Přejít na obsah

Záruka na kastli 10 let


Fridom

Doporučené příspěvky

zdar hoši gratuluju.... mám taky rezavé zadní dveře.... ale výměnu mi neudělají protože nemám servisku. na jednu stranu to chápu ale na druhou ne protože nevím jakej vliv má serviska na to jestli to zrezne nebo ne... je to auto je to škodovka to si myslej že jsem si ji vyrobil sám doma a proto mi to rezne. doufám že mi rozumíte. a myslím že po 5 letech mít rezavej kufr je ostuda pro škodovku

Editováno: , autor: Píďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem také tak dobře nepochodil... Začali mi reznout zadní dveře těsně pod sklem v místech, kde asi tak končí stěrač a dostal jsem akorát nové sklo s tím, že dveře obrousili a přelakovali... :(

Editováno: , autor: pETe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj všem.

Rozhodl jsem se reagovat na toto téma.Dnes jsem se stejným problémem navštívil Auto Adámek v Praze.Auto je r.v. 2003.

Nejdříve se pokoušeli mě odbýt,že auto není servisované ve znač.servisu.Po telefonátu s kamarádem,který provadí na mém autě servis změnili názor.OD ROKU 2003 došlo blokaci od výrobce a servisní prohlídky můžou provádět i neautorizované servisy.Jednou z podmínek uznání reklamace je zaškrtnutí políčka v servisní knížce SERVISNÍ PROHLÍDKA ANO a doložit provedení fakturou.Pak už uznání reklamace nic nebrání.

Držím všem Škodovkářům palce a nenechte se odbýt.

Soptík1c :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem.

Rozhodl jsem se reagovat na toto téma.Dnes jsem se stejným problémem navštívil Auto Adámek v Praze.Auto je r.v. 2003.

Nejdříve se pokoušeli mě odbýt,že auto není servisované ve znač.servisu.Po telefonátu s kamarádem,který provadí na mém autě servis změnili názor.OD ROKU 2003 došlo blokaci od výrobce a servisní prohlídky můžou provádět i neautorizované servisy.Jednou z podmínek uznání reklamace je zaškrtnutí políčka v servisní knížce SERVISNÍ PROHLÍDKA ANO a doložit provedení fakturou.Pak už uznání reklamace nic nebrání.

Držím všem Škodovkářům palce a nenechte se odbýt.

Soptík1c :palec2:

dolezite je aby boli v serviske boli dodrzane servisne intervaly. Ja mam stejny problem( OCT 1 combi ,MR 03, dovoz z DE), bol som v servise NEVECOM na Kladne, tam mi prelustrovali servisku a po 3 tyzdnoch mi oznamili, ze nemam narok, pretoze predchozi majitel pretiahol servis o 6 mesiacov ( pri 60tis km) . Taktiez by ma zaujimalo aky to ma vplyv na karoseriu. :076:076 Ak by slo o reklamaciu na motor, brzdy atd este pochopim ale kastle s tym podla mna nic nema...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurva kde je to téma, kde jsem psal co ty, jen s tím rozdílem, že mně to měnili na combi a prošlo i nové křídlo, ale neprošla folie na sklo. To by mne zajímalo, kde to je? Psal jsem to tady a néa né to najít. Je to tak dva roky?

Editováno: , autor: Palo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdarec, já sice jezdím pravidelně na servisní prohlídky, ale servisní knížku ukradli prvnímu majiteli a záruka mi tímto prý padá, to i když jinam než do Škodovky nejezdím... A co teď mám dělat? Na r.v. 2005 mi jemně reznou i boční rámy dveří kolem oken. O kufru ani nemluvím.. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, já sice jezdím pravidelně na servisní prohlídky, ale servisní knížku ukradli prvnímu majiteli a záruka mi tímto prý padá, to i když jinam než do Škodovky nejezdím... A co teď mám dělat? Na r.v. 2005 mi jemně reznou i boční rámy dveří kolem oken. O kufru ani nemluvím.. :help:

