Říjen 20, 201311 r Ekkar: Co chteji lidi v Cine nebo Indii fakt neurcuje koncern, ale trh. Koncern jen vyrabi to, co chce tamni trh. Proc to ti indove chteji, to fakt netusim. Ale stejne treba netusim, proc evropane chteji downsizovane, preturbovane diesly. Upraveno Říjen 20, 201311 r od mike_k
Říjen 20, 201311 r Na slovenskych strankach SA sa objavil nejaky packet Business. To je novinka ci nejaka akcna vybava? Vybava> Bezpečnosť, funkčnosť, komfort CLIMATRONIC - dvojzónová klimatizácia s elektr. reguláciou PARKING ASSISTANT - parkovacie senzory vpredu a vzadu ( s detekcio jazdnej dráhy) Maxi DOT - plnegrafický displej palubného počítača 12V zásuvka v batožinovom priestore 2 svetla na čítanie vpredu 8 reproduktorov (pasívne) Anténa s príjem AM/FM "Diversity" Bi-Xenonové svetlomety + AFS Bočné a zadné okná tónované Bočný airbag vpredu a hlavový airbag Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, 2 sklopné kľúčiky (SAFE systém) Klimatizovaná odkladacia schránka pred spolujazdcom Denné tlmené svetlo s asistenčným svetlom a funkciou "coming home" Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu ESC Green tec Hlavové opierky vpredu Hlavové opierky vzadu-3 kusy Imobilizér elektronický Intervalový spínač stieračov so svetelným/dažďovým senzorom Kľúčik s diaľkovým ovládaním zamykanie vozidla Kolenný airbag vodiča Kotúčové brzdy vzadu Lakťová opierka vpredu JUMBO BOX Make- up zrkadlo vľavo s krytkou Make-up zrkadlo vpravo MDI ( Mobile Device Interface ) Odistenie zadných výklopných dverí (elektrické) Odkladacia schránka v batožinovom priestore Komfortné telefonovanie, bez pripojenia vonkajšej antény Popolník vpredu a vzadu Poťah sedadiel - látka Predĺžený servisný interval Predné hmlové svetlomety Prídavné upevnenie detskej sedačky pre systém ISOFIX Rádio S CD mechanikou a vstupom pre SD-kartu S diaľkovou reguláciou polohy svetlometov automatická/dynamická AFS 1 Signalizácia nezapnutých bezpečnostných pasov ( všetci spolujazdci) S osvetlením batožinového priestoru Sada náradia Schránka na okuliare Set na opravu pneumatík Stredová konzola Strešný nosič čierny Tempomat Ukazovateľ nedostatku kvapaliny v nádobke pre ostrekovače Vnútorné spätné zrkadlo s aut. stmievaním Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá Vyhrievanie predných sedadiel s oddelenou reguláciou Výklopná odkladacia schránka pod sedadlom spolujazdca Výsuvné integrované ostrekovače svetlometov Zadné sedadlo nedelené, zadné operadlo s lakťovou opierkou delené a sklopné Zadný stierač "AERO" Zakrytie batožinového priestoru - rolo Čelné sklo tónované Exteriér Bez označenia motorizácie Disky z ľahkej zliatiny "VELORUM" 6,5J x 16" - 4 ks Ozdobné lišty čierne Pneumatiky 205/55 R16 91V Vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí lakované vo farbe karosérie Vonkajšie spätné zrkadlo vľavo - konvexné Vonkajšie spätné zrkadlo vpravo - konvexné Interiér Chromový paket Dekoračné obloženie Hlavica radiacej páky z kože Kožený volant Rukoväť ručnej brzdy z kože Vkladané tkané koberce Výplň dverí Zakrytie radiacej páky z koženky
Říjen 20, 201311 r Vypadá to na "paket", ve kterém je průměrné položkování dovýbavy např pro střední managery a "lepší" obchoďáky a udělali to jako stupeň výbavy. Dle pročtení by byl fajny i u nás jako "to nejdůležitější k životu" a mělo by to být jako standartní výbava v ambitionu. Active nechat jako holouse a elegance těm co na něj vyloženě mají a nebo chtějí. S 1,6TDI za 429000 před licitačníma slevama by to byla dost konkurenční nabídka.
