kijos Vloženo 13. Červenec 2008 Vloženo 13. Červenec 2008 zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně? Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík. Citovat
TDIfun Vloženo 13. Červenec 2008 Vloženo 13. Červenec 2008 (editace) Se stav na prohlidku a diagnosticky test.Mas to kousek, Bohumin TDIgarage. technik Indi 602744182 Editováno: 13. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
kijos Vloženo 13. Červenec 2008 Autor Vloženo 13. Červenec 2008 (editace) zavolám dík, vidím, že ta samá chvála na Vás není jen tak dik Editováno: 13. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
WEBUR Vloženo 13. Červenec 2008 Vloženo 13. Červenec 2008 zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně?Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík. Nazdar Mě to dělá taky. Climatronic ,O1 r.v.99. No a když stáhnu okno tak při jízdě slyším cvakání. Když jen stojím, tak nic. Klima běží bez problému. Nechal jsem si ji doplnit a je to pořád stejné.... No už jsem o tom tady psal. Radili mi prostříkat kontakty, ale to nějak nezabralo. Tak když na něco přijdeš, tak prosím napiš co to bylo. Webur Citovat
kijos Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Vloženo 30. Červenec 2008 zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně?Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík. tak jsem jěště vypozoroval, že to dělá jen při velkých vedrech, a někdy se to samovolně i při vedrech srovná a běí normálně tak nevím, může to být klimakompresor nebo nějaké čidlo? Citovat
kijos Vloženo 12. Červen 2010 Autor Vloženo 12. Červen 2010 tak jsem jěště vypozoroval, že to dělá jen při velkých vedrech, a někdy se to samovolně i při vedrech srovná a běí normálně tak nevím, může to být klimakompresor nebo nějaké čidlo? pořád mi to dělá, poraďte Citovat
KarlosTDi Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 - pokud to je jen při velkých vedrech a ještě cvaká tak to je přehřátý výparník. Klima jen stále zapíná a vypíná - koukni na pojistky na baterce jestli nejsou přepálené, jsou od větráků chlazení - když zapnše klimu naběhnou obě vrtule? při velkém zahřátí běží obě vrtule na druhý rychlostní stupeň? (funí jako blázen) Citovat
kijos Vloženo 15. Červen 2010 Autor Vloženo 15. Červen 2010 - pokud to je jen při velkých vedrech a ještě cvaká tak to je přehřátý výparník. Klima jen stále zapíná a vypíná - koukni na pojistky na baterce jestli nejsou přepálené, jsou od větráků chlazení - když zapnše klimu naběhnou obě vrtule? při velkém zahřátí běží obě vrtule na druhý rychlostní stupeň? (funí jako blázen) na pojistky jsem se ještě nedíval, vrtule se mi točí obě. Nevím, ale jaký druhý rychlostní stupeň myslíš - na vrtulích? vrtule se točí, ale že by fofrovaly tak že by to byl hukot tak to ne. Citovat
KarlosTDi Vloženo 16. Červen 2010 Vloženo 16. Červen 2010 - jj vrtule se točí dvourychlostně, nejdřív pomalu a pak je to fyčák - na starost to má ŘJ dochlazování umístěná pod baterkou otestovat to jde přes vag na testu akčních členů Citovat
kijos Vloženo 15. Červenec 2010 Autor Vloženo 15. Červenec 2010 tak dneska jsem ze zoufalství trochu zavrtal do konektoru od pojistek klimy na baterce a dále konektoru na řid. jednotce, šroubovákem jsem je očistil ( i když byly krásně čisté bez oxidace)poskládal zpátky a spínání je pryč, doufám jelikož se dneska na večer v Karviné trochu ochladilo na 25°C a jak jsem psal dělalo to při vedrech. Je ale fakt, že obě vrtule teď jedou oživot o moc více než předtím Citovat
