Publikováno Září 6, 200916 r Dalšie moje autíčko plánujem Superb Combi 4x4, DSG by sa mala čoskoro objaviť so 4x4 aj s Dieslom, no výkon ma láka ten, ktorý ponúka 3,6 V6 benzín. Aké máte prave vy s týmto motorom v Sup2 skusenosti, reálna spotreba ...
Září 7, 200916 r Dalšie moje autíčko plánujem Superb Combi 4x4, DSG by sa mala čoskoro objaviť so 4x4 aj s Dieslom, no výkon ma láka ten, ktorý ponúka 3,6 V6 benzín.Aké máte prave vy s týmto motorom v Sup2 skusenosti, reálna spotreba ... to se spíš zeptej tady: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=...94acde8ab0857dd
Září 7, 200916 r Jeli jsme s tím v rámci předváděčky (když jsme čekali na výměnu mlhovek) a jede to hezky. Od spodu tomu chybí turbíčko, ale zvuk a dlouhý zatáh je fakt parádní. Jenže mi to přijde už obrovské (těžké) auto s tou 4x4, těžkým motorem, dsg... Spotřebu jsem měl 11.5l/100km, ale kdo by to řešil u tohoto motoru. S 2.5l 225HP u Focusu ST jsem měl 13l/100km, takže je to ještě lepší.
Říjen 11, 200915 r když zmiňuješ ten prehistorickej motor Ford, tak jsem si zase vzpomněl, za kolik jezdí kolega s motorem 5,7 litru Toyota. Auto váží 2,5 tuny, má 390 PS (288 kW) a nevezme si víc, jak 17 litrů. Úsporně se s ním dá jet i za 12 litrů. To jen tak na okraj, kam se vývoj pohnul, protože zmiňovanej motor ve Fordu je dneska výkonem a spotřebou spíš k smíchu.
Říjen 11, 200915 r a ještě pro příznivce žíznivých motorů : před 14 dny jsme na moři testovali vodní scootr od americký firmy Sea Doo, kterej má výkon 255 PS (188 kW) a zrychlení 0-80 km uvádí výrobce 2,8 s. Někde na netu běhá video, jak na vodním kanálu stojí tenhle scootr a vedle něj na silnici Ferrari. Šlo o závod a kdo myslíte, že vyhrál ? Teda jen na to zrychlení, protože maximálka je u tý hračky "jen" 115 km/hod.. Kdo si to neumí představit, jak taková rychlost na vodě vypadá, tak i to velký moře ti připadá v tu chvíli strašně malý a zásada přežití je, udržet se v sedle. Ale tim jsem odbočil od tématu. Tenhle vodní motor měl spotřebu cca 30 litrů na 1 motohodinu, takže náš problém se zúžil na to, abychom si ohlídali otevírací dobu čerpací stanice. Jinými slovy, chceš-li závodního koně, oves taky něco stojí.
Říjen 11, 200915 r Já jsem jenom zvědav,kdo tu zase přijde a začne,že s tím jezdí za 8 jak tady občas bývá zvykem.Ten superb má kolega,samo v automatu a už ho to sere.Průměr tam má 13 litrů a to je kliďas.taky říkal,že ten motor je těžký a sup prý je na to špatně naladěn,prý se moc "ponořuje do zatáček".
Říjen 11, 200915 r když zmiňuješ ten prehistorickej motor Ford Prehistorický možná ten motůrek z volva byl, ale pojel 95% všech škodovek a vwček
Říjen 11, 200915 r No já bych to s tou spotřebou neviděl tak hrozně. Papírový hodnoty to má stejný jako můj, jen ve městě má psanejch o půl litru víc. A moje dlouhodová spotřeba je ze 70% město.
Říjen 11, 200915 r Jsem se chtel zeptat budou delat toho kombika i s touto motorizaci 3.6 a 4x4diky za info
Říjen 11, 200915 r Prehistorický možná ten motůrek z volva byl, ale pojel 95% všech škodovek a vwček a to je jako s tou kubaturou a spotřebou nějakej úspěch nebo proč o tom píšeš ?
Říjen 11, 200915 r Jsem se chtel zeptat budou delat toho kombika i s touto motorizaci 3.6 a 4x4diky za info Budou, v konfigurátoru je k dispozici.
Únor 5, 201015 r Tak jsem včera slyšel (ale je to agentura JPP), že Němcům se velmi nelíbí , že se tento motor dává do škodovky a prý to zarazili. Víte o tom někdo něco, jako že Sup s tímto motorem se už nebude dodávat???
Únor 5, 201015 r Zase tolik se jich neprodá a většina se jich prodá v naftě.V Passatech ten motor má 220 KW.
Únor 5, 201015 r Moc se to neprodává, protože kdo by ten motor taky živil :-) ale má jednu výhodu, je to jedinej motor, u kterého jde kombinovat automatická převodovka a 4x4, teda u škodovky, do passatu není problém dát 2.0 125KW AP 4x4 :-(
Únor 6, 201015 r Autor Konečne v priebehu tohto roka bude možné ako aj u Passata kombinovať 2.0 TDI CR 125 kW DSG 4x4
Únor 26, 201015 r Autor Superb 4x4 sa momentálne vyrába len troch motorizáciách: 1.8 TSI (118 kW), 3,6 FSI V6 (191 kW, tento má DSG) a v dieslu len 2.0 CR (125 kW). Tak pochybujem, že vôbec bude niekedy Superb 4x4 2.0 CR (103 kW) a ešte k tomu DSG...
Únor 26, 201015 r DavidSK:Ode mě to není,ale: 45 KT/10 - náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 4x4 6AP, LB i Combi Já vím,že tyhle motorizace jak jsi psal jsou u SII 4x4.
Únor 26, 201015 r Autor Dix1: Áno videl som to, keď si to písal v novinkách pre MR 2011, myslel som, že si sa pomýlil, ale budem aj ja zvedavý, skús si to preveriť u zdroja, od ktorého máš informáciu, či je to tak. Čo viem já, 103 kW 4x4 s DSG bude v O2 Combi+Scout 125 kW 4x4 s DSG ostane len pre Superb.
Březen 17, 201015 r Autor Mal som já, zlé info, skutočne ku koncu roku bude 4x4 TDI s DSG len s motorom CR 103 kW, ale až budúci rok bribudne CR 125 kW.
Červenec 20, 201015 r Tak už je doma kombi V6 4x4 a se spotřebou to není žádná hrůza, skoro odpovídají tovární údaje - město kolem 16, dálnice do 10 a mimo město v pohodě do 9 s častým předjížděním na kick-down. Výhoda je, že plná malá nádrž nestojí moc :-)
Červenec 20, 201015 r A jak se chová DSG ? Řadí hladce ? Někde jsem slyšel stížnosti na nastavení u tohoto modelu, tak nevím, jestli to nebyla otázka špatného kusu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.