Pawouk Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 No tak si spočítej kolik stojí litr long life oleje a kolik normálního oleje. Vynásob to počtem předpokládaných výměn za těch pět let a máš to. O kolik je vlastně ten long life olej do OII dražší, než olej na normální interval výměny 15 000 km? Za auto dáte x set tisíc a pak řešíte výměnu oleje za pár stovek... Já osobně bych to dal na interval 15 000 km i vzhledem k tomu, že píšeš, že jezdíš každý den ve městě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morboj Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Taky si dovolím krátké ohlédnutí po roce užívání 1.4 TSI v OII facelift - jeden jediný problém s motorem je popisované cukání prvních 100 metrů na 2 i 3 při určité venkovní teplotě. Uklidnilo mě, že o tom tady píše spousta lidí, tak to asi bude "normální". A taky jsem se chtěl zeptat jesltli už má někdo nějakou zkušenost s chipnutím tohoto motoru ( sorry jeslti se to rezebírá někde jinde ), na "bezpečné" předjíždění do kopce po okreskách tenhle motor stačí jenom tak akorát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 (editace) Zde je několik velice zajímavých článků o motorových olejích. Při častější výměněn oleje (15 000 km) určitě nic nezkazíš,ba právě naopak.Toť můj názor na věc. Dakujem. Velmi uzitocne info Chystam sa na dlhsiu cestu a tak uvazujem, ze kupim liter oleja na doplnenie - keby nieco... Mam premenlivy interval a v navode k autu je, ze olej musi splnat VW 504.00 - vacsinou som s touto normou nasiel 5W-30. Aky je tam teda od prvovyroby - Shell Helix 5W-30? PS: Od MR2010 je pre variabilny interval aj VW503.00 a ten uz ma asi 3 rozne viskozity... Editováno: 18. Srpen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 koukám, že v těch olejích dělaj pěknej guláš šmejdi také by mě zajímalo, zda už má někdo 1.4 TSI načipovanou a jaké jsou parametry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Asi by som ti odporucal ABT - robia to myslim presne na vykon 1,8 TSI, ostane aj zaruka - len podmienkou je vymena oleja kazdych 10 000 km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 ...zda už má někdo 1.4 TSI načipovanou a jaké jsou parametry Já viděl 1.4TSI "v čechách" snad jen na webu sportmotor - 120kW/5200ot. s 240Nm/2600-3800ot. ... abt má tuším 118kW/5800ot. a 250Nm/2200-2800ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 (editace) No a potom je tu este MTM - 112 kW (152 k). Neviem si vybrat. Aj ABT aj MTM mam vo vedlajsom meste... Problem je v tom, ze auto sa musi nechat tam, pretoze jednotku VYBERAJU a posielaju do Nemecka - a to sa mi nepozdava Este dodam, ze v jednom teste novinari zmerali vykon seriovej Octavie 1,4 TSI a ta mala 116 kW!!! PS2: nebolo by mozne aby nam v Skoda servise nahrali soft z motora pre Superb - aj 2 kW potesia... Alebo este lepsie z cinskej Octavie 1,4TSI Greenline - ta ma 96 kW Editováno: 18. Srpen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 (editace) Nechceš radšej si trošku poladiť motor s využitím súčiastok z F2 RS? Editováno: 18. Srpen 2010, autor: Cjoctavian citacia predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 juj, nebolo by zle. To by sa hadam dalo aj legalizovat - 1,4TSI vymena za 1,4 TSI...gud ajdia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 No a potom je tu este MTM - 114 kW ... Problem je v tom, ze auto sa musi nechat tam, pretoze jednotku VYBERAJU a posielaju do Nemecka - a to sa mi nepozdava PS2: Alebo este lepsie z cinskej Octavie 1,4TSI Greenline - ta ma 96 kW Popravdě pořádně nevím, co se u nás dá sehat (já měl TDI čipované u cimbu, ten parametry pro 1.4TSI nemá, 1.8 dělá na 156kW), je Abt a MTM i v ČR? Co jsem čet, tak úpravu provádějí přes zásuvku, přehráním softu, mít několik dnů nepojízdné auto je na nic... Ta čína asi nesplňuje nějaký evropské emise apod., proto bude výkonnější. BTW jsem slyšel, že 1.4 v SII a OII jedno jest, ty 2kW je prý jen marketing... Nechceš radšej si trošku poladiť motor s využitím súčiastok z F2 RS? Jen jestli by nevyšlo levněji koupit rovnou RS ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 ABT asi dělá čipování jen v Kemptenu, firma je to renomovaná a tomu odpovídají i ceny - 1,4TSI 1200 a 1,2TSI dokonce 1500 éček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 (editace) Jen jestli by nevyšlo levněji koupit rovnou RS ;-) keby sa nasla totalka FRS s neposkodenym motorom, mozno by to bolo lacnejsie Inac mam pocit, ze ABT je aj v Prahe. Co je u nas ABT a MTM, tak to su len zastupcovia u oficialnych predajcov Skoda a Audi, preto posielaju jednotky do DE... ABT asi dělá čipování jen v Kemptenu, firma je to renomovaná a tomu odpovídají i ceny - 1,4TSI 1200 a 1,2TSI dokonce 1500 éček. MTM "len" 875 €... Pri tychto cenach chiptuningu sme si radsej mohli rovno kupit 1,8 TSi Editováno: 