Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Ano, viacej menej som to začal sledovať až pri 15 000km, zábehu som prikladal mieru "zavinenia" takže spotrebu som dovtedy nesledoval. V meste to viem spraviť tak, lebo to mesto kde bývam veľké nie je, a uličkami a obchvatmi sa dá vyhnúť zápcham a aj väčšine semáforov, takže tak. Spotreby sú takéto viacej menej od kedy to sledujem, teraz mám najazdených 38 700km. Po diaľnici som najazdil väčšinu z tých km, takže tú mám odksúšanú na všetky smery, stále to isté. Kolesá sú 16-tky, gumy teraz nemám šajn ale sú to origoš čo som dostal k novému. Potom neviem prečo mám takú spotrebu. Keď jazdím čisto okresné cesty tak defenzívnou jazdou spravím nejakých 5.8-6.2 spotrebu, ale i tak, bez dedín na tempomat je okamžitá spotreba okolo 5.8. 90% času jazdím sám s prázdnym kufrom. Potom netuším kde je zrada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to už potom fakt je niečo v neporiadku, a medzičlánok je len statický na dialnici tak tam by nemal byť problém :D Zmačknúť gombík tempomatu na 130 ešte zvládam :D No kua ale chlapi teraz ste ma namotivovali pátrať, prečo to tak sakra je ? Musím niečo vymyslieť, alebo teda aspoň skúsiť.

 

 

EDIT: Chlapi ešte ma napadlo, aké máte pneu/disky na tých 1.4-kách ? Lebo je pravda, že keď sa oteplilo a ešte som nemal zimné tak som bol so spotrebou o cca 0,7l/100km lepšie na tom mimo mesta. V meste to nespravila veľa cca 0,3l, a dialnicu som vtedy nevyužíval tak tam neviem

Editováno: , autor: Dimco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite nie, čo som skúšal tak spotreby sú totožné pri všetkých palivách:

od novoty do cca 20 000km Shell V-power racing 100 oktán

od 20 000 do cca 30 000km som tankoval OMW carrera 95

A od 30 000km do teraz tankujem Slovnaft 95 + VIF BENZIN ADITIV

Takže benzínom to nie je :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na léto 205/55 R16 a na zimu 195/65 R15. Rozdíl ve spotřebě také nepozoruji. Jistě je to dáno tím, že v zimě se pomaleji motor ohřívá. Loni jsem zkusil eko jízdu (ale ne pomalou) a na rovných okreskách jsem se dostal na 4,3 l/100 km. Běžnou delší jízdu po okreskách dělám do 6 litrů. Po dálnici nejezdím, takže tady radit nemůžu. Od určitých otáček se ale začíná cosi chladit benzínem, takže je jasné, že při vyšších rychlostech to žere. Napadlo mě jestli Dimco nejezdí 130 km/h real na tempomat a Pawouk 130 km/h tacho a proto ten rozdíl ve spotřebě. Ale i mě se 8 litrů zdá dost.

 

post-23511-0-49058900-1369207737_thumb.j

post-23511-0-06252300-1369207738_thumb.j

post-23511-0-56408200-1369207738_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podla toho čo píšeš, zostávam v šoku, čo tomu motoru kur***va je ? Veď ja sa eko jazdou dostanem ledva na tých 6.0-6.2 a ty 4.3 ? A jazdím tempomat na tacho takže v tomto problém rozhodne nie je. Zostávam z tohto jeleň, najzaujímavejšie je, že tie spotreby sú prakticky od výroby (išli dole po zábehu). Zabehával som si myslím tak ako sa má, žiadne podtáčanie, bežná jazda, preraďujem pri cca 2100ot/min podľa manuálu, motor sa netrápi ide hlaudčko a tichulinko, za tých 40 000km neubudla ani jediná kvapka oleju. Jediné s čím som mal problém je, že mi zmizla chladiaca kvapalina. Potom sa v servise dolievala, dlho tam bolo rovnako, no nedávno som pozeral a mám pocit že zase niečo zmyzlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeby kolegy pet59k můžu potvrdit - na ne moc kopcovitých okreskách, nebo silnicích 1.třídy se dá běžně jezdit do 6 litrů při tempu cca 100 km/h, trasu o délce něco přes 200 km za 4.6 jsem již také jel. Někde na foru jsem dával i fotky. K tachometrovým rychlostem ještě poznámka - při 140 km/h po D1 Praha - Brno mám průměrnou spotřebu cca 7 - 7.2 l (podle okolností) podle PP. Na GPS mě to v tomto případě ukazovalo nějak kolem 132-133 km/h. To už si přesně nepamatuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

pár slov ke spotřebě na D1:

Pawouku spotřebu cca 7,0l/100km  nedosahuje  žádný z našich pilotů.

Pneu máme na všech   motorizacích 1.4 tsi 205 a spotřeby při 140 km/h jsou někde kolem  7,5 l.

Informaci dnes píšu po nájezdu cca 450 km na trase : Praha - Brno - Tovačov - Olomouc - Brno - Ivančice.

