Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Včera
  2. Zdravím všechny a budu rád za každou radu. Dveře el. kufru se někdy otevřou v pohodě a někdy se běhěm chvíle zaseknou a nejdou. Auto jsem měl na diagnostice a ta nepíše vůbec žádnou chybu u dvěří, takže vůbec nevím, na jakou opravu by jsem se měl zaměřit. V servisu sami nevědí a pouze říkali, že nakonfigurovali jednotku, takže prý bude v ním problém. Ano dveře od jejich konfigurace fungovali, ale asi jenom 2 dny a pak to samé. Můžete ,mi poradit, jak to mám řešit ? Děkuij za rady
  3. Myslím, že o Wongově VCDS by se tu vůbec psát nemělo. Jednak je to ukradený SW, což je v ČR trestný čin, a hlavně v touhle pochybnou věcí bych do MQB platformy vůbec nic nenahrával...maximálně udělat scan.
  4. Dobry den o tyzden si idem pre fabiu a rad by som si hned ako prve chcel vymenit predni znak za cierny.Aky priemer mam kupit?A kde odporucate kupit kvalitny? Dakujem za odpoved
  5. Dneska vyzkoušeno topení. Venku 18 stupňů, na klimatizací 22 a pocitově šel z průduchů teplejší vzduch.
  6. Najnovší SW je 1969. Mám ho v aute. Nahrajú mu ten.
  7. Ahoj, mám Superba 4 kombi, zatím vše šlape. Co je tragédie, tak je šílená kvalita parkovací kamery. Rozlišení jak z roku 2000. Navíc se divně seká a je tak o půl vteřiny zpomalená oproti realitě. Kdyby šla vyměnit za nějakou i neorigo ale třeba full HD, tak jdu hned do toho. To se fakt nepovedlo. Přesedlal jsem z Volva, kde byl obraz kamery super. Rozumím, že se ve Škodovce na něčem šetřilo, ale na tohle si nemůžu zvyknout. V dnešní době 4k a full HD tohle nechápu.
  8. A proč tohle téma neni v sekci elektrika? Zamykám.
  9. SW, který máš (1803) je starý a budeš muset do autorizáku si nechat aktualizovat na 1941. Vzduchem ti asi nepříjde. U mě před aktualizací se infotaiment sekal, načítal se pomalu, odpojoval se telefon, nešlo nastavit automatické vyhřívání sedaček a občas se restartoval, potom pohoda. Projdi si tohle vlákno a mnohé se tu dočteš.
  10. Ahoj, mám Superba 4 kombi, zatím vše šlape. Co je tragédie, tak je šílená kvalita parkovací kamery. Rozlišení jak z roku 2000. Navíc se divně seká a je tak o půl vteřiny zpomalená oproti realitě. Kdyby šla vyměnit za nějakou i neorigo ale třeba full HD, tak jdu hned do toho. To se fakt nepovedlo.
  11. Tak jsem šel do auta a snad ta aktualizace proběhla úspěšně, uvidím až pojedu. V přiložených screenech je ta verze SW, nevím, který údaj je potřeba znát. Díky.
  12. Zdravím dočetl jsem se zde na fóru že kvůli špatným startům by se měl vyměnit ventil nastavovače vačky s tou skříní ale vzhledem k tomu že auto bylo tenkrát kvuli tomu po servisech a stálo to raketu a problém zůstal rozhodl jsem se tedy pujčit si to z druhého superba prvně než za to vyhodím 10 tisíc ...ale s motorem 110kw nicméně po vymontování jsem zjistil že ventily jsou jiné tak jsem vše vrátil jak bylo a ten superb 110kw měl velké obtíže nastartovat ale už jede ale diagnostiha začala psát chybu P001600 a ten můj 140 kw jen točí a prd ... přitom jsem vše jen víceméně vyndal a vrátil
  13. Sorry za double post, telefon mi nějak nedovolil vložit obrázek do původního...
  14. Vyměň vysokotlaké? Mně se právě zdá, že vysokotlaké je v pořádku. Když jsem logoval hodnoty při studeném startu, tak žádaná a reálná hodnota byla skoro totožná - respektive asi tak během sekundy vyskočil skutečný tlak na 40 bar. Spíš mám podezření na to nízkotlaké, je původní a občas dojíždím nádrž skoro do prázdna... Ale zase si nejsem jistý - pokud by nízkotlaké čerpadlo málo tlačilo, dokázal by ten vysokotlak i přes to vygenerovat 40 bar? Nebo jak to zde funguje, tlak sice vygeneruje, ale pouze s nějakou omezenou dávkou paliva? Přidávám ještě graf z logu. Ty otáčky extrémně skáčou, tady ale ještě celkem dobré - motor při tom nechcípnul...
  15. pokiaľ beží čerpadlo v nádrží vymeň vysokotlaké čerpadlo a pozri do hadice k nemu a pôjde to ...
  16. Ahoj, dodělával někdo FLA do O3? Rád bych to zkusil, viděl jsem návod od Wirera k Fabii 3, tak jen jestli u Octavie není něco jinak. Nemám na zrcátku kameru - jen světelný a dešťový senzor. Budu tedy měnit zrcátko. Ocenil bych tip, kde sehnat. Originál za 15k mi přijde absurdní.
