Přejít na obsah

VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj. Chci se zeptat. Dnes při nastartování"diskotéka" na budíkách.

Svítilo: ABS, ESP, AIRBAG, VOLANT, ŽÁROVKY, GRILOVANÝ KUŘE".

 

Závada na maxidotu: závada airbag, nefunkční ESP a porucha Brzdy - volejte servis.

 

Mám automat, tak jsem nemohl ani přeřadit z P na cokoliv jiného. Po 10min normálně nastartuju a pouze chyba airbagu, která bez smazání sama nezmizí.

 

Na diagnostice 36chyb. Víceméně zjištěná chyba CAN komunikace.

 

Jak postupovat, či co s autem je? Auto je aktuálně po výměně baterie a repasu mechatroniky.

 

Děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem čínský kabel HEX V2 značený 23.3.1 s ATmega162, dodané CD nejde přečíst a prodejce na zprávy neodpovídá. Zkoušel jsem stáhnout program z různých míst, ale ani jeden loader mi nejde rozbalit RAR, napíše chybovou hlášku. Vám to funguje, třeba tento z odkazu výše uvedeného: https://mega.nz/folder/CIk2UaLI#ORjmykOKTDgGkFClCYpHRA ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mar.se pokud jsi si koupil s čipem Atmega 162, tak jsi si bohužel nekoupil HEX V2, ale jen její napodobeninu, nebot jako V2 pouze vypadá..skutečný V2 má čip ARM..a stojí mnohem více.. v tom odkazu je loader VIIplus, který je pro skutečný V2 s čipem ARM, ten ti s Atmegou kamarádit nebude.

Editováno: , autor: ski1961
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mar.se pokud si pamatuji z minulosti, tak tyhle staré Hex kabely s Atmegou fungovaly vždy jen s tou verzí, kterou dostaneš s kabelem od čínana, protože na něj je údajně craknutá ta licence..proto se tento starý nemůže dělat update, protože tím se odpálí..takže s jinou verzí to asi kamarádit nebude..rád bych se pletl, ale pokud to ted nějak nezměnili, tak aspoň takto to fungovalo dříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě není problém v tom, že máš špatný loader nebo špatný kábl, respektive bude problém mezi klávesnicí a počítačem - ja prvé je potřeba zakázat defender a ne jen, že ho vypneš na jeden den - je potřeba ho deaktivovat na pořád aby ti to druhý den fungovalo, za další pokud nechceš mít problémy s tím, že ti to nejde další dny nepřipojuj ntb k netu (udělej si jeden nb na dia a bude to oka ) Mám odzkoušené Atmeg 162 s dodanou 19.2. funkční + jsem si stáhl poslední verzi 23.3.1 z odkazu co posíláš nebo co jest víše (MEGA) starou přeinstaloval na novou a jede - kodování chyby výmaz a pod,.. jen nejde přes ATMEG bezpečnostní přístup na to musís origo (ARM) dražší kábl doporučuji ten co stojí u číňana do 2tisíc, tam ti půjde vše.

 

Nevím co máte za problém s loadery vždyť funguje snad jakýkoliv na ty ATMEGY co mám odzkoušené. respektive CD od číňana, které bylo dodávané s 19.2 CZ a 23.3.1 ENG ale 23.3.1 CZ je taky dostupná ke stažení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na diag mám vyčleněn starší notebook, bez antiviru, se kterým nechodím na net. Zkusil jsem různé verze, ale nechodily, až dnes jsem našel a nainstaloval 20.4.2 s loaderem, která se zatím jeví funkčně, takže ji jdu zkusit do auta (Passat B7).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných  NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)

Editováno: , autor: bls2024
Doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj chlapi. Po tom co jsem si zde přečetl ohledně čínských klonů jsem si zakoupil kablík HEXCANV2 (Dual K + CAN) s čipem ARM STM32F429 (měl jsem rozebráno a je tam..)

Dostal jsem k tomu od číňana link na mega.nz ke stažení SW. Vtipné bylo, že v pytlíku byl manuál a tam byl odkaz natištěn. Opisoval jsem ho několi minut abych stáhl ten SW ale byl tam Bradax loader, či jak se to jmenovalo a s tím to nefunguje. Až posléze jsem si všiml v pytlíku ještě malého QR kódu a tam byl odkaz na správný SW. Mám tedy loader V2PartnerProgram v1.099 s logem VW... Ono  to vypadá pěkně - "partner program", jako že jsou skuteční partneři koncernu 😉 Pobavilo... S tímto kabelem pod W7 i W11 OK, Kabel se ve W7 hlásí jako zařízení HID bez nějakého bližšího popisu, respektive tváří se jako obecné HID zařízení. Na jednom W11 jsem tam viděl přímo "Rostech device" a na jednom NTB, též W11 to bylo HID zařízení třetí strany, nebo jak to bylo pojmenováno. Kabel jsem koupil kvůli Octavia IV, r.v. 2019 (model 2020). Číňan se holedbal že "unlimited VINs, free upgrade...) Předpokládám, že upgrady budou jen ty od číňana, ale to by mi asi nevadilo. Kabel jsem testoval ve voze  a zjistil, že se nedostanu do jednotky motoru a možná ještě do nějakých dalších. Motor na adrese 0001 vůbec nenačte. Nemáte někdo podobnou zkušenost?  Některé ECU jednou bez problému, mohu mazat závady, více jsem nezkoušel. Pak jsem kabel zkusil na Fabia I 2006, Audi A2 2001, Octavia II 2008 a tam kabel funguje normálně. Na audi mi stačí ještě starý KKL kabel, co mi tady leží roky v garáži, kvuli tomu jsem si nekupoval HEXV2 😞  Nevíte, zda to není jen FW v kabelu? Docela rád bych to měl funkční. Číňan zatím komunikuje, chce natočit video. Napřed  zkoušel, že to mám blbě nainstalované, ale když jsem mu psal že na jiných vozech OK, tak se uklidnil . 🙂 Jinak VCDS 24.7.1 EN a 23.3.11 (tuším) CZ. V obou variantách se to chová stejně. Není to o nějakém nastavení komunikačních parametrů VCDS specielně pro O4? 

Editováno: , autor: roman.oswald
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s číňanem začaly vytáčky. I přes natočené video stále dostávám úkoly, jak zkusit to a tamto. Zkusil jsem z odkazu od číňana ještě jiné jazykové mutace VCDS, které mají loader zabudován. Po instalaci Italské verze se mi kabel "downgradoval" (Loader 1.095), ale chová se to stejně. Vrátil jsem zpět na VCDS 24.7.1 EN, po prvním spuštění proběhl upgrade FW v kabelu dle nového loaderu (Loader 1.099) a jsem tam kde jsem byl. Našel jsem tady v diskuzi nějakou zmínku o upgradu kabelu pomocí VII loaderu od FLY, ale ten hlásí kabel jako "ilegal device". Z toho mi vyhází, že si zřejmě i číňani kabely různě chrání mezi sebou a ačkoli čip je stejný, konkurenční loader nemohu použít. Kdyžtak mi to někdo vyvraťte.  Možná, než to vyhodím, počkám jestli můj číňan nevydá novější FW na kabel, kde už to bude opraveno... Nic jiného mne v tuto chvíli nenapadá. Kabel nutně nepotřebuji, mám jej na občasné použití na svém autě, takže mi klon přišel jako OK pro takovou potřebu. Jak vidno, není to pravda :)  SW link od číňana: https://mega.nz/folder/CSh1iJLZ#NZGKRptUj7UiYBoPPwgsAg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...