Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
Get the app signal and add (Didipack.61) where to buy weed in Devonport TAS
-
Get the app signal and add (Didipack.61) Where to buy weed in Toowoomba
-
Get the app signal and add (didipack.61) where to buy weed in Launceston TAS
-
Get the app signal and add (Didipack.61) Where to buy weed in Wollongong
-
Get the app signal and add (Didipack.61) where to buy weed Gold Coast
-
Get the app signal and add (Didipack.61) Where to buy weed in Gold Coast
-
Get the app signal and add (Didipack.61) where to buy weed in Adelaide
-
Get the app signal and add (didipack.61) where to buy weed in Tasmania
-
Get the app signal and add (didipack.61) where to buy weed in Sydney Australia
-
Get the app signal and add (didipack.61) where to buy weed Melbourne Australia
- Dnes
-
radek1973radek si změnil profilovou fotografii
-
Vyřešeno – pouze pro informaci. Pojistné plnění na vysokotlaké palivové čerpadlo bylo realizováno ve Zlíně, konkrétně v autoservisu DOCTOR MOTOR, který se nachází v obchodním centru Centro Zlín Malenovice. Oprava byla provedena v prostorách servisu, který se nachází na třídě 3. května 1170, Zlín-Malenovice. https://www.centrozlin.cz/obchody-a-sluzby/doctor-motor Na základě informací od kolegů z Uherského Hradiště, kteří se s podobným problémem setkali, bylo zjištěno, že po třech měsících od opravy vozidlo opět vykazovalo závadu. Po důkladném prošetření se ukázalo, že místo nového vysokotlakého palivového čerpadla bylo instalováno REPASOVANÉ a nikoliv nové. Toto repasované čerpadlo vykazovalo závadu, která vedla k neúplnému spalování směsi, zda tímto došlo k poškození motoru bude záviset na vyjádření soudního znalce. Zhruba 3 měsíce po opravě vozidla, kterou plně hradila pojištovna, vozidlo najelo přibližně 3 000 km, než došlo k opětovné závadě. Dále bylo zjištěno, že MAJITEL v autoservisu DOCTOR MOTOR pan H. nahlásil poškození tří vstřikovačů a následně je nechal proplatit pojišťovnou. Toto jednání bylo neoficiálně přiznáno a bude zaprotokolováno. Vzhledem k těmto skutečnostem budou zahájeny úkony v trestním řízení, včetně prověření podezření ze spáchání trestného činu v souběhu s dalšími TČ. Dozorující státní zástupce bude sepsáním ZUTRu automaticky informován. V současné době vozidlo funguje správně a jezdí bez problémů - bylo instalováno NOVÉ vysokotlak. paliv. čerpadlo, které jsem kupoval osobně ze svých fin. prostředků. Bohužel, zkusil podvod na pojištovnu, policistu a právníka. PS: celou dobu jsem manželce říkal, že pán se mi nezdá, a že by to mohl zkusit, no netrvalo to ani 3 měsíce. Recenze na googlu samozřejmě neobjektivní, dost možná z velké části fikce.
- Včera
-
Ulomený ventil odvzdušnění víka hlavy válců 1.2 TSI
e1. odpověděl na Pawouk téma v Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI
Pridávam sa do klubu. Už viac ako týždeň riešim problém okolo škrtiacej klapky (zatiaľ oba v mojom vlákne) a dnes večer som si všimol, že aj ja mám odlomený ventil odvzdušnenia veka hlavy valcov. Stačí kúpiť iba ten ventil, alebo treba riešiť aj niečo iné okolo toho? -
Moc jsem nerikal, auto zacalo pozadovat servis, vychazelo to na 120k. Olej si delam sam. Poptal jsem par servisu mailem na "auto hlasi nutnost servisu" a "asi po 30 tisicich" a ze nechci olej. Nechodim nejak preventivne. Nekdo napsal 24 tisic, tenhle servis 16 a bylo to nakonec jen 13. Vsechny servisy na email volaly zpet, vetsina dle VIN vedela, ze je potreba dsg olej, vymenit svicky, zkontrolovat stresni okno a vymenit brzdovku. Ty veci v seznamu jsou (asi) predepsany skodovkou ve 120k a zda se, ze primo k danemu VIN (strecha, hybrid atd.). Ale meli problem s tim vlastnim olejem. Rikal typek neco o tom, ze za 4 stovky navic to budu mit zapsany jako servisni prohlidku v systemu, jinak by to bylo jen jako nejaka poznamka nekde. Ale nakonec to asi ani nenauctoval, tak nevim. Pouzila se tzv. sekova knizka (15% sleva na dily pro auta starsi 4 let) a podle myho se nejak upsali a dali 15% i na praci.
