Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

mě vrzaly jen zadní dveře, při reklamaci pohli s úchytem zámku na blatníku a chvíli byl klid a nakonec jsem si koupil "ořech" do goly a doladil jsem si to sám ale občas si to stejně vrzne na větších hrbech. Teď mě zase něco drnčí v levém sloupku v úchytu bezp. pásu. Neví někdo jak na to ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřešil jste někdo náhodou pískání při rychlejším přidání a ubrání plynu, které je slyšitelné zejména u stojícího nebo pomalu jedoucího vozidla? Zdá se, že ho způsobuje klapka ovládající ventil zpětného vedení výfukových plynů. Mně se to pískání začlo objevovat v cca 5000 najetých km u 1,9 TDI PD motoru. Subjektivně to nezpůsobuje žádný jiný problém. Jinak pár postřehů po najetí 6000km (zakoupeno 11/2009). Celková spokojenost. V zimě trochu povrzávala palubovka a také drnčí kryt budíků. Spotřeba ze začátku v zimě 5,7 - 5,9l (delší trasy na zajetí), momentálně 6,3 - 6,5 (kratší trasy po městě a klimatizace), v případě tahání karavanu okolo 8,5l. Trošku horší řazení 1. stupně a zpátečky. 2x se mi při couvání a plném rejdu ozval nepříjemný zvuk někde ze spodu vozu - budu dál sledovat. Děkuji za případné komentáře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám najeto 7000, zakoupeno 04/2010. Žádného pískáni při ubírání nebo přidávání plynu jsem si nevšiml.. Palubka mi vrzala od začátku nad volantem pod budíkama, odstraněno napodruhé na záruku. V zimě zatím nevím, ale když jsou teploty nad 30 stupňů tak mám pocit že drnčí celé auto. Spotřeba dole v profilu. Řazení mi přijde teda přesné a žádný problém ani s 1. a zpátečkou nemám. Při couvání a v rejdu mi taky občas něco jakoby lupne zespoda, zatím jsem to nijak neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážně to je v návodu......

 Za chladného popř. vlhkého počasí se mohou světlomety zevnitř na přechodnou dobu orosit.

 Rozhodující vliv na orosení má velikost rozdílu teplot uvnitř světlometu a před světlometem. Po zapnutí světel se v krátké době orosení ztratí. Může případně ještě zůstat na okrajích světlometů.

 Orosení se může vyskytnout i na zpětných a směrových světlech. Orosení světlometů nemá vliv na jejich životnost.

No tak to sem teda netušil.. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni. Mám Octavii Tour Trumf 1.9 TDI PD 74 KW r.v. 2010 a zjistil jsme, že od začátku mi nesvíti kolébkový vypínač na zamykání ve dveřích řidiče. Měl jsem Fabii II a tam se vždy při uzamknutí dveří na vypínači rozsvítil oranžově znak klíče. Tady je také stejný znak, ale svítí pouze zeleně pokud rozsvítím světla. V manuálu píší, že se po uzamknutí se klíč rozsvítí oranžově, tak nevím jestli se někde šetřilo, nebo je to závada.

Prosím koukněte jak je to u Vás.

Děkuji za každou odpověď.

Honza :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni. Mám Octavii Tour Trumf 1.9 TDI PD 74 KW r.v. 2010 a zjistil jsme, že od začátku mi nesvíti kolébkový vypínač na zamykání ve dveřích řidiče. Měl jsem Fabii II a tam se vždy při uzamknutí dveří na vypínači rozsvítil oranžově znak klíče. Tady je také stejný znak, ale svítí pouze zeleně pokud rozsvítím světla. V manuálu píší, že se po uzamknutí se klíč rozsvítí oranžově, tak nevím jestli se někde šetřilo, nebo je to závada.

Prosím koukněte jak je to u Vás.

Děkuji za každou odpověď.

Honza :help:

Ahoj,

máme stejný modelový rok i motor. Teď jsem se byl podívat v autě a a po zamčení zůstává kontrolka zelená. Pokud si pamatuji tak Fabia II při uzamčení signalizovala oranžovou barvou. Tady to není, ale myslím že to není jako závada. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě zase drnčí knoflík na ruční brzdě, ale není to žádná hrůza, dělá to jen, když jedu po špatné silnici. Jinak slouží jak má, prům. spotřeba 5,3 l, a teď na dovolené totálně plně naložená pořád táhla jako ďas a bez jediného problému.

