dick Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 Plato tam bude, je jen sundané pro focení, pro slepé jsou tam vidět i kolíky pro uchycení na bočních plastech. Zatím mi dle fotek moc nesedí ten prolis zadního čela, což například zase někdo vyzdvihuje. prostě těžko hodnotit z fotek, uvidíme na živo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 pokud mysliš ten prolis jak je rz tak ten mi nesedi taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 ... když to tady čtu, tak někteří by za 300.000 chtěli z Rapidu udělat Supa v plné palbě. Ale to to auto má nahradit první Octávky. Za 14 dní si ho letíme s Pticou vyzkoušet do Vídně, a sám jsem zvědav jak na mne naživo zapůsobí. Z prvních fotek ale oceňuji jeho jednoduché tvary, které jsou z mého pohledu příjemnější, než nějaké korejské kudrdlinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 nahradit octaviu tour I si myslel snad. .. tazko prvu octavku ved tu nahradila OII:) nuz tak uz vopred sa tesim na vas test pani ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 Pro všechny motory kromě tříválce 1.2 HTP bude k dispozici balíček Green tec, který bude šetřit přírodu i vaší peněženku jelikož přinese úsporná opatření, která sníží spotřebu a emise. Chystá se také verze GreenLine a k dispozici bude i paket pro špatné cesty, který nabídne oproti standardnímu Rapidu vyšší světlou výšku (136 mm vs. 143 mm). 1.2 HTP – benzín, 3 válce Výkon: 75 k při 5400 ot./min. Toč. moment: 112 Nm při 3750 ot./min. Zrychlení 0-100 km/h: 13,9 s V-max: 175 km/h Spotřeba: 6,1 l/100 km Převodovka: 5-ti stupňová manuální 1.2 TSI – benzín, 4 válce, turbo Výkon: 86 k při 4800 ot./min. Toč. moment: 160 Nm při 1500 ot./min. – 3500 ot./min. Zrychlení 0-100 km/h: 11,8 s V-max: 183 km/h Spotřeba: 5,1 l/100 km Převodovka: 5-ti stupňová manuální 1.2 TSI – benzín, 4 válce, turbo (údaje platí pro manuál) Výkon: 105 k při 5000 ot./min. Toč. moment: 175 Nm při 1550 ot./min. – 4100 ot./min. Zrychlení 0-100 km/h: 10,3 s V-max: 195 km/h Spotřeba: 5,4 l/100 km Převodovka: 6-ti stupňová manuální/7-mi stupňová automatická DSG 1.4 TSI – benzín, 4 válce, turbo Výkon: 122 k při 5000 ot./min. Toč. moment: 200 Nm při 1500 ot./min. – 4000 ot./min. Zrychlení 0-100 km/h: 9,5 s V-max: 206 km/h Spotřeba: 5,8 l/100 km Převodovka: 7-mi stupňová automatická DSG 1.6 TDI – diesel, 4 válce (údaje v závorce platí pro automat) Výkon: 90 k při 4200 ot./min. Toč. moment: 230 Nm při 1500 ot./min. – 2500 ot./min. Zrychlení 0-100 km/h: neudává se V-max: neudává se Spotřeba: 4,2 l/100 km (4,3 l/100 km) Převodovka: 5-ti stupňová manuální/7-mi stupňová automatická DSG 1.6 TDI – diesel, 4 válce Výkon: 105 k při 4400 o./min. Toč. moment: 250 Nm při 1500 ot./min. – 2500 ot./min. Zrychlení 0-100 km/h: 10,6 s V-max: 190 km/h Spotřeba: 4,4 l/100 km Převodovka: 5-ti stupňová manuální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Olin to napsal spravne, pokud nevim tak se radeji nevyjadruju a mlcim ! To ze nemas dostatecne znalosti neznamena, ze predem budes shazovat neci test...je to jenom tvoje hloupost. RAPID jde ve slepejich Octavie I, jelikoz nizsi stredni trida je jeste rozdelena a OII uz je v druhe kategorii, kdezto OI je na stejne rovine s Rapidem. O predeslych prispevcich typu kopirovani se snad radeji uz vyjadrovat nebudu, opravdu jde videt, ze zde prispivaji jen sami znali jedinci, kterymi jsou inzenyri ze Skoda Auto, VW, Audi, nebo Hyundai Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 (editace) http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia viz tabulka dole Nekdy by postacilo jen sledovat internet, prestoze wiki neni duveryhodny zdroj, toto je spravna tabulka Editováno: 28. Červen 2012, autor: s-talker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-rapid-2012-podrobna-technicka-data-nove-fotky/ dole v odkazu pár ofiko fotek. V té bílé barvě a na 17tkách vypadá opravdu hezky. Červená, kterou testovalo auto.cz, mě příliž nenadchla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Ta škrabka na led je hustáááá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Zadni sedadlo bude opravdu pevne, nedelene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 (editace) s-talker A ty sa nauc citat .. ... som pisal ze sa TESIM na ich test .. kedze su obaja skodovaci tak bude urcite objektivnejsi ako z idnesu autotipu a pod. a to ostatne .. snazte sa vidiet veci nie len v ruzovych skoda okuliaroch ... Olin to napsal spravne, pokud nevim tak se radeji nevyjadruju a mlcim ! To ze nemas dostatecne znalosti neznamena, ze predem budes shazovat neci test...je to jenom tvoje hloupost. RAPID jde ve slepejich Octavie I, jelikoz nizsi stredni trida je jeste rozdelena a OII uz je v druhe kategorii, kdezto OI je na stejne rovine s Rapidem. O predeslych prispevcich typu kopirovani se snad radeji uz vyjadrovat nebudu, opravdu jde videt, ze zde prispivaji jen sami znali jedinci, kterymi jsou inzenyri ze Skoda Auto, VW, Audi, nebo Hyundai Editováno: 28. Červen 2012, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Zadni sedadlo bude opravdu pevne, nedelene. a zjavne aj neodklopitelny sedak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Mam pocit, ze by prospelo vic klidu. K tomu sedadlu to prece pisu - stejne jako u Superbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Luky: Beru zpet, spatne jsem si precetl tvuj prispevek a z neznameho duvodu mi to vyznelo, jako ironie...omlouvam se za chybu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 (editace) Pokud bych měnil Roomstera, bude pro mě Toledo/Rapid asi nejvážnějším kandidátem na domácího poskoka. Uvidím, co nový Golf a Octavia. Bohužel Jetta je sedan a je o parník horší interiérem oproti Golfu. Ta nemožnost odklopení zadních sedadel mě překvapila. Zajímalo by mě, jestli to vyhodnotili jako nevyužívanou funkčnost (ve srovnání s konstrukčním zjednodušením) a nebo to má i nějaké technické/obchodní důvody. Zatím je to asi jediná výtka. Asi to taky nebude nejslavnější s prostorem vzadu u hlavy. Oboje by případně mohla řešit verze s větším kufrem. Škoda absence odkládací schránky vedle volantu. Vzadu byla bohužel použitá jednodušší lampička z Fabie, místo větší z Roomsteru. Plastové kryty kolem sedadel mně nevadí, aspoň podle fotek. Ostatní dost záleží na živém seznámení. Zatím vypadá slibně. Editováno: 28. Červen 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Tak trochu nechápu tu hroznou modro-bílo-zelenou kombinaci podsvícení..... to je tak trochu úlet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 (editace) Mam pocit, ze by prospelo vic klidu. K tomu sedadlu to prece pisu - stejne jako u Superbu. Nova OIII to bude mat tak isto. Rovnako ako to ma napr. aj Golf VII. Inac Superb Combi ma vyklopitelny sedak. Editováno: 29. Červen 2012, autor: Sranki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 ... pánové, alespoň pro mne je jedním z důležitých prvků, když si mám udělat o nějakém autě úsudek, první usednutí za volant. Pro většinu řidičů, je to zásadní věc. Přiznávám, že i tato věc velmi ovlivňuje další