Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Bavil jsem se v Carnextu/ leasplán. Kvalitní auta prodáváme pod svou značkou. Ostatní jdou aaa, esa atd.....

Normální referenčky, předváděčky.

 v AAA ?? 

Auta s nájezdem 20, 30, 40 tisíc jsou po leasingu, ale ta s nájezdem do 20 km, nevím. Předváděcí auto ve výbavě Active. to se mi nezdá.

A proč by ne? Naše firma letos začala brát auta na leasing, po roce půjdou pryč a málokteré z nich se přiblíží 20 tkm, spíš se to bude pohybovat kolem 15 tkm.

Co je to za firmu, že se jí to vyplatí :) ?, ve firmách co jsem dělal, se auta nechávala 4-5 let, některá i takřka do "smrti",  mě nejdou do hlavy auta r.v. 2015 s nájezdem do 20t a stojí v AAA ..

nerozumím co na tom nechápeš?

Co je to za firmu, že se jí to vyplatí :) ?, ve firmách co jsem dělal, se auta nechávala 4-5 let, některá i takřka do "smrti",  mě nejdou do hlavy auta r.v. 2015 s nájezdem do 20t a stojí v AAA ..

 

Vyplatí, podmínky jsou tak výhodné, že to snad nejde ani odmítnout. Konečně u nás přišel někdo na to, že nechávat si auta mnoho let k ničemu nevede.

 

AAA asi výhodně koupily nějaké skladovky. Co kdyby ses tam přímo zeptal?

AAA asi výhodně koupily nějaké skladovky.

To je jediné vysvětlení. Už i já financuji auto na OL. Vlastnit. Proč?

Pro obyčejného uživatele automobilu skutečně nemusí být jeho vlastnictví rozhodující. Pokud sis tedy nevšimnul, tak se pohybuješ na foru, kde je spousta fandů do aut, kteří si je rádi hýčkají, opravují a hlavně upravují ke svému obrazu, což u leasingu není možné a hlavně by je to nebavilo...

a hlavně spoustu obyčejných lidí (vydělávajících třeba 15 čistého) na to prostě nemá.

na leasing, nebo tuning?

na operák

Je to věc přístupu. 

  • 1 měsíc později...

Nevím kam s tímto tématem, tak to píšu sem. Máme po dalším pravidelném servise na našem voze a rovnou i po STK. Vše dopadlo OK, bez problémů, bál jsem brzd a tlumičů, ačkoliv vyloženě nic zvláštního nepozoruju. Po 6 letech, rozvody OK, nechrastí (již dávno měněny), nové kapaliny, svíčky OK, také již měněny, olej vlastní, nyní najeto 72 tis. km, brzdy prý až tak kolem 100 tis, (u jiných motorizací to tak být nemusí, tento motor je lehký), tlumiče taktéž, baterie je také původní a zatím OK, sice už nekope jako nová, ale nic zvláštního nepozoruji, takže jezdit a nic neřešit, zatím. Musím přiznat, že máme i původní stěrače a radí se je měnit často, mě stírají stále jako nové. Pravda, auto je garážované. Spotřeba, tu jsem již psal dříve, tzn. pokud někdo bude kupovat Yetíka a s tímto motorem (anebo jinou motorizaci), záleží asi, zda byl soukromý či služební, kolikátý majitel a jak ježděný jako u většiny aut, tak má zkušenost je, že auto po soukromém uživateli i na českých silnicích odolává zatím větším investicím, což nechci zakřiknout do budoucna, člověk nikdy neví.

  • 11 měsíců později...

Ahojte,v září jsem koupil yeti 1,4tsi 2011  115000 od škoda HK,zatím jsem nechal vyměnit brzdy i kotouče a filtry i olej,nejel jsem přes 2000km a v poho,podle servisky byl měněn motor ve 30000km v MB,kvůli cukání a chrastění,v 90000 měněny rozvody,tak snad to bude v pořádku :-)

  • 1 rok později...

Ahoj lidi,

chtěl bych si nechat poradit od Vás - zkušenějších. Plánuji na jaro nákup nového přibližovadla především do práce a na chalupu. Do práce to mám cca 20km, na chalupu kolem 50km; ale protože se k chalupě dá dostat jenom po polní cestě která sice není nějak moc rozbitá, ale když namokne tak je sjízdná pouze traktorem nebo se čtyřkolkou tak jsem se (asi) rozhodl pro Yetiho 4x4.

