Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Hmmm a to je asi přístup VW poněkud jiný než přístup škodovky (viz mé trable s kontrolkou tlaku v pneu na úplně nové erese). Nevím, no. Obecně je přístup výrobců v podstatě ke všem závadám stejný. Serou na to, protože už prodali.To nemyslím jen auta a škodovku. Vždy je to o tom, co si dokážete vyřvat a s tím se počítá. Vyžaduje to spoustu času a trpělivosti, ale kdyby ta 1,4 byla moje (jako že je LP) tak při problému bych šel po prodejci (jakožto oficial zástupce výrobce) jako po štvané zvěři. Jinak se uspět nedá. A co se týká řetězu. Furt si ještě myslím, že je odolnější než řemen ale to si asi jen myslím. Pokud se řetěz dělá z nějakého "čínského bláta" jako že asi jo, tak to bude ten problém. Dnes se dávají jen prohlášení o shodě a kde to je vyrobeno nikoho nezajímá a taky žádnou kvalitu na vstupu (bohužel někdy ani na výstupu) nekontroluje....Tlakové senzory Danfos používané v přístrojích, kterými se zabývám já-po odsunu výroby do Číny v r.2009 nárůst vadných kusů v záruce o více jak 80 % a to je v těchto zařízeních opravdu "big problem". A stanovisko renomované dánské firmy? Odpověď? Hmmmmm, to se stává.Hlavně nám zaplaťte, jste v prodlení o 34 dní.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm a to je asi přístup VW poněkud jiný než přístup škodovky (viz mé trable s kontrolkou tlaku v pneu na úplně nové erese). Nevím, no. Obecně je přístup výrobců v podstatě ke všem závadám stejný. Serou na to, protože už prodali.To nemyslím jen auta a škodovku. Vždy je to o tom, co si dokážete vyřvat a s tím se počítá. Vyžaduje to spoustu času a trpělivosti, ale kdyby ta 1,4 byla moje (jako že je LP) tak při problému bych šel po prodejci (jakožto oficial zástupce výrobce) jako po štvané zvěři. Jinak se uspět nedá. A co se týká řetězu. Furt si ještě myslím, že je odolnější než řemen ale to si asi jen myslím. Pokud se řetěz dělá z nějakého "čínského bláta" jako že asi jo, tak to bude ten problém. Dnes se dávají jen prohlášení o shodě a kde to je vyrobeno nikoho nezajímá a taky žádnou kvalitu na vstupu (bohužel někdy ani na výstupu) nekontroluje....Tlakové senzory Danfos používané v přístrojích, kterými se zabývám já-po odsunu výroby do Číny v r.2009 nárůst vadných kusů v záruce o více jak 80 % a to je v těchto zařízeních opravdu "big problem". A stanovisko renomované dánské firmy? Odpověď? Hmmmmm, to se stává.Hlavně nám zaplaťte, jste v prodlení o 34 dní.......

Važení,ale toto věcí jak legislativy, tj.chceš to tady prodávat, tak to tu budeš komplet vyrábět a tak i našim chtíčem po co nejlevnějším a neustálým pocitem stylu "já jsem ho odrbal aby se nenapakoval". Podívejte se kolik stály poslední Feldy. Co v nich bylo za výbavu. Nikdo v té době "konkurenci" neřešil. Dnes za ty peníze máte Fabku pomalu v plné a ještě hledíme kde by se to dalo vzít "v akci" nebo koupit jiného bastla.Felda sice hnila, ale na motor se pomalu nesáhlo a celý VW se smál OHVčku a řetězu.Nebyl sice tak dlouhý jak k OHC aby se vytahl,ale nikdy neskočil a vyměňoval se až ten kravál přesáhl poslouchatelnou mez.Nyní VW potichu zpátky aplikuje řemeny,ale jsem zvědavý kolik lidí se k VW vrátí. Akorát mne podivuje že M-B s řetězy problémy nemá...Nebrečme, sami jsme toho taky strůjci. Stačí se ráno oblékat a od spoďárů po bundu je všechno z Číny. Hlavně že oni práci mají a my čumíme na pracákách....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si můžeš koupit i trenky Marks&Spencer (nebo jak se to jmenuje) za 4 litry a stejně budou ušité v "kitaji" :-) . Ale máš pravdu, to jo, já sice Feldu nikdy neměl ale je vidět, že víš, o čem píšeš. Asi to bude tím, že Mercedes je má ze severovýchodní Číny, kdežto VW ze šanghajské oblasti, kde už jsou všichni oprsklí jako ve spokojených státech či v EU....alespoň mně se ta situace tak jeví..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...i našim chtíčem po co nejlevnějším a neustálým pocitem stylu "já jsem ho odrbal aby se nenapakoval"...