Říjen 20, 201311 r Těžko srovnávat modely pro různé trhy a co vim, tak OII před fejsliftem mela např. pro německy trh standardně ESP a jiné, co bylo v ČR za příplatek a např. na Slovensku levnější druhy pneu a dokonce i levnější potahy a výplně sedadel... bylo toho ale víc a už přesně nevím.... proto pak rozdíly v cenách, Německo dumping a Slovensko naopak o hodně nižší cena, ale také levnější díly... ale to se týkalo i Seatu co vim... no ono to tak je přeci i s Coca Colou a jídlem.... myslím si, ze i s auty to platí stále....
Říjen 21, 201311 r Rozlišovat konfiguraci výbavy a odlišné díly. V prvním případě ano - týká se to např. kotoučových brzd u FII/R/Rapidu u některých motorizací, týká se to prvků výbavy jako je zmiňované ESP u druhé generace Octavie, které se nemontovalo do nejlevnějšího provedení Prima. Ve druhém případě ne, těžko budou vyrábět různé kvality dílů pro jednotlivé trhy. Ani u pneumatik jsem na autě nikdy neměl nic, co by jen zavánělo laciností - s výjimkou první Fabie, tam byly pneu Barum.
Říjen 21, 201311 r ale ale, Octavia bude mít nový motor: "Pod kapotu dostane agregát 1,6 TDI nové generace s výkonem 81 kW a deklarovanou spotřebou 3,3 l/100km. To odpovídá produkci 87 gramů emisí na ujetý kilometr." resp. upravenou mapu motoru a možná už i šestikvalt.... Upraveno Říjen 21, 201311 r od Hravec
Říjen 21, 201311 r Sci fi,jako obvykle běžnou jízdou nedosažitelné. O šestikvaltu pro tuto motorizaci se hovořilo.http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-greenline-slibuje-jezdit-za-33-l100-kmhttp://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-nejuspornejsi-skodovka-vsech-dob-odhalena/http://www.skoda-auto.cz/news/2013-10-21-modelovy-rok-2014
Říjen 21, 201311 r hodne lidi by po ni sahlo ........ a to z vice procent urcite kvuli jinemu zprevodovani nez vykonu a hlavne ,, SESTKA " k nezaplaceni
Říjen 21, 201311 r Sci fi,jako obvykle běžnou jízdou nedosažitelné. O šestikvaltu pro tuto motorizaci se hovořilo. http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-greenline-slibuje-jezdit-za-33-l100-km http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-nejuspornejsi-skodovka-vsech-dob-odhalena/ http://www.skoda-auto.cz/news/2013-10-21-modelovy-rok-2014 myslíš tu spotřebu nebo další TDI motor?
Říjen 21, 201311 r Spotřebu. OIII s touto motorizací jsem viděl ve Frankfurtu. A tady je štítek potvrzující šestistupňovou převodovku:
Říjen 21, 201311 r tak to ano, no spotřeba je vždy úlet nedostižný v normálním provozu, zajímavé je si přečíst jakou spotřebu mají vozidla (např. VW nebo BMV) pro EU a jakou pro USA - úplně jiná metodika a úplně jiné hodnoty (samo sebou po přepočtu na galony na míli), neb Američan by se hned soudil, kdyby mu auto nejezdilo za 5,7 MPG tedy (cca 3,37 l/100 km)... Upraveno Říjen 21, 201311 r od Hravec
Říjen 21, 201311 r Je příležitost to dát k soudu a docela šance na úspěch. V Německu již padlo několik rossudků že automobilka konkrétně MB musí doživotně doplácet rozdíl ve spotřebě úspěšnému žalobci. Další faktor může bejt že u firemního auta by Fú mohl počítat spotřebu dle techničáku a ta je přitom dosažitelná při volném pádu do propasti. Taže výrobci aby se zavděčili Bruselu stanovují zcela nesmyslnou spotřebu a tím hezké procento CO2. Jenže tím se dopouštějí podvodu na zákaznících, Proto taky bude u mě nástupce v budoucnu z Ameriky kde je svět ještě v pořádku.
