Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vsem, mam octu 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2002, najeto 60 tis. Je po cipu na 83 kW, vse funguje bez problemu. Jen takova malickost, zhorsilo se startovani, kdyz je motor studenej, jde celkem dobre, ale kdyz je zahratej, je slyset, jak starter chvilku toci, rozhodne to neni jako pred cipem. Mate nekdo podobnou zkusenost?

Podival bych se na to jeste drobatko jinak - treba to nebude vubec tim cipnutim. Priznaky jsou stejne, jako problemy na tomto foru hojne diskutovane "spatne startovani" atp. Skusil bych proverit baterii, cidlo, starter....

Problem bych videl v cerpadle.Mala davka paliva.Existuje jedna uprava na Vagu ktera to muze zlepsit. ;) chipem to nejspis nebude pokud ho delal clovek co tomu rozumi.

Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono.

Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono.

JJ nejschudnejsi cesta je testnout vagem tu davku.Pak starter a baterka.Nakonec cerpadlo :feve: ale to doufam ne.

NO ano už je tu opět diskuse . Přesně tak jak to předeslal Cosby. Pokud máš dobrý akumulátor tak vyměň starter a bude klid.

Skoda ze nekteri neumi pouzit tlacitko "HLEDANI"....Pak se to tu zaplnuje

  • 6 měsíců později...

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

prvně trysky a pak poladit,vše najdeš v sekci bazar, stálé nabídky,zvýšení výkonu tdi ;)

určitě začni tryskami, doporučuji dieselpower.cz

:)

nebo je taky možnost od kluků z http://chipforum.silesnet.cz/

mají celkem hoooodně zajímavé ceny a co jsem se dočetl,tak vše v pořádku a velká spokojenost :palec2:

Časem se k nim taky chystám

Možností je celkem dost, hodně na tom záleží kolik máš najeto, v jakém stavu je spojka a jestli vše funguje jak má.

Pokud je vše ok není problém to udělat třeba vše najednou. Bylo by dobré si předem rozmyslet jaký chip chceš, lehký, dálnice nebo brutál(je potřeba vyřešit jako první spojku).Na netu je toho hodně, takže hledej, nebo se ozvi :)

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude...

Upraveno od JasteR

Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude...

Souhlasím s JasteR , prvně trysky a pak chip. Pokud dáš prvně chip a pak teprv trysky tak budeš mít chip nanic a akorád odrováš motor.Já osobně dal S764 a zatím spokojenost, až se vyjezdím a nebude mně to stačit přidám i chip.Zatím OK.

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Tady mas nejake postrehy lidi atd.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962

Tady mas nejake postrehy lidi atd.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962

Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.

Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW????

předem díky

:feve:

mám taky ALH a min týde jsem dával trysky 502 od dieselpoweru a je to jiný auto, montil mi to Andre u Jablonce n /N

max spokojenost a cena řekl bych velmi příznivá

je to jiný auto, myslím, že tý 81 se to určo vyrovná pokud rovnou nepřekoná :) ale nejezdil jsem s ní, tak nemohu porovnat

Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.

Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW????

předem díky

:feve:

Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode..

Upraveno od JasteR

Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode..

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

66TDi u Octavie od MR02 ma VNT turbo shodne s 81ckou staci hledat....dej tam S764 a budes spokojenej...

http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

Upraveno od JasteR

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit?

Upraveno od martino

ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit?

Je to trosku vic ale zanedbatelne, zadek spinavej mit nebudes...

Ted nevim 100% jestli ALH je VNT ,ale melo by byt ,mam MR01 jednu z prvnich facelift Oct 66TDi a AGR a to je jeste s obtokem, co vim na 100% tak od MR02 ma i 66TDi VNT turbo shodne s 81ckou....

niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst

niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst

pokus se to pls najít, taky by mě to zajímalo..... :worthy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.