Přejít na obsah

Yetiho ještě nemám,ale budu mít! Koupě nového Yetiho


Artigas

Doporučené příspěvky

Samozřejmě jsem to myslel ironicky-že bych byl natolik odtržen od reality a předpokládal,že ta krása přijde na 30tis opravdu nejsem.

Ale pěkný to opravdu je.

Nemám rád vizualizace alá TescoTuning,tady je to ovšem efektní a oku ladící.

Pokusil jsem si na chvilku představit, že by tohle opravdu škodovka za 30 000Kč nabídla... Myslím, že bych hned volal majitele podniku aby šel za mě do práce a já se postavil do fronty u škodovky, abych v pondělí byl první na řadě a hned udělal změnu v objednávce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A po té 1.2 si na kus cesty sedni i do 1.4.

Nad 1.4 TSI jsem taky uvažoval, ale nikde v okolí MB namají předváděčku. Vzhledem k tomu že budem jezdit jen 2, tak 1.2 TSI nebo 2.0 TDI 81 kW by snad mělo výkonově stačit. Nejsem závodník, jezdím podle výkonu auta. Jo když jsem jezdil s A8 4.2 TDI quattro, tak to bylo jiný kafe. Pro soukromé účely mi ale 130 km/h po dálnici do školy bude stačit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nad 1.4 TSI jsem taky uvažoval, ale nikde v okolí MB namají předváděčku. Vzhledem k tomu že budem jezdit jen 2, tak 1.2 TSI nebo 2.0 TDI 81 kW by snad mělo výkonově stačit. Nejsem závodník, jezdím podle výkonu auta. Jo když jsem jezdil s A8 4.2 TDI quattro, tak to bylo jiný kafe. Pro soukromé účely mi ale 130 km/h po dálnici do školy bude stačit.

Nevymýšlej blbosti, 1,4 TSI je lepší, rozdíl pitomých 20 tisíc. Jel jsem s tím,na mě pořád slabý motor,ale lepší než 1,2 TSI je na 100%. Auto kupuješ na řadu let,tak nešetři,často vidím lidi,co si koupili slabší motor a litují toho. To je dost častý a obecný jev. Ty máš možnost si dnes vybrat. Dříve 1,4 nedělali,tak si lidi brali 1,2 TSI,co taky měli dělat jinýho. Ty už můžeš vybírat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nad 1.4 TSI jsem taky uvažoval, ale nikde v okolí MB namají předváděčku. Vzhledem k tomu že budem jezdit jen 2, tak 1.2 TSI nebo 2.0 TDI 81 kW by snad mělo výkonově stačit. Nejsem závodník, jezdím podle výkonu auta. Jo když jsem jezdil s A8 4.2 TDI quattro, tak to bylo jiný kafe. Pro soukromé účely mi ale 130 km/h po dálnici do školy bude stačit.

Podívej se na mé příspěvky od začátku jak já řešil motorizaci. To bylo něco. Prodejci ze mě asi radost neměli. V krátkosti: nejprve skoro objednaná 1.2, pak kamarád prozradil že už testuje 1.4. Snad 1/2 roku než se táto motorizace dostala k prodejcům a než se mi podařilo jí na víkend půjčit, pak úvaha, že vezmu předváděcí auto a nakonec objednávka funglovky 1.4 Ambition.

Padesátka na některých úsecích ve městech mě rozčiluje a moc jí nedodržuji. Devadesátka mimo obec na přehledným úseku mi také dělá problém, má oblíbená rychlost je tachometrových 110 -120, ale na dálnici o moc rychleji nejedu, zase až na nějaké výjimky, ale cenový rozdíl 1.2 / 1.4 je 23 000Kč a to moje pokladnička zvládne, tak proč si nedopřát pár koníků navíc. Ještě nedávno jsem měl doma dvě Fabie 1.4. Jedna s výkonem 44kW a druhá 59kW. Obě bez problémů uměly tachometrových 160km/hod, ve zrychlení moc velký rozdíl také nebyl, ale když přišlo na předjíždění v pořádným kopci, tak to už bylo pořádně znát.

