peteres Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 Přesný postup orig servisu, neví co s tim a jak se naskytne možnost to svést na něco, tak to udělají a tím si omlouvají svoji neznalost, místo toho aby s tím něco normálně a logicky udělali. Taky mi měnili první a nakonec i druhou lambdu, že já kokot se nepodíval na hadice pořádně a nevšimnul si děravý hadice odvětrání klikovky, minimálně 10t bych mohl dát jinam ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 tak panove, to opravdu nemate nikdo auto s dvema lambdami a vAG,ze by jste se mi na to nemohli podivat? fakt by mi to pomohlo,nechci lamdu menit jen tak na blind. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 já mám octavku 1,8t s dvěma lamdami a ta kontrolak mi svítila když byl díravý výfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andreas85 Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 take na me zamrkala ta oranzova potvora...2 dny svitila, pak zhasla...po tydnu se opet rozsvitila. mrkli jsme na to, smazli sporadickou chybu...a jelo se dal. po samzani se rozla vzdy, kdyz se motor ohral na 80°C. vse napravila vymena teplotniho cidla. je to 1. zavada po 93000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 tak mam dalsi poznatek,lambda 1 na vAGu kolisa z + ovych hodnot do -, napr. se to mota kolem +1 a najednou tam skoci -1 a tak porad dokola.je to normalni? potrebuju presvedcit servis ze ta sonda je blba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 tak panove, to opravdu nemate nikdo auto s dvema lambdami a vAG,ze by jste se mi na to nemohli podivat? fakt by mi to pomohlo,nechci lamdu menit jen tak na blind. tak panove,fakt ase nenajde nikdo,kdo ma dve lambdy,aby se mrknul do bloku 30 a 31 a 36,jestli lambdy reguluji obe dve nebo jen ta prvni?Nikdo po servisech nevi a nechci menit pul auta jen tak.pomuze nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Ako tak sa pozeram na túto tému tak neviem...... Mám problém asi si to myslím, že to bude turbo... Mám na oktávií I motor 1.9 TDI 96kW a 132K. Dovoz z Nemecka. Všetko bolo OK. Mala okolo 96 tis km a turbo zapínalo pri otáčkach okolo 1500/min. Teraz ma cca 140tis km a turbo zapína niečo cez 2000ot/min. Prejavujú sa problémy, že ak idem s autom po diaľnici a blížim sa k rýchlosti okolo 180 km/h pri otáčkach okolo 3tis/min. na 6-tom prevodovom stupni tak sa rozsvieti kontrolka motora a turbo končí, neťahá. Musím zastaviť, vypnúť motor a po opätovnom naštartovaní už všetko ide ale kontrolka motora stále svieti. Bol som aj v škodováckych servisoch. V prvom bolo auto aj na teste a že je vraj všetko v poriadku. V inom servise sas povedali, že turbo treba vymeniť. V treťom servise zasa je vraj niejaka súčiastka zlá...... no neviem čo robiť???????????????????????????? Tak sa mi zdá, že v servisoch nevedia čo tomu je a len hádajú čo asi......Ale ja nesom taký bohatý aby som kupoval lacné veci!!!!!!!!!!! Neviem čim to je ale tieto motory sa nedovážali na Slovensko tak neviem či majú dostatočné skúsenosti s týmito motormi. Potrebujem pomôcť prosím.... Nevie niekto o nejakom servise tu v Bratislave alebo na Slovensku kde by mi to mohli zistiť závadu??? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Pohladaj si tu temu o zatuhnutej regulacii turba. Skus, ci sa Ti da hybat (rukou, len pozor na popalenie), zatahaj za tu tycku a mala by sa relativne volne hybat, nesmie driet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Zkoušeli jste čistit váhu vyduchu?TAKY O TOM PŘEMÝŠLÍM A JEŠTĚ JSEM PŘIŠEL NA ventil magnetický přepínací N249,už jsem ho rozebral,jen nevím jestli ho vyměnit nebo stačí nějak vyčisti?Nezkoušel to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oclee Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Zdravím, tak jsem měl asi 2 měsíce problém s touto kontrolkou, měnil jsem dvakrát lamda sondu 1, vždy byla černá, jak kdyby jste ji vytáhli z komína. Při druhé výměně jsem dal novou hadičku regulátoru talku a částečně vyčistit škrtící klapku. Ujel jsem cca 400 km, dal jsem mototu i trošku zabrat a zatím v pohodě tak uvidíme, zda to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Zdravím, tak jsem měl asi 2 měsíce problém s touto kontrolkou, měnil jsem dvakrát lamda sondu 1, vždy byla černá, jak kdyby jste ji vytáhli z komína. Při druhé výměně jsem dal novou hadičku regulátoru talku a částečně vyčistit škrtící klapku. Ujel jsem cca 400 km, dal jsem mototu i trošku zabrat a zatím v pohodě tak uvidíme, zda to pomohlo. zajimave,kdepak je takova hadicka regulatoru tlaku? ja teda kontroloval vsecky hadicky,ale je jich tam tolik,ze jsem mohl neco prehlidnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oclee Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Koukni na příspěvek od KaJe, má tam i foto, sundej plastový krit a uvidíš ji vlevo, je to taková hadiška jak od pumpičky na kolo. Pokud je tam nižšší tlak, tak to může být tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tvrz Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 