Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

No tak si spočítej kolik stojí litr long life oleje a kolik normálního oleje. Vynásob to počtem předpokládaných výměn za těch pět let a máš to. O kolik je vlastně ten long life olej do OII dražší, než olej na normální interval výměny 15 000 km? Za auto dáte x set tisíc a pak řešíte výměnu oleje za pár stovek... Já osobně bych to dal na interval 15 000 km i vzhledem k tomu, že píšeš, že jezdíš každý den ve městě. wink.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si dovolím krátké ohlédnutí po roce užívání 1.4 TSI v OII facelift - jeden jediný problém s motorem je popisované cukání prvních 100 metrů na 2 i 3 při určité venkovní teplotě. Uklidnilo mě, že o tom tady píše spousta lidí, tak to asi bude "normální". A taky jsem se chtěl zeptat jesltli už má někdo nějakou zkušenost s chipnutím tohoto motoru ( sorry jeslti se to rezebírá někde jinde ), na "bezpečné" předjíždění do kopce po okreskách tenhle motor stačí jenom tak akorát :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde je několik velice zajímavých článků o motorových olejích. Při častější výměněn oleje (15 000 km) určitě nic nezkazíš,ba právě naopak.Toť můj názor na věc. ;)

Dakujem. Velmi uzitocne info :palec2:

Chystam sa na dlhsiu cestu a tak uvazujem, ze kupim liter oleja na doplnenie - keby nieco... Mam premenlivy interval a v navode k autu je, ze olej musi splnat VW 504.00 - vacsinou som s touto normou nasiel 5W-30. Aky je tam teda od prvovyroby - Shell Helix 5W-30? :help:

PS: Od MR2010 je pre variabilny interval aj VW503.00 a ten uz ma asi 3 rozne viskozity... :feve:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a potom je tu este MTM - 112 kW (152 k).

Neviem si vybrat. Aj ABT aj MTM mam vo vedlajsom meste... Problem je v tom, ze auto sa musi nechat tam, pretoze jednotku VYBERAJU a posielaju do Nemecka - a to sa mi nepozdava :feve:

Este dodam, ze v jednom teste novinari zmerali vykon seriovej Octavie 1,4 TSI a ta mala 116 kW!!!

PS2: nebolo by mozne aby nam v Skoda servise nahrali soft z motora pre Superb - aj 2 kW potesia... Alebo este lepsie z cinskej Octavie 1,4TSI Greenline - ta ma 96 kW :palec2:

post-10844-030911000 1282130983_thumb.jp

post-10844-088573600 1282131253_thumb.jp

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a potom je tu este MTM - 114 kW ... Problem je v tom, ze auto sa musi nechat tam, pretoze jednotku VYBERAJU a posielaju do Nemecka - a to sa mi nepozdava :feve:

PS2: Alebo este lepsie z cinskej Octavie 1,4TSI Greenline - ta ma 96 kW :palec2:

Popravdě pořádně nevím, co se u nás dá sehat (já měl TDI čipované u cimbu, ten parametry pro 1.4TSI nemá, 1.8 dělá na 156kW), je Abt a MTM i v ČR? Co jsem čet, tak úpravu provádějí přes zásuvku, přehráním softu, mít několik dnů nepojízdné auto je na nic...

Ta čína asi nesplňuje nějaký evropské emise apod., proto bude výkonnější. BTW jsem slyšel, že 1.4 v SII a OII jedno jest, ty 2kW je prý jen marketing...

Nechceš radšej si trošku poladiť motor s využitím súčiastok z F2 RS? :D

Jen jestli by nevyšlo levněji koupit rovnou RS ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen jestli by nevyšlo levněji koupit rovnou RS ;-)

keby sa nasla totalka FRS s neposkodenym motorom, mozno by to bolo lacnejsie lol

Inac mam pocit, ze ABT je aj v Prahe. Co je u nas ABT a MTM, tak to su len zastupcovia u oficialnych predajcov Skoda a Audi, preto posielaju jednotky do DE...

ABT asi dělá čipování jen v Kemptenu, firma je to renomovaná a tomu odpovídají i ceny - 1,4TSI 1200 a 1,2TSI dokonce 1500 éček.