kijos Vloženo 16. Červenec 2010 Autor Vloženo 16. Červenec 2010 takže dnes 33°C a zase to dělá, kdyby vás někoho něco napadlo budu rád. Jinak to měl loni na opravu i Indi skusil vyměnit i nemožné ale taky nic. Citovat
KarlosTDi Vloženo 20. Červenec 2010 Vloženo 20. Červenec 2010 - pokud je tio jen při velkých vedrech tak se přehřívá - větráky a pojistky si psal OK pokud to fungovalo, tak ještě ŘJ dochlazování (relé pod baterkou) že by nesúínala správně jak má a nebo čidlo teploty na klimě Citovat
kijos Vloženo 20. Červenec 2010 Autor Vloženo 20. Červenec 2010 měl to dílně indi, zkoušel vyměnit všechny čidla i tu jednotku pod baterkou, opakovaně byla naplněna náplň klimy a ošetřeny všechny kontakty, příšti týden to vezu do škodovky - zoufalý krok Citovat
Haski Vloženo 5. Srpen 2010 Vloženo 5. Srpen 2010 Možná důvod k zamyšlení. V manuálu se píše toto: Aby bylo zajištěno chlazení motoru při velmi vysokém zatížení, kompresor se při příliš vysokých teplotách chladicí kapaliny vypne. Citovat
Johny159 Vloženo 5. Srpen 2010 Vloženo 5. Srpen 2010 Možná důvod k zamyšlení. V manuálu se píše toto: Aby bylo zajištěno chlazení motoru při velmi vysokém zatížení, kompresor se při příliš vysokých teplotách chladicí kapaliny vypne. Zdravím. Při jízdě by voda neměla dosahovat ani při třicítkách nějakých vysokých teplot. Tohle bych chápal tak, že pokud třeba nespína ventilátor a začne to vřít, z bezpečnostních důvodů se odstaví kompresor. Ale v tomhle případě to určitě nevaří, takže toto bych jako příčinu neviděl. Nebo takhle. Kompresor se nejspíš opakovaně vypíná a zapíná, ale řekl bych, že to není zásahem nějakého bezpečnostního zařízení. Citovat
Johny159 Vloženo 5. Srpen 2010 Vloženo 5. Srpen 2010 měl to dílně indi, zkoušel vyměnit všechny čidla i tu jednotku pod baterkou, opakovaně byla naplněna náplň klimy a ošetřeny všechny kontakty, příšti týden to vezu do škodovky - zoufalý krok Dotaz, ta klima funguje? Napadá mě, že pokud by odešel kompresor, je možný, že by se opakovaně pokoušel rozběhnout, což by mohlo způsobovat ty rázy do běhu motoru. Nehledě na to, že pokud by byl např. zadřený, při pokusu o rozběh by mohl mít značný proudový odběr, což by citelně zvýšilo moment na alternátoru a tedy by to mohlo cukat autem. Jen hádám, ale řekl bych, že při normálním rozběhu klimakompresoru za jízdy to na otáčkách nemůže být takto znát. Citovat
peteres Vloženo 5. Srpen 2010 Vloženo 5. Srpen 2010 Jejda to je teorií, co třeba elektrospojka klimakompresoru? Citovat
Johny159 Vloženo 5. Srpen 2010 Vloženo 5. Srpen 2010 Jejda to je teorií, co třeba elektrospojka klimakompresoru? Jo to by taky mohlo být Citovat
RomisekSokolik Vloženo 7. Srpen 2010 Vloženo 7. Srpen 2010 Si přihřeji polivčičku. po sepnuti klimošky se pedal plynu mirně propadne a zvyši mirně otačky. je to v pořadku??? Citovat
RomisekSokolik Vloženo 7. Srpen 2010 Vloženo 7. Srpen 2010 Si přihřeji polivčičku. po sepnuti klimošky se pedal plynu mirně propadne a zvyši mirně otačky. je to v pořadku??? Citovat
kijos Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Vloženo 19. Srpen 2010 tak chlapi nic z toho co jste psali, motor se nepřehřívá, když zapnu klimu při studeném motoru a teplota vzduchu je víc než třeba 27°C tak chviličku jede bez cukání (asi do té doby než se začne přehřívat kvůli nedostatku chlazení, vrtule se točí ale jen na první rychlostní stupeň), počítám že závada bude v nějakém čidle nebo snímači nebo bude přerušena kabeláž kterou je spouštěna druhá rychlost vrtulí. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.