Pawouk Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 Článeček z AutoTIPu,sice o 1.4 TSI 103 kW, ale je vidět, že koncern má velký problém s řetězovým rozvodem, skoro všude, kam to dávají... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 Neni lepši si tam dat jetý motor než ho opravovat se škodou ? např http://inzerat.i-bazar.cz/2116293-motor-1-4tsi-90kw-temer-novy-se-zarukou-kod-cax/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Hmmm a to je asi přístup VW poněkud jiný než přístup škodovky (viz mé trable s kontrolkou tlaku v pneu na úplně nové erese). Nevím, no. Obecně je přístup výrobců v podstatě ke všem závadám stejný. Serou na to, protože už prodali.To nemyslím jen auta a škodovku. Vždy je to o tom, co si dokážete vyřvat a s tím se počítá. Vyžaduje to spoustu času a trpělivosti, ale kdyby ta 1,4 byla moje (jako že je LP) tak při problému bych šel po prodejci (jakožto oficial zástupce výrobce) jako po štvané zvěři. Jinak se uspět nedá. A co se týká řetězu. Furt si ještě myslím, že je odolnější než řemen ale to si asi jen myslím. Pokud se řetěz dělá z nějakého "čínského bláta" jako že asi jo, tak to bude ten problém. Dnes se dávají jen prohlášení o shodě a kde to je vyrobeno nikoho nezajímá a taky žádnou kvalitu na vstupu (bohužel někdy ani na výstupu) nekontroluje....Tlakové senzory Danfos používané v přístrojích, kterými se zabývám já-po odsunu výroby do Číny v r.2009 nárůst vadných kusů v záruce o více jak 80 % a to je v těchto zařízeních opravdu "big problem". A stanovisko renomované dánské firmy? Odpověď? Hmmmmm, to se stává.Hlavně nám zaplaťte, jste v prodlení o 34 dní....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 (editace) Hmmm a to je asi přístup VW poněkud jiný než přístup škodovky (viz mé trable s kontrolkou tlaku v pneu na úplně nové erese). Nevím, no. Obecně je přístup výrobců v podstatě ke všem závadám stejný. Serou na to, protože už prodali.To nemyslím jen auta a škodovku. Vždy je to o tom, co si dokážete vyřvat a s tím se počítá. Vyžaduje to spoustu času a trpělivosti, ale kdyby ta 1,4 byla moje (jako že je LP) tak při problému bych šel po prodejci (jakožto oficial zástupce výrobce) jako po štvané zvěři. Jinak se uspět nedá. A co se týká řetězu. Furt si ještě myslím, že je odolnější než řemen ale to si asi jen myslím. Pokud se řetěz dělá z nějakého "čínského bláta" jako že asi jo, tak to bude ten problém. Dnes se dávají jen prohlášení o shodě a kde to je vyrobeno nikoho nezajímá a taky žádnou kvalitu na vstupu (bohužel někdy ani na výstupu) nekontroluje....Tlakové senzory Danfos používané v přístrojích, kterými se zabývám já-po odsunu výroby do Číny v r.2009 nárůst vadných kusů v záruce o více jak 80 % a to je v těchto zařízeních opravdu "big problem". A stanovisko renomované dánské firmy? Odpověď? Hmmmmm, to se stává.Hlavně nám zaplaťte, jste v prodlení o 34 dní....... Važení,ale toto věcí jak legislativy, tj.chceš to tady prodávat, tak to tu budeš komplet vyrábět a tak i našim chtíčem po co nejlevnějším a neustálým pocitem stylu "já jsem ho odrbal aby se nenapakoval". Podívejte se kolik stály poslední Feldy. Co v nich bylo za výbavu. Nikdo v té době "konkurenci" neřešil. Dnes za ty peníze máte Fabku pomalu v plné a ještě hledíme kde by se to dalo vzít "v akci" nebo koupit jiného bastla.Felda sice hnila, ale na motor se pomalu nesáhlo a celý VW se smál OHVčku a řetězu.Nebyl sice tak dlouhý jak k OHC aby se vytahl,ale nikdy neskočil a vyměňoval se až ten kravál přesáhl poslouchatelnou mez.Nyní VW potichu zpátky aplikuje řemeny,ale jsem zvědavý kolik lidí se k VW vrátí. Akorát mne podivuje že M-B s řetězy problémy nemá...Nebrečme, sami jsme toho taky strůjci. Stačí se ráno oblékat a od spoďárů po bundu je všechno z Číny. Hlavně že oni práci mají a my čumíme na pracákách.... Editováno: 15. