Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

No, tak takhle jsem nad tím nepřemýšlel... že by si šlo vytisknout nárazník na Octavku je zajímavá myšlenka...  :kol-140: .... i když vzhledem k požadavkům na vlastnosti - jako je pevnost a pružnost... a pak tady vzhledem k rozměrům (to by byla snad tiskárna přes půl místnosti) to asi ještě bude delší dobu trvat... to tak spíš až na O čtvrté generace.... :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nemyslím si, když už je možné někomu vytisknout část lebky, nebo potraviny (těstoviny, čokolády), či zlaté šperky je to jen otázkou času, kdy se to sériově přenese do automobilového průmyslu, je to jen o materiálu, ze kterého se tiskne, o tom jak rychle zasychá a jak na sebe váže další materiály.... nehledě na to, že už jsou vyvinuty 3D tiskárny co dovedou tisknout z kompozitního materiálu s uhlíkovými vlákny a lze tisknout i z optických vláken ... a přesnost? nejvyšší dosažitelná přesnost jedné vrstvy je 100 mikronů, při tisku kompozitu 200 mikronů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na koľko odhadujete cenu L&K s 135kw motorom? 724 900 RS s DSG ( kedže tento motor len s DSG a 4x4)  + 55 000 doplatok za 4x4 je 779 900 + neaká výbava " navyše " oproti RS + cena za " exkluzivitu " zmestí sa základ O3 L&K 2.0 tdi 4x4 DSG do ceny +- 800 - 820 000 ?

A ako to bude s tou DSG? Do koľko je " dymenzovaná" keďže napr v Tiquane sa po facelifte vymenila 6st DSG za 7st DSG ( samozrejme nie suchá)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak ta vybava pro L&K je docela zklamani, nebude SunSafe (mam nyní na sve L&K MR2010, a to je velky ustupek v hladine hluku v aute!, to je asi nejvetsi prusvih), ale jen obycejny SunSet, nebude el. sedacka spolujezdce (mam nyní na sve L&K MR2010, ale to není az tak bolestne), to je opravdu bida, když to nazyvaji vlajkovou lodi za dost velke peníze, která nemá byt pro socky.

 

Ocekaval bych min. premiove barvy (coz bylo velmi kritizovano jiz u predch. modelu), veskere bezp. asistenty (nejen tedy adapt. tempomat), nezavisle topeni (ale to jsem si asi doobjednaval), a u L&Kcka vyhradne jen nejsilnejsi motorizace TSi/TDi, a vyhradne s DSG.

 

Couvaci kamera (kterou jsem si musel nechat dodelat) by rovněž mela byt standard, u L&K neodiskutovatelny, proste premiovy model ma mit skutecne premiove vybaveni.

 

Snad to ještě není definitivni zneni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně to je konfigurace pro SK, na briskoda byla konfigurace pro UK už asi před týdnem a trochu jinak... auta se dosti liší, např v UK hodně kritizují že RS nemůže mít sklápěcí zrcátka, přípravu pro tažné a další věci, které např v ČR objednat šly... naopak RS pro UK má standarně ACC -  takže by to chtělo počkat co bude pro ČR, třeba to bude stejné třeba ne...

 

jinak SunSafe - na něj také vzpomínám s nostalgií... super věc, ale holt úspory, úspory a zase úspory, přitom hodně lidí by si za něj rádo připlatilo....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...