tak jestli mu ji ukradli,tak není problém udělat duplikát,stačí zjistit,kam jezdil do servisu a tam musí mít veškerý záznamy.Teda jestli ti předchozí majitel nelhal a servisku nevyhodil z důvodu stáčení km.A na roku 2005 mi tolik rzi připadá divný,nebylo to bouraný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli mu ji ukradli,tak není problém udělat duplikát,stačí zjistit,kam jezdil do servisu a tam musí mít veškerý záznamy.Teda jestli ti předchozí majitel nelhal a servisku nevyhodil z důvodu stáčení km.A na roku 2005 mi tolik rzi připadá divný,nebylo to bouraný?

Bourané prý nebylo-podle autoservisu. Ale najeto má 240 tisíc.. A podle mě to je vadný lak. No uvidím, co na to řeknou v MB. Psal jsem jim mail. Servis mi má vystavit duplikát servisky a pak mám uplatnit záruku u autorizovaného servisu.. Jsem fakt zvědavý..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky přidám svou trochu do mlýna:

Stejný problém, po přistavení vozu si servisák nafotil auto, stav km a postižená místa (fotil to za tmy kompaktem, při blesku ze cca 30cm - okamžitě jsem věděl, že ty fotky budou k ničemu). Zápis o reklamaci a fotky zasílaj k posouzení do MB. Po cca 14ti dnech přišlo rozhodnutí na opravu PŘELAKOVÁNÍM. Tak jsem se slušnou formou obrátil přímo na Škodovku: zkráceně - že se způsobem opravy nesouhlasím. Jak mi zaručej, že se koroze neobjeví znovu do konce záruky. A jak mi vysvětlej, že se stejná závada řeší různými způsoby.

Přišlo mi vyjádření od Škodovky, že posílají k nám do servisu technika a já mám opět přistavit vůz. Nové rozhodnutí znělo "Oprava VÝMĚNOU pátých dveří".

Termín vyšel až cca po 6ti týdnech a auto se muselo vézt do Prahy (autorizovaná lakovna). Nalakováno bezchybně, všechno funkční. Vyměněny byly dveře, nový znak, madlo, nápis, držák značky, okno jsem nevystopoval. Jako bonus mi zdarma kompletně umyli auto.

Tož tak - líná huba, holé neštěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši v\ máte teda kliku. ja sem taky do skodovky psal, ale ti mi napsali, že kdyz to navrhl servis, tak ze jenom lak. ale asi jim jeste jednou napisu, protoze sem nedostal ani novej znak, ani novej napis a oznaceni motorizace a mam takovej pocit ze mi ani nedali folii pod ten plast a musel sem si pretesnit brzdovku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky přidám svou trochu do mlýna:

Stejný problém, po přistavení vozu si servisák nafotil auto, stav km a postižená místa (fotil to za tmy kompaktem, při blesku ze cca 30cm - okamžitě jsem věděl, že ty fotky budou k ničemu). Zápis o reklamaci a fotky zasílaj k posouzení do MB. Po cca 14ti dnech přišlo rozhodnutí na opravu PŘELAKOVÁNÍM. Tak jsem se slušnou formou obrátil přímo na Škodovku: zkráceně - že se způsobem opravy nesouhlasím. Jak mi zaručej, že se koroze neobjeví znovu do konce záruky. A jak mi vysvětlej, že se stejná závada řeší různými způsoby.

Přišlo mi vyjádření od Škodovky, že posílají k nám do servisu technika a já mám opět přistavit vůz. Nové rozhodnutí znělo "Oprava VÝMĚNOU pátých dveří".

Termín vyšel až cca po 6ti týdnech a auto se muselo vézt do Prahy (autorizovaná lakovna). Nalakováno bezchybně, všechno funkční. Vyměněny byly dveře, nový znak, madlo, nápis, držák značky, okno jsem nevystopoval. Jako bonus mi zdarma kompletně umyli auto.

Tož tak - líná huba, holé neštěstí.

