rkonf Vloženo 23. Květen 2016 Sdílet Vloženo 23. Květen 2016 O víkendu jsem měnil ventilátor, protože původní vrzal (nejdříve v zimě, pak i už při teplotách kolem 12 stupňů). Dával jsem dolů celou palubku. Těšil jsem se na nevrzající ventilátor bez bouchání. To první se vyřešilo, ale boucháním při přejezdu nerovností disponuje i ten nový. Takže jsem věc vyřešil stejně jako u starého - magnetem. Je tam drobná vůle v uložení rotoru. Původní je výrobce Behr ČR, nový Behr Španělsko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raul22 Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Ahoj, Chtěl bych se Vás zeptat jestli Vám náhodu něco neřekne tato chyba co by to mohlo být? Mám Fabii 2, 1,9TDi, 2010, před faceliftem Adresa 08: Klima/topení Labely: Chyba přeměrování řídící jednotka: 5J0 907 044 A Díl: CLIMAtronic SK25 0608 Dílna #: WSC 00000 000 00000 VCID: 285BFC93E263 1 Fault Found: 01273 - ventilator privodu vzduchu (V2) 000 - - - Sporadická Občas se sepnutí klíčku (nastartování) se mi rozbliká Climatronik po chvilce přestane, a normálně funguje (občas mi přijde že uplně nereaguje na regulaci otáček ventilátoru), před rokem a půl mi měnili ventilátor. Poradíte mi? A ještě bych měl v jeden dotaz, v sobotu jsem po delší době pustil klimu, foukala dobře, ale cca po půl hodině se najednou zničeho nic vypla. Po vypnutí motoru a nastartování zase rozběhla a fungovala, připojil jsem to na PC a žádnou chybu to nenapsalo. Stalo se to někomu? Děkuji za odpovědi Raul22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 http://forum.skodahome.cz/topic/127879-blikanie-displeja-klimatizácie-climatronic/?p=2150120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitil Vloženo 15. Duben 2017 Sdílet Vloženo 15. Duben 2017 Zdravím, Mám Fabii 2 rok 2010 motor 1.2TSI 63kw..Přes Climatronic když pustím větrák tak vůbec nejede..Jen někdy když se rozjedu na jedničku prudce rychle tak se na chvíli roztočí a chrčí a zase nic...Někdo nějaký nápad než půjdu do servisu?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zimmeler Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 Zdravím, zničehonic mi přestal fungovat ventilátor topení - displej Climatronicu ukazuje vše normálně, mohu regulovat teplotu i otáčky ventilátoru, ale jen virtuálně. Auto sice topí i klimatizuje, ale jen náporově. Zkontroloval jsem pojistku ventilátoru a z opatrnosti na chvíli vůz "resetoval" odpojením baterie, ale nic nepomohlo. Máte někdo zkušenosti s podobným problémem? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 zkus držet ECON a vnitřní cirkulaci jestli ti to napíše nějakou chybu. Hádám, že odešel ventilátor. jen s tím rozdílem mně to psalo chybu. Viz: https://forum.skodahome.cz/topic/127879-blikanie-displeja-klimatizácie-climatronic/?p=2150120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FannanekH Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 měl jsem stejnýproblém cca před měsícem.. výměna je docela pakárka musí dolů celá palubovka a přístup je k tomu jako k penězům... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 6. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2017 Dlouho jsem hledal a nic nenašel. Ventilátor topení Climatronic se točí nezávisle na nastavení otáček na panelu. Většinou napřed vůbec a pak daleko víc než bych chtěl. Podle mého pátrání nemá automatická klimatizace předřadný odpor, ale přímo regulátor (dražší). Podle etky je regulátor asi i na stejném místě. Chtěl bych se tedy zeptat jestli by to mohlo být tím regulátorem a jestli ho někdo už neměnil. Climatronic píše chybu 4F9, což je tedy ventilátor nebo jeho řídící jednotka. Ventilátor jsem vyloučil, protože se točí. Dírou po airbagu spolujezdce jsem ho totiž neviděl. V létě jsem měnil výparník a měl tedy celou palubku dole, ale po tomhle jsem nekoukal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haward Vloženo 6. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2017 Měl jsem stejný problém otáčky ventilátoru lítaly jak chtěly,byl to regulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Děkuji, dá se nějak rozumně vyměnit? Nebo to řešil servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haward Vloženo 9. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2017 (editace) Já jsem to dal do servisu je to pakárna vyměnit celá palubka musí dolu, je to stejné jako výměna motorku. Mechanik mi říkal kdybych neměl CD měnič tak tam nějak sáhne. Editováno: 9. Prosinec 2017, autor: Haward Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 9. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2017 Synovec má rooma před FL a v servisu mu vyměnili regulátor bez shození celé palubovky. Ale jak, to nevím. A tuším že to nebyl značkový servis. Ve značkovém by to určitě dělali co nejsložitěji, aby si vydělali. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Palubku jsem dole už měl, ale nechtěl bych to dělat znovu. Zatím ani pořádně nevím kam se dívat, z etky to vypadá, že je na stejném místě jako u manuální klimatizace předřadný odpor, ale tam jsem ho nenašel. CD měnič nemám, a ten bývá ve schránce u spolujezdce ne? Ostatní auta to mají hned na ventilátoru, to ale u Fabie taky není uplně výhra, ten není moc přístupný. Jestli půjde palubka dolů, tak si to pod ní tentokrát detailně nafotím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Ve FII/R byl CD měnič pod spodní přihrádkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 Tak byl to regulátor a pro jeho výměnu je potřeba vyndat ven ventilátor. Pro rozpojení kabelu pak celou palubní desku, naštěstí bez té trubky a celého topení. Cca 4 hodiny, ale už jsem věděl kam sáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Zajímavé video https://www.youtube.com/watch?v=cr8IIU1RkLk , jak se dostat k odporům nebo regulátoru ventilátoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reznik0203 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 chci se zeptat je tento odpor i na autě pokud je vybaven climatronicem ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 (editace) V tom samém místě by měla být řídící jednotka ventilátoru. Odpory má jen climatic. Edit: asi není úplně na stejném místě, ale někde u ventilátoru bude. Má chladící žebra, tak by na ní měl foukat studený vzduch. Editováno: 20. Únor 2018, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reznik0203 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 (editace) Diky za odpoved takže je to vlastně toto regulátor ventilátoru topení J126... na fotkach by to teda melo byt toto jenže mi to nepřijde že by to šlo ven jednnoduše jak ten odpor přes airbag neměnil to ještě nekdo ?????? Proto je pravděpodobne že si větrák nesmyslně přidava a přetrvává chyba 4f9 Editováno: 20. Únor 2018, autor: Reznik0203 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 Jo to je ona. Jak píši výše, synovcovi ji měnili na Roomu a celou palubku dole neměli. Ale jak to nevím. Kdyby to byl můj problém, tak bych ten bag vytáhnul a prohlídl to pod ním. Podle toho videa to nevypadá složitě. Jen je to levostranné řízení. Ta tvoje závada taky nemusí být vadnou jednotkou. Může to být studeňák na konektoru. Může stačit jen prostříknout kontoxem. A jestli to je ona co máš na spodní fotce, tak nevypadá tak nepřístupná, pod tím bagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csbot Vloženo 12. Červen 2018 Sdílet Vloženo 12. Červen 2018 Ahoj, Nevim jestli to patri sem, ale aspon zkusim popsat muj problem. Normalne mi auto topi, ale jakmile cca 20 minut mozna dele mi auto auto