Říjen 21, 201311 r Ale pro ridice co jim firma pocita sokrome km spotrebou z prumernych hodnot dle TP ty si budu chrochtat blahem skoda ze neni i s DSG a treba i v elaganci, to bych se mozna pri dalsim sluzebaku nechal premluvit. Upraveno Říjen 21, 201311 r od bicista
Říjen 22, 201311 r Kdyby amík jezdil za 5,7 MPG, tak si to asi hodí, protože to je cca 49,5l/100km :-) Správný přepočet je 3,3l/100km = 85,6 MPG. Měl by zajímalo kdy s tím konečně někdo něco udělá, takhle to přece nejde donekonečna - nesmyslné požadavky EU, z toho vyplývající nesmyslné metodiky měření spotřeby, které ani omylem neodpovídají realitě. Limity CO2, nakolik chápu, že je třeba to nějak kočírovat, jsou tak nízko nastavené, že to snad musí být nějaká zelená lobby jinak to nechápu :-)
Říjen 22, 201311 r Je to cele nesmysl. Kdysi jsem nekde cetl, ze devet velkych nakladnich zaoceanskych lodi udela stejne emise jako vsechna auta na svete. Stacilo by zrusit 9 lodi a bude po problemu.
Říjen 22, 201311 r Attim: Ani Váš přepočet není správně, aspoň ne pro Amíky, ti nepoužívají Imperial Gallons,ale US Gallons, na rozdíl třeba od Kanaďanů. 3,3 l/100km je v USA cca 71,3 mpg.
Říjen 22, 201311 r Je příležitost to dát k soudu a docela šance na úspěch. V Německu již padlo několik rossudků že automobilka konkrétně MB musí doživotně doplácet rozdíl ve spotřebě úspěšnému žalobci. Další faktor může bejt že u firemního auta by Fú mohl počítat spotřebu dle techničáku a ta je přitom dosažitelná při volném pádu do propasti. Taže výrobci aby se zavděčili Bruselu stanovují zcela nesmyslnou spotřebu a tím hezké procento CO2. Jenže tím se dopouštějí podvodu na zákaznících, Proto taky bude u mě nástupce v budoucnu z Ameriky kde je svět ještě v pořádku. Par soudnich sporu prohral i VW a to nejen spatne spotreby, ale treba filtru pevnych castic u dieselovych motoru.
Říjen 22, 201311 r Kdyby amík jezdil za 5,7 MPG, tak si to asi hodí, protože to je cca 49,5l/100km :-) Správný přepočet je 3,3l/100km = 85,6 MPG. Měl by zajímalo kdy s tím konečně někdo něco udělá, takhle to přece nejde donekonečna - nesmyslné požadavky EU, z toho vyplývající nesmyslné metodiky měření spotřeby, které ani omylem neodpovídají realitě. Limity CO2, nakolik chápu, že je třeba to nějak kočírovat, jsou tak nízko nastavené, že to snad musí být nějaká zelená lobby jinak to nechápu :-) sorry, místo násobení jsem dělil :-( nebo obráceně.... však už je z toho asi problém v SRN, kde BMW sponzorovalo Merklovou, nejspíš za posunutí limitů CO2 jistě že je to zelená loby a také z toho profituje stát i protože když se nákladování odvíjí od průměru v TP, nákladuje se míň...
Říjen 22, 201311 r Nepostrádá někdo auto? Tohle docela zavání.... http://www.sbazar.cz/mihocar/detail/2631974-skoda-octavia-iii-sedan-18-tsi-132kw
Říjen 22, 201311 r to uz je tusim druha nebo treti rozebrana octavka 3, kterou tam inzeruji. By me zajimalo, co je k tomu primeje prodat rozebranou octu. Pokud by byla kradena, tak uz tam maji davno policajty.. Ikdyz to vypada hodne divne, kradena nejspis nebude.
Říjen 22, 201311 r myslim, ze se to u uz nekolikrat resilo, jde o nejake vozy z nulte serie nebo co, ktere se nesmi prodavat vcelku proto se prodavaji takto na nahradni dily, protoze to uz mozne je...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.