Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Nevíte někdo kde, nebo s kým se dá řešit problém, resp. chyba v mapových podkladech vestavěné navigace? Prostě zadáte adresu hotelu, navigace hotel hotel zná, naviguje do konkrétního města a tam vás zavede do nějaké vilové čtvrti před nějaký soukromý barák a tvrdí, že jsem u toho hotelu...😒 Odtud mne pak musely vyvézt Mapy.cz cca 8 km na druhý konec tohoto města, přímo před ten hotel...😀
  3. Hello everyone, I have a Škoda Scala with Bolero SW MEN3_EU_SK370_P0113P / MU0469. Can someone please share public Google Drive or Mega.nz links for firmware updates: MU0742 → MU1760 → MU1798 → MU1800? Thanks in advance!
  4. Dnes
  5. Tak v návodu nic nebylo ale konečně jsem měl čas to pořádně najít. je to v úvodní obrazovce s připojením telefonu a dole je nastaveni a tam je možnost vybrat čím má byt který telefon připojen. ale hezky schované. nás původní Kodiaq jen zmáčknu přepnutí a byl klid.
  6. @suri. máte TDI na firme? vedel by si mi dať odsledovať teploty oleja na diaľnici?
  7. Chladič som vonku nemal. To by som musel rozobrať pol predku ale je tak zakrytý pri TDI, že špinu som priamo registroval len v dvoch pasoch o šírke 10 cm. Inde hmyz nic nenaráža skrz zaplastovania. Sa čudujem že to auto dôkaze vôbec dýchať. Ak nepomôže iné, dôjde aj na demontáž chladiča, ale zatiaľ podľa toho ako to vyzerá, to nie je kriticky bod. Dúfam, že tu nikoho neurazím, ale Vaculikovych 140°c si môže nechať. Ja nebudem trápiť ten motor a jeho diely vysokými teplotami. Každý olej, motor má ideálnu pracovnú teplotu a teda permanentných 120-125°C ja nepovažujem za zdravé podmienky ani pre degradáciu oleja, ani pre časti motora. Tie veci nestoja svet, ale ja potrebujem, aby to auto prežilo ďalších 100k km a nie do neho sypal peniaze. Preto som predal 5r s 250k, lebo som čakal, že ďalších 250 mám pokoj. No to som od začiatku nemal s týmto. Proste potrebujem zúžiť potenciálne príčiny a tým aj pokus/omyľ/výdavky. Ak zrátam 1000eur čo tento problém zhltol skrz "výrobnej" vady G13, už som mohol mať za to mať vreckové na dovolenku, či časť peňazí na motor na čln. Nehovoriac o dome, kam potrebujem prioritne dávať. takže potrebujem to auto udržať funkčné ďalšie 2r., bez pchania prachov do neho.
  8. ak mi ostane niečo ako tie vlákna tak použijem vzduchový sprej a vyfúkam to a je to ok. Následne po čistení auta ako palubovky, dverí a podobne zoberiem vysávač a všetko povysávam dôkladne , nádstavce mám k vysávaču ako kefu a predĺžený používam pomedzi dverami aby som sa vedel dostať všade. Niečo s tej kefky môže odpadnúť samozrejme ale netreba moc tlačiť na to, alebo si dokúpte nejaký štetec z mikrovlákien a použite ten pokiaľ Vám moc vypadávajú vlákna s toho v tej sade.
  9. Zdravím. mám takýto problém. Výmena čelného slkla (Skoda octavia 3 scout 2014 , infotaiment Columbus ) Kamera na čelnom skle skalibrovaná v autorizovanom servise škoda+nahratie najnovších nastavení na tento typ auta Line asistent - OK Čítanie dopravných značiek kamerou - OK Nenačítava dopravné obmedzenia z podkladov navigácie Nahraté najnovšie mapy cez Škoda portál (v2024) Vypisuje - čítanie dopravných značiek dočastne omezené Pred výmenou člného skla fungovalo všetko OK Stretol sa niekto s takýmto problémom Pepe
  10. Už rok mám problém se starty u mé Otavie II. 2010, motor 1.6 MPI BSE namontováno LPG BRC. Jízda na benzín i LPG bez problémů. Problém je při startu, po otočení klíčkem se občas ozve detonace a je cítit plyn, už mi to rozstřelilo jednou celé sání. Jediné co jsem vypozoroval, když vypnu plyn kilometr před cílem tak se tento problém při dalším startu neobjeví. Když občas zapomenu plyn vypnout dříve je to tak 1:10, že se ozve detonace do sání a je cítit plyn. Nesetkal se s tím někdo. Plyn by tam neměl do ohřátí motoru vůbec být a auto by mělo startovat čistě na benzín. Jinak po nastartování zapnu plyn a ten se aktivuje klasicky až po ohřátí motoru a je slyšet i cvaknutí od ventilu. Plynař zatím nic nenašel a vše by mělo být v pořádku.
  11. Když automobilky v poslední době oznamují velké investice, tyto peníze obvykle jdou na elektrifikaci. Ale ne teď. Společnost General Motors investuje 888 milionů dolarů ve svém závodě Tonawanda v Buffalu ve státě New York do vývoje motoru V-8 šesté generace. Jde o největší jednotlivou investici, jakou kdy společnost do závodu na výrobu motorů provedla, což je výrazný odklon od automobilového průmyslu, který se jinak zaměřuje na elektromobily. Na oplátku za tuto investici nabídne New York daňové úlevy až do výše 16,96 milionu dolarů. Vyšší výkon, který nebude na úkor účinnosti Společnost GM plánuje nasadit nový motor do velkých pick-upů a […] Článek GM udržuje motor V-8 při životě masivní investicí se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  12. Ano svolávačka má označení 94EW, týká se ACC. Měla by vám vyskočit zpráva v infotainmentu k objednání do servisu.
  13. Včera
  14. iba to nedotiahli. Šroby postupne vypadli, až dnes som si to lepšie pozrel. Hlavne že som s tým bol naspäť v servise kde mi menili kolesa a povedali že "tyčky stabilizatora". Už sa mi to raz stalo na prednom kolese, ale tam som to zbadal hneď , asi po 1 km to ťukalo. Toto bolo na yadnom a nenapadne, zvuk sa mi zdal dokonca zpredu. Kurňa, išiel som 160 s povoleným kolesom.
  15. No to si děláš srandu ne? Takhle to odjelo z pneuservisu? Mohl ses zabít......
  16. suri.