Můj cenový rozsah je +- 250 až 300t Kč. Dá se za tyhle peníze sehnat solidní ojetý Yeti s pohonem 4x4 který se nerozsype hned co se vzdálím z dohledu bazaru kde jsem jej koupil? Jaký moto by jste zvolili? Zatím zvažuji 2.0TDi 103kW, nebo 1.8TSi. Na co si dát případně v bazaru pozor? Co na autě hlavně kontrolovat? Tedy z těch technických věcí...

 

Předem díky,

T.

Tak ono je to jako s každým autem (Yetiho nevyjímaje), auto tě musí oslovit na první dojem, jakmile má člověk nějaké pochybnosti, tak raději ruce pryč. Já ho kupoval necelé 4 roky starého 2.0 TDi 103 kW 4x4 a dal jsem za něj ještě o málo víc než máš uvedenou cenu. Měl ale celkem slušnou výbavu a relativně málo najeto (58 tis.) Stav auta se zdál odpovídat ujetým kilometrům. Je fakt, že ale v tomhle těžko soudit, protože jestli má najeto 60 nebo 150 není na dnešních autech moc vidět. Takže svým způsobem musí mít člověk i štěstí. Taky je to o tom, co od auta požaduješ na co ho budeš využívat.

 

Co se týká motorizace. U nafty si myslím, že většina nabízených bazarových aut bude s větším nájezdem kilometrů (většinou firemní služební auta). Protože normálnímu smrtelníkovi se při koupi nového auta nafta pomalu nevyplatí. Pokud bude nájezd malý bude auto za jiné peníze. A hlavně vzhledem k filtru pevných částic a dieselovému motoru obecně to není auto na poskakování po městě (ujet 2-3 km a vypnout). Pokud ovšem potřebuješ tahat těžší přívěs/karavan, je nafta určitě lepší.

 

S benzínem zkušenosti nemám. Asi bude poněkud "pažravější", ale taky na pořízení levnější a odpadají výše zmíněné naftové "neduhy".

Když jsem si poskládal všechno pro a proti, tak u mě zvítězila nafta.

 

Co se týká problémů, tak asi největší slabina Yetiho jsou kvetoucí dveře, prahy a kastle obecně. Takže zaměř svou pozornost i tímto směrem.

 

Tak asi toliko ode mě. Ale co člověk to názor, vybrat si nakonec musí člověk stejně sám.

 

 

Tu 1,8 TSI zvaž -  pozor hlavně na spotřebu motorového oleje.

Rozvody dle uváženáí nechat vyměnit dle najetých km.

Nakonec jsem take koupil Yetika, diesel 4x4 81 kW a motor je přijemny, tichy, plně dostačuje, i když v druhem autě mam 120 kW. Problem je koroze, jsem take dost překvapeny, jak Yetik koroduje, dveře, střecha nad oknem, spodek, napravy. Me druhe auto je stejně stare a vice jete Chevrolet Orlando a to o korozi vubec nevi, ani na napravach a karoserie je pozinkovana, nerezaví ani pod jednim škrabancem. Dalši neduh je rychla koroze brzdových kotouču, zejmena zadni.

puchýře na dveřích jsou výrobní vada a měnily se na záruku. Jestli to ale rezne takto na vícero místech, tak bych to spíše tipoval na bourané blbě opravené auto. Kotouče reznou, když se málo brzdí.

S bouranim to nema nic spolecneho, spíse nedokonala povrchova uprava, podobne brzdove trmeny, prahy zde jiz zminovane atd. Mam najeto pouze 132 tis. km.

Tak jsme také neodolali kouzlu Yetiho a pořídili si ho domů. Vyrobený 6/2012, ale jetý až od 12/2013 (stál na prodejně jako předváděčka). Motorizace 2.0 TDi 84 kW 4x2 ve výbavě Ambitione. Zatím se spolu seznamujeme, ale z jízdy jsem doslova nadšený.

  • 6 měsíců později...

Kolega v práci schání ojetého Yetiho nevíte někdo jestli se dávala verze 2.0tdi 103kw i do předokolky? A když ano tak od kdy děkuji za případnou odpověď.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.