MTM "len" 875 €... ;) Pri tychto cenach chiptuningu sme si radsej mohli rovno kupit 1,8 TSi :aggressive::feve:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za zajímavé odpovědi ohledně čipování, ale ruku na srdce - kdo z vás do toho před ukončením záruky půjde?! Najde se tady vůbec někdo, kdo s tím má zkušenost? Dnes jsem se při servisní prohlídce v jedné relativně velké pobočce ptal servisáka a ten se na mě tvářil poněkud prapodivně a že to ještě neviděl a proč taky, jede to přece pěkně...Mimochodem opravdu by mě zajímalo jak z toho firma sportmotor dostane 120kw, to jako jenom softwarem? Stejně to ale láká...Měla být 1.8 TSI :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Praveze ja cakam s chiptuningom na skoncenie zaruky - nechcel som o nu prist :) Ale inac ako som uz pisal, ABT spolupracuje priamo so Skodou a pri vymene oleja kazdych 10 000 km ostava zaruka nedotknuta.

Inac zaujal ma aj ECO chiptuning - znizenie spotreby o 10-15% ;) Len je to v DE :aggressive:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cjoctavian, said:

Chystam sa na dlhsiu cestu a tak uvazujem, ze kupim liter oleja na doplnenie - keby nieco... Mam premenlivy interval a v navode k autu je, ze olej musi splnat VW 504.00 - vacsinou som s touto normou nasiel 5W-30. Aky je tam teda od prvovyroby - Shell Helix 5W-30? :help:

PS: Od MR2010 je pre variabilny interval aj VW503.00 a ten uz ma asi 3 rozne viskozity... :feve:

Podle servisu Škoda by tam měl být Shell Helix 5W-30 LongLife III a ten jsem také dolíval.

Editováno: , autor: skater
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozne a legalne snad ano, ale tie ceny neviem neviem...

Top secret: Radsej este s prestavbou pockaj na to nove 200 konove 2,0TDI bi-turbo, ktore bude v FL Tiguane ;)

ABT asi dělá čipování jen v Kemptenu, firma je to renomovaná a tomu odpovídají i ceny - 1,4TSI 1200 a 1,2TSI dokonce 1500 éček.

A k tej cene treba pripocitat aj dalsich 150€ za pracu :feve: Ale dobra sprava je, ze uz to robia aj priamo na mieste, bez posielania do DE.

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsou zajímavá čísla, ještě kolik to stojí u nás, pokud už to dělají na místě. Zatím jsem spokojený s 90 kW, ale kdyby byl nějaký watík navíc ..., možná bych se nechal zlákat.

Ještě před několika lety všem stačilo 77 kW a dnes už myslíme na 100 kW a víc :feve: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozne a legalne snad ano, ale tie ceny neviem neviem...

Top secret: Radsej este s prestavbou pockaj na to nove 200 konove 2,0TDI bi-turbo, ktore bude v FL Tiguane ;)

Hmm, alebo taký 6.0 W12 z Pheatonu :D

A to bude iba BiTurbo z Amaroku akurát s inou RJ?

Editováno: , autor: Tomino Men.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boze, dnes som cital recenziu uzivatela novej Octavky - http://moje.auto.cz/mavojek/skoda-octavia-iii.html. Uz len ten amaterizmus, ked napisal ze ma Octaviu 3, a po druhe, co tam popisal o 1,4 TSI - "1.4 TSI ve třech lidech jelo bez problému na 5tku do kopce (asi díky 6ti kvatlu). Průměrnou spotřebu s 1.4 jsem měl ale 9.8 !!! Opravdu se musím smát recenzím , kde majitelé uvádějí spotřebu kolem 6ti litrů. To musí jezdit s prázdným autem, po okreskách a nešlapat na plyn. Ale ve 4 lidech,s plným kufrem jet Brno-Svitavy-Dvůr Drálové.. rád bych to viděl..." Ja neviem, kde jazdil, ako jazdil, ale asi je to chlapecek, ktory ma nejaky problem s nohou alebo ako...alebo aj hlavou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Průměrnou spotřebu s 1.4 jsem měl ale 9.8 !!! Opravdu se musím smát recenzím , kde majitelé uvádějí spotřebu kolem 6ti litrů.

ja mam priemernu 9.8 tiez - ale to ked idem so studenym motorom v mraze -25o 3km do prace... lol

Ale vazne, neviem aku spotrebu ocakaval pri testovacej jazde, kde od pociatku niekde v meste tlacil na pilu este studenemu motoru...Nakoniec aku recenziu by si cakal od chlapa, co mal na vyber 4 motory, z toho 2 vynikajuce, jeden dobry a...on si vybral vykopavku lol:smich:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vykopavku, ktora mu dava pocit sily, ked ho do chrbatu bachne ten slavny zatah vodspodu:DDD na tie zlomky sekund. Mas pravdu, len skoda, ze ludia potom citaju tie kraviny a predsudky su na svete. No aj taki ludia musia byt. Ja som spokojny, to je hlavne a spotrebu taku vysoku nikdy ani pri sviznej jazde nebudem mat. Nech si chrochta po svete...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...