Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Koukám, že se to tady dnes pěkně rozjelo. :)
To Racek08 - v servisech jsou většinou jen "výměnkáři" - umí sotva něco vyměnit a když se na diagnostice neukáže závada, nebo nějaká neobvyklost, tak si nevědí rady...a škemrají o moudro z Bolky - prostě standardní služby zákazníkům. :ble
Vypadá to, že jsi tady asi fakt první, komu tady měnily rozvody na 1.4 TSI. Ten nápad od Jar_dy s přestavovačem vačkového hřídele nemusí být daleko od pravdy, případně kolega Pava s tím o jeden zub "posunutým" řetězem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nějak pořád nechápu tu fotku tepelného štítu vedení olejek turbu :-((

Tak to jsme dva. Z článku usuzuji, že by to měli namontovat v servisu v rámci svolávačky, nebo servisní prohlídky. Zítra se na to poptám v servisu, jestli se něco ví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je tam k nepochopení? U 1.4 TSI v případě výměny vytahaného rozvodového řetězu musí servis zároveň doplnit kovovou izolaci přívodní trubky oleje k turbodmychadlu. Zase něco honí s křížkem po funuse. Tu fotku jsem se pokusil zvětšit, no nic moc to není. To by mě spíš zajímalo číslo toho dílu a na kolik to přijde a kolik by případně stála montáž. Že by se to dalo preventivně namontovat.
post-32075-0-71543600-1336574153_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je tam k nepochopení? U 1.4 TSI v případě výměny vytahaného rozvodového řetězu musí servis zároveň doplnit kovovou izolaci přívodní trubky oleje k turbodmychadlu. Zase něco honí s křížkem po funuse. Tu fotku jsem se pokusil zvětšit,no nic moc to není. To by mě spíš zajímalo číslo toho dílu a na kolik to přijde a kolik by případně stála montáž. Že by se to dalo preventivně namontovat.

post-32075-0-71543600-1336574153_thumb.j

k nepochopení pro mě je to místo na fotce, prostě nevím, kde to je, to že má trubka na sobě hadici vidím, ale když juknu na své auto, tak tam nic nemám a ani nemůžu najít to místo, které je na fotce, asi zespodu turba?

p.s. chtěl jsem vložit foto, ale nejde mi to, prý se nezdařilo, o co jde?, obrázek má 83kB

Editováno: , autor: Jar_da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezda se Vam, ze se to az zbytecne nafukuje? Urcite to borci z VW trochu posrali a par TSIcek bylo postavenych ze zmetkovych dilu, ale zajimalo by me, kolik VW tahle negativni kampan uz stala prachu (za usly zisk). Prece jen se ty motory vyrabi uz pomerne dlouho, moc bych chtel videt kolace s podilem problemovych agregatu u jednotlivych verzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

věřím, že je určitě daleko víc motorů, které jsou bez problémů, jen to sem prostě nikdo nepíše, když vezmu lidi okolo mě, co mají TSi, tak nemá problém zatím nikdo,

již jsem to psal v jiném tématu:

2x Roomster, jednou 13.000 km a podruhé 63.000 km, 1,2 tsi 63 kw

1x Fábia 63 kw, 18.000 km,

Yeti - 1,2 tsi 77 kw 72.000 km,

Golf 1,4 tsi 90 kw, 33.000 km,

bez žádného negativního projevu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


tak to asi vypadá, že ta clona má být na tý spodní trubce, tedy vývodu?

Ano - na té spodní trubce - to je podle toho článku - "doplnit tepelný štít přívodu oleje do turba"
Ale ať s tou fotkou z AutoTipu točím jak chci, tak prostě tam nikde nevidím hlavu toho Imbus šroubu, co tam drží ten plech s prolisem a ani tu matici s tím trčícím závitem. :kol-32:
post-32075-0-61219500-1336667976_thumb.jpost-32075-0-33485400-1336667988_thumb.jpost-32075-0-18317000-1336668006_thumb.j


Nezda se Vam, ze se to az zbytecne nafukuje? Urcite to borci z VW trochu posrali a par TSIcek bylo postavenych ze zmetkovych dilu, ale zajimalo by me, kolik VW tahle negativni kampan uz stala prachu (za usly zisk). Prece jen se ty motory vyrabi uz pomerne dlouho, moc bych chtel videt kolace s podilem problemovych agregatu u jednotlivych verzi.

Nafukuje, nenafukuje, mě nezajímá kolik na tom tratí VW - mají se k tomu postavit čelem a hlavně k tomu donutit svoje značkové servisy!
Kolik jich je problémových se nikdy nedozvíš - to oni a ani žádný jiný výrobce nezveřejní. Kecy o 5000 ks 1.2 TSI jim nikdo neuvěří.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo machrují že promile, ale z čeho? Ze všech motorů nebo jen z TSIček? Mám nainstalovanou podložku a co mi ukazuje PC nad 110km/h se mi nechce věřit. Tak snad nežere ani tank.... Zítra to nestihnu,ale v PO tam letím a připomenu jim to opětovné mlácení v rozvodech vč. chrastění té pošahané tyčky- podložené.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zatím nic negativního nepozoruju, ale najel jsem zatím jen cca 3tkm (auto celkem 50tkm). Motor je super, spotřeba luxus. Dnes Praha - Č. Budějovice average consuption 5,7l/100km, average speed 85km/h. Běžela klima, mp3 audio, potkávací světla, dva pasažeři.

Editováno: , autor: JayFader
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano - na té spodní trubce - to je podle toho článku - "doplnit tepelný štít přívodu oleje do turba"

Ale ať s tou fotkou z AutoTipu točím jak chci,tak prostě tam nikde nevidím hlavu toho Imbus šroubu,co tam drží ten plech s prolisem a ani tu matici s tím trčícím závitem. :kol-32:

no vidíš, proto jsem psal, že tu fotku nechápu ..... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to vysvětlené na Octávia clubu, ten článek se zmíněnými TPI, netýká se to automaticky všech aut s danou motorizací, jen některých (což už se v článku nepíše), ty auta, kterých se to týká,

jsou v databázi servisů, tudíž při první návštěvě by to měli vědět a informovat tě, nebo si zajeď do servisu s VINem a zeptej se jich, jestli se tě netýká nějaká akce (TPI),

kupříkladu, co jsem měl v ruce TPI, na tu podložku turba u 1,2 tsi, tak je to pro určité indexy v označení turba ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


no vidíš, proto jsem psal, že tu fotku nechápu ..... :-)

Já vím,mě to došlo trochu později. -_-

Já nechápu jinou věc. Za jakých podmínek v servisu tu clonu montují. Ptal jsem se včera ve škodovce a tam o tom nic nevědí. Pawouk: mrkni do etky jestli to VW nemá pod číslem dílu, že bysme zkusili zjistit cenu případně objednat.

Jediné co jsem tam byl schopen dohledat (kromě již výše uvedeného obrázku motoru CAXA) je vedení oleje pro Twinchargery CAVD a CNWA, kde je "něco" na trubce zpětného vedení oleje od turba, což podle toho článku není to, oč nám jde. :kol-32: Obě trubky mají jiné číslo dílu než pro náš motor CAXA - rozdíl je v koncovém písmenu.
post-32075-0-26868600-1336747095_thumb.j
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

měl jsem taky problém s motorem 1,4TSI rv.2009. Při startech klepání a divný zvuk, samo pak přestalo po 10sec. Měl jsem najeto kolem 10 000 km a provedli mi výměnu přestavovače vačkové hřídele. Vše provedli v autorizovaném servisu a v plné výši uhradili. Zatím klid, tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...