  17. zdravim, neviete ako dostanem aplikacie carista a vag dpf do android auto? medzi apkami to neukazuje. vdaka
  18. Lze přes VCDS diagnostikovat stav palivového čerpadla v nádrži a vstřiků - např. přes tlaky, vstřikované množství apod? V diagnostice vidím jen kanál 106 - tlaky na vysokotlakém čerpadle. Diagnostika hlásí toto: 000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická info o závadì: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 255 Kilometry: 381737 km Indikace èasu: 0 Datum: 2063.14.31 Èas: 16:24:09 Žádaná a skutečná hodnota na kanálu 106 jsou skoro stejné, palivový filtr měním pravidelně. V úvahu asi připadá to v úvodu zmíněné. motor CDAA, 2010
  19. Po kuchani dratu na vrakaci a nasledneho napojeni misto stareho jsem zjistil ze kabel nic nemění. Tak jsem manžetu schoval, pak nadále experimentoval. Když jsem vypojil kabel od reproduktoru (tzn. Byl napojeny na audio do rádia, ale přímo koncovka u repro se vytáhla) tak jelo rádio aspoň na jedné straně.. zjistil jsem tedy že to je zjevně v reproduktoru [(na který jsem byl velmi hrdý, že jsem dokázal vykuchat origo, nasadit JBL repro, připájet kontakty na originální součástku reproduktoru... Nebylo tedy třeba distancniku od dveří pro neoriginální reproduktor. Pak jsem jen navrtal díry, hodil šrouby a matice a jelo to krásně)], od kterého stačilo uvolnit šroub, zjevně je tam špatně cín připajkováný... Nevím, nechávám to zatím tak, ať mám zas co dělal za půl roku problém Honzy z budoucnosti. Děkuji za snahu pomoct.
  20. Zdravím. Kamarád mě poprosil o diagnostiku, proč mu zmizela nabídka hlídání mrtvého úhlu v palubním PC a proč mi nefunguje indikace v zrcátkách. Stalo se to po výměně baterie v nějakém servise cca 3měsíce nazpět. Dopředu říkám, že se tím neživím a VCDS mám jen pro svoji Audi. VCDS zjistila, že 3C jednotka není nakódována viz níže. Změnil jsem tedy co jsem věděl, nabídka se v PC objevila, autíčka v zrcátkách se rozsvítila, ale zůstaly tam chyby a to i po smazání. Nerozumím tomu a proto nechci zkoušet pokus/omyl. Poprosil bych o kontakt na někoho kdo mu to v Praze či okolí udělá jak má být. Díky ------------------------- PŘED ------------ Saturday,22,June,2024,07:26:41:00009 VCDS Version: Release 23.3.1 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com Address 3C: Lane Change Labels: 5Q0-907-686.clb Control Module Part Number: 5Q0 907 686 C HW: 5Q0 907 686 C Component and/or Version: HRE_Master H12 0080 Software Coding: 00000000 Work Shop Code: WSC 33361 790 00158 ASAM Dataset: EV_HREntryHella 001028 (SK48) ROD: EV_HREntryHella_SK48.rod VCID: 3D718CF3AC71A77BE0-8068 3 Faults Found: 266752 - Control module not coded U1013 00 [009] - - [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 267520 - invalid data record B2005 00 [009] - - [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 267776 - Data Set Implausible B2012 00 [008] - - [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 ------------------------------------------------------------------------------------------------------ PO ------ Saturday,22,June,2024,07:47:30:00009 VCDS Version: Release 23.3.1 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com Address 3C: Lane Change Labels: 5Q0-907-686.clb Control Module Part Number: 5Q0 907 686 C HW: 5Q0 907 686 C Component and/or Version: HRE_Master H12 0080 Software Coding: 02031103 Work Shop Code: WSC 33361 790 00158 ASAM Dataset: EV_HREntryHella 001028 (SK48) ROD: EV_HREntryHella_SK48.rod VCID: 3D718CF3B471A77BE0-8068 Fault Codes have been Erased 3 Faults Found: 337168 - Databus U1121 00 [009] - Missing Message [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 69 Mileage: 154396 km Date: 2024.06.22 Time: 07:47:20 337216 - Databus U1121 00 [009] - Missing Message [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 69 Mileage: 154396 km Date: 2024.06.22 Time: 07:47:20 337296 - Databus U1121 00 [009] - Missing Message [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 69 Mileage: 154396 km Date: 2024.06.22 Time: 07:47:20
  21. Nehledě k tomu, že je tady na to extra téma... Témata sloučena.
  22. prepajkovat nestaci, treba vymenit komplet tlacidla. len nechapem, naco dalsia nova tema, ked uz tu jedna je. navyse sa tam rozobera aj to iste...
  23. Auto už má 30000. Tedy motor si sedl. Přidávám jízdu z Torina do Prahy. Na dálnici tempomat pořád 130. V případě potřeby až 180 při předjíždění v Německu (a o tom tento motor je). V autě 3 lidi a naskládaná 3 kola včetně lehké bagáže pro 3 lidi (žádný stan, spaní v hotelech). Ukazují se tři věci: 1. Na spotřebu mají strašný vliv pneumatiky. Se zimníma při cestách do Alp, byť byly suché dálnice, tohle ani náhodou. 2. Úsporný B-cyklus v případě rovnoměrného výkonu motoru (při 130 km/hod lehce nad 2000 otáček), tedy žádná síla záběru, dělá divy. Motor ale může i z těch 130 velmi svižně akcelerovat. 3. Aerodynamika Liftbacku.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...