Dobrý den, prosím neměli jste už někdy zkušenost se závadou, která se projevuje rozsvícením žluté kontrolky (symbolu motoru) + textem, který se objeví na displeji mezi budíky: "EMISE - DO Dílny " ?? Motor 1,6 75kW ??? Někdy pomůže (pomoc na telefonu z autoservisu) odpojení baterie, čímž se vynuluje paměť závad, po čase se však znovu objeví během jízdy a potom pokaždé po nastartování...... Motor jde dobře, žádný kouř, cukání, zvýšená spotřeba atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 Videl bych to na EGR ventil zkus ho vycistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eso Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Na stejném autě mám naprosto stejný problém. VAG mi diagnostikoval vadnou 1.lambda sondu - tu vrchní. Ještě jsem ji neměnil, takže nevím...Jak říkáš, na běhu motoru to není naprosto nijak poznat. Zkoušel jsi VAG??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tvrz Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Dobrý den, diagnostika nahlásila ucpaný vstřik na třetím válci. Pravděpodobně tam musela být nějaká voda nebo jiná nečistota z paliva. V servisu mi přidali do benzinu nějaké aditivum, které to má rozpustit. Asi týden to bylo bez problému, a dnes ráno, ještě na ne zcela ohřátém motoru se to projevilo znovu. Už jsem vypozoroval, že ten žlutý symbol a akustický signál + text EMISE-DO DíLNY se spouští vždy při volnoběhu...... Tak s tím zase budu nějaký čas jezdit, ono to buď samo zmizí, nebo nezmizí, ale asi nemá smysl to řešit, ten motor je přeplácaný elektronikou a zřejmě některé z těch systémů spolu špatně komunikují...... Zlaté motory s karburátorem, kde jediná elektrika bylo čidlo teploty vody a tlaku oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Dobrý den, diagnostika nahlásila ucpaný vstřik na třetím válci. Pravděpodobně tam musela být nějaká voda nebo jiná nečistota z paliva. V servisu mi přidali do benzinu nějaké aditivum, které to má rozpustit. Asi týden to bylo bez problému, a dnes ráno, ještě na ne zcela ohřátém motoru se to projevilo znovu. Už jsem vypozoroval, že ten žlutý symbol a akustický signál + text EMISE-DO DíLNY se spouští vždy při volnoběhu...... Tak s tím zase budu nějaký čas jezdit, ono to buď samo zmizí, nebo nezmizí, ale asi nemá smysl to řešit, ten motor je přeplácaný elektronikou a zřejmě některé z těch systémů spolu špatně komunikují...... Zlaté motory s karburátorem, kde jediná elektrika bylo čidlo teploty vody a tlaku oleje... jestli nechceš mít spálenej kat tak to řeš dokud neni pozdě jinak to bude stát víc než si myslíš novej kat neni zrovna levná záležitost a na emisích před STK pak stejně neprojdeš (pokud nemáš známý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda1 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 (editace) Zdravím všechny škodováky, asi měsíc mi svítila kontrolka elektroniky motoru, ale auto se chovalo naprosto normálně, minulý týden jsem to hodil do škodovky ať se na to podivají, bylo mi řečeno že je to byla jen chyba v nějakém kontaktu a že je vše v pohodě, týden to opravdu v pohodě bylo, ale včera se mi opět rozsvítila + rozsvítila se ještě kontrolka prokluzu kol auto ztratilo výkon( musím řadit kolem 4000 jinak mě předjede i traktor od 130 km/h výše auto vůbec nereaguje), spotřeba stoupla o 1-2 litry a když zastavím a mám tam neutrál tak otáčky padnou na 500-600 a auto se začne hrozně klepat, nevíte co by to mohlo být? Předem díky za vaše odpovědi jo ješte sem zapoměl jedná se o OI rok 2002 1.6 75kw Editováno: 3. Květen 2010, autor: Tonda1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Znovu na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Ahoj mam takovej dotaz dneska se mi pri jízde rozvítila kontrolka - systém kontroly výfukových plynů a kontrolka ASR, asr na vypnutí/zapnutí nereagovalo a svítilo porad. Ale pak pri jízde do kopce auto na 2.stupen se mi zdalo nemelo moc sílu pedla tak do 3/4 a výkon nikde... Tak jsme se chtel zeptat jestli nevíte cím to je auto je 3 mesice po STK a emise byly OK. Ještě mě to při startování 3x zapípá. Nikde jsem se nedočetl v navodu co to znamena. Mám O1 1.6 75kW 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 diagnostika napoví.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Tohle dělává váha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 A nevite co jse aspon to 3x zapípaní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danniell Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Tak zítra na diagnostiku, dneska to zase zazlobilo! Jel jsme do kopce za 3 normalne najednou kontrolky ASR a Servis začalo se to klepat podřazeni na 2 servis zhasl, ASR zustalo svitit ale sila nekde a reakce na přidaní plynu takéé nic moc, jako by se to dusilo. Rekl bych že to bude asi ta vaha vzduchu jak nekdo ríkal výš. Pry se dá vaha nejak vyčistit je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Dá, ale stejně se nakonec koupí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.