Přejít na obsah

Lze poznat kdy byli měněné rozvody??


pjerdole

Doporučené příspěvky

Octu jsem měl z německa a byl na tom jako ty, machanik se koukl na rozvody a říkal že podle nějakýho víčka na rozvodech je to nedávno měněné

ještě nebylo zocidované. Říkal klidně s tím 50 000 jezdi.

Samo že když vyměníž je to 100% v poho...

Editováno: , autor: adller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

jo jo jak rika octaviaman, pokud jsou nove udelany, tak na nich prectes oznaceni apod. pokud maj nevim tvuj interval, ale treba 90k, tak uz na nich nic napsany nebude ... kamos si privezl auto z nemecka podle km na tachu po rozvodech a podle kouknuti je delany mel, ja jsem mel smulu a musel jsem je udelat :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový řemen poznáš i po 10 tis Km,budou na něm nápisy atd,ale rolny ne a většinou je v německu nemění,takže být tebou,vyměnil bych to i s rolnama a vodní pumpou ktereou oni zaručeně neměnili. Dělal jsem to taky ted,auto z německa najeto 150 Tis a všechno puvodní ,přitom servisovaný v autor servisech. Cena origo dílů 4300Kč i s pumpou + jsem teda dával nový šrouby držáku motoru a nemrzku takže + cca 1000Kč a práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejjednodussi mas zavolat primo do nemecka do servisu kde to delali (zjistis z razitka v servisce, prip trochu hledani na netu)

podle VIN kodu by ti meli rict co kdy s autem delali, kolega to ted nedavno takle pri koupi octy rekl jim jen VINko a chlapik mu

vyjmenoval co se kdy na aute delalo-vse sedelo se serviskou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tady píšete že poznáte novej řemen, tak o tom lehce pochybuju. Málokdy víte jak se s autem jezdilo. a třeba řemen co má jen 10tis. kilometrů už je pěkně oblejskanej. A navíc, prasknout může i novej řemen. Takže kdo řekne, že je řemen novej jen při pohledu na něj, je přinejmenším věštec. ;)

Jak se tu píše, tak ideální je zavolat do servisu kde se to mělo dělat, zrovna včera jsem byl ověřovat výměnu rozvodů taky a to by člověk neřek co všechno se dozví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tady píšete že poznáte novej řemen, tak o tom lehce pochybuju. Málokdy víte jak se s autem jezdilo. a třeba řemen co má jen 10tis. kilometrů už je pěkně oblejskanej. A navíc, prasknout může i novej řemen. Takže kdo řekne, že je řemen novej jen při pohledu na něj, je přinejmenším věštec. ;)

Jak se tu píše, tak ideální je zavolat do servisu kde se to mělo dělat, zrovna včera jsem byl ověřovat výměnu rozvodů taky a to by člověk neřek co všechno se dozví.

Ale jo, jasne, ja mam treba interval 90k, takze tedka pri 180k km poznas jestli tam je 90k nebo je tam tisic km novej... je teda fact, ze pokud koupis auto pred rozvodama, tak je lepsi to vymenit i s pumpou, at mas jistotu ze se ti to za par nerozsype. Je pravda, ze remen pretrhnout muzes, ale muze ti vyhoret motor, muze se ti utrhnout rameno, muze se stat cokoliv ... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...