Přejít na obsah

Opatření proti odcizení vozidla.


mildash

Doporučené příspěvky

Hehe a proc tam davat nejaky ventil kdyz staci odpojit elektriku do palivoveho cerpadla? Nehlede na to, ze kdyz zacne cerpadlo tlacit do zavreneho ventilu, tak se mu to taky libit nebude :-) Bud ti shori cerpadlo nebo to nekde prdne a budes mit naftu na zemi. Kolego, nevymyslej kraviny, a pouzij tovarni vyrobek, GSM a GPS alarm a mas to :-)

Editováno: , autor: Dalik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Vypýnač sa da spravit na vseličo. Auto dokaze ukradnut kazdý niekomu to trva 2-3min niekto v nom sedí 30min

Cím viac vypínačov tym lepsie. Cím viec alarmov tým lepsie. Cím menej zlodejov tým lepsie. A auto sa da parkovat tak aby sa k nemu otahovka nedostala :)

Ras som vydel po hlavnej ceste cúvat auto cez celu ulicu a som si vravel ze co ten magor robí a o par dni som zistil ze vo vedlajsom dome niekomu ukradli auto a pravdepodobne mal zamknutu spiatočku. Ludia su blazni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcu vám do této odborné diskuze kecat ale TDI z 99 nemá palivový čerpadlo, takže v nádrži můžete odpojit leda plovák

ad vedení paliva: viděl někdo z čeho je ? je to taková plastová trubka při deformaci (narvání na ventil a ztažením eskapáskou) ráda praská

ad klávesnice v kufru: ty asi moc s autem nejezdíš že ? si nedokážu představit že bych třeba 20x za den lezl do kufru a něco tukal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No niektoré nápady tu "vážne stoja za to" :):):), rozmýšlal som tiež o niečom podobnom, podľa mňa každá prekážka pre zlodeja má význam, a obzvlášť keď Octavií je v CR a aj SR dosť, nepojde nakopnuť tak sa s tým nebude hrať hodinu, ale pôjde o dom daľej a zoberie tú ktorá má iba klasický Imobilizér a funkčnú diagnostiku, poprípade nejaký sériový alarm ktorý ma schému na nete :). Takže čím viac prekážok, tým to má zložitejšie. Je tu asi každému jasné, že pokiaľ nejaký profík bude vaše auto chcieť (napr. niečo pekne vytunené, alebo inak jedinečný kus), tak si ho vezme, aj keď tam budete mať napr. GSM alebo GPS! Čo sa týka odtiahnutí tak už to tu niekto spomínal, že je to podľa policajných štatistík mizivé % krádeži (aspoň v SR) a zvyčajne sa nejedná o Škodovky ale o vozy rádovo drahšie (BMW, Mercedesy,...), Škodovky zvyčajne odchádzajú po vlastných, keďže už od výroby sú zabezpečené dosť zle (VAG).

Môj názor je že nápad odpojiť (preložiť na iné miesto, alebo inak zamedziť prístup) k diag. zástrčke je dosť dobrý nápad, a koniec koncov môže byť odpojená stále a zapnete si ju (napr. veľmi dobre skrytým vypínačom, niekde inde, nie v interiéry!), iba keď budete robiť diagnostiku (pokiaľ sa mýlim opravte ma prosím). A nemalo by to robiť ani problémy s prípadnými chybami pri diagnostike. Tým sa zamedzí aby sa pripadny hajzel dostal k ovladaní Imobilizéru, kodovaniu náhradného klúča a pod. A ešte by som to kombinoval (druhý vypínač) s prerušovaním niektorého obvodu bez ktorého to nenakopne a zaroveň nám to nebude drbať chyby do RJ keď zabudneme náš tajný vypínač zapnúť. :)

Samozrejme nejaký lepší alarm vždy pomôže,... a čo si tam sami domontujete je už iba na vás, ale v každom prípade to bude malé prekvapenie pre prípadného návštevníka,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Koukám, že téma vyhaslo, ale i tak přiložím svůj názor. Nebuďte paranoidní, protože pokud zloděj Vaše auto chce tak si ho prostě vezme a vy bastlíte nějaké nesmysly. Navíc víte co Vám s autem zloděj udělá když jej nenastartuje? V servisech by mohli vyprávět...zničený interier, poškrábaný komplet lak, proříznuté gumy - typický zloděj - když to nejde ukrást, alespoň zničit...tak si pak vyberte! Raději prevence - zámek zpátečky a havarijní pojistka kryjící i krádež a hotovson...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem tu někde četl a myslím si to i já, že raději poškrábaný interiér a propichnuté gumy, ale auto na místě.

Už vidím havarijní pojistku co mi po pár letech ježdění autem dá tol peněz abych si ho zase mohl koupit. Amortizace mně nezajímá, v průběhu užívání se o něj starám tak aby bylo furt jako nové. Opotřebované díly vyměňuji. Kdybych to měl brát podle pojišťovny, tak po deseti letech by z auta měla být hromádka nepoužitelného šrotu což, alespoň u mně, rozhodně není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už vidím havarijní pojistku co mi po pár letech ježdění autem dá tol peněz abych si ho zase mohl koupit.

Tak to nemáš tak docela pravdu! Zapomínáš, že ti můžou auto ukradnout hned v prvním roce a jistě si za ušetřenou částku za pojistku nekoupíš nové!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že záleží jaké má kdo auto. Já měl do nedávna Favorita a tam jsem havarijní pojistku neměl. Teď mám Oktávku a dost by mě mrzelo kdyby mi ji někdo ukradl a proto pár let to havarijní platit budu abych měl o něco klidnější spaní. Když mi ji ukradnou, což škodovky se kradou nejvíc, tak za ní aspoň něco dostanu. Kdybych havarijní neměl, tak budu mít jen oči pro pláč. Ale každý má na to svůj názor. Můj jsem řekl. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem to uplne nepatri, ale celou dobu se to tu pise dokola, ze se tdi nesmi roztahovat

porat to nechapu, jaky je pro motor rozdil v tom, jestli setrvacnik roztoci starter, nebo ho roztoci spojka?

teda samozdrejmne nejak setrne, ne ji hned pustit, pozvolna ji dat do zaberu na nejaky vyssi kvalt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...