Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
Losing $89,000 worth of USDT was one of the darkest moments of my life. I had invested my savings and trusted the wrong people, only to realize too late that I had fallen victim to a sophisticated scam. At first, I thought there was no way back—everywhere I turned, I read stories of people never recovering their money from fraud. The stress and disappointment were overwhelming, and I was on the verge of giving up. That was until I found BytePhantom Cyber Recovery. From the very first interaction, their professionalism gave me a sense of hope. They listened carefully to my case, explained the recovery process in simple terms, and assured me that they had the expertise to trace and recover my lost funds. Unlike others I had approached before, they were transparent, supportive, and gave me realistic expectations. The recovery process was not instant, but I was impressed by how diligent and determined the BytePhantom team was. They kept me informed every step of the way, showing me the progress they were making as they traced the stolen funds across complex blockchain transactions. Their technical expertise and cyber investigative skills were remarkable. After weeks of hard work, I received the news I had been desperately waiting for—my $89,000 worth of USDT had been successfully recovered. I honestly could not believe it at first. The relief and gratitude I felt at that moment is something I will never forget. I can confidently say that BytePhantom Cyber Recovery is the real deal. They not only recovered my money but also restored my faith in the possibility of justice in the digital world. To anyone who has fallen victim to crypto fraud or online scams, don’t lose hope—reach out to BytePhantom. Their team is trustworthy, professional, and committed to fighting for their clients. Thanks to BytePhantom Cyber Recovery, I have a second chance and a valuable lesson learned
-
Pěkná práce. Nevím, kolik jsi tak mohl vybryndat, ale 1,8l původního vs. 2,3l nového - to je rozdíl už půl litru 🤔. Já tehdy z převodovky vypustil cca 1,8-1,9l oleje a toto stejné množství nového jsem tam nacpal. Co vše je po tvé zkušenosti třeba demontovat, aby se člověk dostal k plnění přes ten horní čep?
- Dnes
-
Tak mám olej vyměněný. Vyteklo ho cca 1,8 l + nějaký ztráty jak to bryndalo, stav oleje viz fotka. Zpět jsem nalil 2,3 l. K tomu hornímu čepu je trochu horší přístup, zavazí tam silentblok motoru. Jinak p. Sixta říkal, že by stačilo olej vyměnit až při 120 000 km.
-
nejvic je to poznat, kdyz prijdu do auta spoceny z venku, jak je na zada az zima. nechavam na automatiku, ze sam muze zapnout chlazeni na 2. stupen
-
Měl bych ještě jednu otázku, která se týká výměny filtru haldexu. Když jsem to rozhodil nebyla tam ta pružinka v tom filtru, nevím zda je u yetiho či ne... Na O2 jsem ji měl..? Ví někdo..? Díky. S
-
Za mna tiez ventilácia super. Na max mam az studený chrbát.
-
Před nedávnem jsem tady psal, že letošní, celkem vzrůstající prodeje elektromobilů jsou tak trochu manipulativní hry čísel. Některými bylo naznačeno, že je to přebráno z propagandistického kanálu, no a že by tedy pro tohle převzetí to nebyla pravda, ale jen účelová demagogie? Dobře, Váš názor, já mám jiný názor. Ale co tedy řeknete na oficiální článek, zveřejněný asociací německých prodejců aut (KZF), která se mimo jiné odvolává i na data získaná pro změnu německým svazem automobilového průmyslu (ZDK)? To je taky propaganda, nebo demagogie? KZF k věci říká: „Obchodní realita mnoha prodejců automobilů a autoservisů je podstatně napjatější, než naznačují oficiální prodejní statistiky. Rostoucí počet nových registrací elektrických aut zakrývá realitu v maloobchodním sektoru. Co se zdá být statisticky úspěšné, je často výsledkem samoregistrace výrobců a prodejců, fleetových obchodů nebo taktických opatření - nikoli skutečné poptávky zákazníků v maloobchodním sektoru.” Z dat získaných ZDK vyplývá, že během prvního letošního pololetí automobilky a jejich dealeři v Německu registrovali hned 65 401 elektromobilů na sebe. To je dvakrát vyšší číslo, než jak tomu bylo v v roce 2023. A podle asociace na pilu skutečně tlačí automobilky, u nichž se počet samoregistrací za poslední dva roky zečtyřnásobil. Něco takového jen koresponduje s přerozdělovacími mechanismy EU, které na určité procento prodaných elektrických aut potichu tlačí už dnes. Nedostát mu znamená platit pokuty, takže automobilkám přijde lepší vytvářet fiktivní prodeje. Ovšem v Německu dle dat neklesají jen prodeje elektromobilů v maloobchodním sektoru, ale stagnuji i tzv. fleetové prodeje elektromobilů. No, ale data jejich registrací tedy vesele stoupají a tak se nám čile prezentuje, jak mají lidé a firmy čím dále, tím větší zájem o elektromobilitu. Zde je odkaz na onen článek na oficiálním webu KZF, překladač pomůže... https://www.kfzgewerbe.de/kfz-gewerbe-warnt-eigenzulassungen-taeuschen-ueber-e-auto-flaute-hinweg
-
stejný problém , bere to olej přes turbo ,ale to je vyměněné a žádná změna , kroužky , hlava, pořád stejný, ještě na turbo jde takova molitanová hadice z motoru v té je co? Jinak už pak jedině ,že tlakuje spodek motoru vršek normálně saje na víčku.....
-
To je ještě dost dobrá cena. Právě pro riziko, že tam toho už bude víc jsem šel i do výměny za garantovaný kus a stálo mě už cca o 5 tis. více za velmi rychlou výměnu převodovky včetně nového oleje v AS.