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Si můžeš koupit i trenky Marks&Spencer (nebo jak se to jmenuje) za 4 litry a stejně budou ušité v "kitaji" :-) . Ale máš pravdu, to jo, já sice Feldu nikdy neměl ale je vidět, že víš, o čem píšeš. Asi to bude tím, že Mercedes je má ze severovýchodní Číny, kdežto VW ze šanghajské oblasti, kde už jsou všichni oprsklí jako ve spokojených státech či v EU....alespoň mně se ta situace tak jeví.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 ...i našim chtíčem po co nejlevnějším a neustálým pocitem stylu "já jsem ho odrbal aby se nenapakoval"... Dovolím si nesouhlasit. U oktávek se už kupujou lepší výbavy vč. příplatků (a cenou se u nás už škodovka nepodbízí) a z mého pohledu pak třeba 10 tisíc nehraje roli. Za sebe říkám, že bych zaplatil "rozumný příplatek" za "kvalitu a klid", místo extrémní snahy ušetřit. Bohužel mám pocit, že poslední trend je spíš odrbat výbavu a zákazníka viz třeba zatmavování zpětných zrcátek v době koupě mého auta. Cena příplatku zůstala stejná, jen pravé zrcátko zatmavovací není a znehodnotilo to i zbytek, protože je jedno, jestli mi blejská do očí jedno zrcátko nebo tři. A podobných příkladů je spousta... Mám pocit, že ta "solidní konzervativnost" prostě mizí (bohužel). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Otec delal v Denso vystupni kvalitu konpresoru klimatizace. Vsude na zdech plakaty o kvalite, ale kdyz otec postupoval presne podle pokynu kotroly musel vyradit docela velke procento kompresoru. Zasel za nim manager, ze takhle to teda nejde a at kouka snizit procento zmetku. Takze kvalita se dneska dela jen na na papire. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuK Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Tímto svým prvním postem Vás zdravím, právě jsem se vratil z Porsche České Budějovice, kde jsem byl zadat do výroby novou octavečku 1.4 TSI. Nezadával jste někdo v poslední době taky, popřípadě kdy dorazila? v autosalonu mi řekli obligátních 6 týdnů.... Mě se právě příští týden naplní ten "6tý" (slibovaný)... Tak už skoro ani nespím... Jsem zvědavý za jak dlouho to dorazí z fabriky k prodejci :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shannar Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Tak sem právě mluvil s tim známým z autosalonu, autíčko je ve výrobě a mělo by být hotové za tři týdny (koukal na to když sme spolu mluvili), tak to sem teda zvědavej kdy to dorazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Hlásím spotřebu. Včera Brno-Avellino , 1602 km podle tachecu, průměr 99 (dost slabý) a průměr spotřeba 6,7 l. Motor 31 000 . Jen pro info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Byl jsem na výměně oleje u dealera a servisní technik mne trochu zaskočil dotazem „Jak se vám s tím motorem jezdí? Nám sem těchto motorů moc nepřijde“. Vypadá to, že 1,4TSI není a bohužel asi ani nebude jednou z nejrozšířenějších motorizací OII. Nyní v konkurenci 1,2TSI si 1,4 případně 1,8TSI kupují asi jen fajnšmekři Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 presne to iste...u nas v Skoda servise (uz tam nechodim) na to cumia ako na zazrak (tam totiz asi nic ine ako 1,9 a 2,0 TDI nepoznaju) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Pánové, to samé mám já. 1.4 TSI jsem kupoval vloni v květnu (v té době se tedy už nějaký ten rok vyrábělo) u jednoho menšího středočeského dealera a při dotazu na zkušenosti s tímto motorem následovalo pokrčení rameny - hmm, tuto motorizaci jsem tady ještě neměli a nikdo sem s tím nejezdí na servis...a pane, tady jsme na venkově, tady se kupují jenom naftové Octavie. Něco podobného jsem teď zažil při servisce po 30 000 km. To už ovšem v Praze v jednom větším Škoda servisu. Projížděl jsem to z vrchním technikem a na ten stejný dotaz odpověděl něco v tom stylu, že o ničem neví, protože těchto motorizací tam jezdí minimum. Ono se není čemu divit, vždyť to původně stálo ve verzi Ambiente skoro půl mega a to si většina lidí koupí nafťáka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Tak moja 2009 Ambiente (+ metaliza, xeny, Dynamic a 17") stala takmer 22 000 €... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 No to je právě ono, ta moje Ambiente podle cenníku stála v roce 2010 490 900 Kč, připočteme k tomu paket Ambiente PLUS, různé doplňky (rezerva,výhřev sedaček atd.) = celkem 537 100 Kč. Tak to je docela rána. No a já ji jako rok starou koupil za 375 000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Článeček z AutoTIPu,sice o 1.4 TSI 103 kW,ale je vidět,že koncern má velký problém s řetězovým rozvodem,skoro všude kam to dávají... Problémy jsou, ale zas takový strach bych neměl. Když pozorně čtu, tak majitel pětiletého VW... to znamená jeden z prvních motorů. Nevěřím, že my co máme r.v.2010 a výš, máme stejný řetěz jako ze začátku produkce. V každém případě mám zjištěno a je to stejná praxe i u FSi, že na vytahaný řetěz dříve než se to celé po...e upozorní kontrolka s chybovou hláškou o rozhašeném časování vačky. Poté není na co čekat a upalovat do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 No to je právě ono,ta moje Ambiente podle cenníku stála v roce 2010 490 900 Kč,připočteme k tomu paket Ambiente PLUS,různé doplňky (rezerva,výhřev sedaček atd.) = celkem 537 100 Kč. Tak to je docela rána. No a já ji jako rok starou koupil za 375 000 Kč. Mám to samé, kupoval jsem předváděčku, stála 5 měsíců za výlohou, katalogová cena 535.000, koupil jsem za 430.000,- nejetá, při koupi na tachometru 6 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 (editace) Ta 1.4 TSI byla před 2rokama fakt drahé auto, okolo 500tis nebyl problém jak píše Pawouk, a proto si jí moc lidi nekupovaly a šáhly po něčem jiném....Já ji měl novou před měsícem za překrásných 325 tis + doplňky tak 16tis. a není nad to si ty doplňky dokoupit a zadarmo ti to ve škodovce namontujou, asi jenom v mám případě... Zatím mám najeto 1700km a spotřeba tak kolem 7,2l ale 6,5l taky není problém! Moc se mi ten motor líbí, od kdy jste tomu začali šlapat na krk? Zatím točím od 3tis/ot - 4tis/ot... Editováno: 21. Březen 2012, autor: Hurikan88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 uz tomu mozes slapat, to nie je ako stare motory, ktorym zabeh trval aj cez 10 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 tak přece jenom jsem si řikal těsně před červenejma půjdu až po 2tis/km ale pořád pomalinku ty otáčky zvyšuju...tak to asi urychlím Cj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Mám to samé, kupoval jsem předváděčku, stála 5 měsíců za výlohou, katalogová cena 535.000, koupil jsem za 430.000,- nejetá, při koupi na tachometru 6 km. Moje měla najeto necelých 12 000 km. Takže, kolego Hurikane, nemohu sloužit jak zajíždět nový motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 až zítra pojedu z práce tak to budu rvát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Vyloženě šetřit by se měl motor prvních 1500 km (tuším, že je to i v návodu), pak se může jezdit normálně. Já jsem šetrný člověk, šetřil jsem ho 5000 Subjektivně se motor pořádně zajel až tak po 20000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Článeček z AutoTIPu,sice o 1.4 TSI 103 kW,ale je vidět,že koncern má velký problém s řetězovým rozvodem,skoro všude kam to dávají... http://www.auto.cz/p...z-65864/diskuse Pro ty co umí německy - přímo AutoBild: http://www.autobild....en-3342557.html http://www.autobild....en-2892135.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 (editace) prostě když budou špatné studené straty a nebo se rozsvítí kontrolka tak řešit, nevím jestli by třeba nepomohlo kdyby to jen v servisu zkontrolovaly preventivně...Jaké máte studené starty? Já když to nakopnu tak je to trošku hlasitější ale jen 1s, mám vyšší otáčky a po chvilkce klesnou... ty články v němčtině jsou zajmavé, kdyžtak to hodtě do překladače.. Editováno: 24. Březen 2012, autor: Hurikan88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.