Přejít na obsah

Webasto


Řehoř

Doporučené příspěvky

Právě proto se mi zdá být nejlepším řešením jít do nějakého webasta, které už bylo jeté... Protože když si to spočítám, tak nové do oktávky je za 20 500, pak dálkové ovládání dalších 9 000, za montáž 6-8 000, takže jsem na nějakých skoro 40 tis. a to už je opravdu hodně... Takže budu hlídat aukro, kdy se co objeví, tak po tom skočím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od matky přítel má Webasto v Renault Espace.... nevím co přesně za zařízení, ale má pod volantem vlevo ten klasickej panýlek od Webasta (nemám teď foto)...vůbec to nepoužívá (pravděpodoně nefunkční, ale snad opravitelné)... jak moc nárožné je to dostat z jiného auta ? tím myšleno kde to je namontováno, co přijde místo toho a jak moc nákladné a složité to je dát do okty ? děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten panýlek budou spínací hodiny, které spínají nezávislé topení v předem nastavený čas... Nevím, kde se to do Oktávky dává, ale tipuju někde pod baterku... Vyndat to z auta znamená odpojení elektroinstalace, přívodu paliva a odpojení od chladícího systému. Sám bych se do toho asi nepouštěl. Jednak jsem to nikdy nedělal a vztekat se s tím, než objevím kde a co přizpůsobit, to si raději zaplatím... Není to přeci jen výrobcem dodávaná věc, takže to vymýšlet atd. raději ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně no :sleep: ... mě jen sere, že to vozí v tom Espacu a je to tam na ozdobu a jako zátěž, bo to nepoužívá a já bych s tím hřal jak o život..... každopádně ač se to nezdá, tak hafo pomohl příhřev !!!! moja dokonce tvrdí, že to topí rychleji než její 02 co měla ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám na vás pánové dotaz. dokáže mě někdo říct, jaké webasto dát do O1 v kombajnu? je do nafta. chi si to tam dát a to teplovodní. jde mě o přesné označení a pokud existují i jiné alternativy, tak i to. našel jsem v inzerátech různé druhy, sice použitý, ale samo že levnější.

Díky za informace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, právě že to jsou palety. Ale myslím si, že když má člověk kapku štěstí a sežene to použité, tak se to dá za celkem příznivou cenu pořídit... No a pak si to na sebe sice nevydělá, ale aspoň přivydělá... Protože to, že startuješ teplý motor, znamená úsporu paliva a krom toho to i ušetří motor... Proto se po tom docela pídím. Mám v autě alarm s GSM a ten umí i na výstupu ovládat nějaká zařízení přes sms. Takže plánuju, že bych přes tu sms mohl pouštět to webasto. Protože dálkový start u téhle věci vyjde minimálně na 8tis... Takže kdyby se mi to podařilo sehnat do 8 tis., montáž je mezi 6-8 tis., tak bych si pogratuloval, že jsem to fakt sehnal dobře, ale co se už dva měsíce koukám, tak nic... Chce to čas a trpělivost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Abych nezakládal kvůli drobnosti nové téma, píšu do podobného. Narazil jsem na předehřev motoru, výrazně levnější než Webasto. Máte s tím někdo zkušenosti?

http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/59/91/52/1959915279

Není mi z obrázku moc jasné, jak to napájet a jestli je to zařízení vůbec kompletní. Spekuloval jsem o předehřevu před nastartováním ještě u Opela, ale nechtělo se mi řešit další čerpadlo atd.. Tady to je jen pár hadic a ohřívák, tak to asi rovněž není na zahřátí vody ještě před startem, ale až po nastartování, kdy voda cirkuluje, jest tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A není to ten díl co je na dízlech jako příhřev ch. kapaliny? Tři žhavící svíčky a aktivuje se pokud je teplota vody při startu pod určitou hranicí.

Třeba tu se to řeší http://forum.skodahome.cz/topic/77626-zabudovany-el-prihrev-chlad-kapaliny-jak-to-funguje/

Jinak na předehřev studeného motoru ještě před startem je něco takového http://www.normans.cz/produkty/ohrev-chladici-kapaliny/univerzalni-prutokove-ohrivace

Napájí se to ze sítě (240V 50 Hz) ještě před startem. Startuješ krásné prohřátý motor.

Montuje se to do chladící soustavy, do nejnižšího místa a funguje to na principu samotížného oběhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takhle.

Ty žhavičky neumím posoudit, páč se všechno děje automaticky a tak nevím jak by to vypadalo kdyby to nepřihřívalo.

Jedině tak laborovat a jednou to odpojit, podruhé zase připojit a tak. Jenže i vnější podmínky jsou pokaždé jiné, takže běh na dlóóóuhou trať.

Přídavný předehřev bude super věc. Hlavně když parkuješ u baráku, nejlíp pod střechou, kde je možnost zásuvky, pouze krátký kabel, nějaká automatika aby to zaplo nějaký čas před odjezdem apod. Pak ale nezapomenou to vyštekrovat :D

No, ale moc dobře si neumím představit to vyúčtování za elektriku.

Přeci jenom budeš ohřívat vodu, klidně i z -10°C na 20-30°C jen tak, v "hrnci", který stojí venku taky na -10-ti. Tak si to přeber.

A už vidím jak si na to zvykneš při mrazech a jak si řekneš "Dneska je pouze nula, dnes to nebudu zapínat." .

Jinak krásná věc, hlavně pro motor, lehký start, rychle teplo v autě.....

PS:

Já o tom uvažoval taky.

Ale, jednak nevím co na tom stojí 5tKč a druhák, představil jsem si na konci zúčtovacího období faktúru od ČEZ-u.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...