rokane Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 kolik stál?? tak přímo ve škodovce cca 5000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 tak já teď nevím jestli mám koupit zapalovací modul a nebo toto http://www.cc-autodily.cz/civka-zapalov-s-kabel-1_1?keyword=122093693 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 (editace) Tak pokud máš AUB tak trafo (zapalovací modul). Editováno: 20. Duben 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 mám AUB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 (editace) Tak trafo Ale stojí teda pěkný ranec, možná by se dalo repasovat. Jinak uprav prosím název tohoto topicu, je tam špatný kód motoru - ABU místo AUB Editováno: 21. Duben 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 tak přesně jak říkáš, dneska jsem na to koukal a jeden kabel mi moc nedrží na tom modulu, což bude mít asi za příčinu, že mi špatně pálí jeden válec, kterej mi hlasí diagnostika. ten modul se dá sehnat od seba nebo jELDY za pěkný peníze. nabízejí mi německou prvovýrobu za cca 1700, takže je jasný, co se bude kupovat a doufat, že to bylo tím. nebo jsem přemýšlel, že bych to malinko upravil a stáhnul stahovačkou, která by to držela na místě, jestli by to nepomohlo, než kupovat novej ( abych pak nezjistil, že to tím nebylo ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 U té diagnostiky mně štve, že to nepozná jestli ten válec nezapaluje kvůli cívky nebo kvůli vstřikovači. Jinak já jsem právě ty kabely kontroloval a zdály se mi ok, ale těžko říct, u mně to bude spíše ten vstřikovač. Musím se jen odhodlat a zkusit je prohodit, ale mám strach jak mi tam poteče benzín z toho. Ale mám plán, když jsem onehda zkoušel akční členy motorové ECU, tak to zkoušelo palivové relé nebo co, a asi spadl tlak paliva a nešlo to nastartovat. Tak tohle asi udělám aby mi z toho netekl benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 to se ti nedivím, já budu rád, když to bude ten modul, ale je to poslední možnost, co by to mohlo dělat tak přehodit vstřiky, by neměl být zas tak velký problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 No NNNTomas psal, že prý je to jednoduché, jak jsem na to tak koukal, tak to složitě nevypadá. Ale musím to dělat v čase, kdy třeba nebude vadit, že to dva dny nepojede, když to poseru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 Trochu to asi odstříkne - a tlak si upustíš odvzdušnovacím ventilkem na konci lišty. Přehodíš vstřiky, zapneš zapalování - aby to natlakovalo - zase to tím ventilkem odvzdušníš a pak nastartuješ Není se čeho bát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 Ok o víkendu to zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 tak já jsem nakonec objednal zapalovací modul a jsem zvědav, jestli se zbavím nepálení 4 válce. budu informovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Tak jsem dnes prohodil ty vstřikovače, není to složité, jen jsem neměl ten grif, takže mi to tak hodinku a půl zabralo, dost mi dala zabrat ta pojistná spona No a výsledek? 3. válec pořád nepálí, takže trafo nebo kabely. Ale ohledně toho trafa, někde jsem četl, že se skládá ze dvou modulů - každý na dvojici válců, takže když by jeden modul odešel tak by blby dva válce je tomu tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 já ho měl v jednom kuse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 A už jsi to vyřešil, to tvoje vynechávání? Teď totiž nevím po čem jít jestli po kablu ne po tom trafu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 jj, chyba byla v modulu. na 4 válci, byl vnitřek uplně rozpadnutej a kabel držel jen silou vůle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Já si právě taky myslím, že to bude to trafo, ale potřeboval bych se ujistit, tedy vyloučit ty kabely. Akorát všechny co znám s fabkou už mají cívky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 to věřím, já koupil kabely taky nový, tak jestli by to taky nebylo lepší a měl jsem taky problém si je půjčit, protože je taky nikdo neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 (editace) A co za trafo jsi koupil? Jakou značku, já bych se rád vyhl číně, i když je to nejlevnější. Nejsem přece jen tak bohatý abych si mohl dovolit levné věci. Jo a ještě jak jsem dnes přehazoval ty vstřikovače, mám je dát zase zpátky nebo je to jedno? Editováno: 26. Duben 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 pokud šlapou, tak bych je nechal. mě je na zkoušku taky přehazovaly a mám je přehozený pořád koupil jsem značku Teslu (ČR) od jELDY a zatím 150 km a v poho, ale ty jsi z Frýdku, to bych vzal od seba, tuším, že ho měl za cca 1600 kč a myslím, že to byla německá prvovýroba OT: mlhovky jsem dne poslal k Tobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Tak jsem dnes vyměnil zapalovací kabely a zatím se to zdá ok, při testovací asi 3km jízdě v různých režimech ani jedno vynechání zážehu, ale nechci se radovat předčasně. Potvrdí se to, až to bude zase studené či za různých klimatických podmínek, snad to byly ty kabely a bude na chvíli zase klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rejmoés Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 (editace) Dobry den potreboval bych poradit za vlhkeho pocasi mi jde motor 1.4 16v 55KW v nouzaku rozblika se kontrolka motoru a nema vykon a cuka a kdyz to dam na waga tak to pise chyba treti valec zabeh nebo nak tak dal jsem nove svicky a vcera kabely a dnes mi to opet udalo a porad jen jeden valec a to treti..tak prosim poradte..dekuji Editováno: 7. leden 2012, autor: rejmoés Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 Tipoval bych to na cívku, občas odejdou. Mě se jedna kdysi doslova roztavila a auto se zcela zastavilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 rejmoés - pro příště je potřeba aby jsi napsal kód motoru (jinak ti těžko někdo něco poradí):AUA - má zapalovací trafo (tipuji, že je to ten tvůj, když jsi měnil kabely)BBY - má zapalovací cívky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MattSK Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Mam rovnaky problem. 1.4 16v 55kw AUA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.