Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

šindy, tak potom poreferuj co se o té naší 1.2ce dozvíš zajímavého ohledně toho chipu

voda13 : to, co jsem se dozvěděl, poslal jsem ti v SZ

šindy je to moc tajný že to jde jen přez SZ nebo nám to můžeš říct všem ?

hadak11: tajný to určitě není, jen jsem nechtěl zde v sekci 2.0 TDI chiptuning obtěžovat kolegy s nafťáky diskuzí ohledně benzínových motorů :)

voda13 : to, co jsem se dozvěděl, poslal jsem ti v SZ

Taky bych rad nejake info diky

šindy: to klidně obtěžuj, myslím že je to zajímavé ohledně všech motorů, 1,2 TSi nevyjímaje. Můj otec má například tento motor v Golfu VI, takže mě osobně to zajímá dost

  • 7 měsíců později...

Máte někdo zkušenosti s čipováním Yetiho 125kW? Třeba od Cimbu? Mám najeto skoro 120tis, tak to zvažuju, na druhou stranu aby se nepos*alo, co funguje.

Mám zkušenosti s chipováním od sebe......Yeti 125kw 4x4 a 120tis najeto mám taky...přijeď vyzkoušet..

  • 4 týdny později...

Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu u motoru 2.0 81kW, mám pouze předokolku. Zajímá mě zda je někdo schopen nahrát stejný SW jako má tovární varianta se 103kW. Co spojka a převodovka vydrží to ?

Děkuji za případné informace a zkušenosti.

Takový sw ti nahraji, záleží však také zda půjdou přizpůsobit vstřiky které jsou v sw zapsány . Nemusí sedět kontrolní součty pro vstřikovače.Lepší je udělat normální úpravu.

Libor111 - niekde som cital, ze najhaklivejsie na chip je prave 81kW predokolka - ze ma najslabsiu spojku a prevodovku a preto je aj krutiaci moment motora obmedzeny, aby to tato mechanika zvladla a z toho dovaodu sa chip 81kW 2kolka neodporuca chipovat - neviem co je na tom pravdy, ale zni to celkom logicky - hodne som o tom hladal, lebo tiez mam tento motor a predokolku (bohuzial na viac nebolo penazi) - a nie som si isty ci by som to riskoval

Bylo to zmiňováno v tom článku ze SM35, jehož scan se tu kdesi objevil. Předokolka TDI81kW používá převodovku MQ250 a jestli se nepletu, tak to "250" znamená kroutící moment, na který je dimenzovaná. Proto je ten motor "ořezán" a pro nějaké další zvyšování kr. momentu není prostor. Všechny verze 4x4 mají MQ350, takže tam rezerva je. Případně mě opravte, pokud se pletu, nikde jsem oficiálně technické parametry převodovek nenašel.

Libor111:  Najdi si na subforu-Ostatní,-výrobní a vývojové vady,-článek č.99.   Tam se to dočteš.

Dle mého je nejsnažší cesta přehrát obsah jednotky u motorů: CFHF(81 kW) a CFHC(103 kW) na CFGB(125 kW)...dokonce mi někdo tvrdil, že po nahrátí obsahu CFGB(125 kW Superb2) do CFJA(125 kW u Yetiho a face O2) se sníží i spotřeba.

 

.dokonce mi někdo tvrdil, 

..........a jedna paní co nosí poštu povídala. Otestuj na svém, ne na autě zákazníka a napiš mám 100% jistotu.

To co mám jistotu(CFHF na CFGB a  CFHC na CFGB) jsem napsal...to co jsem jen četl jsem taky napsal.

  • 5 měsíců později...

Libor111 - niekde som cital, ze najhaklivejsie na chip je prave 81kW predokolka - ze ma najslabsiu spojku a prevodovku a preto je aj krutiaci moment motora obmedzeny, aby to tato mechanika zvladla a z toho dovaodu sa chip 81kW 2kolka neodporuca chipovat - neviem co je na tom pravdy, ale zni to celkom logicky - hodne som o tom hladal, lebo tiez mam tento motor a predokolku (bohuzial na viac nebolo penazi) - a nie som si isty ci by som to riskoval

To jsi mě vůbec nepotěšil. Všude jsem četl , že 81 kw je stejné jako 103 kw ( vstřiky , turbo ) tudíž lze v pohodě nachipovat na 125 kw . Tvé informace to zas mění

Upravit to lze, pouze s nižším točivým momentem...

Takže 81kw předokolka se děla na kolik kw a nám ? Cena klidně sz . Ty máš Yetiho v základu kolik ?

Mě by to taky zajímalo, takže to hoď prosím sem i s cenou  :kol-28:

  • 2 týdny později...

5kvalt 330Nm 6kvalt prez 350Nm neni problem. Tim ze to je CR je ten narust kroutaku pekne postupny rizeny, ne jako u PD kde je vstrikovani vic vybusne okolo 2tis ot. 81kw CR idelani motor pro upravu, je zamerne podladeny a docela razantne.

Dle mého řešení je přehrát software u auta bez kessy a v záruce na 125 kW originálním softem(jednotka se neotvírá a pokud by k něčemu došlo je možno se vrátit zpátky na originální obsah a pak řešit reklamaci).

Reseni ale velice blbe, je tam dost veci co zacnou fungovat spatne a maji vypadky ve funkcich. Trochu jsem se tomu venoval a nedelal bych to zakaznikovi ani omylem. Timhle nemuzes zarucit ze vse bude fungovat jak ma. Ty zmeny tam vazne jsou a docela zasadni.. Vono je mozna vetsi zlo kdyz je v aute jinej softwer kompletne nez kdyz nekdo setrne a bez znamek poskozeni otevre pocitac a upravi originalni softwer ktery byl k vinku prirazen.

Navic u 125kw verze je rozdil v boostu v otackach prez 0,3 bar coz muze bejt pro to originalni KKK oproti Garrettu docela masakr.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.