hubo44 Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Ked už menim tak tolko okolo toho nacvičujem vypušťanim že mi tam potom vojde hladko 1,9 ale davam tam 2L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Auto stálo zadkem trochu z kopce, takže určitě vyteklo vic než kdyby stalo na rovince, a vic než po napouštěcí šroub jsem davat nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 nevím...mám naběháno 248tisíc,občas jde špatně zpátečka,ale to přisuzuju spojce.....olej vyměním při 300 tisících:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Moje auto má 7 rokov (resp. v júni bude mať) a má nalietané cca 64tis km, no tiež som sa rozhodol, že už kvôli tomu počtu rokov radšej vymením olej. Taktiež mi niekedy ide trojka ťažšie zaradiť. Objednal som dva litre BP oleja 75W90 so špecifikáciou VW 501.50. Auto je 47KW HTP (BME) 6/2006, čiže asi MR2006 - kde a ako budem vypúštať a napúštať olej a aký vercajk si budem musieť prichystať? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Pokud si dobre pamatuju, tak napousteci a vypousteci srouby byly na 17mm imbus, srouby jsou u poloos, myslim ze u ridice vypousteci, u spolujezdce napousteci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Tak dnes keď som sa motal v jame som si lokalizoval tie šróby (aspoň teda dúfam, že sú to oni..) Tento vypúšťací na strane šoféra vyzerá byť ako tak prístupný, aj keď mi to trocha príde, že prvá várka vypúšťaného oleja dopadne rovno na tú nápravnicu... Ale tento napúštací na strane spolujazdca mi príde ako úplná pakáreň. To treba pre istotu dať preč tú vzperu prevodovky kvôli lepšej manipulácií? Čím je lepšie to povolovať? L-kovým kľúčom alebo golou? A ako najlepšie to potom napustiť - hadičkou a striekačkou to tam natlaciť? V tomto prípade to skôr vidím, že to dám možno do servisu, lebo neviem, či sa mi s tým chce babrať a hlavne nemám tento kľúč/orech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Klic jsem taky nemel, tak jsem si ho udelal (svaril sroub a matku M10) a povoloval golovkou, pristup tam je teda blby ale dalo se to, a to jsem nemel jamu ani rampu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 A do prevodovky si ten olej potom ako dostal - striekačkou a hadičkou ako som písal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 JJá jsem to povololoval takovýmto klíčem na svíčky ( na motorky tuším) je to označeno číslem 14 a ořech gola 17 a gola a naléval hadicí+ trychtýř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Olej jsem tam nalival strikackou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 lievik na kúsok hadičky a môžeš to nalievať pekne zvrchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Olej jsem tam nalival strikackou. A kolko ti tam vošlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 cca 1,6l, uz jsme se o tom bavili :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Hah, "sviečkovú" 14tku tuším zrovna mám, tak to možno vyskúšam. Libero: JJ, to som takto robil na Feline - zobral som obyčajný bandaskový umelohmotný trychtýr so sosákom, sosák som vložil do otvoru pre tacho, trychtýr oprel o radiátor kúrenia a pomaly som si lial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 cca 1,6l, uz jsme se o tom bavili :-) Ano bavili. Ale to je chyba že iba 1,6 už som to tu niekde pisal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Petr L., resp. aj ostatní: toto som sa ešte chcel spýtať - tie šróby ste potom poisťovali nejakým lepidlom alebo tmelom či nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 netreba to niečim poisťovať..utiahni to len s citom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 2. Květen 2013 Sdílet Vloženo 2. Květen 2013 Ano bavili. Ale to je chyba že iba 1,6 už som to tu niekde pisal. Delal jsem to podle prirucky, naplnil po okraj, kratce projel a znovu dolil po okraj, nenapada me co jsem udelal spatne, jedine ze by tam ty 0,3 litru zustalo stareho oleje. Pro PavelSK, nicim jsem to nelepil, jen dotahl primerenou silou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 2. Květen 2013 Sdílet Vloženo 2. Květen 2013 K tomu množství oleje: Mám jinou motorizaci, ale převodovka bude asi stejná vlezlo mi tam 1,8l. Měl jsem taky zadek trochu z kopce a v tom to asi bude, že ti olej nateče dozadu. Mně nejdříve vytekly 2dcl kontrolním šroubem a zbytek pak výpustným, takže jsem doléval 2dcl nad okraj, abych se dostal na původní stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 psurn: toto neviem trocha správne pochopiť - ako dokážes naliať nad okraj? Veď raz ako sa dostaneš hladinou k nápustnému šroubu, tak už všetko nad ti len vytečie von.. alebo nejak mýlim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Musíš to nějak utěsnit, já jsem si vystřihl z gumy těsnění kolem konce, který strčíš do převodovky a to přidržel a druhý člověk dolévá olej. Pak už zbývá jen rychle vyjmout a zašroubovat zátku a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Hehe, jj predstavoval som si nejaký podobný postup Ale vlastne prečo si tam nalieval až cez okraj? Veď v DP sa píše, že hladina má byť na okraji nápustného šróbu - nebude sa potom ten olej tlačiť von cez guferá polosí alebo inde? Mimochodom k tomu sviečkovému 14 kľúču treba cca 18 alebo 19 orech, pretože do orecha sa strká ta širšia časť kľúča a do imbusu zapadá da užšia.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 tiež nechápem načo tam dávať "nad" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Měl jsem auto ve předu nadzvednuté a tak nebylo ve vodorovné poloze, psal jsem to výše a snažil jsem se ho tam dát tolik jako bylo předtím. Oba šrouby jsou na zadní straně a olej se tam víc nahromadí, řekl bych i lépe vyteče. Doplnit 1,6 l by se mi zdálo málo, ale záleží na poloze auta a jaké množství vyteklo ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Vyměnil jsem převodový olej po více než 6-ti letech a 31 tkm. Starý olej byl černý jak bota a ostře kontrastoval s čirým novým originálním převodovým olejem. K povolení i utažení šroubových zátek jsem použil momentový klíč a imbusovou hlavici Tona 17. K nalití jsem použil hadici protaženou motorovým prostorem (a trychtýř). Jde to celkem dobře, chce to mít auto tak 20 cm nad zemí, aby s klíčem šlo hýbat. Vnější část závitu zátek jsem lehce máznul červeným silikonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.