Přejít na obsah

Ostrikovace svetel-nefunguji


PetrKV

Doporučené příspěvky

Pokud to bude úplně mertvé, ještě zkontroluj tato relé viz obrázek

Ostrikovače jsou napojené na ně

Ale spíš bych to viděl na motorek

Zapojení je jednoduché (DP elektrická schemata MR04- kap.25/1)

 

Výstřižek.JPG

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Supermarine_Spitfire napsal:

Jenom kontrolní otázka. Kontroloval si ostřikovače při rozsvícených světlech a alespoň 6x si ostříkl čelní sklo?

Jj při rosvícených světlech jsem to zkoušel.Tak 6x jsem to nezkoušel, 4x možná 5x :rolleyes:.Ještě to zkusím zítra no.Jak složité je vyndat ten podběh? nechce se mi to rozebírat dvakrát pokud to je moc složité.:blink:

Editováno: , autor: Farock
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj už jsem koukal na manuál 16 šroubků,ted ještě koupit vodní pumpu.Nejspíš bych dal originál.Snažím se řídit Batovou myšlenkou "nejsme tak bohatí aby jsme si kupovali levné věci".Vím že jich je spousta ale nerad bych to měnil za tři roky znova i když to můžu asi originál také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj po ránu,

 

tak jsem v sobotu řešil jednu šlamastiku. Asi začnu historií:

Když jsem auto koupil (lstopad 2016), zjistil jsem, že nefunguje motorek ostřikovačů světel. Změřil jsem napájení, napětí bylo, koupil jsem tedy tento nový motorek. Ostřikování fungovalo. Nyní, po nějaké době, se to chová tak, že motorek zavrčí, ostřikovače se vysunou, ale kapalina nevystříkne. Ok, takže jsem zkontroloval přípojná místa, nikde nic neteče, všechny spony ok, nic ucpaného není. Pokud vytáhnu jeden ostřikovač, třeba levý, a zafixuju tak, aby se nehnul, tak ostříkne a dokonce i druhý se vyune a ostříjne taky. Pokud fixnu druhý - pravý, stříkají taky oba.

 

Nevím jestli je diametrální rozdíl, mezi náhradou a originálem - ten ještě, ač nefunkční, mám - 3B0 955 681 A. Tím myslím tlak, opotřebení, či jinou vlastnost. Ucpané to nikde není. Ano, je pravda, že jsem repasoval světlomety a ostřikovače jsem demontoval a pak montoval nazpět. Určitě jsem nezaměnil levý za pravý, protože jsem na nich nechával stříbrnou krytku. Nepamatuju si, že bych při montáži něco šruboval nakřivo nebo na silu. Ručně jdou ostřikovače vytáhnout, nikde nic nezavazí nebo nevadí. Takže:

 

1, náhradní motorek podléhl opotřebení a nedává takový tlak

2, že by bylo něco někde ucpaného se mi nezdá

3, pěna, bubliny nebo něco v kapalině - to se mi taky nezdá, protože v rámci pokusů sem vystříkal asi 20 litrů

4, ?

 

Napdá někoho něco?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Takže, přátelé ...

 

včera sem se do toho pustil. Sundal jsem nárazník - už v tom mám praxi, do dvou minut je dole, mít lepší podmínky v garáži (kdyby byla širší), vlezu se do desítek sekund :) A zkoušel následující věci:

 

1, kontrola nádobky - ok, nikde nic neteče, všechny 3 (čidlo, motorek ostřikovačů skla a světel) prostupy suché.

2, preventivní čištění kontaktů na motorkách a konektorech - kromě dobrého pocitu z údržby to nic nepřineslo

3, vypustil jsem komplet nádobku, dal obyčejnou vodu, měl jsem už i podezření, jestli ta zimní směs není nějaká řidší - no prostě když už člověk neví kam, zkouší voloviny. Taky nic.

4, hadice vol1. - přimáčknutá žádná není, měl jsem je i vymontované a prostříkával je do kanystrů od nemrzky, kterých mám dost, jak jsem na to tak koukal, tak sem si říkal, že ten tlak, který to předvádí, nestojí za moc.

