Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak trafo :palec2:

Ale stojí teda pěkný ranec, možná by se dalo repasovat.

Jinak uprav prosím název tohoto topicu, je tam špatný kód motoru - ABU místo AUB ;)

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo

tak přesně jak říkáš, dneska jsem na to koukal a jeden kabel mi moc nedrží na tom modulu, což bude mít asi za příčinu, že mi špatně pálí jeden válec, kterej mi hlasí diagnostika. ten modul se dá sehnat od seba nebo jELDY za pěkný peníze. nabízejí mi německou prvovýrobu za cca 1700, takže je jasný, co se bude kupovat a doufat, že to bylo tím. nebo jsem přemýšlel, že bych to malinko upravil a stáhnul stahovačkou, která by to držela na místě, jestli by to nepomohlo, než kupovat novej ( abych pak nezjistil, že to tím nebylo )

Vloženo

U té diagnostiky mně štve, že to nepozná jestli ten válec nezapaluje kvůli cívky nebo kvůli vstřikovači.

Jinak já jsem právě ty kabely kontroloval a zdály se mi ok, ale těžko říct, u mně to bude spíše ten vstřikovač.

Musím se jen odhodlat a zkusit je prohodit, ale mám strach jak mi tam poteče benzín z toho.

Ale mám plán, když jsem onehda zkoušel akční členy

motorové ECU, tak to zkoušelo palivové relé nebo co, a asi spadl tlak paliva a nešlo to nastartovat.

Tak tohle asi udělám aby mi z toho netekl benzín.

Vloženo

to se ti nedivím, já budu rád, když to bude ten modul, ale je to poslední možnost, co by to mohlo dělat

tak přehodit vstřiky, by neměl být zas tak velký problém

Vloženo

No NNNTomas psal, že prý je to jednoduché, jak jsem na to tak koukal, tak to složitě nevypadá.

Ale musím to dělat v čase, kdy třeba nebude vadit, že to dva dny nepojede, když to poseru :D

Vloženo

Trochu to asi odstříkne - a tlak si upustíš odvzdušnovacím ventilkem na konci lišty. Přehodíš vstřiky, zapneš zapalování - aby to natlakovalo - zase to tím ventilkem odvzdušníš a pak nastartuješ :) Není se čeho bát.

Vloženo

Tak jsem dnes prohodil ty vstřikovače, není to složité, jen jsem neměl ten grif, takže mi to tak hodinku a půl zabralo, dost mi dala zabrat ta pojistná spona :D

No a výsledek? 3. válec pořád nepálí, takže trafo nebo kabely.

Ale ohledně toho trafa, někde jsem četl, že se skládá ze dvou modulů - každý na dvojici válců, takže když by jeden modul odešel tak by blby dva válce je tomu tak?

Vloženo (editace)

A co za trafo jsi koupil? Jakou značku, já bych se rád vyhl číně, i když je to nejlevnější. Nejsem přece jen tak bohatý abych si mohl dovolit levné věci.

Jo a ještě jak jsem dnes přehazoval ty vstřikovače, mám je dát zase zpátky nebo je to jedno?

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo

pokud šlapou, tak bych je nechal. mě je na zkoušku taky přehazovaly a mám je přehozený pořád

koupil jsem značku Teslu (ČR) od jELDY a zatím 150 km a v poho, ale ty jsi z Frýdku, to bych vzal od seba, tuším, že ho měl za cca 1600 kč a myslím, že to byla německá prvovýroba

OT: mlhovky jsem dne poslal k Tobě

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem dnes vyměnil zapalovací kabely a zatím se to zdá ok, při testovací asi 3km jízdě v různých režimech ani jedno vynechání zážehu, ale nechci se radovat předčasně.

Potvrdí se to, až to bude zase studené či za různých klimatických podmínek, snad to byly ty kabely a bude na chvíli zase klid.

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Dobry den potreboval bych poradit za vlhkeho pocasi mi jde motor 1.4 16v 55KW v nouzaku rozblika se kontrolka motoru a nema vykon a cuka a kdyz to dam na waga tak to pise chyba treti valec zabeh nebo nak tak dal jsem nove svicky a vcera kabely a dnes mi to opet udalo a porad jen jeden valec a to treti..tak prosim poradte..dekuji

Editováno: , autor: rejmoés
Vloženo

rejmoés - pro příště je potřeba aby jsi napsal kód motoru (jinak ti těžko někdo něco poradí):
AUA - má zapalovací trafo (tipuji, že je to ten tvůj, když jsi měnil kabely)
BBY - má zapalovací cívky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...