Escrito Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Stalo se mě už dvakrát, poprvé asi před rokem při jízdě po dálnici cca. 120km/h a dnes také na dálnici taky kolem 110km/h, že z ničeho nic cuknul motor jaky by na sekundu vypnulo zapalování, stalo se vám to už někomu? Čím by to mohlo být? Dvakrát sě mě i stalo že za jizdy vyplo rádio Dance a zapnout šlo až po vypnutí a znovuzapnutí zapalování. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 To stim vypadkem radia, se resilo nekde tedy http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16569 proste se to stava. jak pises, staci vypnout zapnout zapolovani, a jeto zase ok. co se toho motoru tyka, tak nevim. Nestalo se mi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mambo Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 To Escrito: Nevím, jestli ti to alespoň trochu pomůže, ale zkus se podívat sem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pešír Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 přesně tohle dělal benzín z makra, globusu a jiný pochybný benzinky!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusan.k Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Stalo se ml to párkrát na Fábii I.Neměl jsem dotáhlý kábel co jde od baterky.Možná to pomůže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escrito Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 U Makra tankuji, taky ti to dělalo takže na sekundu přestal fungovat motor? Mě to jedou někdy dávno udělalo také u nové Felicie při jízdě do kopce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pešír Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 konkrétně mě to nedělalo, ale dělal sem chvíly v servisu a tam nebyl měsíc, co tam takhle někdo přijel, že mu to dělá, ale spíš už přijeli ve fázi, kdy to jelo a pak to chcíplo a nejelo. Nikdy jsme nepřišli na to, čim to je. Někdy stačilo vyměnit palivovej filtr, někdy svíčky a jednu škodárnu jsme poslaly rovnou do šrotu. Nejlepší bude, když zajedeš do servisu a tam jim to řekneš tak, jako tady. Buď budou chápavý a vemou to na reklamačku, nebo se ti zasmějou do očí, protože zrovna bude všechno ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudoD Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Mam tiez Roomster 1.4 16V 63kW, najazdenych cca 17tis. km a uz sa mi to stalo 3 krat. Pri jazde do kopca a 2 krat na dialnici. Z nicoho nic asi menej ako sekundovy vypadok motoru. Nikde nic nezasvieti, ziadna kontrolka, motor iba sekne a ide normalne dalej. Bol som s tym v servise, dali to na VAG, ale ziadnu zavadu to nevykazovalo. Napad s dotiahnutim kabelu na akumulatore sa mi zda logicky, pojdem to skontrolovat. Vzhladom k frekvencii vyskytu poruchy to ale neriesim. Auto je v zaruke, zavadu som v servise oznamil, takze ak sa nieco vymelie, tak to tam znovu odnesiem. Teraz by to bolo iba hladanie ihly v kope sena... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escrito Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Mě to taky udělalo asi třikrát a jen na dálnici na rovince na tachometru kolem 120km/h, taky jsem to neřešil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rotom Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Stalo se mě už dvakrát, poprvé asi před rokem při jízdě po dálnici cca. 120km/h a dnes také na dálnici taky kolem 110km/h, že z ničeho nic cuknul motor jaky by na sekundu vypnulo zapalování, stalo se vám to už někomu? Čím by to mohlo být? Dvakrát sě mě i stalo že za jizdy vyplo rádio Dance a zapnout šlo až po vypnutí a znovuzapnutí zapalování. [/quo Som tu nový, nemám sice Fábiu, alle auto od toho istého koncernu,mám Seat Ibizu r.v 05 1.416V .Tento problém som mal aj ja asi pred dvoma rokmi,tiež ako opisuješ pri jazde po diaľnici aj pri takej istej rýchlosti motor zhasol,svetlá zhasli,kontrolky na prístrojovke sa zažli,trvalo to asi 1 až dve sekundy a potom to nabehlo a funguje to bez problémov až do dnes.Išiel som z Chorvatska a v noci,tak ma to trochu vyľakalo,aj som po nejakej dobe zastavil na odpočívadle,vypol som motor,znova som naštartoval a fungovalo to bez problémov ako keby sa nič nestalo.Na VAGU nič nezistili.Ak by si zistil čo to mohlo spôsobiť tak daj to na forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caco Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 (edited) Tak napodobne, mne sa to uz stalo tiez asi 2krat raz na dialnici a raz na normalnej ceste a bolo to tiez take cuknutie asi na jednu sekundu mozno menej, nevsimol som si vypadok elektriky ale bolo to cez den a radio hralo stale. Co to je neviem, tiez by ma to zaujimalo ak niekto zisti co to robi. Mam R 1.4 16V. Zatial som to tiez neriesil Edited March 1, 2010 by caco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 (edited) Odporúčal by som skontrolovať káblový zväzok v oblasti RJ ABS. Za určitých okolností dochádza s k poškodeniu izolácie kabeláže v okolí tejto RJ, následkom čoho možu byť problémy s niektorými inými RJ. Poriadne skontrolujte káblový zväzok, či nie je poškodená izolácia. Ak nie je vidno na povrchu žiadne poškodenie, kabeláž rozmotať netreba - ale ak sa nájde akékoľvek malé poškodenie, treba skontrolovať jednotlivé vodiče, či sú v poriadku! Edited April 3, 2010 by Igor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majk Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Ten samý problém,ve 150 na dálnici vypnul motor.Přepnuto na nouzový režim,svítila kontrolka elektroniky motoru.Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování funguje normálně.Po načtení VAGem chyba zapalování 1a2 válce.Motor taky 1,4 16V takže to nebude náhoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
engine123 Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 zdar všichni co vám to občas zhasne na dálnici, Chyba je v palivovém čerpadle v nádrži, který se při nízký hladině paliva (cca rezerva) a při náklonu vozu v táhlé pravotočivé zatáčce a následným odlití benzínu do levý strany nádrže zavzdušní..........trvá to několik kilometrů než se to zavzdušnění projeví takže buď nejezdi na stav paliva pod 1/4 a nebo pokud to máš v záruce tak si zajeď do Škoda servisu a tam ti to opraví novým čerpadlem z Fabie2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escrito Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 To se mě nezdá protože já jezdím pořád na plnou nebo třičtvrtě nádrže, jakmuile ujedu 200km tak dotankuji zase do plné a tak to dělám od nového auta, ani nevím jestli mě funguje světlo rezervy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Taky to nemohu u Rooma 1.4 16V potvrdit, již několikrát jsem jel na doraz, PP dojezd max. 20 km, myslel jsem, že k pumpě nedojedu, a nikdy nic !! Spíše mám problémy s tím, že po studeném startu musím auto nechat rozdýchat 2-3 sec. než se rozjedu, okamžitý rozjezd není většinou možný :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton1 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Ja mám Golf 1,2 TSI a párkrát sa mi to cuknutie motora na diaľnici už tiež objavilo. Problém je, že sa to neprejavuje stále, takže neviem ako to reklamovať. Inak som tankoval benzín aj na čerpačke Tesca, že by to bolo tým benzínom ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.