Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

ame='Rosta1.8' date='20. březen 2010 - 18:06' timestamp='1269104780' post='1367189']

Já sem se snažil pochopitelně co nějvíce se o této kombinaci dočíst, ale to sem narazil.

Četl jsem o tom někde na německým foru na Golfa, v češtině skuz přes Googla kouknout na Audi club cz- hledej v Audi A3, nebo VW club cz v sekci Polo nebo Golf.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak dnes sa mi podarilo dosiahnut celkom peknu spotrebu. Pravda, dalo sa to nazvat eko jazdou, neponahlal som sa. 70 percent bola cesta mimo mesto (100km/h) a ostatne dediny a zapchaty Trencin, ktory to zvysil z priemernych 4,9 L na 5:) Skoda toho :t Fotky su tragickej kvality, hold fotak nebol k dispozicii a fotak na Nokii E51 foti hrozne... ako je vidiet.

post-33617-1271068086,4454_thumb.jpg

post-33617-1271068096,4259_thumb.jpg

post-33617-1271068106,5071_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas ty pravdu, ale aj keby som to mal dalej, omnoho lepsia kvalita cez tie 2megapixle nebude :smich:

Ale aspon maju tie foto vypovednu hodnotu, ked uz nic ine :palec2::) By som bol inac zvedavy, s akymi hodnotami by sa slo s 1,2 TSI v Octavke, kedze som uz cital, ze ten motor je este hadam aj o viac ako 0,3 L uspornejsi pri ustalenej jazde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes sa mi podarilo dosiahnut celkom peknu spotrebu. Pravda, dalo sa to nazvat eko jazdou, neponahlal som sa. 70 percent bola cesta mimo mesto (100km/h) a ostatne dediny a zapchaty Trencin, ktory to zvysil z priemernych 4,9 L na 5:) Skoda toho :t Fotky su tragickej kvality, hold fotak nebol k dispozicii a fotak na Nokii E51 foti hrozne... ako je vidiet.

Mám navrkáno cca 8000km,několikrát jsem jel 500km (50% dálnice a 50% okresky) spotřeba byla 5,4- 5,6 litrů.

Pravda- využíval jsem tempomat.

Jsem maxxxx spokojen.I když jí proženu,spotřeba je 7,8-8 litrů.

Zkrátka jak se říká-KDO CHCE MÍT- KONĚ MUSÍ MÍT PRO NĚ.

Ale celkově můžu doporučit. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

no, najvacsie negativum je, ze das uplne zbytocne castejsie zarabat servisom na prehliadkach... VW to ma velmi dobre premyslene, a zbytocne by neriskovali nezmyselne predlzenymi intervalmi. A mylim, ze dnes si uz malo kto kupuje auto na dlhsiu dobu ako 10 rokov, tak snad by to ten nas motor mohol vydrzat aj s variabilnymi intervalmi ;)

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ošklivě jsem to napísal - a to jsem se ještě krotil...

Nemám techniku, čím bych to nějak kvalitně nahrál, tak jsem akorát dceři sebral empétrojku položil ji pod práh

a toto je výsledek. Myslím, že je z toho poznat, co se mi nelíbí.

:) studený motor: onmi.wz.cz/studeny.wav

:wacko: teplý motor: onmi.wz.cz/teply.wav

Takhle nějak houká turbínka při rozjezdu?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

V servise mi radili až minutu při těchto vedrech, v zimě jsem chladil 20 sekund. Dnes jsem chladil minutu, tak jsem zítra zvědav.

Ja dochladzujem turbo asi minutku - aj to len po nejakej dialnicnej nakladacke...Ale v prirucke k motoru som cital, ze to nie je potrebne, pretoze motor je uz natolko "inteligentny", ze v pripade potreby dokaze aj sam po vypnuti chladit nutenym obehom oleja okolo turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja dochladzujem turbo asi minutku - aj to len po nejakej dialnicnej nakladacke...Ale v prirucke k motoru som cital, ze to nie je potrebne, pretoze motor je uz natolko "inteligentny", ze v pripade potreby dokaze aj sam po vypnuti chladit nutenym obehom oleja okolo turba.

To jsem četl taky. Teď jsem to sledoval a sobotu v pohodě po dochlazení na volnoběh, cvrkal si svých 800 ot/min, dnes po stejné době chlazení 1000 ot/min, ale řekl bych, že to bylo kratší dobu a pak spadly my 800.

Taky jsem četl, že to chladí i při změně jízdního režimu a když dojedu ke garáži a zaparkuju, teoreticky by to mělo chladit (podle šéfa technologie u Škody).

Jinak je tu téma dochlazování turba, kde se o tom zmiňují, že to chladí samo, když to vypnu. Ale musím souhlasit s uvedeným názorem, že je lepší, když u chlazení turbína běží. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...