5, hadice vol2.- sundal jsem hadice z auta a profoukl je, žádný citelný odpor, žádná nečistota uvnitř, krásně průchozí.

6, po kompletaci a ostřikovacícho aparátu a se sundaným nárazníkem - abych se přesvědčil, že to nemůže být skříplou hadicí, i když pokud člověk vyloženě nespěchá nebo není debil, tak ji nemá jak skřípnout, sem pozoroval jak moc (ne)výjiždějí ostřikovače ze světel - max do 3/4, ale ventil v "torpédu" (nevím jak to jinak nazvat, prostě v kulatém tělě ostřikovače) pustí kapalinu jen a pouze až při úplném vytažení. Takže, jak už sem psal minule, když oba ostřikovače ručně vytáhnu a zafixuju, ostřikují - to je důkaz, že kapalině v cestě nic nevadí - no ale že by to byl nějakej proud kapaliny, se říct nedá.

7, vymontoval sem motorek ostřikovačů (nalevo) a srovnal ho s původním (napravo). Na první pohled jde vidět trochu jiná konstrukce - hlavně vrtulky, ale zase kdo ví, co je uvnitř. 

 

No, resumé - malý tlak, koupil jsem tehdá nejlacinější nový 700,- a asi dobře mi tak. Holt laciný věci se kupují dvakrát. Koupím "lepší". Už si ani nepamatuju, kdy to přestalo ostřikovat, protože jsem ho měnil před 3mi měsíci a od té doby sem najel 15tkm, takže kdo ví, jestli to nemělo životnost jen na efekt na prvních pár km nebo na prodej.

 

Hzeké ráno :)

 

 

 

download (1).png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, potřebuju poradit, koukám na původní motorek ostřikovačů světel: 3B0 955 681 A, viz foto. Pokud hledám náhradu, tak na mě z netu "vybafnou" všechny laciné motorky. Jak už víte, s jedním laciným jsem se spálil. Prosím tedy o radu, jaký kvalitní koupit? Klidně SZ, pokud tady nechcete dělat někomu reklamu. Dražší pro mě není problém, nechci na tom šetřit, chci aby to fungovalo. Díky!

download.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem tam vozím z EU (NL/PL) druhovýrobu do Kelly. Paradoxně např.Bosch se nevozí z D, ale z PL. Divné že?! NL se vozí spíše z přístavu, kam to přiveze loďka od někud, ale ze západu to nebude :huh:

Povedlo se mi nahlédnout do papírů a kdo si myslí, že Kelly má marži 100%, je na omylu. Je to dvakrát až třikrát více ;)

Další fígl Kelly je pak následná obrovská sleva až 50% pro stálé odběratele. Ano, tam se pak Kellyna dostane na marži "jen" 100%. Konkurenčním odběratelem stejné druhovýroby (kromě shit Starline) je např. Cardo Most. Mají stejné díly o 50% levnější, tudíž serióznější podnik a Ti mají marži "pouze" max 100%.

Takto se dělá byznys v ČR B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

hm...tak jsem si to tu proštudoval a vidím, že se připojím do klubu "nestříkačů."...dneska jsem opravoval denní svícení a když jsem to kompletoval tak jsem zjistil, že mi nejdou stříky na světla...vzhledem k tomu, že to byla minule pojistka bylo to to první na co jsem se zaměřil...ta to tentokrát nebyla..hadičky mi netečou a trysky ani nevyjedou...faktem je, že jsem také měl nastartované, ale neměl jsem zaplé světla..jen denní...takže pokud to nebude tím, že nemám zaplé xenony...zaměřím se na motorek<_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no však to jsem se dozvěděl až tady... ale je to blbost jak sviňa ...nevím proč bych měl svítit když chci ostříknout něco..buď je to pod proudem a funguje to..nebo to není pod proudem a nefunguje to...nechápu proč tam musí být nějaká další podmínka

Editováno: , autor: Krtek6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to připadá velmi logické přeci. A mají to tak všechna auta. Však když chceš ostříknout světla, tak by měla svítit. Naco ostříkávat nesvítící světla?

Na nic. A zároveň to šetří i kapalinu v ostřikovačích. To přeci logiku má...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...