Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Tiež mi niekedy na volnobehu kolíšu trochu otáčky, neviete či je taký rozdeľovač ako uvádza "legolas" aj na O1 1,6 74 Kw r.v. 1998. Dík

obávám se že O1 1,6/74kW je zcela jiný motor s dvojjiskrovým zapalováním který klasický rozdělovač nemá

Vloženo
A co takhle lambda. Mě tohle dálo taky a po výměně uplně v poho :)

+1

Lambda obohacuje směs na základě teploty výfukových plynů. Kolísání otáček může způsobovat právě lambda.

Vloženo (editace)

Mám 1,6/55kw r.v.1998.Uplne stejný problem sem resil pred x tejdnama kolisani otacek se objevovalo a zas mizelo. Z nutnosti jel na emise tam zjistily ze mam nekde diru ve vyfuku takze byla moznost ze nasava vzduch. V servisech moje auto bylo ale vsude rikali ze jim to nedelalo a kdyz pichli diagnostiku tak nic vesechno oka.Uz sm byl bezradnej co stim je.

Dira zadelana a uz mesic jezdim bez kolisani.Zkus to za to nic nedas :)

Editováno: , autor: Seben
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
ahoj,mám skoro ten saní problém.Auto na volnoběh má 640otáčék a jak je studené tak zdechá upně.Nastavení šktící klapky ale nejde provéct.A Vag mi napíše závadu nastavení škrtící klabky není provedeno.Nevíte co stím.Nastavoval jsem to podle Visu a nešlo mi to.Klapka nejde ani v akčních členech.Jak spustím akční členy tak klapka nic nědělá.Tak je asi v haji.díky

Už jsi zjistil příčinu, mám to samé, nelze provést základní nastavení a hlasí navíc závadu spínač V60 přerušení mechanicky je vše OK (teda pohledem)

Těď už to hlásí i vadný potenciometr........

Kde se dá sehnat nová škrtící klapka? Nebo co se s tím dá dělat?

Editováno: , autor: JarynR
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Me to delalo taky a nasel jsem nekde na foru, ze to muze byt cidlo teploty vody, je modre, jsou vedle sebe 3 tak to modre jsem menil na zaklade zkusenosti, ze to same delal i Citroen a tam to pomohlo, cidlo vyhodnocovalo spatnou teplotu motoru a upravovala mu tim padem spatny pomer paliva a vzduchu..........

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravim Vas! Mam uz dlhsiu dobu aj ja problem s kolisanim otacok na Skode Octavia 1.6.

Bolo tam uz menene asi vsetko co ste vymienali aj vy, kupil som aj uplne novu skrtiacu klapku asi za 7 000 sk. a uz sa zdalo ze je konecne problem odstraneny, ale asi po dvoch troch tyzdnoch bolo vsetko zase po starom :wallbash: Jazdim aj na pohon LPG ale netusim ci to moze mat na to nejaky vpliv, lebo ked idem na plyn tento problem absolutne nemam . Najhorsie je ze aj v znackovom servise mi nevedia pomoct. Vedel by mi v tomto nejako pomoct? Budem moc vdacny

Vloženo

tak, a už som tu zas, asi pred troma dňami mi zasali znova skákať otáčky. pohybujú sa v rozmedzí 1500-2100, kolísajú hore dole, ale nielen na voľnobeh ale aj so zaradenou rýchlosťou a nezošľapnutým plynovým pedálom. pochybujem, že by to robila nejaká tá špina v škrtiacej klapke, na jar som ju čistil. čo som si všimol, že keď otočím kľúčikom a vypne mi palivové čerpadlo, niečo ešte stále hučí od motora-podobný zvuk ako čerpadlo, nebude problém tu ? dík za rady ak dáke máte....

Vloženo

Hallův snímač otáček na rozdělovači. (Měl jsem také problém s lítáním otáček, ale pročistil jsem kontakt a bolo po problému.)

Skontrolovat celý rozdělovač, jestli již nemá moc velké vůle - někde to tu již bylo řešeno.

Tom

Vloženo

Zdravím, mám tenhle problém. Mám octavii 1,6 55kw, někdy se mi stane je jedno jestli je motor studený nebo teplý že mi lítaj otáčky,hned když zastavím tak to přestane,někdo mi říká že stačí vyčistit škrtící klapku. Tak jestli je to tak nebo je lepší dát to do servisu a třeba dát celou kapku novou?

Vloženo

toto je choroba skurv.ných 55kW-oviek. Ja mám s tým problém už 3 roky. Menil som aj klapku a po mesiaci mi lietali otáčky zas, ba občas počas jazdy mi aj zdochne motor pri vyradenom rýchlostnom stupni. Príčin môže byť naraz až niekoľko aspoň podľa príspevkov, čo som čítal. Klapka, sviečky, rozdeľovač, hallov snímač otáčok, lambda, čidlo na servo riadení, čidlo teploty motora,,, iné ma teraz hneď nenapadá. Radšej naprv skús vyčistiť klapku než by si ihneď kupoval novú. Asi keď zistíš, že čo stojí nová, tak si to rozmyslíš. Mimochodom môj problém s otáčkami doteraz nie je vyriešený a o 2 týždne mi končí STK, neviem čo bude.

Návštěvník
Vloženo (editace)

No uvidis - pokud se rozsatuluje chod motoru - napis kod chyby

od kud jsi ? kdyz tak SZ

Editováno: , autor: Návštěvník
Vloženo

Ahoj mám motor 1,6 75kW a chtěl bych se zeptat. Když je motor studený, tak po nastartování asi 10 - 15 vteřin běží nějak divně, jakoby na 3 válce a skoro chcípne, potom se najednou otáčky zvýší asi na 1500 a za chvilku je to už normál, ale docela mně to štve. Když je motor teplý tak nic. Jinak občas se taky stane, že otáčky neklesnou na volnoběh, ale chvíli jim to trvá a spadnou sami nebo musím šlápnout na plyn. Díky za odpověď.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

tak tomu neverím.... zistil som po EK a STK, že napravdepodobnejšia príčina kolísania otáčok bude v lambde, vzľadom na jej umiestnenie od výroby, údajne je vhodné lambdu prevariť z vrchu a vyriešia sa tým problémy, ale ak je lambda tkp. chytená, treba ju vymeniť.... ešte som to u seba neriešil, ale v dostupnej dobe budem riešiť

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdraví všechny na foru.Měl sem před oktávkou Felicii 1.6 55KW.Kolisaly mi otáčky,zjistilo se,že je vadný servo motor volnoběhu.Takže nová škrtící klapka.Já to vyřešil tím,že sem do klapky vyvrtal 4mm díru pro nasávání falešnýho vzduchu.Můžete to vyzkoušet tak,že odpojíte malou hadici na klapce a otáčky vyskočí na cca 3000ot.Já sem to takhle udělal a motor mi šlapal jako hodinky,jak teplý tak studený.Nikoho do toho nenutím ,ale jestli máte klapku špatnou na výměnu tak tím nic nezkazíte.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

mimochodom som bol na EK ledva som prešiel. mechanik mi povedal, že lambda je chybná. napojil som auto na VAG a chyby ohľadom lambdy mi nevyhadzuje žiadne iba :

01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30)

31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

00282 - Ovladac skrtici klapky (V60)

36-10 - preruseni - Sporadicky

neviem teda komu veriť, VAG-u č mechanikovi, ktorý auto mal napojil na zariadenie na meranie emisií... mimochodom závada je strašné kolísanie voľnobehu v rozsahu 800-1000 niekedy aj zdochnutie...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...