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
marekzerzan odpověděl na koudy téma v Elektrika
jj ok diky za spojeni, mrknu, ja to poravde hledal, nasel jsem ale na Superb II a kdyz jsem zakladal nevedel jsem jestli to patri do elektriky nebo exterieru nebo ostatni- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
VeteranChild odpověděl na koudy téma v Elektrika
Příště by to chtělo líp hledat a nezakládat zbytečně nové téma. Navíc ještě, když existující téma je připnuté na první stránce. Témata sloučena. Doporučuju projít si i předešlé stránky v tomto tématu. Informací a řešení k této problematice je tu jistě dost.- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
marekzerzan odpověděl na koudy téma v Elektrika
jako ze to je fakt jen dratem? neni to skoda kupovat nove? Dival jsem se ze original stoji jedna 14k, nedela se jen neco na vymenu dratu?- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
lucky.jack odpověděl na koudy téma v Elektrika
Opravu drátů už tu někdo řešil, jde to. Ale je to asi na každým jestli se do toho pustí. Patřičné vlákno nemůžu teď najít.- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Převodovka měla 150 tisíc a oprava stála 14500 , ložisek tam měnil víc, ještě se mu nějaký nezdály tak je vyměnil+ nový gufera
-
Ano, je načatá elektroinstalace zadních vzpěr, klasická bolest. To misto je namáhané, o oprave nepremyslej, nove vzpery, obe.
- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Zdravim, mam problem s elektrickym oteviranim kufru. Nekdy je v pohode casto ted ale pri otevirani divne zapipa treba se ani neotevre, nebo se naopak nezavre a pipa nekdy musim oboje i manualne. Nacetl jsem chyby, B120A11 a B113E07 se projevila hned po vytmazani znova. Mylite ze je to chyba vzpery (dival jsem se, ze originaly jsou pekne drahe) ani teda z popisu nevim jestli prava / leva. Nevbo treba problem jen nekde v dratech? Prikladam ukazku chovani a zvuku: 6D Deck Lid Control System description: HDSG-Modul Software number: 5Q0959107J Software version: 0253 Hardware number: 5Q0959107J Hardware version: H13 Serial number: 30764853300000 ODX name: EV_DeckLidCONTIAU736 ODX version: 001012 Long coding: 0D88 Trouble codes: B121115 - Hall sensor in motor 1 for rear hatch Open circuit/short circuit to B+ Intermittent B120A11 - Hall sensor in motor 2 for rear hatch Short circuit to ground Intermittent B113E07 - Pull-shut asst. mechanical malfunction Intermittent
- 157 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Dobrý den, po klika km se dělají rozvody u Fabie II 1.4 tdi BNM 2007. Děkuji
-
Těžko uvěřit, ale už jsou to téměř dva roky, co Honda oživila jméno Prelude koncepčním vozem na autosalonu v Tokiu v roce 2023. Model šesté generace se později vyvinul v téměř sériový prototyp pro letošní Goodwood Festival of Speed a nyní se chystá začít prodávat v Japonsku. V příštím roce by se mělo dostat i do Evropy. Oprášení přezdívky, na kterou se skoro zapomnělo Aby Honda podpořila svůj znovuzrozený název, zřídila tzv. „ukázkovou stránku“, kde lze narazit na zajímavé prohlášení. Důvodem pro výrobu kupé zřejmě „bylo odhalení latentní poptávky po ideálním sportovním voze“. Šéf vývoje Tomojuki Jamagami tvrdí, že projekt […] Článek Honda tvrdí, že nový Prelude je „ideální sportovní vůz“ se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
-
U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.
-
Neobjednával jste někdo na jaře Sportline 2.0 TSI? Mně byl právě prodloužen termin dodání o 5 měsíců...
-
Dle komentářů ke článku 👇, to nechodí vícero uživatelům, takže chyba bude systémová a za to se má platit 😡! https://www.garaz.cz/clanek/servis-vyuzijte-svoji-skodovku-naplno-mobilni-aplikace-vas-propoji-s-autem-a-zjednodusi-vam-zivot-i-servis-21015298#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
-
kupis si od autorizovaneho slovenskeho predajcu disky homologizovane pre tvoje vozidlo a on ti ich odborne namontuje a da k tomu potrebne dokumenty v potrebnom jazyku pre okresny urad https://www.mindop.sk/ministerstvo/statny-dopravny-urad/info-o-prevadzkovani-vozidiel/zapis-alternativnych-rozmerov-rafikov-a-pneumatik-montaz-diskov-z-lahkych-zliatin https://www.disky.sk/clanky/ako-zapisat-disky-do-technickeho-preukazu alebo si kupis homologizovane disky pre tvoje auto od neschvaleneho predajcu, zozenies si certifikat od disku, das si ho uradne prelozit, ides na STK a potom na okresny urad ked mas vela penazi, dava to cele zmysel
- Včera
-
Omyl to není drobná výrobní vada, to je další z vršící se řady nepřijatelných šmejdů na tomhle autě za které jsme zaplatili hromadu peněz a dostali jsme nekvalitní produkt. Stejně jako u ostatních vad naprosto nevěřím, že škodovka neví, že to tam je - prostě si sehnali někoho, kdo jim to vyrobil za pár korun ale nekvalitní a cpou to tam, takže tohle jim tolerovat fakt nebudu.
-
Ještě se přidám s cenou opravy?
-
S4 nemám. Dle videa jde možná o drobnou přehlídnutou výrobní vadu. Sice nijak nebrání užívání vozu, ale já na Vaše místě bych to napsal přímo do ŠA. Primárně kvůli zpětné vazbě. Možná vám odpoví, že o nic nejde nebo, že se máte spojit s dealerem. Ale nic víc bych od toho neočekával.