Leden 8, 201312 r šindy, tak potom poreferuj co se o té naší 1.2ce dozvíš zajímavého ohledně toho chipu
Leden 8, 201312 r hadak11: tajný to určitě není, jen jsem nechtěl zde v sekci 2.0 TDI chiptuning obtěžovat kolegy s nafťáky diskuzí ohledně benzínových motorů
Leden 8, 201312 r voda13 : to, co jsem se dozvěděl, poslal jsem ti v SZ Taky bych rad nejake info diky
Leden 9, 201312 r šindy: to klidně obtěžuj, myslím že je to zajímavé ohledně všech motorů, 1,2 TSi nevyjímaje. Můj otec má například tento motor v Golfu VI, takže mě osobně to zajímá dost
Leden 9, 201312 r OK, vše, co jsem se dozvěděl, napsal jsem do http://forum.skodahome.cz/topic/88558-chiptuning/page__pid__1707786__st__25#entry1707786
Srpen 13, 201312 r Máte někdo zkušenosti s čipováním Yetiho 125kW? Třeba od Cimbu? Mám najeto skoro 120tis, tak to zvažuju, na druhou stranu aby se nepos*alo, co funguje.
Srpen 14, 201312 r Mám zkušenosti s chipováním od sebe......Yeti 125kw 4x4 a 120tis najeto mám taky...přijeď vyzkoušet..
Září 6, 201311 r Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu u motoru 2.0 81kW, mám pouze předokolku. Zajímá mě zda je někdo schopen nahrát stejný SW jako má tovární varianta se 103kW. Co spojka a převodovka vydrží to ? Děkuji za případné informace a zkušenosti.
Září 6, 201311 r Takový sw ti nahraji, záleží však také zda půjdou přizpůsobit vstřiky které jsou v sw zapsány . Nemusí sedět kontrolní součty pro vstřikovače.Lepší je udělat normální úpravu.
Září 6, 201311 r Libor111 - niekde som cital, ze najhaklivejsie na chip je prave 81kW predokolka - ze ma najslabsiu spojku a prevodovku a preto je aj krutiaci moment motora obmedzeny, aby to tato mechanika zvladla a z toho dovaodu sa chip 81kW 2kolka neodporuca chipovat - neviem co je na tom pravdy, ale zni to celkom logicky - hodne som o tom hladal, lebo tiez mam tento motor a predokolku (bohuzial na viac nebolo penazi) - a nie som si isty ci by som to riskoval
Září 6, 201311 r Bylo to zmiňováno v tom článku ze SM35, jehož scan se tu kdesi objevil. Předokolka TDI81kW používá převodovku MQ250 a jestli se nepletu, tak to "250" znamená kroutící moment, na který je dimenzovaná. Proto je ten motor "ořezán" a pro nějaké další zvyšování kr. momentu není prostor. Všechny verze 4x4 mají MQ350, takže tam rezerva je. Případně mě opravte, pokud se pletu, nikde jsem oficiálně technické parametry převodovek nenašel.
Září 6, 201311 r Libor111: Najdi si na subforu-Ostatní,-výrobní a vývojové vady,-článek č.99. Tam se to dočteš.
Září 6, 201311 r Dle mého je nejsnažší cesta přehrát obsah jednotky u motorů: CFHF(81 kW) a CFHC(103 kW) na CFGB(125 kW)...dokonce mi někdo tvrdil, že po nahrátí obsahu CFGB(125 kW Superb2) do CFJA(125 kW u Yetiho a face O2) se sníží i spotřeba.
Září 8, 201311 r .dokonce mi někdo tvrdil, ..........a jedna paní co nosí poštu povídala. Otestuj na svém, ne na autě zákazníka a napiš mám 100% jistotu.
Září 8, 201311 r To co mám jistotu(CFHF na CFGB a CFHC na CFGB) jsem napsal...to co jsem jen četl jsem taky napsal.
Březen 3, 201411 r Libor111 - niekde som cital, ze najhaklivejsie na chip je prave 81kW predokolka - ze ma najslabsiu spojku a prevodovku a preto je aj krutiaci moment motora obmedzeny, aby to tato mechanika zvladla a z toho dovaodu sa chip 81kW 2kolka neodporuca chipovat - neviem co je na tom pravdy, ale zni to celkom logicky - hodne som o tom hladal, lebo tiez mam tento motor a predokolku (bohuzial na viac nebolo penazi) - a nie som si isty ci by som to riskoval To jsi mě vůbec nepotěšil. Všude jsem četl , že 81 kw je stejné jako 103 kw ( vstřiky , turbo ) tudíž lze v pohodě nachipovat na 125 kw . Tvé informace to zas mění
Březen 4, 201411 r Takže 81kw předokolka se děla na kolik kw a nám ? Cena klidně sz . Ty máš Yetiho v základu kolik ?
Březen 16, 201411 r 5kvalt 330Nm 6kvalt prez 350Nm neni problem. Tim ze to je CR je ten narust kroutaku pekne postupny rizeny, ne jako u PD kde je vstrikovani vic vybusne okolo 2tis ot. 81kw CR idelani motor pro upravu, je zamerne podladeny a docela razantne.
Březen 16, 201411 r Dle mého řešení je přehrát software u auta bez kessy a v záruce na 125 kW originálním softem(jednotka se neotvírá a pokud by k něčemu došlo je možno se vrátit zpátky na originální obsah a pak řešit reklamaci).
Březen 18, 201411 r Reseni ale velice blbe, je tam dost veci co zacnou fungovat spatne a maji vypadky ve funkcich. Trochu jsem se tomu venoval a nedelal bych to zakaznikovi ani omylem. Timhle nemuzes zarucit ze vse bude fungovat jak ma. Ty zmeny tam vazne jsou a docela zasadni.. Vono je mozna vetsi zlo kdyz je v aute jinej softwer kompletne nez kdyz nekdo setrne a bez znamek poskozeni otevre pocitac a upravi originalni softwer ktery byl k vinku prirazen. Navic u 125kw verze je rozdil v boostu v otackach prez 0,3 bar coz muze bejt pro to originalni KKK oproti Garrettu docela masakr.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.