Přejít na obsah

Kontrola teploty motoru


Okoun

Doporučené příspěvky

Mám Fabii Sport model 2008. U těchto vozů výrobce nepoužívá v podstatě žádnou indikaci teploty motoru. Z předchozích vozů vím, že indikace teploty motoru je poměrně dobrá věc.

Nevíte někdo o nějakém rozumném řešení jak tento můj problém řešit?

Novější vozy to už snad mají řešeno barevnými LED diodami.

Dík za informaci. :help:

Editováno: , autor: Okoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se budu ptát dost blbě.

1.Lze tedy provést výměnu přístrojů za Maxidot bez velkých úprav a se zaručenou funkčností všeho? V některých dřívějších příspěvcích se psalo, že tam nějaké problémy byly.

2.Nemusí se měnit nic jiného než přístrojovka (např. čidla,snímače,atd. )?

3.Navíc mám problém v tom, že mám auto v garanci a ještě přes 3 roky v garanci bude, jak se potom výměna přístrojovky projeví na garanci? .

4.A dále - lze nějak hrubě odhadnout náklady na výměnu?

Díky za odpověď tomu, kdo s tím má již nějaké zkušenosti. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Není žádný problém, stačí vyměnit za kombi-přístroj 5J0 920 84x B/C (místo x buď 0 nebo 1, jedničky jsou novější, B-benzín, C-diesel). Výměna kus za kus.

2. To s čidly byla asi dodělávka palubního počítače.

3. Není žádný problém, nikdo to v servise nepozná, ani nekontroluje.

4. Stačí ti někdo, kdo má VAG-COM, aby ti spároval nové budíky s klíči a ŘJ motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spravit teplomer, pre tento snimac (co je teplotne zavisly odpor) je relativne jednoduche, chvilu som uvazoval, ze si nieco take spravim, ale uz ma to preslo, radsej si zozeniem maxidot. Najst hotovy teplomer za par korun, ktory si s tym rozumie bude asi tazsie, ale netvrdim, ze nic take neexistuje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždycky se dá udělat nějaký převodník, aby to ukazovalo správnou hodnotu. Ale druhá věc je, jak by to v tom interiéru vypadalo. Já třeba nejsem tak velkým příznivcem externích budíků, který ani nejdou designově k interiéru auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
nikdo žádnej nápad neboli návrh než výměna za maxidot???

ne že bych po něm netoužil ale finančně je náročnější než třeba externí

udělátko :smich:

nedávno jsem si udělal do FII externí budík ze Š120L (50Kč- ze šrotu) a čidlo (70Kč) je na hadici od chladicí kapaliny , podsvícení podle barvy vložené LED , funguje to bezvadně , budík je v díře malého panelu pod radiem a zaslepení díry pod budík obstaral plast , který zbyl po schránce pod sedačkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukam koukam a neprestavam se divit:)

diody v rade od zelene po cervenou..... to se delalo pred 15 lety ne?

budik ze 120 taky hezke:) kdyz nemate na budiky za 2500 tak kde jste vzali penize na auto?

nebo am neco provedlo ze se mu chcete takto pomstit?? ja mam MR 08 nemam zadnou kontrolku(uvazuju o MAXI DOTU-vypada to mnohem lip, nez polovicni budiky jak kdyby dodatecne zaslepene)

ale radeji nasetrim a namontuju nez abych nekde schanel budik nebo vyrabel bargraf z LEDek, casove ai finance to nakonec vyjde nastejnou a budu mit v interieru nejakou priseru pridelanou lollollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...