peetr Vloženo 13. Duben 2006 Sdílet Vloženo 13. Duben 2006 Přesné hřebenové řízení je kromě verze Classic s motorem 1.0 l vybaveno standardně novým elektrohydraulickým posilovačem. Tlak oleje potřebný pro posilový účinek zajišťuje čerpadlo poháněné elektrickým motorkem, spínaným jen když je to skutečně zapotřebí, tj. např. při manévrování s volantem u stojícího vozidla nebo při pomalé jízdě. Při přímé jízdě nebo při větší rychlosti vozidla, kdy není posilový účinek zapotřebí, neodebírá posilovač řízení žádný výkon a šetří tak pohonné hmoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 13. Duben 2006 Sdílet Vloženo 13. Duben 2006 Tak jsi tomu konečně udělal jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Duben 2006 Sdílet Vloženo 13. Duben 2006 Len by ma potom zaujímali tie 3A (alebo koľko to je, už si presne nepamätám), ktoré to servo stále odoberá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 A k cemu tohle tema?? To prece vsichni zname... A navic to mate napsane i v manualu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Podle VAGu je klidový proud 7A. Pokud běží motor, běží čerpadlo posilovače taky i když na minimální výkon. Nezávisle na tom co kde který novinář vyplodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thor Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Je-li klidový proud 7A, pak servo žere při dvanácti voltech stále minimálně 84W elektrických a alternátor by při účinnosti 85% odebíral jen pro servo cca 100W mechanických. Což je srovnatelné s odběrem pro světla a podle mne zanedbatelná hodnota i pro šetřílky. Ušetřit cca 0,2l/100 km a nadřít se s volantem - to bych nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Je-li klidový proud 7A, pak servo žere při dvanácti voltech stále minimálně 84W elektrických a alternátor by při účinnosti 85% odebíral jen pro servo cca 100W mechanických. Což je srovnatelné s odběrem pro světla a podle mne zanedbatelná hodnota i pro šetřílky. Ušetřit cca 0,2l/100 km a nadřít se s volantem - to bych nechtěl. Sorry, chybka, ja som mal obvykle kľudovú hodnotu 6A. Ale aj tak sa mi to zdá celkom dosť, aj keď sa ide rovno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Podle VAGu je klidový proud 7A. Pokud běží motor, běží čerpadlo posilovače taky i když na minimální výkon. Nezávisle na tom co kde který novinář vyplodí. To se právě všude snažím zjistit, jestli servo běží pořád (byť na min. vákon) nebo jen při točení volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.