prestane topit.Topi az u cerveneho cca 26-28 stupnu.Zbytek je nadale vlazny vzduch.Ted prave nevim cim by to mohlo byt jestli cidlo teploty nebo Termostat ci neco jineho.Ovladacem to asi nebude, kdyz to ze zacatku topi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 23. Červen 2018 Sdílet Vloženo 23. Červen 2018 Tak jsem taky měnil ventilátor topení. Sice nehučel ani nepískal, ale axiální vůle způsobovala bouchání - jako když je vymlácenej nějakej čep na podvozku. Najeto 264 tkm. Původní ventilátor měl označení 6Q1 819 015 G, já jsem použil neorigo náhradu z Elitu s označením JL 51986 jako origo číslo je tam 6Q1 820 015 G. Pasoval tam ale krásně, funguje jak má a nebouchá. Motor je jinak řešenej, rotor nemá znatelnou vůli, řekl bych, že je na kuličkových ložiscích, alespoň podle toho co je vidět skrz vrtuli. Taky není v tom plastu na gumových blocích, ale je tam přišroubovanej dvěma šrouby. Teď pár slov k výměně. Jako netvrdím, že to nešlo vymyslet lépe tak, aby po demontáži kastlíku byl k němu přístup, ale na druhou stranu to není takovej očistec jak mnozí popisují. Palubovka totiž stačí pouze kousek odsunout. Volant, páčky, obložení sloupku není třeba demontovat. Taky není třeba rozpojovat žádný kabelový konektor, mimo ten od ventilátoru pochopitelně. Nemusí se tedy odpojovat ani aku. Je nutný demontovat obložení přístrojovýho štítu a odšroubovat přístrojový štít, protože za ním je jeden šroub co drží palubovku. Dále je třeba odšroubovat airbag spolujezdce a vycvaknout ho z přístrojovky. Kabel není nutný odpojovat, je dost dlouhý a airbag se nechá ležet na polubce na nějaké podložce aby ji nepoškrábal. Dírou po airbagu se odšroubuje další šroub co drží palubovku. Pak se vycvakne rámeček kolem rádia a odšroubuje se celý jeho kastlík. Pak se odšroubuje prostřední díl palubovky co je v něm rádio. Za ním jsou další šrouby co drží palubku. Vycvakne se bovden pravého knoflíku ventilace. Jeho zpětné nasazení je asi nejtěžší operace, protože je tam špatně vidět. Vše ostatní je brnkačka. Odšroubují se ostatní šrouby co drží palubovku a ta se kousek odsune dozadu tak, aby se šlo dostat na šrouby co drží ventilátor. Ventilátor se vymění a vše se smontuje zpátky. Je to akce tak na dvě hodiny, žádný půl nebo celý den..... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 4. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2019 @Jarda-k mně něco bouchá vepředu na nerovnostech (nejvíce to způsobují rány do zadní nápravy) nebo když podtočím motor, je to takový tupý, dunivý zvuk. Odpovídá to tomu větráku? Když ho vypnu, tak to takřka neslyším, takže buď se uzavře nějaký zvukovod, nebo je to fakt on...ale jak to tak čtu, tak to asi není dobrá zpráva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 4. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2019 Co si pamatuju, tak ten ventilátor zní jako když je vymlácenej rejdový kulák nebo čep na tyčce řízení při jízdě po nerovnostech. Ale těch tyček řízení už jsem taky pár vyměnil - vem za kolo a zacukej s ním jestli ucítíš nějakou vůli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profman Vloženo 10. leden 2022 Sdílet Vloženo 10. leden 2022 Fabia 2 2008, manuální klimatizace. Chci vyřešit problém s hučením ventilátoru, hučí vždy když je chladno nebo vlhko. Někde jsem přečetl, že první F2 mají nějaké mosazné pouzdro místo ložiska a moc to nefunguje.. Jaký ventilátor použít? Nový nebo z vrakáče novější rok výroby a nebo použít ventilátor z F1, který by snad měl pasovat. Liší se nějak ventilátor pro klimatizaci a bez klimatizace? Nejlepší by pro mě bylo použít ventilátor z F1 protože těch je všude spoustu a nevím o nikom kdo by na F1 řešil problém s větrákem, otázka je zda pasuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.