bigboban Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Vybila se mi baterka v autě, ne úplně ale při startování už došlo např. k vymazání hodin. Asi baterku vyndám a dobiju. Všude se píše o tom co všecko pak nastavit: 1) Hodiny - brnkačka 2) Rádio - nemám od Škody, neřeším 3) Okna - snad půjde i bez zámků, mám jen DO No ale v knize o OII píšou ještě toto a o tom jsem nikde nic nenašel: 4) V servisu aktivovat snímač úhlu natočení volantu 5) V servisu zadat data motoru Především v těch bodech 4 a 5 vidím problém, neboť je sám rozhodně neudělám a navíc vůbec netuším o co jde a co se stane když to v tom servisu neudělají. Co těma úkonama někdo myslel? Co se při nich dělá a jaký to má význam?? Možná je to jen zdání, ujel jsem jen kus po městě od toho vybití ale zdá se mi že to teď nějak "moc žere". Nesouvisí to s bodem 5? Našel jsem sice rady jak "zálohovat" přes zapalovač ale u mě už ke samzání stejně došlo viz úvod. Dík za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 (editace) bod 3 vystoupit a pomocí DO zamknout auto pak zmáčknout na DO tlačítko na odemknutí a držet naž se otevřou všechna okna a opět zamknout auto a tlačítko pro zamčení držet tak dlouho až se všechna okna zavřou. Tím se naučí dorazy...Lze opakovat. Když je vše správně tak jedou všechna okna najednou... bod 4 ujet rovně cca 10 až 20 metrů do 20 km/hod bod 5 ECU motoru se naučí sama.... Editováno: 21. Červen 2009, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvido27 Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 (editace) Taky jsem odpojoval baterku a jediný co jsem pak nastavoval, byly volby v MFD. BOLERO, okna a ostatní věci byly nastavený jako před odpojením baterky Editováno: 24. Červen 2009, autor: Kvido27 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joh@n Vloženo 5. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2009 (editace) Vyměnil jsem si sám baterku, a když sem pak vyjel z garáže, tak mi svítil na přístrojovce volant (předpokládám,že je to ten snímač úhlu natočení volantu). Po pár metrech sice zhasl, tak jsem to už neřešil,ale teď mě napadlo, že jsem těch prvních x metrů zrovna rovně nejel. Může to mít na něco vliv? ASR? ESP v autě nemám. Měl bych snad odpojit znovu baterku a pak jet ty "rovné metry"? Díky moc za rady Editováno: 5. Červenec 2009, autor: Joh@n Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef 79 Vloženo 6. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 Vyměnil jsem si sám baterku, a když sem pak vyjel z garáže, tak mi svítil na přístrojovce volant (předpokládám,že je to ten snímač úhlu natočení volantu). Po pár metrech sice zhasl, tak jsem to už neřešil,ale teď mě napadlo, že jsem těch prvních x metrů zrovna rovně nejel. Může to mít na něco vliv? ASR? ESP v autě nemám. Měl bych snad odpojit znovu baterku a pak jet ty "rovné metry"? Díky moc za rady Práve naopak, po odpojení batérie sa kalibruje snímač natočenia, takze po dostatočnej vzdialenosti , rychlosti (ESP) a natočení volantu sa to samo okalibruje a zhasne zlty volant... to čo robiš volantom je úplne jedno.. , este ze to nieje ako u starych jednotiek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekMaty Vloženo 17. Duben 2010 Sdílet Vloženo 17. Duben 2010 Kolik km přibližně je "dostatečná vzdálenost" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Sorry za oživování čtvrt roku spícího dredu - ale to řízení by mělo být nastavené do 100m - je to odvozené od počtu impulsů dodávaných snímačem otáček kol pro tachometr a pro ABS. Ale nevím, proč se vůbec kdy celkově řeší problémy s vyndáním baterie a od elektriky odpojenými přístroji. Já to měl třeba jen kvůli nutnosti po odpojení baterky znovu nastavovat hodiny vyřešené už ve Formanu - a velmi jednoduše - doma malým zdrojem udržovanou baterii 12V/7Ah (určení - záložní napájení alarmů, malých telefonních ústředen, do UPS a pod) s kabelem, zakončeným konektorem do zásuvky ve vozidle. Když jsem potřeboval vyndat baterku, vzal jsem tuhle "cihličku" do auta, zastrčil konektor do zásuvky, baterie se tím připojila paralelně ke stávající autobaterii - pak jsem otevřel kapotu, vyndal hlavní baterii, zavřel kapotu, zamkl auto klíčem a šel domů nabíjet - veškerá elektronika (hodiny, rádio...) byla držená v pohotovostním stavu tou malou baterií - která takový režim vydrží minimálně týden, než se úplně vybije. Nesmí samozřejmě zůstat zapnuté rádio, nějaké světlo nebo se nesmí "vzít za startér". Stejně tak je potřeba dát pozor na zkrat kladného přívodu k hlavnímu akumulátoru na kostru - je stále pod napětím z toho pomocného akumulátoru. V moderních autech s vyšším klidovým odběrem odhaduju životnost takového "udržovacího" akumulátoru na cca 3-4 dny - a vydrží i zamknutí/odemknutí centrálem... Jediný problém vidím tam, kde by byla zásuvka ve voze odpojovaná spínací skříňkou (komfortkou podle povelu od spínací skříňky) - pak by bylo nutno třeba do motorového prostoru vmontovat další, s přívody k normálnímu akumulátoru "natvrdo" spojenou zásuvku - nebo pomocný akumulátor připojovat "kleštěmi" na kabelu jako nabíječku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášB Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 (editace) Vybila se mi baterka v autě octavia 2. Chtěl jsme baterku vyndat a nabít. Takže jsem otevřel kapotu, zamkl auto a baterku odpojil, ale pak mi došlo že auto by muselo zůstat s otevřenou kapotou na parkovišti, jsou tam totiž zaslepené zámky. Tak jsem baterku zase připojil. Později jsem chtěl auto nastartovat přes kabely a odvést do garáže kde bych baterii dobil. V garáži by mohlo auto zůstat otevřené. Ale při otevření pomocí tlačítka na DO se neodemkly dveře od řidiče, ani zadní dveře :-( Zjistil jsem že se odemykají pouze dveře na pravé straně a kufr. Nasoukal jsme se do auta za volant přes spolujezdce, ale nefunguje ani tlačítko na odemykání u ruční brzdy a ani tlačítka na ovládání oken ve dveřích u řidiče. Prosím o radu co s tím? děkuji Editováno: 5. Únor 2012, autor: TomášB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 A co zkusit tu baterku nabít, připojit a zkusit odemykání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášB Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 baterku jsem vytáhl ven, pořádně nabil a vše je zase OK :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 k tomu bodu 4 - mne v autorizovanom servise stali s autom na mieste a tocili volantom doprava, dolava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toshibman1 Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 Já měl ten samý problém s Yetíkem. Svítila mi kontrolka ESP a Steeringu. Nikam jezdit nemusíte ! Ani do autorizovaného servisu, ani žádných 50m rovně... stačí jen nastartovat a otočit s volantem úplně doprava a úplně doleva... až na doraz... a ihned poté Vám zhasnou obě kontrolky nastaví se tím doraz serv a je to účinnější, než jízda rovně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Vesely21 Vloženo 13. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2020 Dobry den,poradi te my? V autoservisu odpojili baterku,nejdou mi otev.zavr. okna prez klic,neukazuje mi stav pneumatik,central nejdou blinkry a chyba airbeku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.