Průměrná spotřeba na ujeté trase - 6,9 l/100km.  Na dálnici 140 km/tacho, na vedlejších cca 95-100 km/tacho.

Tak máme asi všechny služebáky špatně zajetý............. a nebo máme volšový ruce........

Poznámka:

nižší spotřeby dosahujeme na Praha - HK atd,

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Racek ale i tak nemáte 8l/100 km ako ja, a to hovorím naozaj s ľahkou nohou, po okreskách 90 tempomat, dialnice 130 tempomat, a v živote som tú spotrebu nemal lepšiu ako 7.5l/100 km, aj to som mal keď som išiel do HR. A ešte postreh, do HR som raz išiel tie isté trasy (AUS, SLO, CHR) dialnici, tempomat na 110 tachometrových, dve osoby (75kg +50kg) v aute plus batožina (pod batožinou rozumej lahké veci, trochu oblečenia, nafukovačky a podobné peripetie, čiže cca do 50kg), a spotreba vyšla za celú trasu 6,4 l/100km, takže celé zle. A hentie spotreby, ktoré tu napríklad ukazuje aj Pawouk, som v živote na PP nevidel (ani EKO jazdou) a to som naozaj veľmi jemný k plynu. Takú spotrebu som dosiahol len jediný krát, a to keď som skúšal čo to spraví, keď naozaj pri 50-tke zaradí 5-ťku podla PP a išiel som s vynulovanou spotrebou po rovnej ceste v meste bez zastávky, vtedy som sa dostal na 4.2l/100 km, ale nikde inde by sa mi hento nepodarilo, asi ani keby som to auto pol cesty tlačil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte pravdu, všechny údaje jsou z pracovních dnů.

Dnes Ivančice-Blansko-Brno -zde cca 60 km a zpět do Prahy: vše ke 350 km a za 6,9l/100km.

Je také pravda , že některé situace na dálnicích /větší chumel aut/ řeším tak, že lehce přišlápnu a všemu ujedu a pak zas trochu povolím.

Při obsazení jednou osobou to celkem pěkně letí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No práve, a ja s tou spotrebou som stále niekde inde. Chalani prosím viacerých aby pripojily svoje spotreby, ak bude drvivá prevaha spotrieb podobných Racek-ovi, Pawoukovi a pet59k (neviem ako ťa vyskloňovať :D), tak budem vážne riešiť reklamáciu so spotrebou, a je mi jedno čo vymenia, hlavne aby to nežralo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte pravdu, všechny údaje jsou z pracovních dnů.

Dnes Ivančice-Blansko-Brno -zde cca 60 km a zpět do Prahy: vše ke 350 km a za 6,9l/100km.

Je také pravda , že některé situace na dálnicích /větší chumel aut/ řeším tak, že lehce přišlápnu a všemu ujedu a pak zas trochu povolím.

Při obsazení jednou osobou to celkem pěkně letí.

Tos jel skoro moji trasu. :kol-28:  Když jedu z Blanska do Prahy, tak jsem v Brně při nájezdu na D1 vždy pod šest litrů. Příště pojedu do BK přes HK, takže když nezapomenu, vyfotím údaje PP z D11, vemu to tam 140 km/h na tempomat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute, po dlhsej dobe pisem. Auticko nabehalo 90 000 km za 4  roky, dlhodoba spotreba je 6,2 litra. Spokojny s vykonom, ale nie moc so spolahlivostou. Nie ze by ma niekde nechalo, olej nezere a to sa jazdi skoro stale po dialnici... ale uz 2 krat meneny napinak retaze vackoveho hriadela. Stale pri starte po celej noci hrkotal motor, po par sekundach prestal. Prave dnes je auto v servise 3. krat s tymto problemom a skoda nam vymeni komplet rozvody a retaz. Mali ste s tym uz niekto problem? Ako inac super, ale toto bude aj problem pri predaji... a samozrejme velmi to nastrbilo moju doveru k TSI... aj ked s "perforamance" a spotrebou obrovska spokojnost... ale len ta spolahlivost... Keby som nemal zaruku na 120 000 a 4 roky, tak im to tam asi zapalim pred servisom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tam spíš nebyl vadný přestavovač vačky. V servisu nevěděli co s tím, tak měnili napínák. Nepomohlo to, vyměnili znova, nepomohlo, tak budou měnit komplet rozvody, pak jim možná dojde, že je to nastavovač vačky, pokud ho nevymění s rozvodem.A pokud ho vyměnili už předtím, tak je možné, že za tu dobu pomohl k opotřebení celého rozvodu.

 

Já aktuálně 51 tkm a klid.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomikutiku, to je asi úděl nás TSÍčkářů... U mě zatím vše OK. Přes 47 tkm. Napínáky se u 1.4 TSI údajně zasekávají. Proto mu možná měnily jen napínák. A teď už to došlo do stadia kompletní výměny. Jinak pava má s přestavovačem také pravdu. Hrká to prý stejně jako řetěz. VW s tím má problém již u motorů 1.6 FSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...