Jen pro úplnost, v 80% jezdím sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A po kolika km se mění ten filtr? Počítám, že si auto nechám tak 4 roky, tj. 60.000 km a pak koupim něco většího. Nyní jezdím denně 50 km do školy a 50 km zpět.

Podle prodejce 100-150 tis. km a souvislosti s tím, že auto chceš jen na 4 roky, tak bych toto neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu debatu sleduji delší dobu a nesouhlasím s tím,že je tam rozdíl "jen 23 tisíc" .

To je totiž pro spoustu lidí včetně mne docela dost peněz.

Soudím podle sebe,původně jsem chtěl jen vyměnit kátkou Fabii 2 za kombíka v TSI.Na salonu mne zaujal Yeti natoli,že jsem začal přemýšlet o tom,zda nezabiju spoření s liškou a pořídím si verzi Activ.Prima,jdu do toho.Při porovnání nabídek salonů jsem zjistil,že by se mi více líbila verze Ambition,to jsou další peníze navíc.Dobrý,během měsíce mi vola lprodejce,ž by měl Abition + něco věcí navíc opravdu výhodně.To byla pravda,ale zase trochu peněz navíc.Tím to ale nekončí,koupíme si ještě sedačku pro prcka,také sluneční clony originál Yeti,budou lepší příplatková letní kola 17tky,taky musím pořešit hudbu atd.......

Takže jsem tam o více než 180tisíc,než jsem původně plánoval.

Nebrečím tady,jen konstatuji,že pokud někdo ty peníze má prima,ale někdo už je na hraně a jenom díky uvažování vezmu tohle navíc,protože se to vyplatí se dostane někam,kde původně nechtěl být.

A zjistí,že má silnější auto,ale za cenu několika dovolených s rodinou,spousty jídla a pití,zážitků,které si díky novému autu musel odříct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hopa26: To co říkáš plně chápu, taky jsem se při výběru auta řídil cenou, ale třeba já osobně bych prozatím oželel ty 17 alu a hudbu a ušetřené peníze bych investoval právě do silnější motorizace. Elektrony se dají pořídit dodatečně až na ně bude, kdež to motor budeš měnit těžko ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yeti se mi líbí i kvůli ceně, za kterou můžu mít funglovku 1.2 TSi Ambition nebo ojetou TDI 4x4 Experience. Kdybych si měl připlácet dalších 23.000,- za 1.4 tsi, tak se dostanu s cenou někam, kde můžu mít Tiguana 1.4 TSI nebo Sportage 1.6 GDI. A hned by byl výběr složitější (i když interier Tiguana se mi moc nelíbí). Prozatím to vidím tak 60:40 pro TDI, uvidím po předváděčce, třeba mě nadchne a bude vymalováno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu debatu sleduji delší dobu a nesouhlasím s tím,že je tam rozdíl "jen 23 tisíc" .

To je totiž pro spoustu lidí včetně mne docela dost peněz.

Soudím podle sebe,původně jsem chtěl jen vyměnit kátkou Fabii 2 za kombíka v TSI.Na salonu mne zaujal Yeti natoli,že jsem začal přemýšlet o tom,zda nezabiju spoření s liškou a pořídím si verzi Activ.Prima,jdu do toho.Při porovnání nabídek salonů jsem zjistil,že by se mi více líbila verze Ambition,to jsou další peníze navíc.Dobrý,během měsíce mi vola lprodejce,ž by měl Abition + něco věcí navíc opravdu výhodně.To byla pravda,ale zase trochu peněz navíc.Tím to ale nekončí,koupíme si ještě sedačku pro prcka,také sluneční clony originál Yeti,budou lepší příplatková letní kola 17tky,taky musím pořešit hudbu atd.......

Takže jsem tam o více než 180tisíc,než jsem původně plánoval.

Nebrečím tady,jen konstatuji,že pokud někdo ty peníze má prima,ale někdo už je na hraně a jenom díky uvažování vezmu tohle navíc,protože se to vyplatí se dostane někam,kde původně nechtěl být.

A zjistí,že má silnější auto,ale za cenu několika dovolených s rodinou,spousty jídla a pití,zážitků,které si díky novému autu musel odříct.