-
miklisek začal sledovat Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?
-
Zeptám se, chtěl si vysloveně roční prohlídku nebo inspekční? Nebo jaké bylo tvoje zadání? Nebo servis udělal prohlídku dle pokynů v DP, stavu km/času? Já totiž chodím každý rok na prohlídku a třeba o kontrole karoserie nebo podvozku v protokolu není ani slovo.
-
Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
-
Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk. Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na dálnici. Blbý je to na okreskách, na Déčko mi příjde, že to řadí strašně debilně a líně. Na Sko je to lepší. Zvažoval jsem, že bych šel do té RS v manuálu, řídil jsem jednu a spojka a dráhy kulisy byly přijemný, ale bylo to 169 kw. Příjdu o něco s tím DSG, nebo naopak něco získám...je to třeba v munálu pocitově ještě živější? 169 a 206 kw nemá moc smysl srovnávat co se týče živosti. Jde mi o to, že moje prakticky ideální a vysněný auto mi vyfoukl otec, měl jsem uvázaný love na terminovaným vkladu. Za těch x měsíců jsem žádnou takovou podobnou nenašel a už mám pocit, že prostě musím jít do kompromisu, protože dost těch aut má vysoký nájezd a já bych chtěl nájezd do 100k, ideálně do 11/18 aby to nemělo filtr pevných částic...a bez kompromisu bych nekoupil nikdy nic. Za 550k se mi celkem líbilo jedno RS, nájezd 35k, dovoz z Francie..bílá...akorát kombík a s filtrem pevných částic. Ten kombík bych možná i odpustil i když jsem někde četl, že má horší jídzní vlastnosti. Díky za rady a postřehy.
-
to neni ani deci na 1000km to jde ne?
-
https://mega.nz/folder/4HtSDQzR#wLnykDrvDHiEpzTC-yeo6A/file/pPs3UYTB je to sucast dielenskej prirucky
-
@suri. kde sidlis..? Zatial tento problem nemam, ale co citam, za chvilu pride..
-
Sice s křížkem po funuse, ale mrtvý hmyz ve světlech 5 dveří Kodiaq 2017. Pod krytkami obložení jsou 3 šrouby, povolit, konektor odpojit - červenou pojistku k sobě a konektor vytáhnout. Světlo nejde rozdělat, ale díra okolo konektoru je velká, takže napojit vysavač a šup na to. Další možností je poklepáváním dostat hmyz do otvorů - asi pro diody a on někde zmizí. Znovu vysát. Práce na 15 minut i s vysáváním. Kromě malých pavouků tam byla a větší mrcha.
-
Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?
Deliberator odpověděl na Michaltvr téma v Ostatní
Zdravim panove, byl by nekdo tak laskav s nasmeroval me k tomu, co se musi na S3 2.0tdi 147kw DSG 4x4 delat ve 120.000km? Snazil jsem se hledat, ale bezuspesne... dekuju. -
-
Latkove - do superba vraj nepatria. Kozene - bez ventilacie nebrat. Sportline - bacha na bocnice. Svetla koza - bacha na tmave rifle a monterky, aby sa nespinili. Tak co si mam vybrat, drevenu lavicu? Tam asi bacha na triesky 🤷