Dovolím si nesouhlasit. U oktávek se už kupujou lepší výbavy vč. příplatků (a cenou se u nás už škodovka nepodbízí) a z mého pohledu pak třeba 10 tisíc nehraje roli. Za sebe říkám, že bych zaplatil "rozumný příplatek" za "kvalitu a klid", místo extrémní snahy ušetřit. Bohužel mám pocit, že poslední trend je spíš odrbat výbavu a zákazníka viz třeba zatmavování zpětných zrcátek v době koupě mého auta. Cena příplatku zůstala stejná, jen pravé zrcátko zatmavovací není a znehodnotilo to i zbytek, protože je jedno, jestli mi blejská do očí jedno zrcátko nebo tři. A podobných příkladů je spousta... Mám pocit, že ta "solidní konzervativnost" prostě mizí (bohužel).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otec delal v Denso vystupni kvalitu konpresoru klimatizace. Vsude na zdech plakaty o kvalite, ale kdyz otec postupoval presne podle pokynu kotroly musel vyradit docela velke procento kompresoru. Zasel za nim manager, ze takhle to teda nejde a at kouka snizit procento zmetku. Takze kvalita se dneska dela jen na na papire.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tímto svým prvním postem Vás zdravím, právě jsem se vratil z Porsche České Budějovice, kde jsem byl zadat do výroby novou octavečku 1.4 TSI. Nezadával jste někdo v poslední době taky, popřípadě kdy dorazila? v autosalonu mi řekli obligátních 6 týdnů....

Mě se právě příští týden naplní ten "6tý" (slibovaný)... Tak už skoro ani nespím... Jsem zvědavý za jak dlouho to dorazí z fabriky k prodejci :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem na výměně oleje u dealera a servisní technik mne trochu zaskočil dotazem „Jak se vám s tím motorem jezdí? Nám sem těchto motorů moc nepřijde“. Vypadá to, že 1,4TSI není a bohužel asi ani nebude jednou z nejrozšířenějších motorizací OII. Nyní v konkurenci 1,2TSI si 1,4 případně 1,8TSI kupují asi jen fajnšmekři :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, to samé mám já. 1.4 TSI jsem kupoval vloni v květnu (v té době se tedy už nějaký ten rok vyrábělo) u jednoho menšího středočeského dealera a při dotazu na zkušenosti s tímto motorem následovalo pokrčení rameny - hmm, tuto motorizaci jsem tady ještě neměli a nikdo sem s tím nejezdí na servis...a pane, tady jsme na venkově, tady se kupují jenom naftové Octavie. :D Něco podobného jsem teď zažil při servisce po 30 000 km. To už ovšem v Praze v jednom větším Škoda servisu. Projížděl jsem to z vrchním technikem a na ten stejný dotaz odpověděl něco v tom stylu, že o ničem neví, protože těchto motorizací tam jezdí minimum. Ono se není čemu divit, vždyť to původně stálo ve verzi Ambiente skoro půl mega a to si většina lidí koupí nafťáka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je právě ono, ta moje Ambiente podle cenníku stála v roce 2010 490 900 Kč, připočteme k tomu paket Ambiente PLUS, různé doplňky (rezerva,výhřev sedaček atd.) = celkem 537 100 Kč. Tak to je docela rána. No a já ji jako rok starou koupil za 375 000 Kč. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Článeček z AutoTIPu,sice o 1.4 TSI 103 kW,ale je vidět,že koncern má velký problém s řetězovým rozvodem,skoro všude kam to dávají... :kol-32:

post-32075-0-44698900-1331739156_thumb.j

Problémy jsou, ale zas takový strach bych neměl. Když pozorně čtu, tak majitel pětiletého VW... to znamená jeden z prvních motorů. Nevěřím, že my co máme r.v.2010 a výš, máme stejný řetěz jako ze začátku produkce. V každém případě mám zjištěno a je to stejná praxe i u FSi, že na vytahaný řetěz dříve než se to celé po...e upozorní kontrolka s chybovou hláškou o rozhašeném časování vačky. Poté není na co čekat a upalovat do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je právě ono,ta moje Ambiente podle cenníku stála v roce 2010 490 900 Kč,připočteme k tomu paket Ambiente PLUS,různé doplňky (rezerva,výhřev sedaček atd.) = celkem 537 100 Kč. Tak to je docela rána. No a já ji jako rok starou koupil za 375 000 Kč. :kol-31:

Mám to samé, kupoval jsem předváděčku, stála 5 měsíců za výlohou, katalogová cena 535.000, koupil jsem za 430.000,- nejetá, při koupi na tachometru 6 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 1.4 TSI byla před 2rokama fakt drahé auto, okolo 500tis nebyl problém jak píše Pawouk, a proto si jí moc lidi nekupovaly a šáhly po něčem jiném....Já ji měl novou před měsícem za překrásných 325 tis + doplňky tak 16tis. a není nad to si ty doplňky dokoupit a zadarmo ti to ve škodovce namontujou, asi jenom v mám případě...

Zatím mám najeto 1700km a spotřeba tak kolem 7,2l ale 6,5l taky není problém!

Moc se mi ten motor líbí, od kdy jste tomu začali šlapat na krk? Zatím točím od 3tis/ot - 4tis/ot...

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Mám to samé, kupoval jsem předváděčku, stála 5 měsíců za výlohou, katalogová cena 535.000, koupil jsem za 430.000,- nejetá, při koupi na tachometru 6 km.

Moje měla najeto necelých 12 000 km. Takže, kolego Hurikane, nemohu sloužit jak zajíždět nový motor. :kol-28:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prostě když budou špatné studené straty a nebo se rozsvítí kontrolka tak řešit, nevím jestli by třeba nepomohlo kdyby to jen v servisu zkontrolovaly preventivně...Jaké máte studené starty? Já když to nakopnu tak je to trošku hlasitější ale jen 1s, mám vyšší otáčky a po chvilkce klesnou...

ty články v němčtině jsou zajmavé, kdyžtak to hodtě do překladače..

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...