Přejít na obsah

Vymena motora1,2 40kw za 47kw?


maross25

Doporučené příspěvky

zacalo to nepravidelnym chodom motora-strata vykonu, diagnostika v servise potvrdila slabe tlaky v tretom valci..nasledna oprava v servise ( vymena spanovakov retaze, ventilov, zarovnanie hlavy ). Po oprave OK ale zacal motor strasne zrat olej, ca 1liter na 500km. po 3 tyzdnoch jazdenia motor sklepotal a vypadalo to tak ze preskocil rozvod. motor tocil ale nechytal. po reklamacii v servise motor uz bol seknuty - zadrety a reklamacia nebola uznana pretoze sa vraj na aute chodilo bez oleja a zadrel som koli tomu motor...NIKDY VIAC ZNACKOVY SERVIS !!!!

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

junior:

záměna typu motoru - rovná se přestavba vozidla, toliko zákon cč.56/2001Sb.

K přestavbě musíš mít stanovisko výrobce vozidla - bohužel Škoda říká, že NE!

Jediná cesta jak dát do Škodovky jiný typ motoru (tedy v situaci, kdy to nepovolí výrobce) je pouze teoretická, a to tak, že by jsi s takto přestavěným vozidlem musel na kontrolu do pověřené zkušebny(nestačí STK), kdy by se musela udělat minimálně kontrola plnění podmínek co se týče emisí, elektrokompatibility, brždění a hluku. Ale do toho nikdo nepůjde. Sežeň motor, co máš v TP a pokud Ti z nějakého důvodu nevyhovuje - tak jedině jiné auto.

TEX

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolko ma ten motor nabehane? Velmi často sa to stava že strašne začne žrať olej ked sa urobia ventily.

Ale nejako mi uniká podstata. Urobia ventily a daju nove tesnenia ventilov. Ako to moze zacat zrat olej? Ked to doteraz napr. nezralo. Ved s piestnymi kruzkami sa vecsinou nikdy nič nerobí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

a to já zas mám jen ty zkušenosti (ať už jsem byl z Fábulí, nebo s Feldou), mrknou jestli je tam ten kód co je v techničáku, výrobní číslo dál už je nezajímá. Třeba na naší Feldě je ten kód na bloku hodně blbě vyražený, tak si bral i světlo a hadr aby si ho pořádně očistil a přečetl, takže tomu věnoval hodně velkou pozornost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tigerz:

tak kód motoru se samozřejmě kontroluje - ať uděláš pravidelnou TP nebo jen evidenční kontrolu. V protokolu se uvádí typ motoru.

Pokud tam technik má typ motoru napsat, tak se musí podívat na blok jestli typové označení (kód) souhlasí s TP - pokud nesouhlasí,

tak musí být evidenční kontrola nevyhovující a v příp. pravidelné TK se jedná o závadu (teď nevím jestli B nebo c).

Tex

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...