Zážitky budou neboj, jseš ještě mladej, ženě řekni taky,že je mladá, bude mít z toho radost. Spousta jídla = konec zdraví a obezita-kratší život. Takže tady kvůli těm věcem nemusíš brečet. Dají se sehnat dobrá auta jako referentské vozy, kde je sleva běžně 250 000 a nemají moc najeto,já mám třeba prodejce, který má vazby do MB, kde mi řekne,co tam je 3.měsíce předem,jak je to vybavené a kolik to bude stát. V pohodě bych šel touto cestou. Kdybych se nedostal u nového mnou konfigurovaného auta na slevu 17% ,tak jsem šel do referentskýho Yetiho. Dokonce jsem viděl jednoho,co stál přes milion a byl za 650 tis-sleva 450 tis.,to je sleva 40%. A to bych si ještě odečetl DPH a měl ho za 541 tis. No nekup to... Dají se koupit daleko lepší auta za ty samé peníze, které do toho dáváš ty nebo jsou levnější a to podstatně - přitom vybavená podobně jen to chce koukat na cvrkot na trhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) Evidentně jsi nepochopil,jak to myslím-nejde primárně o jídlo,myslel jsem to jako příklad,že jsem v jiné situaci,než ty.Mám rád,když nemusím přemýšlet,jestli se pojedu sklouznout na lyže,je pro mne super,když si mohu jet 6 týdně na trénink zaplavat,vzít manželku na výlet a nebýt smutný z toho,že nebude na benzín.Ale díky tomu,že si pořídíš věc,která stála o spoustu tisíc víc,nastane situace,že musíš začít šetřit.

A k té ceně,jsem opravdu spokojen se sým od prodejcem,lepší nabídku jsem nikde nedostal,koumal jsem to více než rok-nejsem za zelena utrženej.Vozy Yeti s nájezdem 25 tisíc a výrazně horší výbavou stojí stále výrazně víc,než jsem zaplatil já za auto,které mělo najeto 3 tisíce.To,že mi volal majitek salonu a ptal se,proč mám auto do nich koupené hluboko pod jejich nákupní cenu to jen potvrzuje.

Třeba jsou lepší auta,nicméně mám Škodovku rád-je to už 8 auto s okřídleným šípem,co vlastním.

Ale jasný,pokud někdo ty peníze má,je fajn mít silnější motor-já jen poukazuji na to,že pro někoho může být uvedených "23 tisíc" limitní záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) Evidentně jsi nepochopil,jak to myslím-nejde primárně o jídlo,myslel jsem to jako příklad,že jsem v jiné situaci,než ty.Mám rád,když nemusím přemýšlet,jestli se pojedu sklouznout na lyže,je pro mne super,když si mohu jet 6 týdně na trénink zaplavat,vzít manželku na výlet a nebýt smutný z toho,že nebude na benzín.Ale díky tomu,že si pořídíš věc,která stála o spoustu tisíc víc,nastane situace,že musíš začít šetřit.

A k té ceně,jsem opravdu spokojen se sým od prodejcem,lepší nabídku jsem nikde nedostal,koumal jsem to více než rok-nejsem za zelena utrženej.Vozy Yeti s nájezdem 25 tisíc a výrazně horší výbavou stojí stále výrazně víc,než jsem zaplatil já za auto,které mělo najeto 3 tisíce.To,že mi volal majitek salonu a ptal se,proč mám auto do nich koupené hluboko pod jejich nákupní cenu to jen potvrzuje.

Třeba jsou lepší auta,nicméně mám Škodovku rád-je to už 8 auto s okřídleným šípem,co vlastním.

Ale jasný,pokud někdo ty peníze má,je fajn mít silnější motor-já jen poukazuji na to,že pro někoho může být uvedených "23 tisíc" limitní záležitost.

