Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Zajímavá zpráva:

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-59633250-hyundai-v-cesku-poprve-predstihl-skodu-jsme-lidrem-trhu-reaguji-v-mlade-boleslavi

Firemní zákazníci kupují totiž za zcela jiných podmínek a vzhledem k ekonomické situaci a posledních aktuálních statistických čísel nevidím tento segment tak stěžijní do budoucna.

Je vidět že je Škoda až na akční vyjímky drahá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou cenovou politikou a "nasazením" laťky je převelice složité. Na trhu je vždy někdo "měřítkem" pro kvalitu, úroveň, image a v neposlední řadě cenu. Ta je nejjednoduším měřítkem pro prvotní porovnání a nejčastější slovo u všeho porovnání  je "předražený". To znamená co?. Např OIII s cenou vyšší kolem 15ti% je předražená oproti např H30? Ostatní musí být s cenou jinde. Představte si kolik by těch Háček prodali, být na stejné, né-li vyšší peníze. Možná  ze zoufalství by to někdo koupil...

Dělám nějaký čas v obchodu a je to +- neustále pro tradiční domácí značky a toto jsem řešil neustále jak to, že domácí je dražší než dovozová. Právě proto že je dovozová. Jistá doba  (myšleno za totáče) dovolovala využívat hladu trhu pro nastřelení cen do nehorázných hladin a vláda trhu po roku 1989 ukázala jak to musí být. S přestřelených cen

jsme se vyléčili. Pro příklad to bylo třeba u Clia, roky cca 1998 kdy stálo o 20% víc jak felina potom nastejno jak fabka. Za feliny do clia šli ti co ocenili pozink, vyšší komfort, ale v době fabie bylo clio nastejno a museli s cenou dost dolů. A prodeje šly dolů taky.

           Dnes je situace ve spoustě věcí jiná, ale ten "vůdce" trhu je vždy jeden a podle něj se musí ostatní jen jen jen a jen měřit. 

A k tomu co se to ještě některýma porovná napříč kategoriím nového auta a nějaké předváděčky či čeho už zavání přemýšlením o osobě vlastní.

Stejně by se dalo napsat za cenu např mého  nového krabicáčka koupím 8 let starého proprděného tuarega co má 300tis km a je to to nej co se nejsvětější svátostí.

Každý má právo volby, názoru, ale zároveň nikdo není povinný aby poslouchal, resp četl pořád dokola něco podobného.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když jsem v roce 2005 kupoval OII combi s motorem 2.0 TDI PD, taky jsem se ptal, jestli je to dobrá volba. Byla to taková akademická otázka, na kterou nebyla ještě odpověď. Dneska jí už samozřejmě dávno znám. Byla to ta nejhorší možná volba. Takže podobně to může a taky nemusí být s tím 1,2 TSI. Dneska to totiž ještě nikdo přesně neví. Majitelé budou nepochybně tvrdit, že ano, proč by si to jinak kupovali. Ostatní můžou třeba pochybovat, ale nevědí taky nic.

Jo, a pak samozřejmě záleží na tom, jak píše kolega, v čem bude ten motor jezdit. V OIII bych ho osobně nechtěl. Na tak velký auto malý obsah.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se chceš vyhnout případným vyšším nákladům v budoucnu na motoru a hodláš mít auto co nejdéle a neprodávat hned po záruce,poohlédl bych se i jinde..fábia,rapid octavia? co takhle peugeot 301,citroen c-elyseé,c4..cenově přístupnější a motorory-klasika..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to manfroto- dělal sis reálné porovnání? Komplet? Ne jenom cenové?

Shrnutí- elysse a 301- zadní víko jako na FI sedan, Rapid celá záď, frantíci volant jen výškově, anatomie ovládání s obrovskýma rezervama a ostatní nepopisuju.

Motory jsou téma č.2, ale opět se na to díváš "JEN" cenou a nevidím reálný důvod proč by se rap neprodal líp jak ti kučiska z Francie. Nic proti Francii nemám(osobně máme clio), ale za mne rozhodně na to že jsou z Francie moc krásy nepobrali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Koncern má problém s 7 stupňovým DSG a nejvíce v Číně kde byl na základě obrovského množství reklamací Koncern vyzván k zpětnému odkupu aut od nespokojených zákazníků. Svolávačka se týká taky Evropy, ale hlavně Číny kde je prý příčina poruch teplo, prach, vlhkost  a znečištěný vzduch. Ach jo to se již převodovky dělají do sterilního provozu?

http://www.focus.de/auto/news/autoabsatz/nach-volkswagens-mega-rueckruf-in-china-auch-deutsche-kunden-beschweren-sich-ueber-vw-getriebe_aid_949633.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bicista:Pokud myslíš ceník od 13.4.2013 s platností od května 2013,tak na novinářském portále je pořád.Na normálním webu škodovky je ještě starej.

No jenze v jednu chvili na jeden den tam byl i ten novej. Sam sem na nej koukal. A slepej sem nebyl pac sem tam videl 1.4 s DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6% je dost,když uvážíme,že je to bez slevy...  :kol-47:  takže daleko pod 300.. :kol-148:

Ta cena 301čky je, pokud teda nebyl prodejce krkoun, pevná. Ze srandy jsem se na to ptal a Rap ve freshi je potom stále v "prostoru marže" a tudíž pokud neustále řešíš neuznale JEN cenu a ne užitné věci, tak toho pažouta stejně podleze :kol-31:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se chceš vyhnout případným vyšším nákladům v budoucnu na motoru a hodláš mít auto co nejdéle a neprodávat hned po záruce,poohlédl bych se i jinde..fábia,rapid octavia? co takhle peugeot 301,citroen c-elyseé,c4..cenově přístupnější a motorory-klasika..

 

 

Asi jsem slepoň, i když pak jsem to "stáhl" na pažouta. To ovšem mají tu samou cenovku a vše co s tím souvisí stejně jako nebožátko Toledo a Rap.

Zbytek je evidentně zbytečné rozpatlávat a ztácet čas....

A psal jsem- cena je dle obchodníka Pegoš tvrdá- už "akční" a Rap má stále prostor....

Neobhajuji, Rapid není můj "v hledáčku".

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvažovala jsem i o základu octavie3,ale ten C-Elyseé je fajn.. :rolleyes:

C-ELYSEE Exclusive 1.6 VTi 115 mataliza,16"Boston za 302.000,- +sleva a nějaká výbava.. andílek

rapid je tay fajn,ale je dražšší+metalíza.. musím si to nechat projít hlavou..

Editováno: , autor: rapidka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...