18. Srpen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morboj Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Díky za zajímavé odpovědi ohledně čipování, ale ruku na srdce - kdo z vás do toho před ukončením záruky půjde?! Najde se tady vůbec někdo, kdo s tím má zkušenost? Dnes jsem se při servisní prohlídce v jedné relativně velké pobočce ptal servisáka a ten se na mě tvářil poněkud prapodivně a že to ještě neviděl a proč taky, jede to přece pěkně...Mimochodem opravdu by mě zajímalo jak z toho firma sportmotor dostane 120kw, to jako jenom softwarem? Stejně to ale láká...Měla být 1.8 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 (editace) Praveze ja cakam s chiptuningom na skoncenie zaruky - nechcel som o nu prist Ale inac ako som uz pisal, ABT spolupracuje priamo so Skodou a pri vymene oleja kazdych 10 000 km ostava zaruka nedotknuta. Inac zaujal ma aj ECO chiptuning - znizenie spotreby o 10-15% Len je to v DE Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) Cjoctavian, said: Chystam sa na dlhsiu cestu a tak uvazujem, ze kupim liter oleja na doplnenie - keby nieco... Mam premenlivy interval a v navode k autu je, ze olej musi splnat VW 504.00 - vacsinou som s touto normou nasiel 5W-30. Aky je tam teda od prvovyroby - Shell Helix 5W-30? PS: Od MR2010 je pre variabilny interval aj VW503.00 a ten uz ma asi 3 rozne viskozity... Podle servisu Škoda by tam měl být Shell Helix 5W-30 LongLife III a ten jsem také dolíval. Editováno: 19. Srpen 2010, autor: skater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 OK, dakujem. Presne to som potreboval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Vidiš, ja zas snívam o prekopávke na 103kW (zatiaľ bez prevodovky), ale neviem, či by to bolo možné, legálne a lacné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) mozne a legalne snad ano, ale tie ceny neviem neviem... Top secret: Radsej este s prestavbou pockaj na to nove 200 konove 2,0TDI bi-turbo, ktore bude v FL Tiguane ABT asi dělá čipování jen v Kemptenu, firma je to renomovaná a tomu odpovídají i ceny - 1,4TSI 1200 a 1,2TSI dokonce 1500 éček. A k tej cene treba pripocitat aj dalsich 150€ za pracu Ale dobra sprava je, ze uz to robia aj priamo na mieste, bez posielania do DE. Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 to jsou zajímavá čísla, ještě kolik to stojí u nás, pokud už to dělají na místě. Zatím jsem spokojený s 90 kW, ale kdyby byl nějaký watík navíc ..., možná bych se nechal zlákat. Ještě před několika lety všem stačilo 77 kW a dnes už myslíme na 100 kW a víc . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) mozne a legalne snad ano, ale tie ceny neviem neviem... Top secret: Radsej este s prestavbou pockaj na to nove 200 konove 2,0TDI bi-turbo, ktore bude v FL Tiguane Hmm, alebo taký 6.0 W12 z Pheatonu A to bude iba BiTurbo z Amaroku akurát s inou RJ? Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Tomino Men. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Boze, dnes som cital recenziu uzivatela novej Octavky - http://moje.auto.cz/mavojek/skoda-octavia-iii.html. Uz len ten amaterizmus, ked napisal ze ma Octaviu 3, a po druhe, co tam popisal o 1,4 TSI - "1.4 TSI ve třech lidech jelo bez problému na 5tku do kopce (asi díky 6ti kvatlu). Průměrnou spotřebu s 1.4 jsem měl ale 9.8 !!! Opravdu se musím smát recenzím , kde majitelé uvádějí spotřebu kolem 6ti litrů. To musí jezdit s prázdným autem, po okreskách a nešlapat na plyn. Ale ve 4 lidech,s plným kufrem jet Brno-Svitavy-Dvůr Drálové.. rád bych to viděl..." Ja neviem, kde jazdil, ako jazdil, ale asi je to chlapecek, ktory ma nejaky problem s nohou alebo ako...alebo aj hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 ve čtyřech lidech Most - Lipsko a zpět za 6,9l/100 km (a po německé dálnici se to jezdí jinak ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) Průměrnou spotřebu s 1.4 jsem měl ale 9.8 !!! Opravdu se musím smát recenzím , kde majitelé uvádějí spotřebu kolem 6ti litrů. ja mam priemernu 9.8 tiez - ale to ked idem so studenym motorom v mraze -25o 3km do prace... Ale vazne, neviem aku spotrebu ocakaval pri testovacej jazde, kde od pociatku niekde v meste tlacil na pilu este studenemu motoru...Nakoniec aku recenziu by si cakal od chlapa, co mal na vyber 4 motory, z toho 2 vynikajuce, jeden dobry a...on si vybral vykopavku Editováno: 19. Srpen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Vykopavku, ktora mu dava pocit sily, ked ho do chrbatu bachne ten slavny zatah vodspodu:DDD na tie zlomky sekund. Mas pravdu, len skoda, ze ludia potom citaju tie kraviny a predsudky su na svete. No aj taki ludia musia byt. Ja som spokojny, to je hlavne a spotrebu taku vysoku nikdy ani pri sviznej jazde nebudem mat. Nech si chrochta po svete... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 ta posledna veta je krasna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.