Jak je to se světlem na předních dveřích, ještě jsem to pořádně nestudoval, ale mám pocit, že mi nikdy nesvítí, když otevřu dveře...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svítí pouze zeleně pokud rozsvítím světla. V manuálu píší, že se po uzamknutí se klíč rozsvítí oranžově

Sice nechápu proč tohle řešíš tady a proč to vůbec řešíš kol107 Podle mě je jedno jakou barvou to svítí, jde přeci o funkčnost :rolleyes: Já mám MR 2006 (sice ne TT, ale to asi není podstatný) a svítí mi to oranžově :t Dřív to prostě svítilo oranžově a v manuálu to zřejmě opomněli upravit. Mýliti se je lidské a s takový drobnosti bych nedělal vědu kol1

gilerakk: Proč by měli upravovat manuál od Fabky na manuál pro Octu :wacko:

Pouze můj názor ;)

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

izi: Koukal jsem do dveří a světlo tam nemám, jen odrazku.

Jinak se mi povedlo včera omylem natankovat 36 litrů bionafty, měli blbě označený stojany a pistole vůbec. :feve:

Zatím jsem na tu srágoru najel asi 150km a žádný problém ani s výkonem, na dálnici jsem to zkusil a přes 200km/h bez problémů. Vyjedu to na půlku nádrže a naředím, snad se nic motoru nestane projednou.. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak mi centrální zamykání opravili a kulisu řazení celkem slušně seřídili, ale vadnou pneumatiku nevyměnili, přestože uznali, že je vadná a hází. Což to je v celkem v pohodě, dal jsem jí na zadek. Ale při tom přendavání si mechanik v pneuservisu všiml, že celej brzdovej třmen na předním pravým kole je posunutej cca o 1,5 cm dopředu oproti levý straně. Je to znát i na kotoučích, vlevo destička dosedá na kotouč celou plochou a vpravo tak ze dvou třetin. Prosím chlapi podívejte se na svoje Tourky, nevím jestli to mají všechny nebo je to závada. Dá se to poznat i bez sundání kola, vlevo mezi ocelovej disk a třmen strčím bez problémů ruku a vpravo ani náhodou je to dost blízko kola. Nebude se ten kotouč a destička špatně sjíždět když deska sahá dost přes kotouč? Jednou při prudkým brždění se mi auto trochu zavlnilo, ale nepřikládal jsem tomu moc pozornosti. Myslim, že to normální není a pokud jde o brzdy, je to dost vo hubu. Do servisu se dostanu až příští tejden. Na nový auto a nájezd teprve 8000 km se mi těch závad nakupilo docela dost........Díky za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám najeto 7000, zakoupeno 04/2010. Žádného pískáni při ubírání nebo přidávání plynu jsem si nevšiml.. Palubka mi vrzala od začátku nad volantem pod budíkama, odstraněno napodruhé na záruku. V zimě zatím nevím, ale když jsou teploty nad 30 stupňů tak mám pocit že drnčí celé auto. Spotřeba dole v profilu. Řazení mi přijde teda přesné a žádný problém ani s 1. a zpátečkou nemám. Při couvání a v rejdu mi taky občas něco jakoby lupne zespoda, zatím jsem to nijak neřešil.

Tady ten problém mam taky ale pri to neni nic zavažného kdyby to dělalo pořad musely by se tam dat nějake gumove podložky pod brzdove destičky co mi řikal mechanik co jsem ho tak pochopil,kdyby ale udělaly zadní kotoučovku obraceně jak maj O 2 třmen k zadním dveřim bylo by to bez problému:)

Jinak 1.9 TDI 74kW najeto 13689km spokojenost,spotřeba 5.6-5.8 ze začatku byla viší a zda se mi že ještě klesa,jo ale při rychlejši jizdě cca 80km/k a víše mi fouka přes spolujezdcove dveře nevim jestly vadne těsněni kolem dveři,u řidiče klid a ticho a u spolujezdce sičeni větru

Editováno: , autor: libor.kratas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...