Přejít na obsah

1,4 16V běží na tři válce


samtron22

Doporučené příspěvky

Fabia 1,4 16V motor ABU r.v.2000 nabehané 100000km. Rano po nastartovaní motor nabehne na 4valce

po katkom case sa zatrasie rozsvieti sa kontrolka motora a ide na 3 valce. Skusal som aj vypnut a znova nastartovat a nic ide na 3 valce.

V servise mi uz vymeli sviecky, filtre, zap.trafo, merali tlaky. Vypisuje na VAS chybu zapalovania 1valca. Uz aj vstrekovace nenili medzi sebou

a stale sa opakuje tato zavada. Cez VAS otestovali lambda sodndy, katalizator, AGR ventil nastavili readiness cod a nepomohlo.

Ked motor bezi na 3 valce a s VAS vymazu zavadu hned nabehne na 4 valce.

Poradi niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

oživuji toto téma

Rozárka mi dneska začala šlapat jen na 3 válce, 1 válec nechce zapalovat. kabely mají cca 2000 km, svíčky cca 52000 km, motor 152500 km, r.v.01

vag vyhodil tyto chyby:

16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu

P0301 - 35-10 - - - Sporadická

16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu

P0301 - 35-00 - -

16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky

P0402 - 35-00 - -

co poradíte??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na svíčky jsem měl spadeno, že je vyměním, byly zesílený a měli vydržet 60000, ale asi mají nejlepší za sebou, tak je zkusím vyměnit a uvidím, co to udělá

ten ventil jsem si myslel taky, ale to dělá jen ten velký průtok, taky si holka zažila před rokem zažila 450 km z Ostravy na 3 válce, tak jsem počítal, že to nemůže bez úhony vydržet, ale to by mě až tak moc napálilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná bude stačit EGR vyčistit. Jestli ti nepálí jeden válec stále je to divný. Zkus prohodit svíčky jen mezi sebou jestli se ti to bude stěhovat. než začneš vyměňovat. Ty nemáš ještě moduly zapalovací co?

Na tři se jet ještě dá jen ten katalizátor asi spálíš. Ale co my chudáci co jezdíme na tři standartně. Na dva to už fakt nejde.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám kabely a po vyměnění za nové mi to přestalo chyby na prvním válci hlasit, až do včerejška. dneska vyndám svíčky apřehodím a uvidím , co to bude dělat

tak emise jsem prošel, tak snad se tolik toho nestalo

Ono jedna věc jsou emise na technicky a druhá věc je kdyby ti změřila auto emisní laboratoř.

Ale 450 kmsi jel aspon 5 hodin a celou dobu ti do nej lital nespalenej benzin. A to je pro kat smrt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám sice AUA, ale s podobným problémem s potýkám už dlouho, zatím bez výsledku.

Začlo to občasným škubáním okolo 2t. ot/m pak už to jezdilo jen na tři, vynechával třetí válec, dignostika

nasměrovávala na vstřikovač, který byl ultrazvukem vyčištěn, hned po vyčištění to dělalo dál ale pak byl 10tkm klid,

auto jezdilo jak zamlada a před nedávnem zase začalo škubat, chvíli šlo na 3 válce, stačilo pět startů a zase šlo na čtyří.

Teď občas škube občas jede normálně, takže moje taktika je, nechat to úplně kleknout.

Jinak tipuji, že to asi bude ŘJ.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože kde ste přišli na to, že má kat v ha.zlu, jakmile řj vidí, že jeden nebo více válců nepálí, tak okamžitě odpojuje vstřikovač(e). Problém nastává akorát u jednobodového vstřiku, kde když jeden válec nepálí, tak řj nemůže odpojit vstřikovač, kterej zásobí všechny válce, že, ale ten se v dnešní době už asi vůbec nepoužívá a jeho éra skončila někdy kolem "95...

Jinak co kat ničí je špatná lambda (když motor má zrovna bohatou směs) nebo i odpojená, protože potřebuje ke své funkci kyslík. Jinak odpojená lambda dává o trochu bohatší směs, aby se nepodpálily ventily nebo neshořely písty :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

deco napsal:
450km na tři válce?No to nevím kdo byl větší hrdina jestli ty nebo fabka.Já jel na jaře asi 15km na 3 a byl jsem rád že jsem dojel domů

Heh, já jel na tři válce včera dva kilometry než jsem dorazil do servisu a byl jsem z toho vyklepaný víc než Fábie... ;) Tam mi vyměnili zapalovací cívku na čtvrtém válci a je klid. Stála 972 Kč (prý nějaká sleva), normálně údajně stojí kolem 1700 Kč. Bylo to v autorizovaném servisu Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Nedávno jsem tu řešil stejný problém...Seat Ibiza, motor 1.4 55kW, stejný jako ve Fabii, začala při dojetí na křižovatku, stání na volnoběh rozsvícení kontrolky, závada vynechání zapalování na 1 válci. Výměna svíček-nic, kabely-nic, zapalovací modul-nic, jiné svíčky-nic, kontrola proměřování elektriky, prohazování vstřikovačů, pořád stejný problém, 1 válec nepálí... nakonec jedno řešení, do motoru se nalil vytěsňovací přípravek/ taková ta "medová" hustá směs, a najednou je po problémech, jednoduše nestejnoměrný tlak ve válcích, dvě svíčky byly vždycky trošku tmavší, tím pádem to pod menším tlakem hůř pálilo, elektronika to dohání přidáváním paliva na ostatních válcích, když už to nemůže "dotáhnout", dojde k odpojení 1.válce, aby nedošlo k poškození katalyzátoru, tyto motory jsou na to hrozně háklivé, malý obsah, nadupané, 16 ventilová hlava, mám tu jednu fábku, ta valí takové množství olejových par nahoru k filtru, že byl za 1é tisíc km celý zaolejovaný, museli jsme vyvést hadici na odvětrání pod auto, pak s auto i jízdně podstatně zlepšilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

tak problémy pokračují. přehodil jsem vstřiky mezi sebou, abych je vyloučil a problém v nich není. takže 4 válec mi přestává pálit a už nevím čím by to mohlo být. kabely jsou poměrně nový, vstřiy to tak nejsou.kde by mohla být chyba??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...