hodnocení. LUKY-007, má možná trochu pravdy, že jsem srdcem škodokář a test tím může být trochu ovlivněn. Ale, včera jsem se vrátil ze Stokholmu, kde jsem byl na pozvání firmy Michelin a když jsem poslouchal některé kolegy co je pro ně hlaní kritérium při testu, sednout do auta, sešlápnout plyn na podlahu a zapomenout na předpisy. Myslím. že k tomu není třeba další komentář. Vetšina lidí si kupuje auto pole vlastní potřeby, tím chci například říci, že velká většina se spokojí s menším motorem a zajímá je více třeba kufr, aby toho co nejvíce odvezli na chalupu. Ale asi nejhorší, nejnebezpečnější skupina jsou mladí, kteří akorát dostali řidičák a potřebují silné auto, aby ostatním dokázali, že oni jsou Ti nejlepší řidiči. Jinak již nyní z fotek vím, že venkovní tvary se mi líbí a auto neurazí ani za deset let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Je to čistě ekonomicky motivované a nebo to i nějak souvisí s konstrukcí auta? Rozumím tomu, že je levnější vyrobit místo dvou kusů molitanu jeden velký, potáhnout jeden kus místo dvou menších, ušetří se na železe při uchycení. Na druhou stranu mě vyklopitelný sedák docela chybí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 (editace) Tak trochu nechápu tu hroznou modro-bílo-zelenou kombinaci podsvícení..... to je tak trochu úlet to len tak vyzera na tej fotke. Presne tak to vyzeralo aj na niektorych fotkach australskej O2 facelift, no v skutocnosti to bolo len biele... Editováno: 29. Červen 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Tak jsem se ve středu naháněl na úseku Heřmanův městec a Čáslav se stříbrným Rapidem a doprovod mu dělal červený YETI. Narazil jsem na ně, když jeli v koloně 4 autobusů a 1 kamión. RAPID byl vždy první a předjížděl jeho řidič jako magor (dost často před horizontem, kde nemohl moc vidět). Většinou jakmile šel na předjetí RAPID, tak Yeti okamžitě za ním a já vůl se snažil taky (ale v rámci bezpečnosti). Rapid na to dupal nehorázně, takže se mi ho nepodařilo na úseku asi 15km předjet (Yetiho jsem fiknul v 140km/h na okresce), zakže za prdelí Rapidu jsem byl jen pár km v hodně silném provozu, takže jsem ho nepředjel. Jinak zezadu je to takový divný, současná Octávka má určitě hezčí zadek a zároveń Rapid byl snad na 15" kolech a hodně vysoký to bylo jak koza. Také jsem si všiml dvou prolisů u SPZ pod úhlem 45°a to ted vypadá hodně škaredě. Škod, že jsem si ho nemohl prohlédnout zepředu, ale jak říkám jel jak magor a dost nebezpečně. Hoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 jak rikam ja me se libi i tak a to ze jel jendo jako magor to se dalo cekat,..... holt mozna utajeni jeste ne ? ale ze jel jak magor tak to v tom asi nemel 1.2 MPI ale nejspis nejaky TSIcko a divim se ze ty si mu s RSkem nestacil teda ale je pravda ze kdyz predjede mezi hermanakem a caslavi tak moc mist na predjizdeni tam neni a jeste kdyz je provoz jako pjase takze chapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 tady sem nasel nejaky videjko ta cervena barva je proste paradni http://www.auto.cz/skoda-rapid-exkluzivni-videotest-67866 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 (editace) Já je dojel až asi 5 km od Podhořan, jinak od Heřmaňáku je docela dost rovinek, kde by se dali fiknout Já jim stačil, ale ten v tom RAPIDU musel podle mě mít 1,4 TSI a stál na něm jako pes, fakt pořád 120 a víc a navíc ten provoz jako svińa Hoj Jo a já jsem vezl celou rodinu, tak jsem nemohl tak riskovat Editováno: 29. Červen 2012, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.