Okno Ti museli vyměnit protože je lepený. Když mi to jeden telefonista bouchnul do kufru (okno zůstalo celý) tak jsem se o tom bavil s přejímacím technikem značkového servisu a říkal že lepená okna se musí vždy měnit. Nebo že by pro to že to cvakala pojištovna viníka? :p Ale spíš se mi zdálo že jako má na mysli že ho nedokážou rozumně odlepit...

Editováno: , autor: Davon
EDITOVAT muzes, mazat ne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... protoze sem nedostal ani novej znak, ani novej napis a oznaceni motorizace a mam takovej pocit ze mi ani nedali folii pod ten plast ...

Ty znaky atp. je poslední co by mě zajímalo. Především jde o to, že sebelepším obroušením a přelakováním ty místa nedostanou již původní ochranu (zinkování) a za dvě sezóny to máš zase venku.

Ta fólie mi vrtá hlavou, měl jsem dost vhlko v kufru. myslel jsem, že je to jen překotně umyté gumové plato. No asi budu polévat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne ze je to to posledni co by me trapilo. ale de mi o to, ze se mnou porad vyjebavaji. a to uz me potom nastve i takovahle blbost. kdyby to udelali na prvni pokus a poradne, tak nereknu pul slova. znak sem si stejne kupoval novej a napis tam nemam... az se udela trochu teplo tak se na tu folii musim podivat, protoze kdy meju auto vapkou, tak mi prije ze je na dne kufru vlhko... no uvidim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na to zběžně znovu mrknul. Páté dveře fólii nemaj. Pravděpodobně protože do nich nemá vnikat voda-nestahuje se okno, a nemaj ani spodní otvory jako dveře boční. Kontroloval jsem to i u liftu, který jsem měl půjčenej během opravy. Když jsem dveře otvíral, měl jsem vodu na vnitřní straně těsnění (což nikdy nebylo), takže jsem namydlenej a "oprava" neproběhla na výbornou. Až se trochu oteplí, tak budu testovat a patrně opět reklamovat... :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všetkych,

nechcem zakladať novú tému, tak to šupnem sem,...

Tiež mám problém s oťukanou karoseriou od kamienkov a začína to hrdzavieť. Týka sa to hlavne prednej časti (kapota+blatníky).

Chcel by som sa spýtať či tu nepoznáte niekto šikovného lakýrnika čo by mi to dal do pôvodneho stavu.

Chcem meniť aj predný narazník za RS, tak by sa jednalo o nastrek kapoty, naraznika + líšt vo farbe karosérie, oboch blatníkov a aj prahov (na prahoch mam za prednymi zasterkami utrhnuty kus laku). Mám tmovomodrú metlu, zaujímalo by ma na koľko by ma to vyšlo a ako by to bolo časovo naročné? Chcel by som to dať dokopy niekedy na jar (april-maj-jun).

Som od Žiliny, ale nie je problém dobehnuť s tým aj niekde v okruhu 150 - 200km,...

Všetkým za info vďaka,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi

mám ten samej problé, jako vy s pátejma dveřma. Ma tam v rohu u značky pár bublinek. Servisku mám. Auto bylo v 90tis km přiveženo v DE ale v 60tis je vyplněná ale není tam razítko autorizovaného servisu škoda, a poté sem opravy taky nedělal v autorizovanym servisu. Ve škodovce mi řekli, že némam nárok. Za prvý že nemám jedno razitko z toho německa a za druhý, že u nás sem nebyl ani jednou na garancce atd a jenom v neautorizovanejch. Tak mám smůlu. Jak to vidíte vy ?? Chci se toho ted z jara zbavit co je podle vás lepší.. zbrousit a znova nalakovat nebo vyměnit preventivně celé dveře ??

Díky za vaše názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jak to tak pročítám . Tak ty Octávie , trpijou na ty páty dveře stejně jak feldy . A to jsem si kupoval Oktu s tím že nebudu řešit rez .

Navíc sice servisku mám , ale u posledních dvou zápisů nejsou razítka , takže z reklamací mám asi smůlu co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...