    Teplota oleja

    chladiče si mal von a vyfúkal zozadu ? scaly po 200tis maju na sracku zabite chladice kde vecsinou nepreziju umytie z opacnej strany ... treba rozobrat vsetky tri chladice a uvidis co tam je za bordel , tri kusy nove v rozumnej nahrade nestoja svet a myslim ze budes mat pokoj .... a pumpu ak su taketo veci davam vzdy bez clonky v nahrade ... inak scaly co som tu kedysi postoval maju cez 700tis km a vcera som sedel v jednej OCTIII co jazdi menej a ma 610
  17. Ahoj. Chci ae zeptat, kam dáváte, nebo jak a kde máte připojený hasící přístroj? Já ho dal do kufru na ty pouta, kde byla dřív lékárnička, a tu dal do síťky pod platem. Ale zdá se mi to takový nestabilní - padá na jednu stranu. Pod sedadly to držet nebude - není tam nic, na co by se to dalo upevnit. Kdepak ho máte vy, ať se můžu inspirovat 🙂
  18. p2p

    Škubání auta

    zacni poradnou diagnostikou...
  19. všetky povolene, tri chýbaju. "Tyčky stabilizátora" ... kokso
  20. Zdravím, potřeboval bych poradit jak smazat paměť cílů v mé OIV FL. Origo navigace s 13" infotainmentem. Dík
  21. Přesně, jak říkáš: obyčejná hubice, mikrovláknová utěrka, minimální tah vysavače, držet a vysávat.😉
  22. Vaculík v jedné reportáži v časopise Svět Motorů o tomto motoru psal, že pokud teplota oleje nepřekročí 140°C, motoru se nic neděje, takže já bych se té Italie nebál...
  23. Nerobi to pri preradovani z 2 na 3 a zo 4 na 3? To by tomu odpovedalo a je to prevodovkou.
  24. @marskamamáš na to nějakej spešl nástavec na ten vysavač? Nebo prostě jen obalíš koncovku mikrovláknovou utěrkou?
  25. Ten volant se kromě jinak tvarovaného věnce a perforované kůže ničím neliší, takže ano.
  26. Já používám už několik let na prach a čištění všeho v interiéru štětec na pudr a líčení pro ženy z DM. Asi za 150kč a kolik parády to v autě udělá a chlup žádný 😁
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...