No to souhlasím, každý si za svoje peníze může koupit,co se mu zdá nejlepší.Jsem rád, že patřím mezi ty,co na ten lepší motor maj a nijak je to neomezuje. Jinak budu mít 6stou Škodovku a Yetiho kupuji také proto,že jsem s auty z Bolky spokojený-poslední 3 jsou Oktávky,bez problémů najely 100,150 a 300 tis. km. Tak nechci měnit značku,když dělá dobrou práci a taky se dostanu na slevu, která není běžná.

post-57274-025021200 1291036960_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to asi mimo mísu. Ale pokud jde o boj benzín x nafta na krátké vzdálenosti. Otec má starou Audinu 1.9 TDI 81kW, najeto 220 tis. a jezdí s ní už pár let jen do práce 1,5 km z kopce a odpo 1,5 km do kopce a sem tam na nákup cca 15 km. A světe div se, žádný problém. Turbo původní, žádný problém s váhou vzduchu ap. Jinak jsem také již viděl Yetiho s cenou přes milion, konkrétně asi 1.070.000,- zlevněného na 650.000,- ale tomu nevěřím, když sečtu nejdražší příplatkové prvky dostanu se na cca 900.000,- a víc ani ťuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není mimo mísu.Já jsem třeba za tohle vlákno vděčný-lze tu probrat různé pohledy lidí.Ale přeci jen,primárně je motor TDI určený jako polykač kilometrů s malou spotřebou.

Ještě k tomu motoru-pokud bych dostal stejnou nabídku na 1,4 TSI tak bych samozřejmě neváhal.

Ale vzpomínám na dobu nedlouho nazad,kdy motor který měl 60 koní byl raketa jako prase-žigulík 1600ka mého kamaráda uměl hrabat na 2ku. :)

Nyní už je 100koní málo?

Já myslím,že to je o tom rozumně vybalancovat poměr kvalita/cena/výkon/využití.

A to se bude u každého kupujícího pravděpodobně různit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hopa, žigulík šestnáctka, to už je hodně dávná minulost, ale hezký vzpomínky. Dlouhý vlasy, blbý nápady, moje zbrusu nová škoda 105L s příplatkovým hřebenovým řízením, vyhřívaným zadním sklem a opěrkami hlavy na předních sedadlech proti žigulíku kamaráda, který si ho půjčoval od otce lampasáka. V létě mi vždy hravě ujel i v plném obsazení a já pokaždé říkal: jen počkej v zimě! To mu jeho výkon motoru, přenášený na lehkou zadní nápravu byl k ničemu.

Už si nevzpomenu, jaký výkon měla škoda 105, snad 37kW,ale v plném obsazení mě dovezla až na vrchol Ještědu, kde jsem měl svatební hostinu.

Dnes se tu řeší jestli 77kW, 90kW,nebo snad raději 118kW! Pro někoho je i toto málo, ale ten asi nečte příspěvky na tomto fóru.

A jen pro úplnost. Vlasy stříhám na 6mm, blbý nápady se mě drží stále, ale nestěžuji si.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to asi mimo mísu. Ale pokud jde o boj benzín x nafta na krátké vzdálenosti. Otec má starou Audinu 1.9 TDI 81kW, najeto 220 tis. a jezdí s ní už pár let jen do práce 1,5 km z kopce a odpo 1,5 km do kopce a sem tam na nákup cca 15 km. A světe div se, žádný problém. Turbo původní, žádný problém s váhou vzduchu ap. Jinak jsem také již viděl Yetiho s cenou přes milion, konkrétně asi 1.070.000,- zlevněného na 650.000,- ale tomu nevěřím, když sečtu nejdražší příplatkové prvky dostanu se na cca 900.000,- a víc ani ťuk

Já zase nechápu tvůj pojem boj benzín x nafta. Rozdíly ve vlastnostech motorů jsou jasné,ceny taky,tak si za svoje peníze každý může koupit,co jeho srdce těší víc a s nikým bojovat nemusí. Mě bylo vždy srdečně jedno, co si koupí někdo jiný,samozřejmě je to inspirace,ale pak si to člověk musí rozmyslet sám a každý máme jiné emoce, rozum i finance. Jestli něco nesnáším, tak když si někdo koupí naftu,tak se ozve idiot s tvrzením,že nafta patří do kamen a že je vůl,že nemá benzín. Tomuhle já klidně řeknu, poněkud lidově, starej se o svoji držku hochu a v podstatě je vymalováno.

