Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Me pomohla nova baterka. Stara uz byla podle servisu na 50% kapacity.

Šak baterka, která funguje z 50% kapacity, tak si myslím, že je to ještě dobré, ne? Já právě nechci investovat velké peníze, jenom za tento měsíc jsem měnil celou spojku, destičky a v sobotu mě čekají rozvody. Jo a včera mi ještě k tomu křuplo č

elní sklo. Proto se ptám, zda to nejde poštelovat přes PC?

 

Díky

Teplý start vyřešen, byl přehrán software a přidaná startovací dávka a chytá to v podstatě na otočení klíčkem. Starty jsou poměrně výbušné, ale lepší jak točit klíčkem i 5s.  

  • 2 měsíce později...

tohle se deje protoze za tepla pozaduje jednotka 300 otacek nez pusti do motoru naftu (za studena je tento pozadavek nizsi a proto ho i starsi baterie/starter zvladne z duvodu nizsich proudu co zvladne baterie kdyz mrzne)

pokud mate starsi baterii nebo/a zanesenej/poskozenej starter tak pri startovani zatepla nedosahnete pozadovanejch 300 otacek

 

NEDOPORUCUJU opravu upravou map vstrikovani nafty pri startu 

je lepsi za penize co stoji uprava vymenit baterii nebo opravit/vymenit/repasovat starter protoze je lepsi mit opravenou/novou vec nez oblbnutou ECU (to je proste nesystemove reseni)

Upraveno od oneb1t

  • 1 rok později...

Já měl taky problém s výbušnými starty za tepla. Hodně se to zlepšilo s novou baterkou a úplně to zmizelo, když jsem místo Vervy od Benziny natankoval obyčejnou OMV naftu.

  • 1 měsíc později...

TDIfun - nejde ti poslat zpráva 

  • 3 měsíce později...

Taky kdyžtak umím opravu teplého startu upravou sw

 

Jindřichuv Hradec

 

728772312

 

I staré letovačky

Upraveno od kosiik2

  • 3 měsíce později...

Zdravím, také já mám problém. OII r.v.:2007 najeto cca 200 tisíc špatně startuje při zahřátém motoru. Projevuje se to tak, že je znatelně slyšet snížení otáček startéru a při teplém motoru to chytne až na druhé otočení a celý motor se zatřese. Projevuje se to přes půl roku. Studené starty, před měsícem v 7°C naprosto v pořádku i s rozsvícenými světly, je vidět slabé pohasnutí. Právě jsem se vrátil z dovolené na jihu a tam při venkovní teplotě 32°C a dlouhé jízdě po dálnici a následném zastavení na odpočívadle jsem měl problém okamžitě nastartovat. Projev byl stejný jako kdyby byla úplně vybitá baterka, ale dobíjení je v pořádku. Nijak jsem to netrápil, slyšel jsem že to netočí, počkal 10 vteřin, zkusil znova. Když ani poté nic, tak jsem vyčkal 30s a již to nastarotvalo normálně. Totéž mi udělalo při zastavení na pumpě a natankování. Nevím, jestli to mám brát za pravidelnost ty 3 pokusy nebo ne... V servise mi změřili baterku a řekli že má 50% kapacity, nějak se mi ale nezdá že by to mohlo být v tom. V zimě přece točí v pořádku, samozřejmě komprese je mnohem menší... Diagnostika ukazuje jen nějaký problém se žhavením, v tom to nebude... Takže mi napadá snad jen zemnění, startér, baterka. Měřil jsem  při startu studeného motoru napětí na baterce a nepadlo pod 9,7V

Upraveno od rubaspavel
pravopis

Dej nový akumulátor.

No v jednom servise mi řekli zkouknout kabely, že když má baterka víc jak 20% tak by měla zvládnout starty. Je nějaká možnost jak to odhalit? Zatím mi to neomezuje, a nechce mi zbytečně vyhazovat za baterku, když by třeba ještě rok vydržela...

Já to zkoušel tak že jsem zahřál motor,abych nasimulovat špatný start, připojil druhé auto ( jako když se vybije aku ) pak vypnul motor a zkusil párkrát nastartovat. Když to nastartuje dobře tak je to baterií, když ne tak bych se zaměřil na startér.

Udělej si tu zkoušku a uvidíš. Ty baterky trpí když stojí dlouho auto v hicech na slunku. Letní dovolená kdy to tak stojí i 10 dní jim krátí život nejvíc. V zimě, respektive v mrazech (pokud nějaký přijdou :) ) se to pak ukáže a každej si myslí že je to právě jen tou zimou. Podle toho co píšeš to tipuju na tu baterku.

Nasimulovat to můžu zkusit, problém je, že nevím zda se to povede. Když jedu jen tak po městě, tak se to neprojeví, musel bych někde na rychlostce sjet na odpočívadlo nebo k pumpě a zkoušet.... Nebo si od někoho vypujčit baterii. Ještě jsem schopen změřit velikost startovacího proudu, ale ten pravděpodobně bude vyšší když to baterka nedá...

