nohic Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 mam octavii rv 2003 a dnes se mi podruhe pres noc rozsvitily samovolne zadni brzdove svetla... vsechny. nevim, cim to muze byt zpusobeno, ale kdyz napriklad pres noc prsi, nebo je vetsi vlhkost, tak pri zpatecce se mi zasekne parkovaci asistent a dlouze piska, dokud nevyradim zpatecku. kdyz je pekne sucho, tak se nic pri parkovani nedeje. prvni noc jsem si myslel, ze to ma na brzdovky nejaky vliv, ale nevim. dnes pres noc se brzdovky rosvitily zase. dnes v noci taky prselo... nevim, ale parkovaci asistent nepiskal pri couvani. jsem z toho trochu jelen, nevim cim to muze byt zpusobene. kdyz jsem nastartoval, tak brzdovky svitily, dokud jsem nezmacknul brzdovy pedal... jinak, parkuju pres noc se zarazenou jednickou a jeste jsem mel zatazenou rucni brzdu... zkuste poradit... mozna se tohle uz nekomu taky stalo... dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Zřejmě to bude dělat brzdový spinač.Buď je špatně nastaven spínací kolíček nebo je vadný brzd spínač a při vlhkém počasí se propojí spínací kontakty.Zkus zmáčknout brzd pedál a kolíček od spínače povytáhni.Pak pust pedál a kolíček se sám nastaví na správnou vzdálenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montas Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 jj, MĚL BY TO BÝT VADNÝ BRZDOVÝ SPÍNAČ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 29. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Jirka21 napsal: Zřejmě to bude dělat brzdový spinač.Buď je špatně nastaven spínací kolíček nebo je vadný brzd spínač a při vlhkém počasí se propojí spínací kontakty.Zkus zmáčknout brzd pedál a kolíček od spínače povytáhni.Pak pust pedál a kolíček se sám nastaví na správnou vzdálenost. no tak to je super, dik za radu! ale jeste se zeptam jak amater. kde ten brzdovy spinac najdu? a jak vypada? ) doufam ze nebudu muset davat auto na rampu nebo neco... coz asi ne ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Spinac je nad pedalem, akorat sundas kryt s penovkou a mel by ses tam dostat. Je uchycenej na bajonet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 29. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 stihacka napsal: Spinac je nad pedalem, akorat sundas kryt s penovkou a mel by ses tam dostat. Je uchycenej na bajonet. aha, super. dik! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Tu je foto navod JAK NA TO??? http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Brzdovy-spinac.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Nejdřív skus to nastavení,Nemusíš ani sundavat ten kryt.Stačí zatáhnout za ten kolíček ve směru šipky.Jestli je špatně nastavený poznáš,ktyž trošku zmáčkneš brzd. pedál a hned se rozsvítěji brzd. světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 29. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 diky tyjo. tak to pekne aspon sam vymenim. super navod teda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seth Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 měl jsem ten samej problém, ráno jsem přišel k autu a svítili mi brzdový světla ... měl jsem připálený kontakty v tom spínači a občas zůstal viset ... vyřešil jsem to výměnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 29. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Seth napsal: měl jsem ten samej problém, ráno jsem přišel k autu a svítili mi brzdový světla ... měl jsem připálený kontakty v tom spínači a občas zůstal viset ... vyřešil jsem to výměnou no parada proste... uz to mam objednany, zitra jdu pro novej dil a vymenuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 30. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 tak, konektor vymeneny... ale byla to komedie... kdyz jsem si lehnul pod volant, tak se mi pretocil svet a omylem jsem vycvaknul misto brzdovycho spinace spinac na spojce... pak se divim, ze mi nejak nesedej konektory pak zjistim, ze jsem vytahnul druhej... no tele. nakonec jsem vymenil ten spravnej, byla to rychlovka za 2minuty, nastavil polohu, v pohode. ale nesel mi zpatky nasadit ten spojkovej, tak jsem se s tim sral asi dve hodiny!! no debil. kdyb nekdo menil nekdy spojkovej... ikdyz nevim, proc tam je, tak s nim musite hooodne silne pootocit, pak to 2x cvakne, napoji se konektor a jede to... takze tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 (editace) nohic napsal: no debil.kdyb nekdo menil nekdy spojkovej... ikdyz nevim, proc tam je, No predsa koli RJ motora. je vela dovodov kedy musi vediet RJ ci mas alebo nemaas vytlacenu spojku. Ma to vplyv ja na chod motora,trhanie,razy.. Napr. taky najblbsi dovod. Ides,pustis plyn a ides na motor,spotreba nulova,naftu nedavkuje. A teraz stlacis spojku,tym padom RJ da povel a cerpadlo zacne tlacit naftu,lebo na volnobeh ide motor aj naftu zerie. Inac by zdechol. Editováno: 30. Květen 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Přibližně to tak je, ale já třeba spínač na spojce mám jen kvůli tempomatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 30. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 (editace) DIK! :] zas jsem o neco chytrejsi Editováno: 30. Květen 2009, autor: nohic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 mysko "A teraz stlacis spojku,tym padom RJ da povel a cerpadlo zacne tlacit naftu,lebo na volnobeh ide motor aj naftu zerie. Inac by zdechol." to je pěknej blábol...na to jsi přišel sám, nebo ti někdo radil...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Preco myslis? Pokial nevytlacis spojku tak spotreba nafty je nulova...Mam na mysli ze ked za jazdy das dole nohu z plynu. Ale ked stlacis spojku tak zacne pisat aj spotreba. Prave preto na dojazd nevytlacam ani nevyradujem,az kym to je nevyhnutne ale chodim len na vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 ano, ale na to vůbec nemá vliv spojkový spínač, ale snímač otáček a ŘJ.... odpoj spojkový snímač a udělej to samý, při jízdě z kopce sešlápni spojkový pedál, motor se bude chovat naprosto stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 jediný důvod, proč tam je, je tempomat... loni se mně rozbil, ale zůstal sepnutý, vše šlo normálně, tempomat šel, jediný projev byl v tom, že když jsem vyšlápl spojkový pedál a motor byl v tahu, vyletěl motor do otáček (tak o 500) a hned zase klesl na volnoběh... kdyby se rozbil a nebyl sepnutý, nezapneš tempomat... mimochodem spousta aut bez tempomatu jej má rozbitý a ani o tom nemusí vědět...navíc jsem si jej opravil sám, byla ulomená packa, která rozpojuje spínač, tak jsem tam dal malinkej samořeznej šroubek a dodnes chodí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Spojkový spínač je tam kvuli spotřebě paliva.U diesla signál spínače ovlivnuje regulaci vstřikovaného množství paliva.Při řazení se na krátkou dobu vstřik. množství sníží,aby došlo k vylepšení hladkosti chodu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Jirka21 to nepopírám, možné to je, ale pokud ti nefunguje a nemáš tempomat, vůbec to nepoznáš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Nepoznáš.Akorát nedojde k tomu snížení dávky paliva.Závada se ani neukládá do chybové paměti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 OK,tak som sa v tomto pripade trochu sekol. Prvotny pocin,stlacenie spojky. No a nasledne dochadza k znizeniu otacok a ked klesnu na 1300 tak zacina prudit nafta do motora. Takze RJ sleduje v tomto pripade otacky. Co ale na obrazkoch sa mozete docitat ze nielen k tempomatu je potrebny spojkovy snimac ale k spominanym dovodom ohladne chodu motora. Clovek sa uci stale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wog Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 666dia napsal: ...pokud ti nefunguje a nemáš tempomat, vůbec to nepoznáš... Tak to si dovolím nesouhlasit. Má vliv na dávkování paliva při řazení (jak napsal jirka21). Podívej se na téma Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu, Prodleva při sešlápnutí plynu nebo Octavia 1,6 - 75kw (2004), prodleva plynoveho pedalu a přečti si, jak nefunkční spojkový spínač dokáže potrápit i u aut bez tempomatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 wog já popisoval moji zkušenost s dieslem....tam to není poznat..... stejně tak nepopírám, že impuls jde do řídící jednotky...a že to třeba u jiných motorizací může způsobovat problémy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.