Jinak toho Yetiho jsem viděl taky, nezapomeň na jednu věc, v Bolce občas udělají sestavy, které normálně v prodeji nejsou, zvláště pro zaměstnance. Ale já do něj nelezl,takže nevíme, hele víme.Teď jsem si dělal zkusmo konfiguraci Yeti 2,0 TDI 125 kw Experience a dostal jsem se v konfigurátoru na 1009 000 Kč, je ale možné k tomu dokoupit ještě další příslušenství,zimní kola atd.,tak ta cena ještě klidně vyrůst může. Já mám taky výhodu,že se mi líbí diesely i benzíny. Když jsem jel v 6ti válci BMW X5 s 3 l turbodieselem,byla to pohádka, zrovna jako byla pohádka s dieselovým boxerem 2 litry Subaru Outback. No ale co třeba Ford Mustang Shelby 8mi válec 600 kobyl nebo Chevrolet Camaro, přece jen vůl řekne něco jiného,než že to je pohádka

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není mimo mísu.Já jsem třeba za tohle vlákno vděčný-lze tu probrat různé pohledy lidí.

Dokud se bude Yeti prodávat, nemělo by tohle vlákno mít nouzi o příspěvky. Stále budou další a další, kteří se rozhodují jestli Yetiho koupit či nekoupit a pak i ti, kteří už mají objednáno a jen čekají na ten okamžik, kdy si auto budou moci převzít. Většina těchto lidí má pak zkušenosti tak maximálně z nějaké předváděcí jízdy, takže zařadit se do nějaké skupiny, kde se probírají už provozní zkušenosti je ještě brzo, zato mají hromadu pocitů z čekání na vysněné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myspulin dnes na jiném místě napsal: Je fakt, že Yeti má na své majitele prazvláštní vliv - naprosto nelogicky se těší na sníh na cestách. Samozřejmě ale (zvlášť my dvoukolkáři) by jsme se měli rychle vzpamatovat, ať si auto užijeme nerozbité...

Autor, snad ani netuší jakou má pravdu! Ještě Yetiho nemám, ale jen já vím, jak rád bych místo tohoto psaní sedl do svého Yetiho a jel ho vyzkoušet do těch 3cm sněhu, co tu dnes odpoledne napadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co říkáte na bílé kola k bílému Yetimu?????Každý názor dobrý.Nemůžu se rozhodnout jaké si mám na léto koupit...

http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurator?&auto=sk&model=Yeti*&velikost=16&typ=typ%205L

Na tomto odkaze si můžete vyzkoušet jak kola vypadaj přímo na auě.

Ahoj, ty bílé kola vypadají moc dobře. Začátkem příštího roku taky půjdeme do bílého yetíka, a ty bíle kola určitě koupím na zimu. Díky za inspiraci. Stránku již mám uloženou v oblíbených. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ty bílé kola vypadají moc dobře. Začátkem příštího roku taky půjdeme do bílého yetíka, a ty bíle kola určitě koupím na zimu. Díky za inspiraci. Stránku již mám uloženou v oblíbených. :palec2:

Já mám nakonec 4 favority co se mi líbí,tak už jen se rozhodnout pro ty správné,ale musím najít nejlépe stejné někde v kamenném obchodě.Chci je vidět přímo na autě než je koupím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bílé disky na zimu? No nevím jak dlouho po umytí budou bílé!

Čéče, Artigas, ty nemáš fantazii,

když budou moc do hněda,tak se musíš zasnít a říct si- včera jsem umyl bílé disky a byly bílé.....(jak prdelky andělíčků).

Musíš se zkrátka umět radovat z toho, co bylo a už není.

No a v létě je poserou mouchy (za jeden podvečer), tam nezbyde, než kýbl s vodou, kartáč do pazourů a piglovat je všechny 4 tak dlouho,až budou zase bílé (jak prdelky andělíčků).

No a když to vydržíš dost dlouho,tak se z tebe stane šikovná uklízečka. Naprosto logický vývoj. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A na zimu bych je asi taky nedával,dneska jak jsem vyjel do té břečky,tak auto jsem měl za pár minut hnědé,hlavně od protijedoucích nákladních aut :feve:

Hochu,pravdu díš, myslím,že by jsi je měl hnědé i od osobních aut,ba co víc, zhnědly by i kdyby tam žádná auta nejela,akorát by to trvalo o 2 minuty dýl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...