V 25. 11. 2014 at 19:12, oneb1t napsal:

tohle se deje protoze za tepla pozaduje jednotka 300 otacek nez pusti do motoru naftu (za studena je tento pozadavek nizsi a proto ho i starsi baterie/starter zvladne z duvodu nizsich proudu co zvladne baterie kdyz mrzne)

pokud mate starsi baterii nebo/a zanesenej/poskozenej starter tak pri startovani zatepla nedosahnete pozadovanejch 300 otacek

 

NEDOPORUCUJU opravu upravou map vstrikovani nafty pri startu 

je lepsi za penize co stoji uprava vymenit baterii nebo opravit/vymenit/repasovat starter protoze je lepsi mit opravenou/novou vec nez oblbnutou ECU (to je proste nesystemove reseni)

Už se to tady řešilo. viz výše

A nechovalo by se to tak, že by startér točil a točil a až pak by se zastavil? Já tady mluvím o tom, že při otočení klíčku neběžel startér ani půl vteřiny. To klidně mohu odpojit vstřiky a protočit startérem naprázdno a zkusit jak dlouho vydrží...

  • 1 měsíc později...
V 25. 11. 2014 at 19:12, oneb1t napsal:

tohle se deje protoze za tepla pozaduje jednotka 300 otacek nez pusti do motoru naftu (za studena je tento pozadavek nizsi a proto ho i starsi baterie/starter zvladne z duvodu nizsich proudu co zvladne baterie kdyz mrzne)

pokud mate starsi baterii nebo/a zanesenej/poskozenej starter tak pri startovani zatepla nedosahnete pozadovanejch 300 otacek

 

NEDOPORUCUJU opravu upravou map vstrikovani nafty pri startu 

je lepsi za penize co stoji uprava vymenit baterii nebo opravit/vymenit/repasovat starter protoze je lepsi mit opravenou/novou vec nez oblbnutou ECU (to je proste nesystemove reseni)

No a za dva roky se může koupit nový startér. To je dobrá blbost. Omezení na otáčky ja záměrná sabotáž Škody, protože auta s automatickou převodovkou mají otáčky podstatně v mapách snížené a to u stejného motoru.

Upraveno od Petr.gr

  • 4 měsíce později...

Zdravím, neměl by někdo zkušenost s nějakým servisem v ústeckém kraji, který dělá sw opravy teplých startů??

Do auto-chip se mi jezdit nechce, pak jedině Praha Dieselpower.

V Praze udělám, v Ústí nevím, a také nepíšeš o jaký se jedná motor.

před 1 hodinou, motorpower napsal:

V Praze udělám, v Ústí nevím, a také nepíšeš o jaký se jedná motor.

1.9 TDI 77 kW, Chip na 100 kW.  Na kolik vyjde úprava cenově a časově? Hold bych udělal výlet, počasí už ujde :)

Ceny úprav mám v podpisu/odkaz na www/, a je-li potřeba start tak je součástí úpravy.

  • 1 rok později...

Ahoj, tak se po dvou rocích vracím s podobným problémem. Motor 1.9 TDI 77KW, BXE 2007. Měnil jsem dvouhmotový setrvačník. Původní byl nějaký zaseklý(tvářil se jako jednohmota), musel tak být už minimálně 3 roky, protože ještě nikdy co to auto mam jsem tak plynule neřadil. A prakticky od té doby začli problémy s teplým startem. Startuji sice jen vteřinu, dvě, ale zato motor se tak třese, že mám pocit že vyskočí ven. Když startovat přestanu, chcípne to. Když to naskočí, tak otáčky jsou 819ot/min, spotřeba 0.5L/h, výkon při jízdě to má. Za studena to chytá dobře, ale je tam trošku cítit náznak těch otřesů. To s tou "jednohmotou" nebylo. Vyčistil jsem i promazal starter, bez úspěchu.

Nevím jestli si to mám spojovat s problémem co jsem měl viz výše - tam opravdu byla špatná baterie, ale odešla až v zimě při -10°C. Takže jedině mi zbývá nový startér, či úprava palivové mapy, nebo něco dalšího? Ještě takové zjištění, když několikrát nastartuji ihned za sebou tak občas volnoběžné otáčky zůstanou viset na 960ot/min a drží se dokud je nezvýšim. Potom spadnou na 819.

Edit: vyzkoušel jsem odpojení teplotního čidla, starty se o dost zlepšily, ale stejně to startuje jako traktor a občas to stejně škube.

Upraveno od rubaspavel

Ještě jsem místo odpojeného čidla dal odpor a nastavil teplotu -20°C. Starty se o dost zlepšily, sice to stejně startuje jako traktor, ale zvýšená dávka paliva eliminuje následné otřesy. Také jsem zkoušel přes startovací kabely připojiit druhou baterii, která měla na nabíječce 14.5V.  Prakticky jsem to moc nepoznal, zato ale když jsem rozsvítil dálková světla, tak se to zhoršilo. Aku mám Varta Silver 77Ah cca rok a půl starou. Jezdím denně krátké trasy cca 3 km(5 minut jízdy) tam plus zpět. Občas to protáhnu skrz město(30 minut). Víkendy pravidelně 2x50km. Asi je možný, že by byla takhle rychle odrovnaná.

Pomohla by mi trochu úprava palivové mapy, než baterii odrovnám úplně?

  • 1 rok později...
V 20. 9. 2008 na 14:00, stoupa69 napsal:

Ahoj vsichni, kluky z TDIgarage v Bohumine velmi chvalim a vsem mohu jen doporucit mel jsem problemy ze starty za tepla na

octavii II TDI 77 kw a od nich odjizdim ze vsi spokojenosti. diky moc !!

Prosím co ta oprava obnáší a co stojí?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.