od Dix1

Kdyby amík jezdil za 5,7 MPG, tak si to asi hodí, protože to je cca 49,5l/100km :-) Správný přepočet je 3,3l/100km = 85,6 MPG.

 

Měl by zajímalo kdy s tím konečně někdo něco udělá, takhle to přece nejde donekonečna - nesmyslné požadavky EU, z toho vyplývající nesmyslné metodiky měření spotřeby, které ani omylem neodpovídají realitě. Limity CO2, nakolik chápu, že je třeba to nějak kočírovat, jsou tak nízko nastavené, že to snad musí být nějaká zelená lobby jinak to nechápu :-)

Je to cele nesmysl. Kdysi jsem nekde cetl, ze devet velkych nakladnich zaoceanskych lodi udela stejne emise jako vsechna auta na svete. Stacilo by zrusit 9 lodi a bude po problemu.

Attim: Ani Váš přepočet není správně, aspoň ne pro Amíky, ti nepoužívají Imperial Gallons,ale US Gallons, na rozdíl třeba od Kanaďanů. 3,3 l/100km je v USA cca 71,3 mpg.

Je příležitost to dát k soudu a docela šance na úspěch. V Německu již padlo několik rossudků že automobilka konkrétně MB musí doživotně doplácet rozdíl ve spotřebě úspěšnému žalobci. Další faktor může bejt že u firemního auta by Fú mohl počítat spotřebu dle techničáku a ta je přitom dosažitelná při volném pádu do propasti.

Taže výrobci aby se zavděčili Bruselu stanovují zcela nesmyslnou spotřebu a tím hezké procento CO2. Jenže tím se dopouštějí podvodu na zákaznících,

Proto taky bude u mě nástupce v budoucnu z Ameriky kde je svět ještě v pořádku.

Par soudnich sporu prohral i VW a to nejen spatne spotreby, ale treba filtru pevnych castic u dieselovych motoru.

Kdyby amík jezdil za 5,7 MPG, tak si to asi hodí, protože to je cca 49,5l/100km :-) Správný přepočet je 3,3l/100km = 85,6 MPG.

 

Měl by zajímalo kdy s tím konečně někdo něco udělá, takhle to přece nejde donekonečna - nesmyslné požadavky EU, z toho vyplývající nesmyslné metodiky měření spotřeby, které ani omylem neodpovídají realitě. Limity CO2, nakolik chápu, že je třeba to nějak kočírovat, jsou tak nízko nastavené, že to snad musí být nějaká zelená lobby jinak to nechápu :-)

 

sorry, místo násobení jsem dělil :-( nebo obráceně....

 

však už je z toho asi problém v SRN, kde BMW sponzorovalo Merklovou, nejspíš za posunutí limitů CO2

 

jistě že je to zelená loby a také z toho profituje stát i protože když se nákladování odvíjí od průměru v TP, nákladuje se míň...

to uz je tusim druha nebo treti rozebrana octavka 3, kterou tam inzeruji. By me zajimalo, co je k tomu primeje prodat rozebranou octu. Pokud by byla kradena, tak uz tam maji davno policajty.. Ikdyz to vypada hodne divne, kradena nejspis nebude.

myslim, ze se to u uz nekolikrat resilo, jde o nejake vozy z nulte serie nebo co, ktere se nesmi prodavat vcelku

 

proto se prodavaji takto na nahradni dily, protoze to uz mozne je...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.