Cjoctavian Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 (editace) Poprosim pokracovat v debate o 1,6 TDI TU Editováno: 28. Duben 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 ame='Rosta1.8' date='20. březen 2010 - 18:06' timestamp='1269104780' post='1367189'] Já sem se snažil pochopitelně co nějvíce se o této kombinaci dočíst, ale to sem narazil. Četl jsem o tom někde na německým foru na Golfa, v češtině skuz přes Googla kouknout na Audi club cz- hledej v Audi A3, nebo VW club cz v sekci Polo nebo Golf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Tak dnes sa mi podarilo dosiahnut celkom peknu spotrebu. Pravda, dalo sa to nazvat eko jazdou, neponahlal som sa. 70 percent bola cesta mimo mesto (100km/h) a ostatne dediny a zapchaty Trencin, ktory to zvysil z priemernych 4,9 L na 5:) Skoda toho Fotky su tragickej kvality, hold fotak nebol k dispozicii a fotak na Nokii E51 foti hrozne... ako je vidiet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 a k fotaku - asi si ho mal priliz blizko a nevedel zaostrit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Mas ty pravdu, ale aj keby som to mal dalej, omnoho lepsia kvalita cez tie 2megapixle nebude Ale aspon maju tie foto vypovednu hodnotu, ked uz nic ine By som bol inac zvedavy, s akymi hodnotami by sa slo s 1,2 TSI v Octavke, kedze som uz cital, ze ten motor je este hadam aj o viac ako 0,3 L uspornejsi pri ustalenej jazde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pigo Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 Tak dnes sa mi podarilo dosiahnut celkom peknu spotrebu. Pravda, dalo sa to nazvat eko jazdou, neponahlal som sa. 70 percent bola cesta mimo mesto (100km/h) a ostatne dediny a zapchaty Trencin, ktory to zvysil z priemernych 4,9 L na 5:) Skoda toho Fotky su tragickej kvality, hold fotak nebol k dispozicii a fotak na Nokii E51 foti hrozne... ako je vidiet. Mám navrkáno cca 8000km,několikrát jsem jel 500km (50% dálnice a 50% okresky) spotřeba byla 5,4- 5,6 litrů. Pravda- využíval jsem tempomat. Jsem maxxxx spokojen.I když jí proženu,spotřeba je 7,8-8 litrů. Zkrátka jak se říká-KDO CHCE MÍT- KONĚ MUSÍ MÍT PRO NĚ. Ale celkově můžu doporučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Pomalu se blížím k metě 15.000km a jsem trochu na vážkách, zda vyměnit olej a přejít na pevný interval výměny, nebo ponechat LongLife do 30.000. Jaký je Váš názor na věc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Ake by to malo pozitiva prejst na pevne servisne intervaly? Skor mi napadaju negativa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Ake by to malo pozitiva prejst na pevne servisne intervaly? Skor mi napadaju negativa... Pozitivum je, že olej i fitr určitě vydrží 15.000km. Negativa jsou jaká ? Vícepráce, vícenáklady...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 (editace) no, najvacsie negativum je, ze das uplne zbytocne castejsie zarabat servisom na prehliadkach... VW to ma velmi dobre premyslene, a zbytocne by neriskovali nezmyselne predlzenymi intervalmi. A mylim, ze dnes si uz malo kto kupuje auto na dlhsiu dobu ako 10 rokov, tak snad by to ten nas motor mohol vydrzat aj s variabilnymi intervalmi Editováno: 28. Duben 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 K použití LongLife olejů mám stále lehkou nedůvěru a zatím mne nic nepřesvědčilo o tom, že jsou pro motor OK. Podle hesla "Svůj motor mám rád" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 ja viem, aj ja mam rad svoj motor...ale ako dlho si planujes nechat toto auto? Ja svoju este tak 5-6 rokov (a pevne verim, ze predajca Skody by takuto nadstandardnu starostlivost sotva zohladnil v cene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Taky jse Longlifu nepřišel na jméno,přijde mi to jako levný slogan na prací prášek Ne vážně být na tvém místě tak tam dávám Longlife po dobu garance,pak bych přešel na "normál" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 Před časem jsem totiž četl test longlife oleje tuším TDI v Superbu I. Po X tisícím km motor rozebrali a olejová vana byla plná černého bláta . Nevím, možná dnes je již technologie trochu dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edition dědek Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Ošklivě jsem to napísal - a to jsem se ještě krotil... Nemám techniku, čím bych to nějak kvalitně nahrál, tak jsem akorát dceři sebral empétrojku položil ji pod práh a toto je výsledek. Myslím, že je z toho poznat, co se mi nelíbí. studený motor: onmi.wz.cz/studeny.wav teplý motor: onmi.wz.cz/teply.wav Takhle nějak houká turbínka při rozjezdu?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 (editace) Nemáte niekto náhodou magazin Svet motoru 24/10? Je tam rozuzlenie rocneho testu Octavie 1,4 TSI a zevraj boli prijemne prekvapeni. Ci by niekto nebol ochotny naskenovat to. Dakujem Editováno: 18. Červen 2010, autor: tomikutik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 tiez som si vsimol tu reklamu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Tady někde dole to je postnutý... http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=1108501&st=0&sk=t&sd=a&start=1290 Snad neporušuju nějeký pravidla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Tady někde dole to je postnutý... http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=1108501&st=0&sk=t&sd=a&start=1290 Snad neporušuju nějeký pravidla... Dakujem Uz sa na to tesim, az ten test budem konfrontovat so svojimi skusenostami Dokonca mam aj rovnaku farbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Ked mam Octaviu vyrobenu vo februari 2009, uz mam EU5? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 V servise mi radili až minutu při těchto vedrech, v zimě jsem chladil 20 sekund. Dnes jsem chladil minutu, tak jsem zítra zvědav. Ja dochladzujem turbo asi minutku - aj to len po nejakej dialnicnej nakladacke...Ale v prirucke k motoru som cital, ze to nie je potrebne, pretoze motor je uz natolko "inteligentny", ze v pripade potreby dokaze aj sam po vypnuti chladit nutenym obehom oleja okolo turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onmi Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Myslím, že u 1.4TSI je EU5 od MR10 (22.týden 2009), takže asi ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 aj som si myslel. Lebo ked som tento motor objednaval, bola v katalogu spotreba 6,6 a o chvilu na to uz len 6,3 l... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 znizili na papieri spotrebu... To aby ti eko-zelenaci v EU mali radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Ja dochladzujem turbo asi minutku - aj to len po nejakej dialnicnej nakladacke...Ale v prirucke k motoru som cital, ze to nie je potrebne, pretoze motor je uz natolko "inteligentny", ze v pripade potreby dokaze aj sam po vypnuti chladit nutenym obehom oleja okolo turba. To jsem četl taky. Teď jsem to sledoval a sobotu v pohodě po dochlazení na volnoběh, cvrkal si svých 800 ot/min, dnes po stejné době chlazení 1000 ot/min, ale řekl bych, že to bylo kratší dobu a pak spadly my 800. Taky jsem četl, že to chladí i při změně jízdního režimu a když dojedu ke garáži a zaparkuju, teoreticky by to mělo chladit (podle šéfa technologie u Škody). Jinak je tu téma dochlazování turba, kde se o tom zmiňují, že to chladí samo, když to vypnu. Ale musím souhlasit s uvedeným názorem, že je lepší, když u chlazení turbína běží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.