Životnost motoru - 1.4 TSi - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Životnost motoru


Luďa

Doporučené příspěvky

  • o 10 měsíců později...

Tak pročítám příspěvky od majitelů motorizací 1.2 a hlava mi jde kolem. Doufám, že je to jen nafouklá bublina, že ten rozvodový řetěz, i ty ventily, že se jedná o jednotlivé závady, ne masovost. U motoru 1.4 se snad nic takového nekoná nebo je toto samé? Nikdy jsem jiné auto jak škodu nevlastnil, věřím v kvalitu těchto aut a doufám, že škodovka nikdy nepůjde cestou levných a nekvalitních součástek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností.

Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil :) ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal.

Editováno: , autor: jarek95
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc to prožíváte :) Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  V 15. 4. 2010 na 12:31, Luďa napsal:

Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť

Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.

Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 2. 3. 2011 na 11:50, strycek_BOB napsal:

Moc to prožíváte :) Důkazy zvýšeném výskytu závad na motorech 1.2TSI nejsou žádné, všechno jsou to jenom bláboly - "Kámoš mi říkal." Já mám na jednadvojce nalítáno 18tisíc, olej jsem neměnil, motor drží a krásně si začíná sedat. Až se mi to podělá, tak budu první, kdo sem napíše...

Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.

Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 2. 3. 2011 na 11:26, jarek95 napsal:

Na 90kW verzi jsem nic zásadního nečetl, ale na verzi 110 kW (ta má turbo+kompresor) bylo na forech VW (českých i německých) docela dost stížností.

Jinak jako majitel zmiňované 1,2 TSI jsem v klidu - mám 4 letou záruku a k motoru se snažím chovat slušně (i olej jsem mu po 6 tis. vyměnil :) ). Jinak si vzpomínám, jaké šly zvěsti o 1,2 HTP - měl jsem ten motor 6 let a žádný problém se nekonal.

Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.

Tak auto je již opravené ta sranda stála 22 tis kč a jaště si nestyděli naůčtovat odtah.(kdž ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 19. 3. 2011 na 10:03, zbek napsal:

Co takhle zkusit si stěžovat přimo ve škodovce . Pokud autu odejde spojka spojka do 10 tkm tak je asi někde chyba . :aggressive:

To je také marné servis již psal hlášení a verdikt škoda auto Mladá Boleslav je že závada není na jejich straně ale na sraně řidiče. U auta se 7 tis km docela síla a u mě nepochopitelné.V životě bych si po této zkušenosti škodovku nekoupil.Nejlepší na tom je že u VW podobné případy také řešili však na rozdíl že se tato závada plně řešila vrámci garance.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Auto celou noc venku, ráno -16°C. Při startování snad zařehtali svorně všichni koníci pod kapotou. Bylo to jen okamžik, snad vteřina, dvě, ale bylo. Odpoledne venku asi -9°C a normální zvuk při startování. Tak jen doufám, že to byla vina velkého mrazu, že to není začátek nějakého problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 12. 1. 2012 na 17:44, mvc napsal:

Je to asi problém extra zatažených motorovv, keď dostávajú riadne zabrať. Ale aj také HTP malo problémy z retazou, ale tam to skôr preskakovalo pre dlhý chod hydro napínaku a nekvalitných alebo LONG olejov, čo môže byť aj tu...

No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák.

Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  V 3. 2. 2012 na 15:54, Pawouk napsal:

No to je ale skoro stejný případ jako u 1.2 TSI - mění se řetěz a napínák.

Artigasi - nejspíš nestačil "ztuhlý olej" dostatečně rychle natlakovat napínák a řetěz zařehtal.

Toto mi 1,2 dělala jak za studena tak za teplého motoru,ale ke konci mé trpělivosti a netečnosti servisu až 30(!!!) vteřin. Je už 6000 po výměně tak uvidím.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...